My Arcturian Connection?

Jakiś czas temu poczułam się nagle bardzo senna, a więc położyłam się, zamknęłam oczy i.. już po chwili ujrzałam siebie siedzącą pośród ogromnych ciemności (duże podobieństwo do Szmaragdowej Wizji z 12 sierpnia 2013)..

Jednak już po chwili z tej ciemności zaczęły się wyłaniać jakies kształty i zaczęłam coraz wyraźniej widzieć jak wokół mnie zbierają się pewne istoty tworzące krąg przeradzający się stopniowo w coraz bardziej złożony wzór…

To mi się skojarzyło troszkę z kręgiem lemuriańskim, który przypomniałam wczoraj, a troszkę troszkę z kryształowym stołem..

Kiedy jednak chciałam się lepiej przyjrzeć temu wzorcowi ujrzałam tylko nagły duży rozbłysk, który przypomniał mi podobne rozbłyski z przeszłości..

W tej samej chwili otworzyłam oczy i wtedy ujrzałam fruwającego w pobliżu mnie BIAŁEGO MOTYLA.. 

Dodam jeszcze, że mam wrażenie iż te moje arkturiańskie połączenia (przypomnienia) zaczęły się jakby to powiedzieć.. aktywować.. od momentu, o którym wspominam w notce Wenus i Arktur 09 sierpnia 2013 i że dużą rolę odgrywa w tym Ra Ka Isha…… 

na razie nie potrafię tego lepiej oddać słowami…

17 Sierpień 2013 o 11:32 Livia Ether pisze:

chciałabym tylko tak w skrócie opisać swoje doświadczenie z tej nocy.. każdego dnia w ostatnim czasie przyciąga mnie do siebie Arktur, choć czasami także i inne gwiazdy, dzisiaj nad ranem Syriusz.. ujrzałam jego odbcie w oknie, takie niesamowite… ogromne światło.. jakby się mocno do mnie zbliżył… wczesniej wieczorem przyglądałam się jak zauroczona Arkturowi… tym razem widziałam nie tylko jego bajeczne wrecz migotanie, ale też strumienie energii tak jakby wypływające z niego i.. tworzące pewien energetyczny wzór.. jakby ktoś na moich oczach coś rysował… a potem już nad ranem.. tuż po tym jak ujrzałam to niezwykłe odbicie Syriusza znów miałam wizję, bardzo podobną do tej wczesniejszej… znów widziałam siebie w kręgu, ale teraz otaczało mnie konkretnie 12 istot.. ja byłam 13 w środku.. wyczuwałam bardziej energie męskie.. tak jakby każdy z nich coś we mnie kiedyś ‘zdeponował’ a teraz…. dziwne uczucie.. och.. i ten kwiat…. zapomniałam o nim wspomnieć ostatnim razem, ale to nic… to tylko sliczny kwiatuszek.. dzięki Jareczku za Twoje bezgraniczne ZROZUMIENIE ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ :) ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

dodane 20 sierpnia 2013

21 - Emergence

to jeden z Keys of the Arcturians by Janosh – karta nr 21 –  EMERGENCE

wzór ten skojarzył mi się z moim obrazem o którym pisałam w My lemurian connection oraz  Zobrazowanych wizjach z 30 lipca 2013w zwiazku z ty, ze skojarzyl mi sie z pewna lemurianska tambliczka:

*

Wylanianie sie

Widziałam wcześniej ten obrazek na blogu Altei w notce WROTA LWA – KULMINACJA 8 DO 12 SIERPNIA 2013, ale wtedy byłam skupiona na tym drugim wzorcu i jakoś tego ze sobą nie skojarzyłam..

cdn…

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

27 thoughts on “My Arcturian Connection?”

  1. Witaj Liviu,po wglądze w piękną tapetę na Twoim Blogu takie mam wrazenie, a może i wizję że to Szmaragdowe Miiasto moze być związane z Atlantydą( Oz) chyba już było gdzieś takie skojarzenie być moze nawet ,ze u Ciebie..Ale nie było jeszce mowa o Posejdonie, kiedyś napiszę o NIM cos więcej, a dzisiaj znalazłemtaki filmik kyóry kojarzy mi się z Atlantydą i Szmaragdowym Straznikiem w kontekście trylogii Andreasa Wilhelma.

