LABIRYNT

images2

Komentarze z notki

Podróż do Kraju Basków:

17 Październik 2013 o 16:24 MamaTika pisze:

Witaj kochana Livio Ether.

Zalinkowałaś w “Posts I Like” nową notkę Ra Ka Isha… o Labiryncie

https://emeraldguardians.wordpress.com/maze-labyrinth/

Zaciekawił mnie ten rysunek:

http://emeraldguardians.files.wordpress.com/2013/08/cienciareal_cathedral02.gif

Wcześniej szukałam i szukałam w internecie takiej formy “drzewa życia” z trzynastoma “sefirami” i nigdzie nie znalazłam, a tu wreszcie – proszę – jest. Ciekawe, kto go zrobił i kiedy? Sama byłam zdziwiona, gdy przyszły do mnie w wizji sennej obrazy Kwiatu Życia z 13. sefirami – płatkami – gwiazdami:

http://www.tonalinagual.blogspot.com/2013/05/mistrzowie-i-buddowie-i-kwiat-zycia.html

http://www.tonalinagual.blogspot.com/2012/10/drzewo-zycia-i-poznania-oraz-owoce-jego.html

Pamiętam też, że pisałaś kiedyś, jak zachwyciła cię jakaś rozeta…

http://emeraldguardians.files.wordpress.com/2013/08/paris3_4b.jpg

W jakim to było wątku pierwszy raz? Pamiętasz?

A dzisiaj dziwne skojarzenie mi przyszło z tym labiryntem:

http://emeraldguardians.files.wordpress.com/2013/08/the-maze-vol-3-aka-the-labyrinth.png

Ten labirynt ma 7 okręgów… “sfer”… Kojarzą mi się one z orbitami 7. planet i z 7. “czakrami”… oraz 7. “niebiosami”…

Opisałam te swoje skojarzenia tutaj:

http://tonalinagual.blogspot.com/2013/10/labirynt.html

17 Październik 2013 o 16:57 Livia Ether pisze:

Hej

“Pamiętam też, że pisałaś kiedyś, jak zachwyciła cię jakaś rozeta…”

tak, chodzi o nią:

zamieściłam ją chyba po raz pierwszy w notce poświęconej Kosmicznej Ceremonii, a przypomniałam w Energetycznych Kwiatach

ciekawe, że poruszyłaś właśnie ten wątek, bo dosłownie przed chwilką zajarzyłam, że wczoraj przypomniał mi się poniższy obrazek:

zamieszczony przeze mnie w notce o Jeleniej Strudze, choć trafiłam na niego poprzez wyszukiwarkę szukając chyba czegoś w związku z Montsegur… a dzisiaj odżyła właśnie ta notka o Jeleniej Strudze z tym obrazkiem na czele:

http://liviaspace.com/2012/10/16/14-15-pazdziernika-kowary-jelenia-struga/

dodam, że chwilkę po tym jak przypomniał się ten obrazek znalazłam też inny ciekawy:

w sumie tą ‘notkę’ Rakesha nie tyle polubilam ile polubiłam ponownie, bo wydała mi się w tym momencie bardzo ważna.. i też na dłuższą chwilę zapatrzyłam się na poniższy obrazek:

http://emeraldguardians.files.wordpress.com/2013/08/cienciareal_cathedral02.gif

ciekawe…

bte

dodane 18 pazdz 2013

wątek labiryntu w komentarzu pod notką Jeleniej Strudze:

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2012/10/16/14-15-pazdziernika-kowary-jelenia-struga/comment-page-1/#comment-6916

w notce:

Greta Garbo dance In Mata Hari ^ CERN

we wcześniejszym komentarzu Rakesha:

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2013/07/17/lemuria-52/comment-page-1/#comment-5895

dodam też tutaj niesamowity obrazek z bloga Rakesha, który zamieścił kiedyś na moim blogu w jednym z jego pierwszych komentarzy

1174784_306311309512394_1617404801_n

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2013/08/12/szmaragdowa-wizja-z-12-sierpnia-2013/comment-page-1/#comment-6033

images (2)

cdn…

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

19 thoughts on “LABIRYNT”

