Emerald – Color of the Year 2013

(*)

Ciekawe, ze rok 2013 wlasnie powoli dobiega konca a ja dopiero teraz odkrylam, ze kolor szmaragdowy zostal uznany kolorem tego roku:)

Blog_emerald-color-of-the-year

Emerald_zpsdc8ef81b

dfvchmm, nie wiem, ale byc moze wplynela na to premiera filmu Oz: The Great and Powerful, ktory wlasnie przed kilkoma dniami obejrzalam…

4eeewnie wiem tez, czy ten szmaragdowy trend sie utrzyma.. pewnie kazdego roku inny kolor ma szanse zostac gwiazda… ale to nic, dla mnie szmaragdowy to niezmiennie od lat jedna z moich najulubienszych barw, choc niekoniecznie w jego najpopularniejszym odcieniu, czyli ciemno zielonym..

chociaz wiem, ze ladnie podkresla moja urode.. blada skore, jasne oczy i wlosy.. podobnie jak w przypadku modelki na ponizszym zdjeciu:

how_to_wear_emerald_clothingaczkolwiek wole szmaragd w jego pieknych turkusowych odcieniach:

egyptian1mini a

wedf

livia ether emerald2

426px-Beryl-gem7-72b

༺♥༻

bogactwo szmaragdowych odcieni staralam sie ukazac takze w notce:

Szmaragdowo mi

photos: Internet (emerald fashion), Wikipedia, Filmweb, LiViA Ether…
Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

9 thoughts on “Emerald – Color of the Year 2013”

  1. Bariu, piękna ta płytka…
    przypomina mi te, którą w swoim śnie znalazłam na plaży, a którą „wyrzuciło” morze.
    W świetle dziennym nie było widać, co na niej…
    Potem ta płytka została „rozwinięta”… przez „niebieską” istotę…

    Lubię to

    1. No popatrz, a ja dopiero dzisiaj zaskoczylam, prawie na sam koniec roku.. a jeszcze kilka dni temu szukalam wyzszych butow w kolorze ciemnego szmaragdu, ale obie pary byly na mnie za luzne… kupilam wiec brazowe… w sumie nie mam zbyt wielkiego wyboru, bo od lat nosze buty nie ze skory, a wiekszosc niestety skorzana…. Swietne buty maja w Angli w takim sklepie ktory sie nazywa Vegetarian Shoes.. sa fajne a do tego na lata! tak w ogole to nie przepadam za chodzeniem po sklepach, ale wiadomo, ze w czyms ‚trzeba chodzic’ (chociaz ja kiedy moge chodze prawie nago i na boso 😉 no ale lubie tez ladnie wygladac.. w sumie jak kazda kobieta.. chyba.. choc wolalabym aby ubrania materializowaly sie bezposrednio na mnie zgodnie z tym co sobie zaprojektuje w myslach…. haha.. acha… napisalam cos u Ciebie.. jako Ayshien Ra 😉

      p.s do tej pory pisalam raczej o takich glebszych doswiadczeniach z szmaragdem, bardziej duchowych.. ale patrzac na to z gory to wlasnie ta notka wydaje sie najglebsza.. hahaha 😉 🙂

      Lubię to

  2. I feel this is one of the most significant information for me.

    And i’m happy studying your article. However want to
    statement on some common things, The website taste
    is wonderful, the articles is in point of fact great
    : D. Just right activity, cheers

    Lubię to

Skomentuj

