Szmaragdowa Wizja z 12 sierpnia 2013

12 Sierpień 2013 o 13:38 Livia Ether Light pisze:

..dzisiejszej nocy, a właściwie już prawie nad ranem znajdowałam się w czarnej, ale przyjemnej pulsującej świetlistej przestrzeni (uczucie otulenia czarnym aksamitem), z której wyłonił się cudowny świetlisty szmaragd, choć dopiero teraz dotarło do mnie, że kiedy spotkałam Szmaragdowego Strażnika to ujrzałam go właśnie w podobny sposób, w centrum niesamowicie głębokiej czerni…

egg1b

Wspomniałam o tym we wcześniejszych notkach w ‚Świętej Aktywacji Zielonego Promienia i Szmaragdowego Płomienia’ i drugiej pt ‚Szmaragdowo mi. Dodam, że Szmaragd z mojej wizji miał kształt JAJA, a to ciekawe o tyle, że pod koniec mojego spotkania z Szmaragdowym Strażnikiem w styczniu 2009 roku również ujrzałam JAJO, tyle, że wtedy było ono bursztynowe, a nie szmaragdowe tak jak teraz.. Wiem też, że w jakiś głębszy sposób łączy się to wszystko z tym o czym napisałam tutaj

przypomnę też o dzisiejszym Deszczu Perseidów:

  11-12 sierpnia 2013-Noc spadających gwiazd-pomyśl sobie życzenie, a nuż się spełni 

ciekawe, że zarówno z tą dzisiejszą gwiezdną nocą a także szmaragdową aktywacją kojarzy mi się doświadczenie, które opisałam w komentarzu pod notką o Spotkaniu z Szmaragdowym Strażnikiem

 

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

25 thoughts on “Szmaragdowa Wizja z 12 sierpnia 2013”

  1. jakoś tak próbowałam się wczuć w twoją wizję ze szmaragdowym płomieniem i jedyne co stanęło mi przed oczami to ciemność ..czerń a w niej rozproszone zielonkawe rozbłyski …również przez myśl przemknął mi deszcze meteorytów ..bo to wyglądało podobnie jakby te rozbłyski mknęły tu do nas by zasiać …a może rozświetlić ciemność

    Lubię to

  2. Witam serdecznie.
    Noc z 10. na 11. sierpnia spędziłam na łące przy ognisku. „Spadały gwiazdy”… nie myślałam o marzeniach…🎇 Ale spadały te Perseidy w ważnych dla mnie momentach. Czułam głębokie połączenie z Ziemią i Gwiazdami i Przestrzenią…

    I w pewnym momencie nagle zaczęłam śpiewać „dziwną” ;-D pieśń…

    Jestem Ziemią.
    Jestem Planetą.
    Kiedy jestem spełniona,
    kiedy się spełniam,
    rozbłyskam i staję się Gwiazdą.

    Świecę blaskiem w Ciemności
    jak Gwiazda, jako Gwiazda…
    A kiedy się spełniam,
    staję się Planetą.

    Jestem Planetą…
    Kiedy jestem spełniona,
    staję się Gwiazdą.
    Świecę blaskiem w Ciemności
    jak Gwiazda, jako Gwiazda…

    A kiedy się spełniam,
    staję się Planetą….

    Kiedy jestem spełniona,
    jako Planeta, znów
    staję się Gwiazdą.

    Świecę blaskiem w Ciemności
    jak Gwiazda, jako Gwiazda…
    A kiedy się spełniam,
    staję się Ciemnością Pomiędzy Gwiazdami…

    Jestem Ciemnością, Gwiazdą i Planetą…

    💖

    Lubię to

  3. Witajcie Alteo i Jestem:) Zajrzałam przed chwilką na bloga Margo i zauważyłam jej najnowszą notkę, a w niej moją uwagę zwrócił poniższy szmaragdowy obrazek:

    http://margo0307.files.wordpress.com/2013/08/symaragdowa-zorza.jpg?w=300&h=200

    oraz podpis nad nim:

    „Na początku, zgodnie z Zasadą Opieki nad Duszą (zbiornikiem 12 praw) człowiek inicjuje doświadczenie dla swoich narzędzi – osobowości i ciała, aby poznać siebie. Impuls (srebrny) idzie z Jedni za pośrednictwem energii ciemnozielonej – Prawo Odbicia.”

    http://margo0307.wordpress.com/2013/08/13/matryce-energetyczne-czytanie-12-praw/

    to naprawdę ciekawe i ciekawie się łączy z moją wizją, a także wizją Altei.. Piękna pieśń Jestem.. Ja spadającym gwiazdkom życzyłam przede wszystkim powodzenia i spełnienia właśnie…

    do usłyszenia 🙂

    Lubię to

    1. Bardzo ciekawe te Twoje Szmaragdowe Wizje…

      cyt. z bloga Margo0307:

      „“Na początku, zgodnie z Zasadą Opieki nad Duszą (zbiornikiem 12 praw) człowiek inicjuje doświadczenie dla swoich narzędzi – osobowości i ciała, aby poznać siebie. Impuls (srebrny) idzie z Jedni za pośrednictwem energii ciemnozielonej – Prawo Odbicia.””

      W moim sercu ten płynny kryształ był raczej jasnozielonkawy. Podobny trochę do tego:

      A „zielonkawe tabliczki”, które znalazłam we śnie nad brzegiem morza miały inny odcień podobny do tego:

      A później 14 maja 2013 miałam inne doświadczenie:

      Właśnie doświadczyłam głębokiego połączenia „dwóch przeciwieństw”, które się zintegrowały we mnie jakby Bóg i Bogini w Jedno, jak Mózg i Serce w Jedno, jak dwie półkule mózgu, jak dwie „komory” serca”… jak światło i ciemność, jak dobro i zło… Jak Świadomość i Umysł… w JEDNO. Które nie są już przeciwieństwami, lecz współdziałającymi w pełnej harmonii dwiema częściami Jedni…Wydobyłam z siebie, z mojego serca ów zielony kryształ… i wysłałam do Źródła. Płynął jak mały jasnozielony delfin w kosmos…

      „Umowa” powoli się wypełnia… może wkrótce zostanie zrealizowana. W sercu pojawiały się biel i róż… i tęcza…

      http://tonalinagual.blogspot.com/2013/05/swiato-w-krysztaach.html

      Lubię to

      1. Jestem, ten odcień zieleni przechodzącej w turkus:

        prawie idealny… zamieszczałam kilka podobnych tutaj:
        http://liviaspace.com/2013/08/12/szmaragdowo-mi/

        znalazłam też przed chwilką coś ciekawego (po tym jak miałam pewne przypomnienie związane z Ra Ka Ishą)

        MC13 – Earth Core – Pale Turquoise

        ja właśnie w takim kolorze już od jakiegoś czasu widzę Serce Ziemi… wcześniej widziałam je jako ciemno szmaragdowe, a od jakiegoś czasu jako turkusowe……

        „Umowa” powoli się wypełnia..”

        *

        Lubię to

  4. Wczoraj w nocy około g.2. usłyszałam dźwięk jakby misy… Spojrzałam na tę, która jest u mnie i zagrałam na niej. Dźwięk brzmiał i brzmiał niesamowicie długo i zasypiałam w tym dzwięku. A nad ranem, o świcie usłyszałam całą „symfonię” dźwięków jakby granych na kryształowych dzwoneczkach… Ktoś może mógłby powiedzieć, że to „śpiewy chórów anielskich” 😀

    p.s. Zauważyłam w tej nowej czerni nieba – tła u Ciebie coś jak dzwoneczek biało-kremowo-różowy… albo tańczącą… Livia Space 🙂 Piękne.