    1. Zauważyłam, że życzysz u siebie Pięknej Pełni Wszystkim: http://www.tonalinagual.blogspot.com/2013/10/pieknej-peni.html
      a więc i ja dołączam się do życzeń ♥

      wspominasz o niezwykłym tęczowym haloo i ja takie obserwuję od kilku dni, ale myślałam, że tylko ja je widzę… niesamowicie też od mniej więcej trzech dni wygląda Wenus.. niemak jak lecąca kobieta…. naprawdę 🙂
      ok, lecę pomedytować z Księżycem i Gwiazdami…

      Lubię to

      1. Dziękuję.
        „wspominasz o niezwykłym tęczowym haloo i ja takie obserwuję od kilku dni, ale myślałam, że tylko ja je widzę…”

        Akurat przyszła do mnie na chwilę w odwiedziny młoda kobieta. Patrzyłyśmy razem na tą piękną podwójną tęczę wokół Księżyca… A kiedy chmury przeszły, tęcza znikła 😀
        A Wenus widzę jak kwiat o ośmiu płatkach (może to taka „wada” wzroku? 😉

        Pięknych medytacji życzę…

        Lubię to

      2. Wróciłam na moment żeby coś zapisać, bo przypomniało mi się! że chyba przedwczoraj w nocy coś mnie nagle wybudziło ze snu i wtedy ujrzałam dosłownie przed sobą taki niesamowity czarny kwiat utkany z energii.. jakby koronkowy… niesamowity, bo właśnie czarny.. ale kwiat, a nie pajęczyna… pisałam o podobnych doświadczeniach w notce:

        http://liviaspace.com/2012/09/27/energetyczne-kwiaty/

        i tak mi się ten kwiat połączył z tą czarną różą, o której dzisiaj pisałam..

        dzisiejszej nocy też się działo coś ciekawego pomiędzy jawą, a sną, ale w tej chwili nie potrafię sobie tego przypomnieć.. acha, i póki pamiętam.. ta Wenus którą widzę od kilku dni wygląda też troszkę jak wydłużony do dołu PENTAGRAM… hmm… i przypomnę jeszcze, że pisałyśmy o naszych doświadczeniach z Księżycem i Kwiatami tutaj:

        http://liviaspace.com/2012/11/23/butterfly_moon_dreams/#comment-1231

        w tym o Księżycu niczym Tęczowy Kwiat 🙂

        Ok, wracam do ogrodu.. Jest piękna ciepła noc, zresztą jak codzień.. Tutaj w Andaluzji lato póki co wciąż trwa.. Zabrałam ze sobą mój ukochany Kamyk z Montsegur, a więc wracam do niego 🙂

        p.s komentarz Dawida56 też dotyczący tego tematu:
        http://liviaspace.com/2013/09/12/podroz-do-kraju-baskow/comment-page-1/#comment-6946

        p.s2 pamiętacie może jeszcze ‚Kobietę, która wyjdzie z Bałtyku i ocali świat’? 🙂

        znalazłam ciekawy obrazek:

        za strony:

        http://earthengirl.wordpress.com

        Lubię to

      3. Czarna róża piękna.

        A ten obraz z kobietą wynurzającą się z morza…
        ten obraz: morze, kobieta i skała… byłby świetną iluzstracją także dla mojego snu… 😉

        http://tonalinagual-sny.blogspot.com/2004/06/kobieta-walczaca-ze-smokiem.html

        Sen… Zobaczyłam, że pode mną było morze i brzeg morza. Dostrzegłam jakąś postać walczącą jakby z demonem… Przyjrzałam się i zobaczyłam wyraźnie: Kobieta w białej szacie walczyła z czarnym smokiem. Walka odbywała się w powietrzu i była bardzo atrakcyjna.

        – „Ale o co chodzi? Po co to?” – pomyślałam…

        Nagle z wody wyłoniła się skała jak olbrzymia kobieta albo olbrzymia kobieta jak skała, na której głowie stanęła walcząca kobieta w bieli. Skała wynurzała się coraz bardziej i bardziej, coraz wyżej i unosiła tę kobietę w bieli aż w chmury. Ta Olbrzymka przerwała walkę… Wokół skały widziałam kobiety pływająco-latające, które odtańczyły taniec triumfu i odleciały. Ale co stało się ze smokiem?
        Zniknął we wzburzonych falach?

