ISON i przemiany energetyczne 30 10 2013

Komentarze z notki

Wenus z UR

29 Październik 2013 o 18:53

Dawid56 pisze:

Przypomniał mi sie inny film Mc Gyver i skarb zaginionej Atlantydy. Tam kluczem otwierającym wrota “skarbca Wiedzy” była platynowa (a wiec niezniszczalna drukowana płytka) i równiż zegar astronomiczny który mógł zadziałac tylko wówczas gdy przelatywała Kometa. Moze obecnie takim kluczem moze byc przelot komety ISON? 1listopada przez Ekliptykę? 1 listopada to bardzo szczególny dzień – 1 Dzień Nowego roku w/g Celtów, dzień Wszystkich Świętych, Noc Halloween i dzień w którym w 2013 roku będzie miała miejsce 4 kwadratura Uran-Słońce

30 Październik 2013 o 11:54

Livia Ether pisze:

Moze obecnie takim kluczem moze byc przelot komety ISON? 1listopada przez Ekliptykę?”

bardzo ciekawe wyznanie Dawidzie

:)

znalazlam przed chwilka taki obrazek:

http://i1.ytimg.com/vi/KV06p7rVhiE/maxresdefault.jpg

po prostu chcialam zobaczyc jak sie przedstawia te komete…

hmm, Nibiru na tym obrazku wyglada niemal jak skrzydlaty dysk, ktory widzialam w dniu 5 pazdziernika na plazy w Torre del Mar.. mial wlasnie takie niebieskie skrzydelka.. tyle, ze sama kula byla bardziej zlocista https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2013/10/06/5-pazdziernik-2013/ no ale czasami gdy sie mocno rozciagala to przybierala ksztalt JAJA..

i tak odnosnie ATLANTYDY przypomnial mi sie jeszcze Platon i to co zanotowalam w pamietniku gdy mialam 13 lat…

p.s

w nocy cudowne doswiadczenie z Emerald Guardian…. poczulam aby powrocic w tamto miejsce wlasnie teraz…….

ahh

ps.2

wlasnie zauwazylam, ze cala przestrzen dookola mnie tak cudownie dzwieczy.. wibruje.. to brzmienie przypomina muzyke… troszke jak w zwiazku z wydarzeniami 6 stycznia 2013 – Gwiezdna Rocznica… moze wplynely na to wlasnie szmaragdowe doswiadczenia z tej nocy.. takze:

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2013/10/30/krystalai-sun-of-ra/

ps. 3

muzyczka przed chwilka ucichla, choc wciaz slychac cudowne krysztalowe dzwieczenie… aczkolwiek rowniez stlumione buczenie…. jakby dzwiek poteznego generatora…. od czasu do czasu mocne du dud… to takie obserwacje na biezaco… i w sumie zaden cud

see you

🙂

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

35 thoughts on “ISON i przemiany energetyczne 30 10 2013”

  1. cd na razie w komentarzu…juz po dodaniu notki zauwazylam, ze znow sie ze soba polaczyl temat Nibiru i buczenia… na ST mialam sporo notek na ten temat jako ze i sporo doswiadczen z tym zwiazanych mialam… Po raz pierwszy zwrocilam na nie (buczenie) uwage w trakcie pewnego doswiadczenia z 10 kwietnia 2008 roku kiedy to ujrzalam potezna siec okalajaca Ziemie przypominajaca drut kolczasty a w nim cos co skojarzylo mi sie z czarnymi zigguratami, rozstawionymi rownomiernie… Opisalam to doswiadczenie na pewnym duzym forum, ale jakos nikt wtedy nie zareagowal na wzmianke o buczeniu.. temat enigma… w sumie bardzo podobnie bylo z Szmaragdowym Straznikiem… zero zainteresowania ze strony innych i tak w sumie przez kilka lat… no ale ok wracajac do Nibiru i buczenia to pamietam jak przed 11 11 11 natkenlam sie na pewien tekst Ashayany Dean w ktorym pisala miedzy innymi o nibirianskiej sieci elektromagnetycznej… i pamietam jak mocno, bardzo mocno mnie to poruszylo.. choc nie bardzo rozumialam o co w tym chodzi to po prostu czulam, ze cos w tym jest i ze ma jakis z wiazek z moimi doswiadczeniami… Zreszta, tak przy okazji.. Ashayana Dean sporo uwagi poswieca takze EMERALD GUARDIANS… cdn……

    p.s troche notek z ST poswieconych doswiadczeniom z dzwiekiem przypomnialam tutaj: http://liviaspace.com/w-ogrodzie-dzwieku/

    Polubienie

    1. za mna od rana chodzi ta piosenka 🙂


      ❤Feels Like Heaven❤

      Heaven is closer now today,
      the sound is in my ears
      i can’t believe the things you say,
      they echo what…’

      Niebo jest dziś bliżej
      A dźwięk rozbrzmiewa w moich uszach

      Nie mogę uwierzyć w to, co mówisz
      Powtarza się to….’