    Lubię to

    1. Witaj Dawidzie, zgadza się z tym połączeniem Szmaragdowego Miasta z OZ i rzeczywiście wspominalam gdzieś o tym, prawdopodobnie właśnie w wątku Szmaragdowego Strażnika… No i już nie mogę się doczekać tej notki o Posejdonie.. Czuję, że w ten sposób mógłbyś sobie przypomnieć swój głębszy związek z tym wszystkim… Ktoś mi ostatnio przypomniał na priva mój sen którego sama już nie pamiętałam.. w tym śnie jakiś mężczyzna z blogu Nnki miał mi pomóc w czymś bardzo ważnym i ta osoba twierdzi, że to Ty jesteś tym mężczyzną 😉 Z pewnością nie bez powodu przyciąga nas ten temat:) Buziaki ❤

      Lubię to

      1. Dzięki za miłe słowa Livio, może to ten 14 lipca albo 1,4,7 (147 metrów Wielka Piramida i 147000000 milionów kilometrów odległość Ziemi od Słońca.Wukładzie zodiakalnym 1,4,7 to fazy Baran-Rak-Waga.147 to też podstawowe cyfry ( wystepujące razem w Eneagramie.
        Ciekawe co mi się skojarzyło z imienem Ra_Ka_Isha ( pomimo że to nijak ma się to do j.polskiego)
        Rak to Rak a Isha brzmi podobnie do Ishtar/Innany a Ka to dusza , ale Aisha to z kolei żona Mahometa- to trochę takie dziwne skojarzenie.
        pozdrawiam Dawid

        Lubię to

      2. Ciekawe co mi się skojarzyło z imienem Ra_Ka_Isha (pomimo że to nijak ma się to do j.polskiego). Rak to Rak..

        miałam takie samo skojarzenie Dawidzie 🙂

        „Szmaragdowym strażnikiem jest między innymi Rak .Jednym z kamieni szlachetnych właściwych dla osób urodzonych w fazie Raka jest szmaragd.”

        http://nnka.wordpress.com/2013/07/27/szmaragdowy-straznik-syriusz-cz-2/

        🙂

        p.s a przy okazji zapytam.. czy bedąc w Lourdes odwiedziłeś może świętą grotę: http://wobroniewiaryitradycji.files.wordpress.com/2012/10/1.jpg?w=640 ? Pytam, bo dzisiaj w nocy na postać Matki Boskiej z Lourdes nałożyła mi się i baskijska MARI i sumeryjska MARI i tutaj się kłania BLUE APPLES (thanks Rakesh)… Ciekawe, że w trakcie pobytu w jaskini w Nerji ujrzałam jaśniejącą kobiecą postać bardzo podobną do MARI… ok, muszę teraz kończyć, dopiszę cd po powrocie ❤

        Lubię to

    2. Dokończę wątek Lourdes w najbliższym czasie, a to coś w związku z Szmaragdowym Strażnikiem i OZ.. Po tym jak znalazłam na blogu Ra Ka Ishy artykuł o Ashayanie Dean i Jamesie z Wingmakers.. wpisałam w wyszukiwarce konkretną frazę i znalazłam poniższą wypowiedź:

      „Sure!
      Do what you want.
      Spin your chakras backwards intentionally while worshiping the Wizard of Oz.”

      http://www.godlikeproductions.com/forum1/message1089505/pg3

      a to link do wspomnianego artu:

      Ashayana Deane & James of Wingmakers.com

      http://arcturiandisciples.wordpress.com/ashayana-deane/

      i jeszcze drugi

      Ashayana Deane Guardian Alliance Fifteen Dr. Neruda Blank Slate Technology

      WingMakers Mahu Nahi of the Corteum Project Camelot Kerry Cassidy Wes Penre

      http://blessedistruth.wordpress.com/2012/08/13/ashayana-deane-guardian-alliance-fifteen-dr-neruda-blank-slate-technology-wingmakers-mahu-nahi-of-

      the-corteum-project-camelot-kerry-cassidy-wes-penre/

      Lubię to

  2. 1st 4min…. very distorted HIStory..it still is.
    and jumping from million to a thousand.. years.speaking timeframe.
    8 civilisations hmm more this is the 3rd seeding..
    8 yes there been 8x25K years of Non SAC(StellarActivation Cycles) where it was not activated. so 200K+year its been a mess.

