Goście zza zasłony….

emerald curtain

Komentarze z notki poświęconej

Lirze

21 Listopad 2013 at 00:29

MamaTika

Dziś na Twoim zdjęciu

zobaczyłam oprócz “babelków” i gwiazd… jakąś twarz, jakby lustrzane odbicie (po prawej stronie). Ale ta twarz jest większa od Twojej:

*

21 Listopad 2013 at 09:03

Livia Ether

Rzeczywiscie.. To niesamowite!! Tyle razy patrzylam na to zdjecie, ale zadnej twarzy oprocz mojej na nim nie dostrzegalam, a teraz jest.. widze ja… I juz rozumiem dlaczego od dluzszego czasu nie moglam zmienic tego gravatara, a probowalam takze wczoraj wieczorem, zanim napisalas ten komentarz… W pewnym momencie poddalam sie jednak, spojrzalam na niego raz jeszcze zrezygnowana i poczulam, ze najwidoczniej tak ma byc… Przeczytalam tez ponownie napis pod nim:

deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are

I zadalam sobie po cichu pytanie – na kogo Ty jeszcze wlasciwie czekasz… przeciez on juz Cie znalazl… i wtedy poczulam cos bardzo dziwnego.. nie potrafie tego dobrze przekazac, ale to bylo odczucie jakby nade mna pojawila sie jakas duza istota, wieksza ode mnie… wielkoscia analogiczna do Kamiennego Poslanca, ktory gdy mi sie objawil to glowa siegal sufitu, a wiec mial z jakies 2.5 metra.. conajmniej… ta twarz po prawej stronie jest taka bardzo egipska…. a troche majanska? ale to nie jest moja twarz.. choc skads ja znam… widzialam ja juz gdzies… to naprawde niesamowite!!!

p.s w nocy wiele razy cos mnie wybudzalo ze snu.. za pierwszym razem ujrzalam jasny wir w poblizu lozka.. tak jakby ktos sie probowal zamanifestowac… mam wrazenie, ze rozpoznalam ta osobe… widzialam kiedy w pewnym kregu dokladnie taki sam wir… bardzo szybki…

*

oraz mój komentarz z notki

http://liviaspace.com/2013/11/22/mama-tika-o-zielonym-krysztale-delfinach-i-kosmicznych-doswiadczeniach/comment-page-1/#comment-8045

*

23 Listopad 2013 at 02:30

Livia Ether

Dodałam dzisiaj taką fotkę, z podpisem

 kolorowo mi…

jednak przed chwilka.. pod ta kolorowa warstwa… zaczelam dostrzegac cos jeszcze… prawdziwy tlumek obserwatorow…. choc widac ich dopiero na powiekszonej fotce… tzn. ja ich dostrzegam, choc moze inni nic nie zobacza… jedna z postaci rozpoznalam…. widzialam ja w wizji zwiazanej z pobliskimi ruinkami…. kiedys gdy je fizycznie odwiedzilam uslyszalam potezny huk… tak jakby dach domu sie zawalil… a przeciez ten dom juz nie ma dachu… nie wiem jak dawno temu sie zawalil..

wydaje mi sie, ze ten mezczyzna ma jakis zwiazek ze snem o miescie zaginionych dzieci…. a takze z tym o czym przypominalas w jednym z ostatnich komentarzy…

zbiorniki dusz

mam nadzieje, ze to nie sam MetaTron…

haha

;)

drugi jest szczupły i łysy.. skojarzenie z wokalistą Smushing Pumpkins, o którym pisałam w notce o

Mistrzu Lanto z Atlantydy

przypomina mi też istoty z Syriusza, takie jakie widac na poczatku tego filmiku, podobny zwlaszcza do tego chlopaka o imieniu XOAH:

to moga byc goscie z Syriusza B

i przypomnial mi sie pewien przekaz od MetaTrona, ktory mocno mnie kiedys wkurzyl.. chodzi rzecz jasna o

Przebudzenie Atlantydzkich Krysztalow

Pewni strażnicy z Syriusza B przygotowują właśnie trybuny i czekają, abyście do nich dołączyli. Prześlijcie swoją energię i swoje światło oraz zamiar najwyższego dobra do tego, co jest nazywane Błękitnym Mistrzowskim Kryształem Wiedzy.

EDIT

i jeszcze cos… jedna z trzech czesci sennej skladanki… w mezczyzna, ktory skojarzyl mi sie z Oppenhaimerem i jego elfimi uszami..

oppenhaimer

pamiętam jak ujrzałam to zdjęcie kilka lat temu i jak mocno mnie poruszyło.. te uszy są naprawdę bardzo elfie!:) i właśnie sobie uświadomiłam, że połączyłam to wtedy z wątkiem rozdartej zasłony…

pisałam o tym

tutaj

Jest w Livermo-re zadanie o nazwie Shiva Nova, w którym stosuje sie matryce gigantycznych laserów…. Problem polega na tym, ze wszystkie wysokoenergetyczne wydarzenia podobne do tego powoduja rozdarcie czasoprzestrzeni. Zaobserwowano to juz w czasie wybuchów w Hiroszimie i Nagasaki i mozna to nawet zobaczyc na filmie. Nalezy patrzyc na to, co wyglada jak rozszerzajaca sie kula energii… Problem z tworzeniem rozdarc w czasoprzestrzeni, bez wzgledu na ich wielkosc, polega na tym, ze dostaja sie tam rzeczy, których nie powinno tam byc:
link