      El cielo está más cerca ahora hoy.
      El sonido es en mis oídos.

      No puedo creer esas cosas que dices…’

      ………

      Polubienie

      1. hym…pamiętam ten kawałek ..zawsze go lubiłam działał na mnie jakoś nostalgicznie
        A ten fragment jakby dla ciebie i twoich rozważań stworzony 🙂

        Polubienie

      2. zajrzalam.. mocne!! 🙂 napisalas u siebie:

        “I wiecie co nie wiem co oni we mnie zobaczyli bo widziałam autentyczną panikę w ich oczach,po czym zaczęli uciekać ….”

        jedno jest pewne ALTEO.. poczuli Twoja MOC! 🙂

        i tak mi sie ten obrazek skojarzyl z Twoim doswiadczeniem:

        ja sama mam bardzo rozne doswiadczenia z mezczyznami, wiele dosc ciezkich, czasem bardzo.. gdy mialam 13 lat zostalam przez czterech mezczyzn zwabiona do niby ich studia muzycznego i brutalnie zgwalcona.. o malo wtedy nie umarlam… potem jednak na sprawie sadowej uslyszalam zr strony glownego sedziego, ze to byla moja wina, bo ich uwiodlam…. to sprawilo mi jeszcze wiekszy bol… tym bardziej, ze bylam wtedy bardzo skromna dziewczyna… wracalam akurat z lekcji gry na fortepianie… ciekawe tez, ze pierwszy sen jaki zapamietalam w tym zyciu dotyczyl rowniez czterech mezczyzn/kaplanow. ktorzy przywiazali moja matke do ogromnego loza i spuscili w glab ogromnej studni….. a takze z moimi doswiadczeniami z krysztalowym stolem… hmm….

        p.s po latach wyszlo na jaw, ze ten sedzia byl pedofilem, ktory gwalcil swoje corki…..

        Polubienie

      3. to straszne i makabryczne doświadczenie …. jedyne co mogę to ci współczuć… Zawsze gdzieś na dnie ducha podziwiam twoją otwartość do dzielenia się nawet najtrudniejszymi doświadczeniami … co do snów być może wiele tych samych dramatów rozgrywamy w różnych czasach i światach … choć wolałabym by tak nie było.

        Polubienie

      4. Czuje, ze nieprzypadkowo przypomnialam te historie wlasnie teraz:) Paradoksalnie te wszystkie ciezkie doswiadczenia pomogly mi obudzic w sobie wieksza MOC 😉 No i Ty tez calkiem otwarcie potrafisz sie dzielic z innymi.. Mocno mnie poruszylo to co napisalas przed chwilka u siebie, czyli:

        Altea
        Październik 30, 2013 o 8:13 pm

        kiedyś śniłam Isztar… kiedyś też w Pergamonie nie mogłam odejść od bramy Isztar jakaś palma mi odbiła na jej punkcie 🙂 była dla mnie czymś więcej niż mozaiką. Z resztą to muzeum jakoś w ogóle na mnie dziwnie działa … Nawet a propos zwierząt mocy śniłam mojego Lwa jak prowadzi mnie do Pergamonu za takie zamknięte drzwi bo tam jest coś co należało kiedyś do mnie i poczuło mnie kiedy się tam zjawiłam …. we śnie lew zaprowadził mnie do tego przedmiotu … niestety w realu myślę, że nikt nie uzna moich roszczeń własności 🙂

        i moja odpowiedz

        Livia Ether
        Październik 30, 2013 o 8:54 pm

        Ha! Wlasnie takie bylo moje pierwsze skojarzenie.. ISHTAR… oh…. mocno poczulam to co napisalas 🙂

        http://alteazgwiazd.wordpress.com/2012/10/30/zwierze-mocy/

        a zeby troszke rozluznic tutejsze climaty:

        hahahahhhhhhhhhhhhh 😉

        Polubienie

  2. Livio, kochana, łączysz w Sobie wszystko.. Dzięki temu co piszesz o Sobie, Świat może się przejrzeć w Lustrze i.. lepiej zrozumieć (??) swój sens i bezsens.. Ale bez Ciebie na pewno nie miałby Odwagi nawet spojrzeć w Lustro.. Dzięki Tobie mogę rozumieć i czuć jakbym był poza Paradoksami.. Dziękuję.. You are the Supergirl..

