EMERALD (W czasie walki z korony Lucyfera wypadł wielki szmaragd, który spadł na ziemię i tu został przerobiony na św. Graala?)

Rakesh podesłał mi dzisiaj zdjęcie pewnego niezwykłego Szmaragdu

The-worlds-largest-emerald

„pics name= Worlds biggest emerald”

który momentalnie skojarzył mi się z Szmaragdem o którym się dowiedziałam tuż po spotkaniu z Szmaragdowym Strażnikiem:

Skarb Lucyfera

fragment ksiazki B. Woloszanskiego „Testament Odessy”

http://forum-przebudzenie.rozwojduchowy.net/?/p/8324/skarb-lucyfera

szukałam wtedy wszelkich informacji na temat Szmaragdów, a to coś bardzo ciekawego co znalazłam dzisiaj na forum historycy.org

Gdy Bóg stworzył człowieka przyprowadził wszystkie anioły i kazał, by mu się pokłoniły. Część nie chciała i się zbuntowała, a na ich czele stanął „Niosący Światło” czyli Lucyfer. Doszło do bitwy, która toczyła się na Drodze Mlecznej. Tu Archanioł Michał zastąpił drogę Lucyferowi i rzucił z drogi jego rydwan. Pozostałością po tej walce jest konstelacja Wielkiego Wozu, o czym pisze np. Adam Mickiewicz w „Panu Tadeuszu”.

W czasie walki z korony Lucyfera wypadł wielki szmaragd, który spadł na ziemię i tu został przerobiony na św. Graala – o czym z kolei mówią różne teksty ezoteryczne. „ (user Krakowiak)

Otto Rahn w „Dworze Lucyfera” stawia ciekawa teorie o Graalu,czyli kamieniu z korony Lucyfera.Zdaniem autora mial to byc bursztyn ” {user mariusz 70}

http://www.historycy.org/index.php?showtopic=57735&st=0

bardzo mnie poruszyły te słowa o szmaragdzie i bursztynie.. to połączenie.. jak w moim doświadczeniu z Szmaragdowym Strażnikiem podczas którego ujrzałam niezwykłe BURSZTYNOWE JAJO…..

dodane 28 września 2013

ładna sukienka

rock-goddess-by-jonas-bresnan

cdn..

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

7 thoughts on “EMERALD (W czasie walki z korony Lucyfera wypadł wielki szmaragd, który spadł na ziemię i tu został przerobiony na św. Graala?)”

  1. Wielki wóz Siedem Gwiazd.Smok siedem Diademów Niewiasta wieniec z gwiazd dwunastu.pokolenie niewiasty pokolenie Smoka.Odwieczna Walka sił Światłe z siłami ciemności.Agharta Shambhalla, wewnętrzne Słonce Ziemi.Projekt Adam Projekt Golem Ewa,Lilith.Kain i Abel.Atlantyda – świat astralny
    Szmaragd,Rubin, Kryształ Górski,Bursztyn Kryształowa Czaszka , Pamięć kryształu-zapisy z Atlantydy, Medium,Lustro, Alicja w Krainie Czarów,Krasnoludki Opowiesci z Narni,Nibiru,Pieczęć Sumerów bez Wenus Ozyrys i jego brat Seth

    Lubię to

    1. „wewnętrzne Słonce Ziemi”

      w Urkioli zatrzymaliśmy się w pewnym pensjonacie obok kościoła… z zewnątrz niepozorny budynek:

      zaledwie dwa piętra… ale w środku nowoczesna winda…. na widok której przypomniał mi się pewien sen o windzie którą zjeżdżałam głęboko do podziemi… a tam widziałam właśnie wewnętrzne Słońce… miałam też w tym śnie spotkanie z pewnym starszym elegancko ubranym Niemcem i dwoma kobietami.. jdena z nich była tłumaczką.. oni zadawli mi dużo pytań…. wydaje mi się, że widziałam Urkiolę w śnie… i co ciekawe Jarkowi miejsce to skojarzyło się z Tąpadłami, a konkretnie z Mieszkiem i Jagienką… hmm..

      od kilku dni chodzi też za mną pewne określenie

      DULCE SOL

      co przekładając z hiszpańskiego na angielski oznacza

      SWEET SUN

      zaczęłam tak nawet kogoś nazywać…

      „Pieczęć Sumerów bez Wenus”

      o jaką PIECZĘĆ chodzi Dawidzie??

      p.s bardzo ciekawa notkaÑ http://nnka.wordpress.com/2013/09/26/projekt-avatar-elektroniczna-wirtualna-niesmiertelnosc/

      Lubię to

  2. Dziękuję Liviu za miłe słowa , chodzi mi o tak zwaną akadyjską cylindryczną pieczęć Sumerów.Wielu uczonych już się nad nią głowiło.Dlaczego nie widać na niej pasa asteroidów , a planetę pomiędzy Marsem i Jowiszem?.Ten nasz Układ Słoneczny też jakby inny, chyba nie ma Wenus a jest Uran, Neptun Pluton i jakas planeta pomiedzy Słońcem a Ziemią z księzycem bo wygląda na to ze najblizsze Słonca Planety posiadaja księzyce
    http://www.crystalinks.com/sumercylinderseals.html
    http://forum-przebudzenie.rozwojduchowy.net/?/p/5940/sumerowie-i-planeta-nibru
    Chodzi mi też o to o to że jest to obraz nieba za czasów Sumeru czyli ok.3100 p.n.e(starszego nie znam)
    Czyli wszystkie komputerowe obrazy nieba sporządzane na okres wczesniejszy aniżeli 3100 pn.e nie mają wiekszego sensu( nawet symulacje nieba ok 10 500 p.n.e te co sporządzał Bauval Gilbert czy Graham Hanckock.Nikt tak na prawdę nie ma zielonego pojęcia jak wyglądało niebo ok. 10 500 p.n.e chyba że dotrzemy do zaginionych kronik atlantydzkich prawdopodobnie zapisanych w kryształach za pomocą światła ( tylko taki zapis moze przetrwać te tysiąclecia, które mineły od ostatniej katastrofy atlantydzkiej)

    Lubię to

Skomentuj

