The Return of the Ark of Covenant

10 Październik 2013 o 14:52

Dawid56 pisze:

3 WROTA. Te Bramy sa w Ruchu i tylko RAZ na 26 tys lat otwieraja się. To są te Wrota, których w eksperymentach nie ruszają mówi o tym Bielek – bo jest wyjście w HIPERPRZESTRZEN. Pomiędzy tymi Bramami jest astral to tak dla uzupełnienia… astral to Zywioł WODY.”

Kazda Brama ma odbicie

(lustrzane)

V

„w POlsce ta literka V wskazuje na pas T-T. Być może to jest 3 lustrzany punkt? Gwiazda Dawida wg niektórych jest symbolem Syriusza, ale symbol przejęty jest przez Syjonistów. 6 ramienna w odbiciu 12 ramienna.

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2013/10/30/ison-i-przemiany-energetyczne-30-10-2013/#comment-7217*

2 Listopad 2013 at 09:44

Livia Ether pisze:

ten grobowiec JAHWE o ktorym mowi Zosia Piepiorka… srodek V…. jestem prawie pewna… tzn czuje, ze to jest wlasnie szczyt tego trojkata, o ktorym napisalam…. ale powiedzmy, ze to poki co zagadka..

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2013/10/30/ison-i-przemiany-energetyczne-30-10-2013/comment-page-1/#comment-7182

dodam, ze piszac srodek mialam na mysli V z moich doswiadczen

STUDNIA

to takze o tym miejscu pisalam kiedys, ze stojac w tym miejscu i czasie czuje sie tak jakbym stala po dwoch stronach Lustra jednoczesnie.. po jednej mam Atlantyde, po drugiej Lemurie.. w innej notce wspomnialam, ze to miejsce jest dla mnie tak jakby lustrzanym odbiciem pewnego miejsca na Bahamach… hmm.. oczywiscie musialabym tutaj przypomniec wszystkie swoje doswiadczenia z Szmaragdowym Straznikiem a takze aktywacja Szmaragdowej Piramidy, etc.. ale za duzo tego.. Wiem jednak, ze osoby zainteresowane tym tematem wiedza gdzie to znalezc..

Przypomne tutaj tylko notke o snach zwiazanych z woda, bo w jednym z tych snow woda byla szmaragdowa i do tego jakby matrixowa

http://liviaspace.com/2013/01/03/sny-o-wodzie/

a teraz komentarz Rakesha, ktory powiazal mi sie z komentarzem Dawida

5 Listopad 2013 at 12:39

Ra Ka Isha (rakmeister) pisze:

12dec will bring back (Lion APIN + PSG12), 12-base-Tone-Harmonics that hasnt been here for 26.000 years. (when them messed with gate12…) “than” we got stuck on 1/3 energy flow rest cut of. and 2/3 metatronic crap yes crap i call it

The Return of Divine Trinity

~

i moja odpowiedz z priva:

05/11/2013 20:05

Livia Ether

APIN & LION

The LION reminded me of ‚the dream of dancing golden mice around a solar dolmen’

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2013/05/18/sen-o-zlotych-myszach/

When I found this picture

& info on golden mice in the Bible:

Samuel:

The Return of the Ark of Covenant

so much that there is a question about the five golden mice

and I associated it with what I wrote on

May 8, 2013

‚Ark of the Covenant …. This happens in Esperanza

Anilalah:

“Zaraz potem zobaczyłam Anioła kiedy pomyślałam o Livii, Archanioła Michała w białościach i niebieskościach.”

Livia:

przyznam że zaskoczył mnie bardzo ten arch Michał i może właśnie dlatego chwilkę później dała o sobie znać Maria Magdalena

🙂

“Niebieski, kolor Marii. Maria, Matka Yoshuy, kiedy była zupełnie młoda, była rozpoznana ze względu na czystość jej duszy przez Wielką Kapłankę Świątyni Izydy. Stała się Ucieleśnieniem, (Incarnate). Maria człowiek, czysta w duszy i sercu, zawierająca w obrębie siebie bezpośredni portal do Wielkiej Matki, Wzorzec (Creatrix) wszystkich rzeczy, wszystkich czasów i przestrzeni.. ”

okazało się, że KF został w Esperanzie i medytowałam z rękoma złożonymi na sercu… to była bardzo głęboka medytacja…. poczucie siebie jako wewnętrznej gwiazdy…. i w tym momencie przyszła mi na myśl notka Jarka o atomowym sercu gwiazd:

http://przenikanie.wordpress.com/2012/07/11/atomowa-kontrola-serca-czesc-1/

choć to w związku także z tym Atomem.. skąd Ci przyszło do głowy własnie to słowo – ATOM? on (moj KF) rzeczywiście ma bardzo silną energię…