    Polubienie

    1. Dziekuje kochany… Tak naprawde od kiedy Ciebie spotkalam moje relacje z mezczyznami zaczely sie na dobre uzdrawiac.. W ogole.. jestes niczym Aniol w moim zyciu.. Aniol Stroz.. haha 🙂

      uwielbiam ten kawalek…

      Reamonn – Supergirl

      Możesz stwierdzić po sposobie w jaki chodzi, że jest moją dziewczyną
      Mozesz stwierdzić po sposobie w jaki mówi, że rządzi światem
      Możesz dojrzeć w jej oczach, że nikt nie może jej uwiązać
      Ona jest moją dziewczyną, moją superdziewczyną,

      Wtedy ona powiedziała: Jest wporządku, zgubiłam się na drodze
      ale jestem superdziewczyną, a superdziewczyny nie płaczą.
      I powiedziała: Wszystko wporządku, wróciłam później do domu ostatniej nocy
      Ale jestem superdziewczyną, a superdziewczyny po prostu latają.

      A następnie powiedziała, że nic nie może pójść źle
      Kiedy jesteś zakochany, co może pójść nie tak?
      A później się śmiała, i noc zamieniła się w dzień
      Odpychając daleko jej lęki.

      Wtedy ona powiedziała: Jest wporządku, zgubiłam się na drodze
      ale jestem superdziewczyną, a superdziewczyny nie płaczą.
      A następnie powiedziała: Wszystko wporządku, wróciłam później do domu ostatniej nocy
      Ale jestem superdziewczyną, a superdziewczyny po prostu latają.

      Następnie wykrzyczała mi tekst, mówiąc mi, że nie ma już więcej czasu
      Ponieważ jest superdziewczyną, a superdziewczyny się nei ukrywają.
      I poźniej wykrzyczała mi w twarz ze opuszcza, opuszcza to miejsce
      Ponieważ jest superdziewczyną, a superdziewczyny po prostu latają

      Tak, ona jest superdziewczyną, superdziewczyną
      jest siejącym ziarnem, płonącym drzewem
      jest siejącym ziarnem, płonącym drzewem
      Tak jest superdziewczyną, superdziewczyną
      Superdziewczyną, moją superdziewczyną.

      http://www.tekstowo.pl/piosenka,reamonn,supergirl.html

      chociaz ja na supergirl sie raczej nie do konca nadaje… lubie latac.. i to prawda ze nie lubie sie czuc uwiazana.. choc niektorym moze sie wydawac, ze mnie zlapali 😉 no ale beksa tez ze mnie niezla… lubie sobie poplakac chocby ze wzruszenia 🙂

      Polubienie

  3. To „bliżej nieba” skojarzyło mi się z penwego rodzaju gotowoscią i niezwykła odwagą jak ta kobieta (dziewczyna) pędzaca na lwie. A gotowość ta znaczy tylko tyle i aż tyle: niestraszne mi jest niebo, ziemia powietrze i woda – będzie co będzie bo praktycznie nie ma to dla mnie wiekszego znaczenia. I tak sie nie boję – bo przeciez wybrałam (wybrałem) własnie ten okres – przełom XX i XXI wieku na swoje życie. Wiedziałem że był to (jest) najwazniejszy okres być może od czasów Atlantydy. Najwazniejsze jest się nie bać, nawet jeśli wokoło Ziemia sie zatrzęsie czy stanie się coś niespodziewanego. Nie bać się i być gotowym na przyjęcie światła, tak to od pewnego czasu odczuwam…

    Polubienie

    1. pamiętam jak dawno temu pierwszy raz błysła mi myśl, że Ziemia to taka ‚szkoła nieustraszoności’.. w rytm powiedzenia ‚ co cie nie zabije to cie wzmocni’. nie, żebym sam się czuł jakoś specjalnie odważny, raczej wolę postrzegać te ‚dramatyczne sytuacje bez wyjścia’ jako te, których dodatkowy sens może wyłonić się jeszcze gdzieś indziej, w innych wymiarach istnienia, w innych podobnych symulacjach, wykreowanych przeze mnie lub narzuconych.. przy tak skrajnie ograniczonej świadomości, tu na ziemi, bardzo łatwo się przestraszyć.. dlatego te nieustanne ‚transcendendowanie strachu’ już samo w sobie wydaje się mieć wiele głębszych odsłon.. no właśnie, co wydaje mi się bardziej interesujące, to co dobrze znam, czy to, co wzbudza we mnie jakiś lęk, a nawet duży strach?