    Lubię to

    1. To co piszesz o dźwięku skojarzyło mi się z pewnym doświadczeniem, które miałam na kilka dni przed spotkaniem z Szmaragdowym Strażnikiem, hmm:

      //2009-01-02: z dzisiejszego snu wybudzil pewien przepiekny dzwiek, ktory sama skomponowalam podczas przygotowywania specjalnej mikstury.. Dokladnie dobrane skladniki w miseczce wydaly z siebie wlasnie taki a nie inny dźwięk.. Coś pomiedzy uderzeniem w Gong, a dzwiekiem Krysztalu.. o bardzo pieknej, subtelnej, ale zarazem silnej i wyrazistej wibracji//

      //2009-01-05: Pisalam w tym poscie na samej gorze o snie z miseczka.. uderzylam w nia lekko wydobywajac w ten sposob piekny dzwiek.. jeszcze przez chwile po obudzeniu sie wibracja tego dzwieku brzmiala jednak na jawie.. A wczoraj dobrnelam w ksiazce o Kwiecie Zycia do strony, na ktorej znalazlam obrazek z postacia Melchizedeka (tego biblijnego, a nie Drunvalo, czyli autora ksiazki) trzymajacego w dloniach miseczke.. Ponoc w tej wlasnie misce znajduje sie KLUCZ DO LABIRYNTU.. ciekawe :> Pierwsze skojarzenie po zetknieciu sie z ta informacja dotyczylo wlasnie ciebie Amethis.. czesto ostatnio wspominasz o labiryncie smile.gif Znalazlam takie wizerunki Melchizedeka z miseczka … a tutaj miseczka to juz bardziej kielich: http://www.melchizedeksymbols.com/images/facilitators/foundermel.jpg //

      Dzisiejszej nocy znow mi sie snila miseczka (kladac sie spac rozmyslalam troche o tej z kluczem do labiryntu).. jest to normalna, gliniana miseczka, z ktorej najbardziej lubie jesc :> Znalazlam sie w mieszkaniu pewnego mlodego mezczyzny.. Odebralam je jako bardzo zwyczajne mieszkanie.. chyba duzo rozmawialismy.. o dzieciach, to przynajmniej najmocniej utkwilo w mojej pamieci.. w sumie mam wrazenie, ze skads znam tego czlowieka (tzn. pomijajac ten sen), choc moze bardziej czuje, ze osoba ta naprawde istnieje, hmm.. w ktoryms momencie mezczyzna ten podal mi wlasnie miseczke z grzybami.. nazwalam je prawdziwymi pieczarkami, ale nie byly to pieczarki.. kapelusze ich byly lekko zielonkawe.. odebralam je jako grzyby halucynogenne (to moj drugi sen z takimi grzybami).. kiedy zaczelam je jesc poczulam jak zmienia, tzn. poszerza sie moja perspektywa.. zauwazylam, ze spogladam na swoj sen z roznych punktow.. jednoczesnie rozmawialam z tym mezczyzna, jednoczesnie przegladalam gazete i czegos w niej szukalam, w innym punkcie przegladalam jakies materialy na komputerze, w jeszcze innym wygladalam przez okno.. to takie bardzo ciekawe uczucie.. jakby jednoczesne istnienie w wielu kopiach, choc kazda z nich (aczkolwiek niefizyczna) jest w pelni swiadoma i samodzielna.. Na koniec mezczyzna podszedl do starej szafy stojacej w kacie pokoju i powiedzial, ze teraz moze mi pokazac swoje szmaragdowe buty (nie tablice!) :> i wtedy sie obudzilam.. Dodam, ze w bardzo radosnym nastroju.. W sumie odebralam ten sen jako taki bardzo zabawny wlasnie, zwlaszcza przez te szmaragdowe buty smile.gif//

      //2009-01-06 14:45: Edytowalam wczesniejszy post, dodalam dwa obrazki.. I kiedy wlasnie zobaczylam ten pierwszy w kolorze to dotarlo do mnie i to bardzo mocno jak w rzeczywistosci moja miseczka jest podobna do tej melchizedekowej (wczesniej wydawalo mi sie ze nie bardzo, ale widzialam bardzo maly i szary obrazek).. normalna, gliniana, brazowa.. snilam o niej na kilka dni zanim znalazlam ten obrazek i opis w ksiazce Drunvalo.. zwykla miseczka w swiecie jawy okazala sie byc jednak bardzo niezwykla w swiecie snu.. tak naprawde kupilam ja na targu staroci i przed chwila zaczelam sie jej coraz uwazniej przygladac.. kurcze, nie wyglada raczej na az tak stary relikt 😉 //