    15minutes inwards Video-Alaje

    There is a group of beings, in particular within Ashtar and GFL, who pass themselves off as „Pleadian” but are really part of the Samjase-Annunaki collective, Luceferian in nature. The annunaki hybridized with them, into their collective long, long ago after these „Blondes” lost a war. – http://indigosociety.com/showthread.php?21811-Pleiadian-Message-from-The-Galactic-Federation-2009&p=563224&viewfull=1#post563224

    -i converted these Video’s that only had 1single Background Image. i Converted the mp4(vid) -> to -> mp3(audio-only)

    Earth history 1 of 4.mp3 (96.2 MB) https://mega.co.nz/#!OcMVVKDS!EfeV3Q0ky3ENcYl90Ub_CzEEFj1V9zF9OtZwG8w74Lg

    Earth history 2 of 4.mp3 (109.4 MB) https://mega.co.nz/#!XBEBlITb!Y-SyE0J6okT0bgP0RM5DrzHy9JklroSArEUNKkpTeZ8

    Earth history 3 of 4.mp3 (108.1 MB) https://mega.co.nz/#!HRt2XDQJ!YGLZLRyzA9UaXkM3UydvKWLei8hJIhydMaks3gKq-ac

    Earth history 4 of 4.mp3 (142.9 MB) https://mega.co.nz/#!rJcknaQJ!ejtB5zj1_bpleWm8YHeecEqzgKk5X3g3J2-41Dxfu5M
    (* ha that upload failed 4times.)

    if there some kind of Questions do ask. as its the specific Q thats asks that decides what answer there can be told in context off that is known. or to Addon-to. and enlighten places that were previously kept dark/unaware. distorted in history so serve otherss their purpose;s

    i havent myself been to any of the KS/AP (Keylontic Science/Azuritepress) workshops
    but i have ran across the material 1at in 2006 and downloaded some Kathara Bio-regenessis-healing videos/series and those that were downloadble than.. #torrents #demonoid) and in 2009 i was drawn again back to the material and was able to get more stuff. and in 2010 was when i was at sliders1 workshop. but luckly GoAaT999 uploaded lots a workshops on ThePirateBay so the mssing pieces i than had… ( now i have an Archive of 240GB data/workshops audio-techniques diagrams/templates & Co. )
    see pics series1/2/3 (for the when they were timewise (released) and build-up in technique’s given. http://www.azuritepress.com/products_us/workshop_chronology.php

    my bankaccount simply didnt allow me. to get their stuff. or fly over to here and there worldwide. but seems that wasnt required neither. to do what i needed to do/to get to.

    btw these Freedomteachings/Kathara were the same , „Mystery Schools teachings” that were taught in Atlantis period. but than even it was only for their elite.. class. accessable. beside the later time of atlantis them were infiltrated..
    (only decent source i found to be Sall Rachelle , and The Founders (10chapters info)& 3 earth video ( https://sites.google.com/site/legionnairesawaken/The-Founders ) Articles page has some good summaries also

    30minutes into Alaje video i am now. having a cup a coffee , i need a refill ,3

    i seem to have a bigger blank/gap in memory for atlantis than i have for lemuria that indeed pre-dates atlantis… by longtime.. but that may also be related to the more dark… atlantis era stuff that made it hidden so deeply buried. but i was adviced to work on my „access”aashic records. as i can do that naturally. (oh livia Ether Ka ) in native-indian(us) tradition they talk about the: The Standing people* & the Stone people(Record keepers)**
    * Standing people aka Tree kingdom(&Animals) ❤ trees . The Givers….
    ** Record keepers earth/crystal they can access all akashic.. (robbert = one a them (nl) and @dawnjah's radio show i heard one speak also. friend of Chief Golden Light eagle. (Phoenix arizona usa-conference) so i was told.. im standing people.
    them 2 keep the balance. givers & record keepers in gaia's service. (for record keeper see that youtube Andrew where i asked Robbert nijehuis to callinto.. and whales talked on also there. )

    ha again ive typed a lot. and still think…. how to merge that all into more meaningfullness for the nowtime. as past is past. and much resolved. but we do need to collect our.. soulfragments that are still out there. they are part of the one you..

    in love & respect for all sentient beings we do what we do. are.

    its been a long path/journey , that for me personally seemed to have lots of the path. hidden with a dust/dirt layer ontop of it.. hidden. to reveal once again in divine order&timing.

    maybe ill type more later. ganna enjpy the sun a bit as its nice clear blu sky sunny today ❤ Sol.

    with Love, Rakesh~

    –addon ha good i didnt press send yet. i forgo this


    i have read half of the book, by Jose Arquelles (Arcturus Probe) and good book i have to say
    but still not sure my exact link with arcturus, i guess some lifetimes @ there also/ beside having been all over the place(space) + World.. in the long long history.