        Lubię to

    2. Kopiuję tutaj dwa komentarze z notki Podróż do Kraju Basków ponieważ oba dotyczą tego tematu:

      17 Październik 2013 o 20:50 MAMATIKA pisze:

      Na tym obrazku

      jest osiem postaci i osiem kryształów… Nie wiem, czy zwróciłaś uwagę na mały rysunek… gwiazdy -”waginy” 🙂 , który wisi u mnie na ścianie w wielkiej ramie… Narysowałam go z dziesięć lat temu. I dopiero teraz zdałam sobie sprawę z tego, że kojarzy mi się z kwiatem ośmiopłatkowym i trochę z… mandalami Anilalah… zrobię mu zdjęcie, jak mi się uda. 😀

      http://liviaspace.com/2013/09/12/podroz-do-kraju-baskow/comment-page-1/#comment-6920

      18 Październik 2013 o 18:13 Dawid56 pisze:

      Mam takie skojarzenie. Wydaje się ze na zewnątrz jest osiem żeńskich postaci, a wśrodku jest 8 obelisków. Wszystkie te postacie i obeliski stoją na jakimś labiryncie. W środek wpada biały promień. Te zewnętrzne postacie nie stoją równomiernie ale u góry jest brak jednej postaci. Od góry wpada do labiryntu jakby fraktal światła.

      http://liviaspace.com/2013/09/12/podroz-do-kraju-baskow/#comment-6946

      I Mama Tika i Dawid wspominają o ÓSEMCE, a więc.. znalazłam wczoraj taki obrazek:

      NATARAJA

      chociaż nie wiem o co w nim chodzi…

      Lubię to

      1. hmmm. ciekawy ten rysunek…
        Może chodzi tu o jednostki… czasu… osiem światów do przejścia lub „przetańczenia”?
        znalazłam coś takiego:

        i to:
        Lorentz transform of world line

        Views of spacetime along the world line of a rapidly accelerating observer in a relativistic universe. The events („dots”) that pass the two diagonal lines in the bottom half of the image (the past light cone of the observer in the origin) are the events visible to the observer.

        8 Yamas – 1 Solar day, ale co to znaczy też nie wiem…

        no i pełna oktawa ma osiem podstawowych dźwięków… 😀 znanych jako na przykład: do, re, mi fa, sol, la si do… 😀

        Lubię to

      2. ”.. 8 Time Units…chociaż nie wiem o co w nim chodzi…”

        Witaj Livio 😉 mi ten rysunek skojarzył się z Boginią Kali… Całkiem ‚przypadkiem’, na stronach książki „Niebiańskie boginie i kosmiczni szamani, Piotra Piotrowskiego ‚wpadł mi w oko’ poniższy tekst, który skojarzył mi się właśnie z tym rysunkiem powyżej:

        Cyt.

        ”.. w ezoterycznych naukach można znaleźć przekazy o niewidocznym satelicie Ziemi. Okultyści nazywają ten obiekt „Ósmą Sferą”. Według nich jest to kula otaczająca Ziemię, nie odbija ona jednak żadnego światła, dlatego nie możemy jej dostrzec. „Ósma Sfera”, nazywana także sferą ciemności, odpowiada wyobrażeniom o piekle, jest to bowiem tzw. zło bierne oraz miejsce pobytu potępionych dusz, które oderwały się od swojego bosko-duchowego pryncypium. Dusze te są śmiertelne i czeka je unicestwienie. Miejsce to jest także siedzibą najrozmaitszego rodzaju potworów i demonów. Wydaje się, iż okultystyczna koncepcja „Ósmej Sfery” koreluje z niewidocznym satelitą Ziemi, Ciemnym Księżycem – Lilith…”

        Lubię to

      3. Hey 🙂

        „no i pełna oktawa ma osiem podstawowych dźwięków… :-D”

        ano tak, w Materiale RA zostało to fajnie przedstawione (co nie znaczy, że z wszystkim się bezmyślnie zgadzam 😉 no i w związku z tym oktawowym wątkiem przypięłam notkę:

        http://liviaspace.com/2013/06/15/swietlny-szlak-i-czarny-promien-to-13-promien/

        p.s dopiero wczoraj wieczorem dotarło do mnie jak niesamowita była ta PEŁNIA.. od dawna nie przeżyłam już czegoś takiego, a w pewnym sensie jeszcze nigdy….. Niesamowite zdjęcia Ci wyszły…..

