ISON.. coraz bliżej Słońca..

„Kometa stulecia” zmierza w kierunku Słońca, z którym wyjątkowo bliskie spotkanie czeka ją już 28 listopada. ISON znajdzie się wtedy w odległości 1,2 mln km od powierzchni naszej gwiazdy. Jeśli przetrwa… będzie show…

Dosłownie przed chwilką zwróciłam uwagę na informację, że ISON została odkryta w dniu 21 września 2012 roku i przypomniałam sobie o swojej notatce z tego właśnie dnia, w której pisałam:
Od rana czuję, że to dla mnie bardzo ważny dzień… czuję, choć nie bardzo potrafię wyrazić o co właściwie chodzi…
21 września 2012
i teraz sobie myślę, że być może to przeczucie miało jakiś związek właśnie z odkryciem ISON, choć kiedy pisałam te słowa świat jeszcze o niej nie słyszał… i wiele osób twierdziło wtedy, że tego dnia kompletnie nic ważnego się nie wydarzyło… a jednak… odkrycie „Komety Stulecia” z pewnością można uznać za ważne:)
choć w sumie już wcześniej, w dniu 19 września 2012 zwróciłam uwagę na pewną informację związaną z dniem 21 września, która mocno mnie poruszyła,o czym pisałam w notce
Przejście Ziemi przez Wielki Słoneczny Blask
a to z kolei  w jakiś dziwny sposób linkuje mi się w tym momencie z info podanym wczoraj w Galaktycznej Kawiarence
„Tak jak od dawna było planowane, kiedy ten wyczekiwany moment nadejdzie i wszystkie zestrojenia będą gotowe, zdetonujemy PAT Supernową i zaktywujemy rozdzielenie Linii Czasowych (*ID split) oraz ostateczne podniesienie Gai do 5D oraz Wyższych Wymiarów Bytu.”
„Z informacji które posiadam od mojego Wyższego Ja oraz ze źródeł zewnętrznych wynika, iż 28 listopad będzie szczególnie ważnym dniem kiedy to kometa ISON zbliży się do słońca i wyzwoli olbrzymią słoneczną eksplozję. Intuicja podpowiada mi, że równolegle z tym synchronicznym wydarzeniem zdetonujemy naszą Supernową i dostarczymy Gai energii do Podniesienia części Ludzkości oraz samej Gai do Piątego Wymiaru.”
http://wolnaplaneta.pl/terra/2013/11/24/24-11-2013-wazne-ogloszenie-dr-georgi-stankov-pat-team/
powtarzam –  w dziwny sposób, a nie że traktuję te informacje dosłownie:)
I jeszcze linki do moich wcześniejszych notek poświęconych ISON:
Cztery komety jednocześnie widoczne na nocnym niebie
ISON i przemiany energetyczne 30 10 2013
oraz  przepiękny obrazek z bloga Earthengirl
http://earthengirl.wordpress.com/2013/11/24/chasing-comet-ison-dream/

EDIT

Livia Ether do Altei

Kilka dni temu napisalas w innym miejscu:

ze dwie godziny temu wyczytałam, że ISON zrobił się bardzo jasny i to tylko w 72h .. a i podobno lovejoy… też pojaśniał znacznie… ty wspominasz jeszcze o Linear… ludzkość pewnie na kanwie jakiejś starej wiedzy…. zawsze patrzyła na komety z niepokojem…. myślę, że stare teksty mówiły o tym, że to nośniki zmian…

aaa arktur.. może te klucze arkturiańskie cię pokierują

http://liviaspace.com/2013/11/14/kosmiczne-podroze-poza-cialem/comment-page-1/#comment-7739

zauwazylam, ze niektorzy przyrownuja ISON do Niebieskiej Kachiny choc z tego co widac na zdjeciach jest raczej turkusowa?

w kazdym badz razie podazylam tropem tej Blue Kachiny i trafilam na takie info:

“Skrzydlata kometa ISON była wcześniej na kręgach w zbożu”

http://innemedium.pl/wiadomosc/skrzydlata-kometa-ison-byla-wczesniej-kregach-w-zbozu

i od razu skojarzylam ten ‘crop circle’ z jednym z arkturianskich kluczy:

TRANSITION

Arcturian Keys by Janosh

PRZEJSCIE

czy w ten sposob nie okresla sie przypadkiem NIBIRU?
Planeta Przejscia?.