    Lubię to

    1. but i was adviced to work on my “access”aashic records. as i can do that naturally. (oh livia Ether Ka ) in native-indian(us) tradition they talk about the: The Standing people* & the Stone people(Record keepers)**

      oh livia Ether Ka 🙂

      Livia Ether – Livia Akasha

      Ether – Akasha

      A Ka Sha

      „The word ‚Kathara’ originates from KA which means Light, God expressed or transmitting; THA which means sound, infolding rather than expressing, and RA, one Spirit.”

      http://www.users.globalnet.co.uk/~noelh/CosmicMapArticle.htm

      my another name is Livia Flower Dream, Doreen – Door in, and Ayshien (Ayshaien) from AYSHA (I SHA?9)… the earlier names.. and a few another more secret names & deeply about me .. in you memory…. oh, maybe – Li via Ka THA Ra 🙂

      Lubię to

      1. ill have to… think on them ones..
        now there is Akashic. but also Adashic records ha..
        diffrent scope..spheres of nature.. (but that seems to work diffrently more directdreamstreamaccess ,(Adashic would beyond this Matrix..) vs Akashic.
        so hmm someone ha said to me 100’s of lifitimes.. so indeed seem to be many.. crosscorrelatoins and progression of the same.. RA. i did like(kinda) the 7parts-mail ha 1st was to make some seperate txt;s than was like nah… lets make one along the way.. live~

        (hm remind me of that echo-locator like dolphins PING (autisic) boy that picked up.. a vibe, and was very specific for the where france.. and whereto. and date i got. gotta digg up that mp3/youtube. but i can kinda paraphrase it if needed, as i spoke elsewhere before :re: it. (ShaD11) (RaShaLAE ringtones. )12Lha 13Ka 13Tha 15Ra (Na-Va-Ho-Sa spantones) from one a my notebooks enties ha. flower.. vine~ colors also.. mixed.. and swirling light dance and hands. ha. but i have a good excuse to stop typing. pablo is messaging me. (***)

        Livia to Rakesh: oh yes, very fun, but.. i sent message on your e mail 🙂

        Lubię to

  3. Hi Rakesh & Dawid 56 🙂

    chciałabym tylko tak w skrócie opisać swoje doświadczenie z tej nocy.. każdego dnia w ostatnim czasie przyciąga mnie do siebie Arktur, choć czasami także i inne gwiazdy, dzisiaj nad ranem Syriusz.. ujrzałam jego odbcie w oknie, takie niesamowite… ogromne światło.. jakby się mocno do mnie zbliżył… wczesniej wieczorem przyglądałam się jak zauroczona Arkturowi… tym razem widziałam nie tylko jego bajeczne wrecz migotanie, ale też strumienie energii tak jakby wypływające z niego i.. tworzące pewien energetyczny wzór.. jakby ktoś na moich oczach coś rysował… a potem już nad ranem.. tuż po tym jak ujrzałam to niezwykłe odbicie Syriusza znów miałam wizję, bardzo podobną do tej wczesniejszej… znów widziałam siebie w kręgu, ale teraz otaczało mnie konkretnie 12 istot.. ja byłam 13 w środku.. wyczuwałam bardziej energie męskie.. tak jakby każdy z nich coś we mnie kiedyś ‚zdeponował’ a teraz…. dziwne uczucie.. och.. i ten kwiat…. zapomniałam o nim wspomnieć ostatnim razem, ale to nic… to tylko sliczny kwiatuszek.. dzięki Jareczku za Twoje bezgraniczne ZROZUMIENIE ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 🙂 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    Lubię to