        Lubię to

      4. Dziękuję.
        Ta pełnia… och, och, och…
        A dziś gdy Księżyc wschodził był w odcieniu bursztynowym… a potem… ktoś ukradł nam Księżyc… 😉

        Jesień jest piękna tutaj… Dziś cieplutko było. I podobno ma być tak przez najbliższe dwa tygodnie.
        Zima też będzie piękna. 😀

        Lubię to

  1. Mam ciekawe skojarzenia z tą Olbrzymka wyłaniającą się z fal-to Stolemka wynurzająca sie z Bałtyku, ale z fal wynurzyła sie też Wenus. Co do Shiwy w Cernie – to budzi raczej jednoznaczne skojarzenie. Brahma-Wishnu-Shiwa. Musi przyjść Shiva aby zacząć nowy cykl juz po transformacji istniejącej rzeczywistości

    Cyt z Wikipedii:
    „Śiwa (sanskr. शिव – łaskawy, przychylny) – jeden z najistotniejszych dewów w hinduizmie. Tworzy Trimurti (rodzaj trójcy hinduistycznej) razem z Brahmą i Wisznu, w której symbolizuje unicestwiający i odnawiający aspekt boskości. Przez śiwaitów uważany jest za Boga jedynego, tożsamego z bezpostaciowym wszechprzenikającym Brahmanem. Śiwa nosi 1008 imion[1] i przedstawiany jest najczęściej jako Nataradźa – mistrz tańca, ale także jako jogin i asceta, jako dobroczyńca, głowa rodziny oraz jako niszczyciel.”

    Prawdopodobnie ta transformacja powinna sie dokonać do lipca 2016. Niestety ta transformacja moze nie przebiegać zupełnie ewolucyjnie ale burzliwie. Musi odejść stare aby zaistniało nowe to tak jak koło czasu (mandala z piasku) Kalachakry -wszystko płynie i wszystko sie zmienia, nic nie jest stałe. Nie na darmo w okresie 2012-2015 ma miejsce 7 kwadratur Uran -Pluton i Wielka tetrada zacmień Księżyca
    http://kodczasu.pl/viewtopic.php?t=2875

    Lubię to

    1. „Mam ciekawe skojarzenia z tą Olbrzymka wyłaniającą się z fal-to Stolemka wynurzająca sie z Bałtyku, ale z fal wynurzyła sie też Wenus.”

      och, bardzo, bardzo ciekawe! 🙂

      dopiszę coś później, ale muszę zajrzeć do fotek z podróży do Kraju Basków, a póki co lecę na bliższe spotkanie z La Maromą 🙂

      p.s by the way… trafiłam na taki art:

      http://www.gnosis.art.pl/e_gnosis/aurea_catena_gnosis/dobkowski_baskowie2.htm

      Mari jako MAYA, jej partner jako MAJU

      pamiętasz co pisałeś o KLUCZU do Atlantydy, którego trzeba poszukać na ziemiach BaSKÓW:
      http://liviaspace.com/2013/04/20/sny-i-przemiany-energetyczne-kwiecien-2013/
      ciekawe, że Krzyż z Hendaye znajduje się właśnie tam, dosłownie na pograniczu hiszpańskiej i francuskiej basklandii………….

      hmm…

      Lubię to

  2. Wiecie doprawdy nie wiem, na czym to polega, co o tym myśleć: dlaczego akurat dzisiaj po kliknięciu ode mnie z Mistyki Życia w Livia Space otwiera sie ta strona u Ciebie Livio.

    http://liviaspace.com/2013/06/15/swietlny-szlak-i-czarny-promien-to-13-promien/

    To może być bardzo ważne i to nie jest przypadek. zauważcie że sąsiednie wpisy to wpis o Juracie i o delfinach (poprzedni). Ewidentnie to wszystko wiąże sie z Atlantydą i … Jezusem jego przesłaniem miłości takie mam po prostu skojarzenie.

    Lubię to

Skomentuj

