31 10 2013, Samhain i SEN o ciemnym tunelu..

tuz przed przebudzeniem sie snilo mi sie, ze stoje przed wejsciem do ciemnego, waskiego tunelu… bardzo przypominajacego szyby w egipskich piramidach.. w dloni trzymalam kule jasnoniebieskiego swiatla, ktore jednak zgaslo tuz po tym gdy przekroczylam prog… tak jakby zdmuchnal je jakis zimny powiew, dochodzacy z drugiej strony….

black-tunnel_00318081ai wlasciwie tylko moja biala skora zdawala sie teraz lekko rozswietlac ogromny mrok, a moze raczej moje wewnetrzne swiatlo.. w pewnym momencie poczulam wyraznie czyjs oddech… czyjas obecnosc… nie mialam jednak wyjscia… moglam isc tylko do przodu, jako ze wyjscie zamknelo sie za mna bezpowrotnie….. nie wiem jednak czy dotarlam do celu poniewaz cos mnie nagle wybudzilo ze snu….

i wtedy uslyszalam twoj glos….

Sen ten ptrzypomnial mi o innych snach z podziemiami, tunelami i Egiptem.. Niektore z nich  opisalam w Moich Egipskich Snach

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2013/01/03/moje-egipskie-sny-2/

a takze o doswiadczeniach z pogranicza smierci/NDE

soul-searching-1

soul searching

i o wczorajszym komentarzu Przenikania, tak jakby ten sen byl odpowiedzia na to co napisal:

ps. odkąd Ciebie zacząłem poznawać, zawsze imponowałaś mi przede wszystkim odważnym kroczeniem po swoich, nawet b. trudnych ścieżkach. Ty nigdy nie lubisz pytać innych o drogę, zawsze wydajesz się dokładnie wiedzieć dokąd zmierzasz.. Jak to kiedyś powiedzieli Ra lub Q’uo: ‘ekstremalnie trudne/ciężkie doświadczenie pojawi się na twojej drodze dopiero wtedy, gdy będziesz gotowa się z nim zmierzyć’. Więc pewnie odważna i przygotowana byłaś Zawsze..

*

p.s wlasnie zajrzalam na blog Altei i zaciekawil mnie jej komentarz:

http://alteazgwiazd.wordpress.com/2012/10/30/zwierze-mocy/#comment-312

ten korytarz

livia

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

4 thoughts on “31 10 2013, Samhain i SEN o ciemnym tunelu..”

  1. szkoda,że nie pamiętasz co było na drugim końcu tego tunelu ale tak to już jest,że umykają nam informacje …najczęściej te,których najmocniej szukamy 🙂 o tunelach i podziemiach też śniłam …ale to było ze dwa lata temu pamiętam,że wtedy dużo pojawiło się takich snów …
    proponuję byś spróbowała podróży mentalnej i spróbowała odkryć to co ci umknęło coś czuję,że może być z tego ciekawa notka 🙂

    Lubię

    1. Sprobuje Alteo 🙂 a to co napisalas u siebie:

      „pamiętam,że przeniosłam nas do Egiptu albo do świata bardzo do niego podobnego z tym,że wszystko tam było wielkie..”

      „przeniosłam nas ..znalazłyśmy się w lesie..szłyśmy chwilę wąską i strasznie zarośniętą ścieżką,aż stanęłyśmy przed posągiem kobiety-bogini,posągiem…”

      „wyraziłam intencję by otworzyła nam drogę..pokazała się wąska szczelina światła wzięłyśmy się za ręce i ruszyłyśmy. Szybko pojęłyśmy,że to bardzo dawno nie używany korytarz..przeniósł nas na inną planetę….”

      „Wróciłyśmy tą samą szczeliną.Kiedy spojrzałam na posąg wydawało mi się,ż e ona rozumie z tego wszystkiego więcej niż ja…jednak czułam dziwną lekkość wykonanego dobrze zadania.. Isztar zapomniana bogini …zapomniana kobiecość…”

      http://alteazgwiazd.wordpress.com/2012/10/30/zwierze-mocy/#comment-312

      mialam bardzo, bardzo podobne sny Alteo… tez podobnym korytarzem/tunelem przechodzilam do innego swiata….

      Lubię

      1. „mialam bardzo, bardzo podobne sny Alteo… tez podobnym korytarzem/tunelem przechodzilam do innego swiata….”
        🙂
        powiem szczerze to był pełen spontan wiem,że kompletnie nie planowałyśmy odwiedzin na tej planecie … i tego jak potoczyła się wizja … myślę,że wszystkie mamy to samo tz łatwość do odnajdywania drogi .. otwierania tuneli … drzwi … bo mamy taką specyfikę dusz nasze dusze jakoś tak koniecznie chcą połączyć tam z tu … albo kiedyś dawno temu .. wyznaczyłyśmy sobie takie zadanie … kto wie.. może też obiecałyśmy sobie … odnaleźć wszystkich z nas 😉

        Lubię

Skomentuj