      ciekawość..

      sam-ego siebie..??

      ps. odkąd Ciebie zacząłem poznawać, zawsze imponowałaś mi przede wszystkim odważnym kroczeniem po swoich, nawet b. trudnych ścieżkach. Ty nigdy nie lubisz pytać innych o drogę, zawsze wydajesz się dokładnie wiedzieć dokąd zmierzasz.. Jak to kiedyś powiedzieli Ra lub Q’uo: ‚ekstremalnie trudne/ciężkie doświadczenie pojawi się na twojej drodze dopiero wtedy, gdy będziesz gotowa się z nim zmierzyć’. Więc pewnie odważna i przygotowana byłaś Zawsze..

      Polubienie

    2. paradoksalnie nie przeraża mnie to co może nadejść … na światło czekam od dawna 🙂
      przeraża mnie to co jest tu i teraz … te czasy ten świat .. do,którego w ogóle nie pasuję i nie rozumiem….

      Polubienie

      1. Ciekawe Alteo… weszlam wlasnie na bloga aby napisac cos podobnego 🙂

        p.s

        I’m a stranger in this world

        p.s2 i jeszcze ten kawalek przyszedl mi na mysl

        mysle, ze calkiem sporo osob sie tak czuje, choc wielu ladnie udaje, ze no problem… ja sie wlasnie dlatego wiele razy probowalam zabic, bo nie moglam zniesc tej FUCKING REALITY! 😉

        i w tym miejscu przypomne pewien komentarz: http://liviaspace.com/2013/09/29/pentagram-oznacza-wenus/comment-page-1/#comment-7046

        p.s3 a odnosnie tego co napisalas o ISHTAR i tym tajemniczym przedmiocie… to tez mialam troche podobnych doswiadczen, zwlaszcza w Egipcie.. w jednej ze swiatyn poczulam sie na tyle jak u siebie w domu, ze nagle krzyknelam do innych, aby przestali sie tam krecic i mi przeszkadzac, ze co oni tu jeszcze robia??? na szczescie nie bylo z tego afery.. byc moze dlatego ze wiekszosc swiatynnych straznikow chcialo mnie za zone… haha……. 🙂

        Polubienie

      2. „Ciekawe Alteo… weszlam wlasnie na bloga aby napisac cos podobnego”
        🙂 takie porozumienie dusz 🙂
        odnośnie tego co piszesz.. z tym poczuciem się tam jak u siebie …to mój problem bo ja tam zawsze czuję się pełniej …jakby tamten świat ..wieloświat do, którego przenikam był moim światem …ciężko się wraca i wałkuje tą materię 🙂

        Polubienie

    3. Dawidzie.. wlasnie zwrocilam uwage na Twoj komentarz.. ktory wczesniej chyba jakos przegapilam.. a jako ze pasuje jak ulal takze tutaj to go kopiuje 🙂

      Dawid56 pisze:
      10 Październik 2013 o 14:52

      Ja też to w końcu znalazłem to ifo które zamieściłas Jestem u Nnki, Nie chciałem tego zamieszczać bez komentarza. Kiedyś dużo korespondowałem na prywaxch z Nnką i chyba muszę wrócic do tej wymiany myśli, bo przez długi czas nie wiedziałem jak to łączyć ze sobą. Spróbuje fragmenty te rozmowy zamieścić te o pasie T-T Morzu Czarnym. Wiele razy pytałem sie Nnki o co chodziło je z tym czymś co bewzględnie nalezy wydobyć z tej planety coś co nie należy do niej, Wtedy pojawiła się Zosia Piepiórka ze swoją koncepcją grobowca Jahwe w okolicy św Góry w gdyni. Byłem tam sam ale niestety żadnej wizji na ten temat nie miałem. Nnka 13.03.2013 pisze:( tego dnia Punkt Sfinksa znalazł sie w gwieździe Regulus) to jakby symboliczny początek osiągnięcia opozycji do wydarzeń które miały miejsce gdy rozpoczynała sie epoka Lwa ok 12500 lat temu kiedy Atlantyda rozkwitała.)