      //2009-01-06 14:45: miseczka – ta moja, a nie melchizedekowa – ma wzor skladajacy sie z 13 okregow, choc widac to najlepiej kladac ja do gory dnem.. Wowczas przypomina tez troszke spirale//

      //2009-01-07 08:52: Postanowilam sie raz jeszcze udac do owego tunelu pod woda.. Wczesniej probowalam sie dostac do tego miejsca (studni?) pod domem, ale ogarnela mnie tylko gleboka ciemnosc i pustka, tak jakby nie bylo tam juz tego co wczesniej, albo spi?…//

      ale te zapiski zamieszczałam już na blogu:
      http://liviaspace.com/2012/10/31/szmaragdowy-straznik-i-serce-ziemi/ http://liviaspace.com/2013/01/04/spotkanie-z-szmaragdowym-straznikiem/

      hmm i tak mi się to powiązało z tym o czym piszesz, także z tą ciemnością, ale o tym w osobnym komentarzu…….

      Lubię to

      1. Ciekawe te Twoje doświadczenia z miseczkami.

        A jak z buczeniem, zauważyłaś jakieś zmiany?
        Kilka dni temu przestałam słyszeć buczenie, które wcześniej było bardzo głębokie, niskie i intensywne w ciągu ostatnich kilku tygodni. A od dzisiaj dźwięki buczenia są już jakieś inne.

        Lubię to

      2. sorkihi 🙂 chyba się w tej chwili troszkę zawiesiłam, podobnie jak wczoraj zanim sobie skoczyłam 😉

        p.s acha, przypomniałam sobie, miałam napisac coś o STUDNI, to niesamowite, może zaraz coś skrobnęę…………

        p.s 2 sorki po raz drugi, bo wkleiłam nie ten kawałek, ale skoro już się wkleił to niechaj zostanie, bo może jest w nim jakieś tajne przesłanie;)

        a to już właściwy kawałek dla Ciebie 🙂

        p.s 3 kilka dni temu szukając czegoś w necie trafiłam na stronę http://www.ayahuasca.net.pl/misja.html a konkretnie na poniższy opis:

        Aldonko, nie wiem, dlaczego, ale czuję, że muszę Wam o tym opowiedzieć. Miałam dziwny sen. Widziałam studnię i osadzony na niej wielki diament. Do studni zbliżały się kobiety i trzymając się za ręce zamknęły wokół niej krąg. Nagle diament, napełniony światłem z głębin ziemi, wypuścił we wszystkie strony silne promienie. Przenikały one serca kobiet i zapuszczały się dalej i dalej, a na końcu każdego z nich powstawała identyczna studnia i tak samo, gromadzili się wokół niej ludzie. Całą planetę oplotła diamentowa sieć …

        który wydał mi się niesamowicie zbieżny z naszymi doświadczeniami ze STUDNIĄ: http://liviaspace.com/2012/12/26/studnia/.. naprawdę niesamowite………….

        dodam, że A. M kończy ten artykuł słowami ‚ A zatem… Świeć Szalony Diamencie!’ i to też jest bardzo ciekawe, bo akurat tego dnia Jarek przypomniał mi właśnie ten jakże niezwykły kawałek PINK FLOYD:

        Lubię to

      3. Witaj kochana,
        tak niesamowite a tą studnią… To już się stało.
        Filmów jeszcze nie obejrzałam, ale obejrzę.
        Ten okrąg z pryzmatem światła białego i tęczy…

        Dla mnie zawsze miała białą bluzkę i tęczową spódnicę 🙂

        Pamiętasz, kiedyś pisałam o śnie mojej przyjaciółki o poszukiwaniach jakiejś kryształowej kuli – jaja. Mój „znajomy” był „bardzo niezadowolony”, że znalazła go-je jakaś kobieta (w tym śnie mojej przyjaciółki…).