Serce Gwiazdy

już mam.. skad ten Michal, a wczesniej Gabriel przy mnie.. skad ten krysztalowy stol.. tak jakby chcieli mnie sila na niego polozyc.. chca cos wydostac.. niby cos naprawic ale….. juz wczesniej tak mowili, a potem to sie obracalo przeciwko ludziom…. zenska energia zostala zle wykorzystana.. tym razem na to nie pozwole..

arka przymierza…. to sie stanie w esperanzie……

http://liviaspace.com/2012/09/24/bahama-mama-acklins-i-atlantydzkie-klucze/comment-page-1/#comment-3362

yesterday while falling asleep I felt that maybe it is about the date of 12 12 2013

and the Lion APIN + PSG12

hmm…

I do not know how to put it simpler …

silk 25 ark of covenant

 http://www.jesuspaintings.com/decorative-flag/ark_covenant_25.htm

ciekawe, ze o zwrocie Arki Przymierza mowi zarowno Samuel z Biblii jak i ‚wspolczesny’ Samuel z przekazow Projektu Cheops

movark

😉

przypomnialam tez sobie o pewnej mapce, ktora przeslal mi jakis czas temu Rakesh:

The Great White Lion Guardian APIN System

1374861_174319812762612_1968407548_n

a tu inne sieci:

GLOBAL GRID SYSTEMS AND MASS MIND CONTROL
(January, 2006) Noel Huntley, Ph.D.

http://www.users.globalnet.co.uk/~noelh/APINS.htm

pisalam kiedys Nnce, ze widze duzo duzo roznych (energetycznych) sieci, doslownie sieci w sieciach – Sieci, siatki i siateczki – po prostu Nnko.. haha.. a wiec przy okazji.. przed 11 11 11 trafilam (w sieci! hahaha:)  na bardzo ciekawy fragment ksiazki Ashayany Dean o sieciach wlasnie, zamieszczalam go nawet w Salonie Tajemnic w notce pt. WIELKA GRA o ZIEMSKI PORTAL AMENTI/ Matriks czasu i jego zniewolenie/Archanioł Michał jako ‘Bio-neurologiczny Program Masowej Kontroli Umysłów, znany także pod nazwą Matriks „Archanioł Michała” i choc nie bardzo wiedzialam o co w sumie chodzi z tymi wszystkimi sieciami, to czulam, ze cos w tym jest.. bo zbyt mocno porusza mnie.. podobnie jak i teraz.. czuje, ze.. nie wiedzac nawet skad wlasciwie taka data – 12 12 2013… to dla mnie wyzsza matematyka… ale mam swoje skojarzenia,  przeczucia..  czuje wiec.. ze to dla mnie wazne.. i nawet jesli sprawiam czasem wrazenie zupelnie niepowaznej.. ot chocby jak przed 12 12 12 ten moj niby zart o

13 13 13

a potem

WOW

so

😉

i jeszcze taki obrazek, ktory bardzo, bardzo lubie:

1380299_342638889212969_1545385331_n

***

i to w sumie tyle tu, ale kontynuacja w komentarzach pod notka oraz w nowszym wpisie:

Great White Lion Activation 2013 & Montsegur

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

20 thoughts on “The Return of the Ark of Covenant”

  1. nie chce wszystkiego dodawac do notki bo w koncu stanie sie nieczytelna, ale te ‚3 WROTA’ skojarzyly mi sie z doswiadczeniami, ktore przypomnialam tutaj:

    ‚W dodatku tuz po tym doswiadczylam czegos w rodzaju potrojnych otwartych gwiezdnych wrot poprzez ktore docieral‚y do mnie pewne kosmiczne dzwieki.. przenikajac mnie gleboko w pewien specyficzny sposob.. Na pewnym poziomie/jakas czesc mnie.. doskonale je rozumiala……’

    http://liviaspace.com/2013/01/09/senna-skl%C2%82adanka-1/

    tym bardziej, ze na ST te doswiadczenia polaczyly mi sie z Arka Przymierza i z nia zwiazany byl moj nastepny wpis na ST… zajrze do mojego archiwum 🙂

    ***

    sen z 21 12 2012

    http://liviaspace.com/2013/04/20/sen-z-21-grudnia-2012-i-caly-dzien-jak-sen/

    ***

    wiem, ze biore udzial w jakiejs dziwnej rozgrywce.. wlasciwie nie mam wyjcia…. i szkoda, ze wciaz nie moge odnalezc notki o Balu Maskowym….. bo mam wrazenie, ze ta postac na scenie to byl METATRON………. to byla druga czesc sennej skladanki…. ta w ktorej widzialam takie dziwne niebo nad moja rodzinna miejscowoscia… z dziwnie rozciagnietym PASEM ORIONA, ktory skojarzyl mi sie z egipskim symbolem AKHET….. hmm.. ujrzalam go tuz po tym gdy udalo mi sie wyjsc calo z ciemnego lasu… hmm…

    ***

    Livia Ether

    zajrzalam na bloga http://bethluisnion.blogspot.com.es/ i pierwszy artykul na ktory sie tam natknelam dotyczy wlasnie Arki Przymierza:

    “Etiopia, templariusze i Graal”

    KATHARZY… Graal.. Krew………….

    i przypomnialo mi sie moje pozegnanie z Montsegur…..