      “Wrota północne Orion -Egipt Giza-Pętla Wenus 6.06.2012
      Wrota południowa są po wodą( na Ziemi)???Wężownik-21.012.2012 który de facto nie jest wcale gwiazdozbiorem pasa zodiakalnego, a jest gwiazdozbiorem pasa równikowego ”
      Chwilia cos mi tu nie pasuje… inaczej to widzę po prostu. Dzisiaj jest Punkt BRAMA Półlnocna. To jak PUNKT na NIebie. Brama Południowa 6.06.2012 pod wodą wskazuje to Wenus. Te dwa punkty dają wskazówkę 3 WROTA. Te Bramy sa w Ruchu i tylko RAZ na 26 tys lat otwieraja się. To są te Wrota, których w eksperymentach nie ruszają mówi o tym Bielek- bo jest wyjście w HIPERPRZESTRZEN. Pomiędzy tymi Bramami jest astral to tak dla uzupełnienia… astral to Zywioł WODY.

      Kazda Brama ma odbicie (lustrzane).

        Myślę, ze cała rzecz jest w tym, że kiedys to naruszono w pierwszej Atlantydzie. A zeby znieśc przyczyny (czyli naprwić cos) trzeba sie cofnąc w ten sam PUNKT w Czasie i Przestrzeni kiedy przyczyna zaistniała. 6.06.2012 może sie otworzyc ta oceaniczna, dlatego Majowie są zaniepokojeni. Prawdopodobnie jest to w tej płycie oceanicznej która jest najcieńsza. Ale w POlsce ta literka V wskazuje na pas T-T. Być może to jest 3 lustrzany punkt? Gwiazda Dawida wg niektórych jest symbolem Syriusza, ale symbol przejęty jest przez Syjonistów. 6 ramienna w odbiciu 12 ramienna.

        W linku jest sporo z tej ksiązki. Ciekawostka Pamiętam Czerwone Niebo, a dokładniej czarno-czerwone.

        http://liviaspace.com/2013/10/06/5-pazdziernik-2013/comment-page-1/#comment-6765

        czy moglbys mi podac linka do wspomnianego komentarza Nnki> Ona go napisala na krotko przed swoim przejsciem…………

      Nnka z tego co pisalam wylapywala rozne rzeczy i dopatrtwala sie w tym czegos waznego….

      pamietam tez jej pytanie zadane mi tuz prze 11 11 11

      nie moge taego znalez w archiwum ST, ale ale znalazlam na forum Davia Icke:

      Tytuł: 11 11 11 i Misterium Kryształowych Czaszek sprzed 26 tys lat

      http://davidicke.pl/forum/11-11-11-i-misterium-krysztalowych-czaszek-sprzed-26-tys-lat-t8505.html

      „Ale w POlsce ta literka V wskazuje na pas T-T”

      hmm.. moze to Nnka przeczuwala….

      *>V<*

      Polubienie

  4. Ten link który zamieszcze jest „kluczem” do wszystkich linków i tego o rozsypanym puzzle i linkiem do linku gdzie jest opisana wizja Zosi Piepórki o wyglądzie i kształcie Europy kiedyś… Ciekawe że trochę wizja Zosi pokrywa sie z wizją Nnki i Marii i z ostrzeżeniem danym przez Quecatla z Plejad Billemu Meyerowi. Oglądałem po raz kolejny Mc Gyver i zaginiony skarb Atlantydy i zastanowła mnie przepowiednia umieszczona na Arce Solona – kiedy Bogowie stana w szeregu Hekate otworzy drzwi do skarbca. W tym wypadku był to przelot czerwonej, komety która zakłóciła siły grawitacyjne Ziemi. Ciekawe że akurat dzisiaj Ziemia Saturn i Merkury ustawiły sie w jednej linii a ISON przecina Ekliptykę
    http://nnka.wordpress.com/2012/03/07/21-12-2012-kod-majow-atlantyda-ta-historia-jest-przed-nami/

    Polubienie

      1. V

      „kiedy Bogowie stana w szeregu Hekate otworzy drzwi do skarbca.”

      Hekate – HEL?

      to by pasowalo do miejsca……

      i tego o czym mowa w notce:

      https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2013/05/18/kosmiczna-zaba/

      //nnka pisze:
      Styczeń 9, 2013 o 23:07

      prawdopodobnie chodzi o ten proces: 6 czakra – 3-cie okoszmaragdowo-zielona (głęboka zieleń). Jak znajde cos konkretniejszego to wrzucę. Póki co wiem jak wygląda.