        Lubię to

  5. Pre-note (ha having written all now., i see its not what i expected to post from just a Jade warrior video addonto… haha ❤ )

    i ran across 2 video's(last week) of before when floyd became Pink Floyd..
    (^lol video blocked in nl.. PEDL/Warner/EMI-content ha, other link/youtube i tried =fine )

    1 a them, the title just caught my attention. recurring "name/term" that is.

    Jade Warrior – Lady of the lake

    this summary them released re period dec2012/jan2013 ~ and what has been accomplised.

    https://docs.google.com/file/d/0B1hioOv4q5VlcjVWVzJFQ3laY2M/edit?usp=sharing

    that period reminds me X-mass was over at moms in belgium. and she said she was able to see a gold halo/Cube around/above my head when i was still sleeping ha (i did get an

    oh that humm. reminds me of 2 things (as in 2010 i also experienced that massively, being able to hear a broeder audio-spectrum-range and was even able to spicify the Exact *Hz ranges i was getting. (and how that relates to my own 10-10-10 participation and march earlier that year. (titicaca.. journey ha. white light beings/robes @CrystalDome below the lake..)

    but old old post a otto reminded me of some.. Buzz/Pitch-Tuuuuuuuuuuuuuuune some were having (that i ran across only this year (otto is linked to the metatron-collective.. at time of post/his blog them were still the badguys.. trying to dominate… anyways.. that post said:

    ———quote

    If you don't have a particular shield called maharic seal on (google it), the ringing is caused by metatronic braod cast stations in the astral realm, essentially an attempt at mind control.

    Or tinnitus, or astral body awakening.

    ———end-quote

    http://www.cosmicyou.us/forum/topics/do-you-get-the-ringing-in-your?commentId=6307382%3AComment%3A27848

    and some i spoke of more recent. when i had a incoming from right side…… Buzzz/Pitch-tune

    jeah i got the pitch hum a long time since 10-10-2010, vs the beeb/pich of say a download, vs a entity nearby (or as i heard someone else.. say when he gets a "download")

    (i also posted on it back than 2011 on Project Avalon forums (before my departure.. 😛 & event.. *for another day.. that is..)

    ________________skype-log (Camp Ra (private skype group 10peoples..)

    [3-8-2013 4:17:21 PM] Rakmeister – Ra Ka Isha: Tobias did you catch tracey's show last night?
    [3-8-2013 4:18:05 PM] Rakmeister – Ra Ka Isha: and 3sexc later im slammed with a Beeeeeeeeeeeep en left ear ha
    [3-8-2013 8:52:00 PM] Angela : Why a beep?
    [3-8-2013 8:54:51 PM] Rakmeister – Ra Ka Isha: i can only assume/guess cause of that talked on that show, than bigger context intrest… beaming some waves over ehre, or someone wattching haha
    [3-8-2013 8:55:04 PM] Rakmeister – Ra Ka Isha: beep, pitch tune ear thing