  4. Arktur i Spica ekliptycznie są bardzo blisko siebie, jeśli chodzi o długość. Arktur w momencie mojego urodzenia zajmował pozycję 23 stopnie 38 minut Wagi, a Spica 23 stopnie 14 minut Wagi, w wyniku precesji przesuneły się one o jakieś 45 minut do przodu.Obie te „Gwiazdy stałe” zajmują w moim kosmogramie urodzeniowym XII sektor ( sektor Ryb) podobnie jak Neptun i Księżyc.Ale nie to jest najważniejsze.W moim dziwnym śnie, który miałem w jakiś czas po przeczytaniu o echach Lunana i Księżycu, unosiłem się do góry ponad ciałem.Nagle poczułem że ktoś się ze mną kontaktuje( oczywiście telepatycznie).
    Lunan „rozpracował” echa sygnałów z 1927 roku w ten sposób: odczytał, że jest wiadomość od istot zamieszkujących układ planetarny znajdujący wokól gwiazdy epsilon Wolarza
    http://paranormalne.eu/forum/topic/7968-the-black-knight-satelite-bks/
    W moim śnie, te istoty które sie kontaktowały ze mną( do dzisiaj nie wiem czy to był sen czy jawa) powiedziały, że nie pochodzą z układu Wolarza( Arktur -alfa Bootes jest jego najjasniejszą gwiazdą) ale z gwiazdzbioru Wegi.Co ciekawe dopiero znacznie później dowiedziałem się, że
    podobno są i Weganie i Arkturianie.

    Lubię to

  5. alaje.. and Ajaho… ;d & colors.. its.all.connected ❤

    We must realize that these Breaths of Consciousness are REAL LIVE ENTITIES. They are Beings of Light. The Ones we have known as Christ Jesus, Mother Mary, Raphael, Merlin, etc are all spheres of golden star dust who can form into any bodily form that they desire. Each realm, each planet, each star system maintains their own desired manifest form. This is the law of individual freedom in the God Creation. This God Creation was the Gods who created the Galactic Realm. This was the place where Sun Alcyone created Ajaho and the other God Entities created the Divine Plan to utilize the Source Spark to create Cities of Light. These are etheric cities with a form that merges into the physical to create whatever individual form that is desired.

    Those created in the original Ajaho had a Green Blue Essence and those created in the original Sirius Matrix had a Turquoise Blue Essence. This Essence represented the Aura or the Mission of Desired Accomplishments of the specific creation.
    [middle part excerpt of http://gatekeeperxix.blogspot.com/2013/08/krystalai-pure-in-heart-activating-dna.html ]

    Lubię to

  6. Byłem oczywiście przy Grocie,dotykałem jej kamieni, ale trochę mnie zaskoczyło to, że św. Beradetta nie jest pochowana w Lourdes.Bernadetta podobno oprócz tajemnicy Dnia Chorego i Cudownego Żródła otrzymała jakieś przekazy albo nawet tajemnice, które są do dzisiejszego dnia nieujawnione.W kontekście Lourdes trzeba pamiętać że Jan Paweł II ostatną swoją pielgrzymkę odbył właśnie do Lourdes.

    Lubię to

  7. witaj Livia!! zeby taka dziewczyna zajmowala sie takimi wzniooooslymi tematami to pierwszy raz mam przyjemnosc doswiadczyc!! tak zagladam tu od czasu do czasu co by podwyzszyc swoje wibracje, az tu nagle dzisiaj widze ze zniklo moje ulubione zdjecie z twojego banera, czyli ten turkusowy kolor co mnie w najwieksza transcendencje osatnio wprowadzal!! bez tego nijak nie moge sie dostroic zeby wchodzic w inne wymiary w miare skutecznie!!! moglays to przywrocic? pozdrowienia od teczowego podroznika!!:)

    Lubię to

    1. Witaj Heshedeva:) Sądząc po Twoim wysoko wibracyjnym poczuciu humoru spokojnie sobie bez niego poradzisz, haha.. ale coś w tym jest, bo już niejedna osoba wspominała, że lubi zaglądać na mojego bloga właśnie przez wzgląd na te turkusiki… ciekawe… Pozdrowienia & cudownych tęczowych podróży.. 🙂

      Lubię to

  8. Hey there, You might have carried out a fantastic job. I’m going to undoubtedly bing it in addition to personally recommend so that you can my pals. I know they are benefited from this fabulous website.

    Lubię to

Skomentuj