      hm… bardzo mi sie to kojarzy z tym co napisał Dawid o Wodzie 2. Osiem to Woda ale woda Skorpiona (czyli np woda nieprzenikniona i bardzo głęboka, odchłań ale w pozytywnym znaczeniu tego słowa)

      https://nnka.wordpress.com/2013/01/09/przebudzony-zostal-krysztal-5-na-6-stycznia/#comment-14834

      liviaether pisze:
      Styczeń 10, 2013 o 17:37

      szmaragdowo-zielona (głęboka zieleń) jak Szmaragdowy Strażnik:

      https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2013/01/03/sny-o-wodzie/

      https://nnka.wordpress.com/2013/01/09/przebudzony-zostal-krysztal-5-na-6-stycznia/#comment-14834//

      nnka pisze:
      Styczeń 10, 2013 o 21:01

      w tym przypadku jesli chodzi o mój odbiór zdecydowanie nie chodzi o formę (straznik) co do tablic nie jestem pewna (nosnik informacji). Natomiast jestem pewna że ta energia dotyczy czakry 3 oka i ma jakby to nazwac “odbicie” czyli jest dwukrotna.

      https://nnka.wordpress.com/2013/01/09/przebudzony-zostal-krysztal-5-na-6-stycznia/#comment-14834

      i jeszcze raz:

      „"kiedy Bogowie stana w szeregu Hekate otworzy drzwi do skarbca. "”

      cos bardzo podobnego widzialam wlasnie w tej wizji, o ktorej wspomnialam kilka dni temu.. ale to byl ewidentnie EGIPT nie Polska.. hmm..a dokladniej miejsce w ktorym w pewnym snie ujrzalam zywego i tanczacego ANUBISA…. tyle, ze to byla……. Tell…A…

      hmm……….

      te wizje mialam w okolicy 21 12 2012 juz po przesileniowym snie:

      Sen z 21 grudnia 2012.. i cały dzień jak sen…

      i koment Nnki raz jeszcze:

      nnka pisze:
      Styczeń 10, 2013 o 21:01

      w tym przypadku jesli chodzi o mój odbiór zdecydowanie nie chodzi o formę (straznik) co do tablic nie jestem pewna (nosnik informacji). Natomiast jestem pewna że ta energia dotyczy czakry 3 oka i ma jakby to nazwac “odbicie” czyli jest dwukrotna.

      https://nnka.wordpress.com/2013/01/09/przebudzony-zostal-krysztal-5-na-6-stycznia/#comment-14834

      to „odbicie„… pisalam kiedys, ze czuje sie tak jakby wlasnie znajdowala sie po dwoch stronach jednoczesnie.. po jednej stronie mam Lemurie.. po drugiej Atlantyde.. jeszcze wczesniej, tuz po powrocie z Egiptu na powierzchnie mojej swiadomosci wyplynelo MIRROR CAVE… nie tyle widze to miejsce, ile czuje… trudno mi to przekazac za pomoca slow…….. ehh…

      szczerze to sama jestem tym wszystkim coraz bardziej zadziwiona… wiecej czuje/przeczuwam niz wiem…. i wciaz nie rozumiem co wlasciwie Nnka miala na mysli piszac, ze Livia to wylapala.. chodzi o te 13 planete……..

      p.s a ten grobowiec JAHWE o ktorym mowi Zosia Piepiorka… srodek V…. jestem prawie pewna… tzn czuje, ze to jest wlasnie szczyt tego trojkata, o ktorym napisalam…. ale powiedzmy, ze to poki co zagadka..

      Polubienie

      1. pisalam gdzies o rozowej kuli… ktora namalowalam kiedys jeszcze jako dziecko tuz po tym jak mialam dziwne doswiadczenie z lewitujaca rozowa kula, ktora zjawila sie w poblizu mnie gdy zostalam sama w domu… zobaczylam ostatnio pewne zdjecie z filmu ‚Czarnoksieznik z Krainy OZ’

        nie widzialam tego filmu w dziecinstwie, ale teraz dotarlo do mnie, ze te rozowa kule namalowalam dokladnie w miejscu, w ktorym pozniej spotkalam Szmaragdowego Straznika!!!!! Ja na tym obrazie stalam naga na plazy…. w oddali widac bylo HEL (Jurata na wprost) jaka szkoda ze juz nie mam tego obrazu… ale sprobuje go odtworzyc… moze uda sie…