    6 Listopad 2013 at 13:58

    i jeszcze jeden link od Rakesha

    http://apollosolaris.files.wordpress.com/2013/09/september-22-great-white-lion-activation.pdf

    wlasnie czytam ten art… i… ciekawe, ze akurat tego dnia 22 08 2013 mialam bardzo niezwykle doswiadczenia, w tym z BIALYM KOTEM… pisalam o tym w notce:

    http://liviaspace.com/2013/07/21/lipcowa-pelnia-2013/

    oraz

    http://liviaspace.com/2013/07/23/lwia-brama-2013-i-bialy-kot/

    Polubienie

    1. Nigdy nie zapomne mojej kotki Klary w roli przewodniczki… i tego jak zaprowadzila mnie do pewnego magicznego zrodelka w lesie…. to bylo niesamowte…. w ostanim czasie Koty sa mi szczegolnie bliskie, co chyba widac, haha 🙂

      no i przelecialabym sie na takim kociaku:

      🙂

      Polubienie

  2. z pewnością taki lot robił by wrażenie szczególnie kiedy czuje się moc istoty na,której się leci 🙂
    ale ciekawy jest też ten obrazek lew słońce …i lew z kluczami i papirusem …lew wiedza,tajemnica,moc otwierania wrót ..ciekawe w sumie ..
    miałam kiedyś taki śmieszny sen byłam na jakiś zajęciach i dostaliśmy taką masę z,której mieliśmy ulepić człowieka-lwa pamiętam,że pokazywałam wszystkim jak go lepić i jego twarz przypominała właśnie ten obrazek słońca-lwa,który dodałaś…właśnie on przypomniał mi ten sen ..ciekawe,że na koniec te figurki jakby ożywały

    Polubienie

    1. tak, ja mu sie wczoraj wiele razy przygladalam. ale dopiero dzisiaj zaskoczylam..

      Lew Judy:

      Nowy Testament przedstawia Jezusa z Nazaretu jako zapowiedzianego Mesjasza, do którego odnoszą się wszystkie wcześniejsze proroctwa. Jezus pochodził również z pokolenia Judy będąc potomkiem królewskim i dlatego proroctwo Jakuba, które zapowiadało zwycięstwo i potęgę Judy przypisano jego osobie.

      Jan Ewangelista w swojej apokaliptycznej wizji nawiązuje do tego wprost:

      I mówi do mnie jeden ze Starców:

      „Przestań płakać:
      Oto zwyciężył Lew z pokolenia Judy,
      Odrośl Dawida,
      tak że otworzy księgę i siedem jej pieczęci”.

      — Ap 5,5

      http://pl.wikipedia.org/wiki/Lew_Judy

      i wciaz mnie zastanawia ten moj sen o zlotych myszach tanczacych dookola slonecznego dolmenu… on mi sie wydawal dosc zabawny, ale tylko do momentu kiedy sie dowiedzialam, ze w Bibli jest mowa wlasnie o zlotych myszach wlasnie, choc nie czterech jak w moim snie, a o pieciu i to w zwiazku z Arka Przymierza wlasnie! pytanie.. dlaczego w snie widzialam cztery, a nie piec myszy?????? Ciekawe, ze o tych zlotych myszach i zwrocie Arki Przymierza mowa w Biblii w Ksiedze SAMUELA: http://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=1189&werset=19#W19 i ze w przekazach Projketu Cheops takze SAMUEL mowi o zwrocie Arki….

      ach.. i dopiero teraz zaskoczylam z czyms jeszcze… w moim snie byl sloneczny dolmen, a w Ksiedze Samuela mowa o wielkim kamieniu, na którym postawiono Arkę Pańską. Istnieje on aż do dnia dzisiejszego na polu Jozuego z Bet-Szemesz…..

      p.s tutaj przypomnialam pewna notke z ST:
      http://liviaspace.com/2013/01/03/o-cyklach-gwiezdnej-ascendencji-i-wielkiej-akcji-uwalniania-dusz/

      Polubienie

      1. To już teraz wiesz skąd skojarzenie z Graalem katarami i świętą krwią … może chodzić o pewien rodzaj dziedzictwa … coś co nie istnieje materialnie.. coś co przenoszone jest w krwi w genach w pamięci komórek 🙂 Nie jest dla mnie tylko jasne dlaczego temu.. albo lepiej tej linii patronuje Lew czy chodzi tylko o symbolikę siły i władczości … coś mi się nie wydaje raczej o coś głębszego 🙂
        a co to ma wspólnego z Arką .. niestety nie mam pojęcia…

        Polubienie

Skomentuj