tyle, że dokładniej chodziło o rozdarcie czasoprzestrzeni.. ten mezczyzna w moim snie tez sie wylonil zza kurtyny.. choc nie twierdze, ze to byl sam Oppenhaimer, nie, nie… ale z nim mi sie po prostu skojarzyl, a wiec moze cos w tym jest…

atakowal mnie takimi kolorowymi plazmami….. troszke jak te orby na zdjeciu.. a potem zaczal sie bal maskowy…. wszyscy w maskach…. wielka maskarada…. choc jedna z osob rozpoznalam po oczach……

udalo mi sie stamtad wydostac, choc droga wiodla przez ciemny las… potem ujrzalam dziwne i odmienione niebo… zwłaszcza Orion wydawal sie zupelnie odmieniony.. szkoda tylko, ze wciąż nie mogę odszukac tej notatki….

MetaTron

04 04

dodane 23 listopada 2013 wieczorem:

coś czuję, że te wizyty mają z wiązek z tym o czym pisałam już w maju:

Arka Przymierza.. To się wydarzy w Esperanzie...

MamaTika napisala wtedy:

„Przy mnie – ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu – pojawili się ostatnio (5.maja) dwaj “osobnicy” mistrz Metatron i Archanioł Raziel. Ale to mnie zastanawia. Nigdy wcześniej nie było ich przy mnie… I po ich pojawieniu się nic nie zrobiłam, nie sprawdziłam ani ich symboliki ani, dlaczego się pojawili…”

cały komentarz znajduje się

tutaj

notki z tym związane:

The Return of the Ark of Covenant oraz Great White Lion Activation 2013 & Montsegur

13 13 13

….

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

10 thoughts on “Goście zza zasłony….”

  1. Bardzo wyraźne postacie tych mężczyzn nawet bez powiększenia, niesamowite. Co do twarzy obok Twojej to dopiero po dokładnym wpatrzeniu się dojrzałam obraz, na który zwróciła uwagę MamaTika.

    Lubię to

    1. Bardzo wyraźnie Bario? No prosze, a jednak.. Jarek też ich zauważył… Ja w dzieciństwie bardzo często widywałam istoty stojące dosłownie za zasłoną…….. nazywałam ich OBSERWATORAMI…. bo tylko stali i się przyglądali….

      „Co do twarzy obok Twojej to dopiero po dokładnym wpatrzeniu się …”

      i co to za alien Twoim zdaniem? 🙂

      Lubię to

      1. „ta postac najbardziej przypomina Echnatona… On czegos ode mnie chce, ale jeszcze nie wiem czego… Hmm… :)”

        Echnaton i Nefertiti…

        Liviu, może pamiętasz, ale kiedyś miałam dziwne skojarzenie Ciebie i Nefretete… i napisałam w komentarzu gdzieś u Ciebie… To było wówczas dla Ciebie zaskoczeniem… (dla mnie też 😉 )

        Wkleiłam wtedy też obraz z Obamą jako Echnatonem, bo kojarzył mi się z jednym z Twoich snów…

        I przypomniało mi się:
        ” jeszcze bardziej zaskoczyło mnie jednak coś co ujrzałam w oknie… stał za nim – Echanton! o mało co nie podskoczyłam na łóżku, ale nie bardzo mogłam, bo właśnie karmiłam Nadjanka…. Echnaton w środku zimowej nocy… na tym dużym mrozie…. zupełnie nie mogłam zrozumieć co się dzieje…”

        http://liviaspace.com/2013/01/14/echnaton-w-srodku-zimowej-nocy-i-zimowe-wzorki-dziadka-mroza-w-obiektywie-anilalah/

        I to zdjęcie:

        powiekszenie

        przypomina mi Echnatona z notki: http://liviaspace.com/2013/06/07/egipskie-przypomnienia-2013/

        Lubię to

      2. napisałam komentarz, ale znikł… 😦

        ta postac najbardziej przypomina Echnatona…

        Echnaton i Nefretiti…

        przypomniało mi się, że kiedyś napisałam w jakimś komentarzu o moim skojarzeniu Ciebie z piękną Nefretiti… byłaś wtedy zaskoczona, ale nie więcej niż ja…;-)

        I wkleiłam wtedy też podobiznę Echnatona jako Obamy, bo skojarzył mi się z Twoim snem o Obamie…

        Też w tym kontekście kojarzy mi się Twój sen o Echnatonie zza szyby… http://liviaspace.com/2013/01/14/echnaton-w-srodku-zimowej-nocy-i-zimowe-wzorki-dziadka-mroza-w-obiektywie-anilalah/

        Lubię to

  2. Chyba masz rację, mnie też bardziej przypomina egipską rzeźbę niż majańską. Ciekawe, Echnaton zawsze był jedną z postaci, które w jakiś sposób ze mną rezonowały, tak mogę to określić, do Egiptu za bardzo mnie nie ciągnie, choć kiedyś chciałam studiować archeologię. Pamiętam, że przed laty wymieniałam jakieś maile na temat Echnatona a potem Merowingów z Ewą Seydlitz ale szczegółów już nie pamiętam.

    Lubię to

Skomentuj

