Szmaragdowo mi :)

To taki mały, ale miły dodatek do notki Święta Aktywacja Zielonego Promienia i Szmaragdowego Płomienia.. Chciałam znaleźć zdjęcie szmaragdu zbliżonego wyglądem do tego, który widziałam dzisiejszej nocy (opisałam to doświadczenie tutaj), a trafiłam na stronkę, na której znalazłam wiele szmaragdowych zdjęć i to w moich ukochanych odcieniach:

EM2-29ECEM1-88EC719x703x479EM2-87EC842x817x632

EM2-08ECEM2-44EC941x719x478EM2-41CU802x787x653

EM3-50OV1078x876x558EM4-36CUEM7-41EC1301x1110x741

EM4-96EC

wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony:

http://www.astrologicalgem.com/jyotish-emerald.php

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

11 thoughts on “Szmaragdowo mi :)”

  1. Te trzy pierwsze szmaragdy, u samej góry, „ocierające się” niemal o turkus bardzo mi się podobają. A ponieważ ostatnio dookoła tyle szmaragdowej atmosfery, to i ja pozdrawiam szmaragdowo! 🙂

    Lubię to

    1. Och, mi też się szczególnie podobają właśnie te turkusowe szmaragdy, przypominają mi i to bardzo LARIMAR: http://liviaspace.com/2013/01/16/larimar-kamien-atlanow-mistrz-lanto-z-atlantydy/ ale tak naprawdę wszystkie odcienie szmaragdu są piękne i widać to najlepiej w takim połączeniu jak powyżej.. dzisiejszej nocy, a właściwie już prawie nad ranem znajdowałam się w czarnej, ale przyjemnej świetlistej przestrzeni, z której wyłonił się cudowny świetlisty szmaragd, choć dopiero teraz dotarło do mnie, że kiedy spotkałam Szmaragdowego Strażnika to ujrzałam go właśnie w podobny sposób, w centrum niesamowitej czerni… Z szmaragdowymi pozdrowieniami Monmario 🙂

      Lubię to

      1. Rzeczywiście „Tabliczki” bardzo podobne były do tych na zdjęciach: 3,4 i 8. I to skojarzenia z LARIMAREM… Dopiero teraz zauważyłam.
        Pozdrowienia słoneczne 🌻przestłam🌞

        Lubię to

      2. Niespodzianka… Szukając czegoś zupełnie innego nagle znalazłam taki obrazek:

        Ten kolor jest najbliższy temu, jaki miały te tabliczki 😀

        Lubię to

      3. I jeszcze ciekawostka a propos kolorów: czarnego (obecnego teraz u Ciebie jako TŁA),
        żółtego oraz MC 13…

        flaga… The Bahamas

        The symbolism of the flag is as follows: Black, a strong colour, represents the vigour and force of a united people, the triangle pointing towards the body of the flag represents the enterprise and determination of the Bahamian people to develop and possess the rich resources of sun and sea symbolized by gold and aquamarine respectively. In reference to the representation of the people with the colour black, some white Bahamians have joked that they are represented in the thread which „holds it all together.

        Lubię to

Skomentuj