        Polubienie

  5. O jaaaaaaaaaaa……. zajarzylam wreszcie… tak jakby pewne puzelki wreszcie wskoczyly na swoje miejsce…. pierwszy zapamietany sen o studni, sen od ktorego zatrzasl sie dom i to pekniecie, ktore sie wtedy pojawilo… idealnie po srodku domu! Miejsce ktore widzi Zosia jest moim zdaniem jednym z ODBIC o ktorych pisala Nnka, ale moge sie rzecz jasna mylic.. patrzac na to ze swojej perspektywy i po swojemu interpretujac…. jahhhhhhhhhh…. dzieki Dawidzie…. stokrotne dzieki za ten komentarz….. niesamowite to co sie stalo…. sen w ktorym mi pomogles…. pamietasz? ale czuje, ze to nie koniec a poczatek 😉

    p.s i jeszcze takie pytanie Dawidzie.. czy Twoim zdaniem istnieje jakis zwiazek pomiedzy tym o czym tutaj piszemy a tym odkryciem na dnie Baltyku? mialam na ST troszke notek na ten temat jako ze sledzilam ten watek… byl tez taki wpis jak ‚Baltycka Instalacja Atlantydow’

    i jeszcze jedno pytanie.. jaki jest Twoj stosunek do tej przepowiedni, o ktorej wspominaloa kiedys Maria, a mianowicie o ‚Kobiecie, ktora wyjdzie z Baltyku i uratuje swiat’.. z tego co pisala Maria przepwiednia ta miala jakis zwiazek z Nibiru…

    Polubienie

  6. V to gwiazdozbiór byka gdyby odnieść twoje V do nieba a jego patronką jest Wenus, która ostatnio bardzo jasno świeci nisko nad południowym horyzontem 🙂

    Polubienie

  7. Wiesz co Livio chyba wiem albo przeczuwam o jakie miejsce może chodzić już kiedyś o tym pisałem chyba chodzi o najbardziej niezwykłą miejscowość w Zatoce Puckiej (a nawet Gdańskiej) Rewę z jednej strony spokojne morze i sielanka (Zatoka Pucka), a od strony wschodniej mamy niedaleko Kępe Oksywską (Stolemów) i niespokojną Zatokę Gdańską. Nie tak dawno bo zaledwie 500 lat temu nie było mierzei helskiej a tylko pojedyńcze wysepki co było wczesnie? Moze ta katastrofa UFO ze stycznia 1959 ma z tym coś wspólnego. Ja się urodziłem w Rumii myśle że Ty chyba tez gdzieś na Wybrzeżu Gdańskim.Zawsze mnie coś ciagnęło w te strony (Gdynia, Rumia i plaże woda). Obecnie mieszkam jakieś 13 km od Zatoki Gdańskiej ale ta świaadomość że w ciagu 15 minut mogę być przy Klifie Orłowskim sprawia, że czuję że plaża i morze stale są blisko mnie. Dziwne bo ta nazwa Hel w języku angielskim znaczy Piekło (bez jednej litery „l”) Hel to też gaz szlachetny składajacy sie z protonu 2 elektronów i 2 neutronów

    Polubienie

  8. Raczej to niemozliwe albo wręcz absurdalne w dobie XXI wieku. Ta kobieta wychodząca z Bałtyku i ratująca Świat skojarzyła mi się nie wiedzieć czemu z Madonną Swarzewską (jedna z legend mówi że figura ta została wyrzucona przez morze)

    http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://www.malanowicz.eu/mm/rodzina/opowiadania/okna/Swarzewo/4.jpg&imgrefurl=http://www.malanowicz.eu/mm/rodzina/opowiadania/okna/Swarzewo.htm&h=550&w=364&sz=60&tbnid=Ld340qzZlmHutM:&tbnh=128&tbnw=85&zoom=1&usg=__k8cdkx5TcXjeKvoRmbjK3qfMdSs=&docid=3NCrFLpLIhzukM&sa=X&ei=aqJ1UqetFYiItQaP2oCYBA&ved=0CDkQ9QEwAw

    Bardzo dziwne jest tło szmaragdowo-zielone, ale dziwniejsza jest liczba promieni -67 – od razu skojarzyła mi sie ta liczba z tzw Kodem Mc Kenny (I Ching) on obliczenia prowadził od 6.08.1945 jak dodał 67 lat to mu wychodziło 18 listopada 2012 ale gdyby dodać owe 67 lat z kawałkiem do roku 1947 (lipca) to otrzymamy październik 2014. Dlaczego lipiec 1947 – wtedy znaleziono zwoje w Qumran i miał miejsce incydent w Rosswel. Moim zdaniem ten rok 1947 był w pewien sposób przełomowy. Myślę, że Warto jezcze przypomnieć co na temat 67 i 68 karty Nostradamusa pisała kiedyś Nnka
    http://nnka.wordpress.com/2012/03/16/nostradamus-67-68-piramida-slonca/

    Polubienie

    1. „3 WROTA. Te Bramy sa w Ruchu i tylko RAZ na 26 tys lat otwieraja się. To są te Wrota, których w eksperymentach nie ruszają mówi o tym Bielek- bo jest wyjście w HIPERPRZESTRZEN. Pomiędzy tymi Bramami jest astral to tak dla uzupełnienia… astral to Zywioł WODY.”