    xxxxxxxxxxxxxxx-redacted
    xxxxxxxxxxxxxxx-redacted

    [3-8-2013 9:01:19 PM] Rakmeister – Ra Ka Isha: and next time D on again, ill add you to call, just to see if you there, was fun5hour talk again the day before
    xxxxxxxxxxxxxxx-redacted
    [3-8-2013 9:02:37 PM] Rakmeister – Ra Ka Isha: jeah and 3shifts isnt easy neither adjustingwise i cna only think..
    xxxxxxxxxxxxxxx-redacted
    xxxxxxxxxxxxxxx-redacted
    [3-8-2013 9:22:42 PM] Tobias: hello
    [3-8-2013 9:23:04 PM] Tobias: so you heard a sound in your ear?
    [3-8-2013 9:23:26 PM] Nefhi_Agla Rodriguez: what that means tobi as ?¡?
    [3-8-2013 9:24:13 PM] Tobias: There are many people who are experiencing similar things, and the sad thing is they have been lead to believe (or hope) that these are "ascension symptoms" or a "good sign" that they are being "activated".
    [3-8-2013 9:24:43 PM] Tobias: Those who have come to me I have found are directly connected to various things that are using them and controlling them
    [3-8-2013 9:24:53 PM] Nefhi_Agla Rodriguez: (worry)
    [3-8-2013 9:24:56 PM] Tobias: it does not make me the "happy news" person, but it is true
    [3-8-2013 9:25:31 PM] Tobias: usually when told, the people go on their way, quickly burying this truth somewhere in their minds and give me the cold shoulder
    [3-8-2013 9:25:41 PM] Tobias: I hope that helps
    [3-8-2013 9:25:59 PM] Rakmeister – Ra Ka Isha: jeah i got the pitch hum a long time since 10-10-2010 , vs the beeb/pich of say a download, vs a entity nearby
    [3-8-2013 9:26:06 PM] Rakmeister – Ra Ka Isha: vs way otto years back said
    [3-8-2013 9:26:22 PM] Rakmeister – Ra Ka Isha: REL:Do you get the ringing in your ears ??
    [3-8-2013 9:26:29 PM] Nefhi_Agla Rodriguez: I always hear that when calling my mom "you are a powerful woman"
    [3-8-2013 9:26:31 PM] Nefhi_Agla Rodriguez: zhhhhhhh
    [3-8-2013 9:26:37 PM] Rakmeister – Ra Ka Isha: Reply by Otto Jakobson (MaBu888) on March 24, 2011 at 2:05pm
    If you don't have a particular shield called maharic seal on (google it), the ringing is caused by metatronic braod cast stations in the astral realm, essentially an attempt at mind control.

    Permalink Reply by Otto Jakobson (MaBu888) on March 24, 2011 at 2:05pm
    Or tinnitus, or astral body awakening.
    [3-8-2013 9:26:55 PM] Tobias: yes, there was a lady a few nights ago who came to me describing a similar tone she has had since 2009. She is connected to a "hive mind" system that literally goes to a ship somewhere above the earth.
    [3-8-2013 9:27:09 PM] Tobias: I do not believe in "tinnitus" as it has been explained
    [3-8-2013 9:27:31 PM] Rakmeister – Ra Ka Isha: as back in 2010, i was able to specify the exact ranges Hz i was getting…
    [3-8-2013 9:27:43 PM] Rakmeister – Ra Ka Isha: in my research note compilation.. ha #project Avalon era
    [3-8-2013 9:27:52 PM] Tobias: well there ya go
    [3-8-2013 9:28:13 PM] Rakmeister – Ra Ka Isha: and otto;s response id agree with
    [3-8-2013 9:28:16 PM] Rakmeister – Ra Ka Isha: metrtronics..
    [3-8-2013 9:28:36 PM] Rakmeister – Ra Ka Isha: that goes into what you said, hivemind,, system
    [3-8-2013 9:28:42 PM] Nefhi_Agla Rodriguez: Once when visualizing a big sphere of blue and platinum in front of me… I heard a sound in my right ear lol …
    [3-8-2013 9:29:01 PM] Rakmeister – Ra Ka Isha: hence i like the quote, diffrentiation is key,.
    [3-8-2013 9:29:04 PM] Nefhi_Agla Rodriguez: had better visualization …
    [3-8-2013 9:29:16 PM] Rakmeister – Ra Ka Isha: for what when how, incl person region and that persons doings. and own level..
    [3-8-2013 9:29:34 PM] Tobias: There are occasions when the pineal gland will cause very clear and real sounds, but every single person who has come to me about these things was directly affected by a hive system of some sort
    [3-8-2013 9:29:43 PM] Tobias: or another entity controlling them/using them
    [3-8-2013 9:29:45 PM] Tobias: batteries
    ________________

    (that goes along with an event Amanda spoke of, that was a coming, face to face* (*non-physical), with one a them…. " illuminist controllers".. that use people.. as battery..

    so.. jeah diamondgrid. 144geometry = nowtime and grid changes in accordance. metatrons cube is out the door fully. them group selfs also got a cleanup todo and restoring planets previously put in reverse spin and rest damage.. so that wll go ahead ~time~

    144- http://i.imgur.com/f7t4UOW.jpg

    crystalworlds.. reconnection.. full transmutation..