      Pamietam doskonale jak tuz przed 11 11 11 Nnka zapytala mnie o co tak naprawde chodzi z tymi majanskimi 26 000 lat.. i wtedy zaczelo mi sie cos przypominac… choc nie bylo to latwe…… mialam notke na ten temat na ST, ale na blogu Nnki tez gdzies jest, chyba w komentarzu.. ah i na polskim Icku:

      http://davidicke.pl/forum/11-11-11-i-misterium-krysztalowych-czaszek-sprzed-26-tys-lat-t8505.html

      „Raczej to niemozliwe albo wręcz absurdalne w dobie XXI wieku. Ta kobieta wychodząca z Bałtyku i ratująca Świat skojarzyła mi się nie wiedzieć czemu z Madonną Swarzewską….”

      wow 🙂

      Dawidzie,zajrzyj prosze do mojej najnowszej notki:

      https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2013/11/03/solar-eclipse-3-10-2013/

      ten obrazek ktory zamiescilam na dole kojarzy mi sie wlasnie z ta kobieta z Baltyku jak i dzisiejszym Zacmieniem…..

      Polubienie

  9. Livio i własnie ta wizja tej kobiety wyłaniającej sie z Bałtyku i hybrydowego b. rzadkiego zaćmienia Słońca skojarzyła mi się z częściowym wyswobodzeniem z matrixa tak jakby pół roboty zostało wykonane. Ważne jest jednak to abysmy sami wykonali te drugą pozostałą część roboty, a nie uciekali sie do pomocy innych
    http://lucyna-lobos.com/sesja-169/

    Musi istnieć gdzieś pewnego rodzaju „Raport Mniejszości” dla Planety Ziemia. Czyli trzeba odnaleźć „Coś”, albo siebie, aby zatrzymać destrukcję rzeczywistośći, aby Nicość (podobnie jak w Never Ending Story) nie pochłonęła Światłości-Życia

    Polubienie

  10. Margo0307 podała
    http://nnka.wordpress.com/2013/11/27/tata-slonce/#comment-23997, że…

    Admin Jakub na Kodzie Czasu napisał w komentarzu:
    „“Bardzo ciekawe podsumowanie ostatnich wydarzeń. Nie ma już żadnych wątpliwości chyba , że NASA podając swoje komunikaty o rozpadzie i zniszczeniu tej komety , po prostu kłamała jak zwykle i usiłowała wprowadzić w błąd.”

    Dla mnie takie wypowiedzi też są pewnym „przegięciem”.
    Nie wiem, czy NASA kłamała, bo chciała ludzi wprowadzić w błąd. Przecież udostępnili kolejne filmy i zdjęcia, kiedy okazało się, że kometa jednak nie zginęła w Słońcu… Według mnie NASA podała takie wiadomości o tym, że kometa zginie w Słońcu, ponieważ pewni ludzie zbyt wcześnie wyciągnęli pewne wnioski na podstawie dostępnych im danych (i nie tylko Ci z NASA, i być może nie wszyscy z NASA).

    Bo rzeczywiście tor lotu komety w ostatnich dniach wyglądał tak, jakby miała ona wlecieć prosto w Słońce i na tej podstawie wyciągano takie, a nie inne wnioski. Jednakże wiele osób jeszcze wcześniej podawało tor lotu komety, która przelatuje tuż obok Słońca i leci dalej. W NASA także. I póki co, okazało się, że to oni mieli rację. I może się jeszcze okazać, że i co do toru lotu się nie pomylili… 😉

    I czymś jeszcze chcę się z Wami podzielić… Już wczoraj na pierwszym filmie, który oglądałam, zwrócił moją uwagę pewien fakt. Gdy kometa zbliżała się do Słońca, pojawiła się fala „wybuchów” – wypromieniowania energii, które lekko – według moich obserwacji – zmieniło tor lotu komety. To było niesamowite, po prostu to odczułam, gdy wczoraj oglądałam pierwszy film. Odczułam wtedy, że Słońce niejako naprowadzało kometę na odpowiedni tor. Kilka razy oglądałam ten film i za każdym razem miałam to samo odczucie.
    Te kolejne „wybuchy” Słońca widać na tym filmie:

    Polubienie

Skomentuj