    & oh ha in sync.. Eli (signet Amenti) posted a maze pic same day.. onto my timeline ha

    so it also is about recognising the energy signature's to differentiate and be able to get.. it. lots a energies.. out there. not all.. serving your betterness.. progression at all. life's like a maze ha. navigating…. towards..

    Lubię to

      1. Just noticed you wrote about Lady of the Lake ..
        I also alluded to this, see in the comments section:
        http://liviaspace.com/2013/01/03/moje-egipskie-sny-2/#comment-6030

        oh that humm. reminds me of 2 things (as in 2010 i also experienced that massively, being able to hear a broeder audio-spectrum-range and was even able to spicify the Exact *Hz ranges i was getting. (and how that relates to my own 10-10-10 participation and march earlier that year. (titicaca.. journey ha. white light beings/robes @CrystalDome below the lake..)

        „CrystalDome below the lake”

        oh yeah!!! I remembered something.. New Mayan Ceremony on the Lake with Woman in center (this is unofficial message by ‚Jestem’)

        I had lots of experiences with non-physical beings in the white, often I was surrounded by a circle, and they whirled around me.. and around circles in the center where usually a crystal was located ….

        but old old post a otto reminded me of some.. Buzz/Pitch-Tuuuuuuuuuuuuuuune some were having (that i ran across only this year (otto is linked to the metatron-collective.. at time of post/his blog them were still the badguys.. trying to dominate… anyways.. that post said..

        on my earlier blog website (Salon of Mysteries) I used to write a lot about HUMMING and other strange sounds … I can still hear strange sounds, but humming ceased some time ago, although it reappers from time to time… (question of’Jestem)

        you mentioned about Otto in my Egyptian Dreams, and here also:

        only recent btw, you metatron-collective redeemed and back on.. path (Jehovah-groupconsiousness they came out of (fell of metatron goes back 150billion years ha)). THUS this recent as in last years. 2011 or april2012 (i can find part otto Jacobson wrote on it, as he linked To that group.)

        this is Otto?

        http://www.cosmicyou.us/profile/OttoJakobson

        looks really bad, or at least like a little bad boy 🙂

        and this ARCTURUS RA

        http://i1.ytimg.com/vi/CyhxjWLGJb0/maxresdefault.jpg?feature=og

        in which I came across your You Tube

        the guys remind me of Arcturus guys i have mentioned in ‚Larimar – Atlantis Stone and Master Lanto / Atlanto from Atlantis

        You know, it’s weird, because never before did Arcturus attracted me as much as since the moment that I described in ‚Venus and Arcturus’, and I didn’t known then, that you had been so tightly bound with it… hmm, maybe this is the dark side of Arcturus? 🙂

        If you don’t have a particular shield called maharic seal on (google it), the ringing is caused by metatronic braod cast stations in the astral realm, essentially an attempt at mind control.

        hmm… it’s really interesting, really……

        ok, that’s in a nutshell..

        see you 🙂

        p.s oh, really wonderful image:

        Lubię to

      2. Hey Rakesh 🙂

        this picture: https://sphotos-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/p480x480/1174784_306311309512394_1617404801_n.jpg

        has an awesome message … reminded me of Amber Eagle Awareness (by Jestem) and AMBER EGG that I saw at the meeting of the Emerald Guardian .. Jestem – she was having similar associations, and she was also deeply moved by the image… am just watching the Blue Appless: http://liviaspace.com/2012/12/26/studnia/#comment-6051

        wow .. I recently wrote about Mari, Basque Goddess Mari, and so I found this other Sumerian Mari: http://liviaspace.com/2013/07/31/pszczoly-wenus-i-paleolityczne-boginie-pieknosci/comment-page-1/#comment-5764 but only now i noticed that the information I found http://www.bibliotecapleyades.net/merovingians/blueapples/blueapples_06.htm comes from one of the chapters of Blue Apples! http://www.bibliotecapleyades.net/merovingians/blueapples/blueapples.htm#Contents
        for me, it’s an amazing coincidence! ok, sunny greetings from Andalusia & hear you later.. with Love, Livia ❤

        Lubię to

  6. Titicaca was when the energy went, from tibet ->year-> titicaca march2010 and that ceremony yes they were doing. #date

    That realm.. they/i was/were at. #crystaldome below lake, there was like a big lightpillar @middle from core/earth.. up into space.. and them lightrobes were lined up left side vs @end view 5step-piramide* (vs middle the beam/light/pillar

    —– *

    —– ** —–

    —–X
    —–X
    —–X
    —–X
    —–X
    —–X
    —–X

    7 a them~

    — ——-Moi—– line of sight

    —Larimar
    jeah i was reading that last night/day, and whales.. hathor also..
    remind me of a good video i posted to robbert yesterday

    & reminds me of same kinda experience dawnjah had, and her leg-amulet-hanger she had to get. or was there for hers… (peru) also as protective gem/etherical piece/instrument… (her cloak/ or flamebody was upgraded also from whitesilverish to whitesilverblue/turquoise-ish radiance.. ~ ( now what were you doing say… hmm march8 2011 specicify. about 3oclock night ourtime. and middle towards end of july2012 ( for the 2nd i forgot exact date , silly me.. ha ) will see how where rest ill put into eventually words. and where placed if.

    i talked about him & his reading before. that i would digg up

    1uur 9min is robbert (and 4min after his call. the stream-read, he will remark re: 300 ;d (it was Time.. (i asked him to call that usa radio/www station for reading with andrew… [and his creations.drawtings are work he has done since 9 a them. 10th in progress.]

    and tobias a good man also, he also more recollection of lemuria era, and went offplanet when the wars started, so wasnt here.. and stuff we spoke of since dec2012. when i created that skype group.)

    —this is Otto?

    me silently „nods” in agreement…
    (old pic, or his evil twin-brother ha a ear.. heard being said..)
    site of him

    http://godmindhyperspace.weebly.com/

    more recent pic

    he’s in estonia

    —and yep that.. Arcturus Ra.

    (ill leave you a personal note*(fb) on him… that will make sense also, backtracking it alongside the rest. #gues #timeframe events. for a good.. retrospect in the here and now.. time (*he himself doesnt know..)

    i ran acorss him when he was sitll in Berlin (germany) on youtube, and that time some contact on his original old site, and had some talk. and recently end 2012 again, as he was guest on radio show #RR and i asked a Q re. NaturalCrystalSeals (planetary ones) and such. and the formerwhitehat BS, lead to a skype talk also, but its good to hear& see he now with his twin-flame. and such.. vs other times.. ha (jeah there a darkside- to arcturus also, or the fallen fractions that are linked to fallen/blackhole otherside reality and the Alpha&Omega plans.. of as always dominatin and control. all.. like the 11D grid. and that bigger template i seen. but thats to deep ha. but it does all relate.

    as i write this. im making notes for the note. ha compile it all into reality~ and a another note.. if i find my original note.. ha somewhere so many. txt files.. and mind.. notes.. and scrabbles here and there…

    and now ill read 2nd part 1st link you linked… – continuation of…~

    and ha jeah lady of the lake. duncan O’finioan also said, its not a place/lake (tv camelot arthur distortion) but person and a walking portal.. and also links to the ha Elfs… realm. the other note ill keep for now. i got that one before i heard ^on radio,. and was ha all in sync.

    rest ill make into a TXT document and send it. as that was given/private thus i honor that and keep it as that.

    राकईश

    Lubię to

      1. Dla mnie ten obraz symbolizuje wyjście z Labiryntu Iluzji.
        For me, this picture represents the output of the Labyrinth of Illusion.

        Lubię to

Skomentuj