Przelot komety ISON w pobliżu Słońca – relacja na żywo

Kometa ISON Gwiazdą Betlejemską?

..

dodane 27 listopada 2013
watek arkturianskich kluczy rozwinelam w nowszej notce:
Arkturianskie Klucze w moim zyciu..
cdn
Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

11 thoughts on “ISON.. coraz bliżej Słońca..”

  1. we mnie jest jakaś radość związana z tym,że leci …irracjonalna radość z punktu widzenia logiki …ot kometa …a jednak coś we mnie się cieszy:)

    Lubię to

    1. Kilka dni temu napisalas w innym miejscu:

      „ze dwie godziny temu wyczytałam, że ISON zrobił się bardzo jasny i to tylko w 72h .. a i podobno lovejoy… też pojaśniał znacznie… ty wspominasz jeszcze o Linear… ludzkość pewnie na kanwie jakiejś starej wiedzy…. zawsze patrzyła na komety z niepokojem…. myślę, że stare teksty mówiły o tym, że to nośniki zmian… aaa arktur.. może te klucze arkturiańskie cię pokierują

      http://liviaspace.com/2013/11/14/kosmiczne-podroze-poza-cialem/comment-page-1/#comment-7739

      zauwazylam, ze niektorzy przyrownuja ISON do Niebieskiej Kachiny choc z tego co widac na zdjeciach jest raczej turkusowa?

      w kazdym badz razie podazylam tropem tej Blue Kachiny i trafilam na takie info:

      „Skrzydlata kometa ISON była wcześniej na kręgach w zbożu”

      i od razu skojarzylam ten ‚crop circle’ z jednym z arkturianskich kluczy:

      TRANSITION

      Arcturian Keys by Janosh

      PRZEJSCIE…

      czy w ten sposob nie okresla sie przypadkiem NIBIRU?

      Planeta Przejscia?

      Lubię to

      1. ciekawe skojarzenie i faktycznie podobna do klucza arktura….może to stwierdzenie nad wyrost ale zdaje się,że wszystko zaczyna się ze sobą zgrywać i pasować 🙂
        w ciekawych czasach żyjemy 🙂

        Lubię to

  2. Moim zdaniem możemy mieć do czynienia nawet z trzema obiektami:
    1.ISON- wyjaśni się temat pomiędzy 28 listopada-26 grudnia 2013
    2.Nibiru ???
    3.Betelgeza??
    Zarówno 2 i3 to może być red Kachina bo 1 to najprawdopodobniej blue Kachina

    Lubię to

    1. Ten motyw

      TRANSITION

      zauwazylam takze na dwoch innych kartach Janosha (http://janosh.com/):

      TIMESHIFT

      oraz

      SELF RESPECT

      Transition to karta nr 2, Timeshift nr 22, Self-Rescpect 34

      nie wiem co to oznacza… byc moze numerki sa przypadkowe, bo gdyby przynajmniej zamiast 34 bylo 33 🙂

      i tak w ogole to ciekawe, ze do tego roku, a konkretnie do doswiadczenia ktore opisalam w notce o WENUS I ARKTURZE.. te arkturianskie klucze jakos mnie specjalnie nie ciekawily.. mimo iz przeciez juz wczesniej widywalam podobne wzorce w bardzo realistycznych wizjach, z reguly na niebie nad samym ranem…. ciekawe tez to, ze te doswiadczenia z Arkturem zbiegly sie z pojawieniem sie w moim zyciu pewnej osoby mocno zwiazanej zarowno z Arkturem jak i z arkturianskimi kluczami…

      Bardzo ciekawa historia dotyczyla piktogramu zbozowego z 1 sierpnia 2013 i mojej krysztalowej wizji: http://liviaspace.com/2013/08/03/piktogram-zbozowy-z-1-sierpnia-2013-i-krysztalowa-wizja/

      i tego o czym pisalam w MY ARCTURIAN CONNECTION:

      http://liviaspace.com/2013/08/15/my-arcturian-connection/

      naprawde niesamowite podobienstwo jednego z moich obrazow do jednego z arkturianskich kluczy, oraz pewnej lemurianskiej tabliczki…

      to moj obraz sprzed kilku lat, ktory jednak dopiero teraz nabral glebszego znaczenia:

      to lemurianska tabliczka oznaczajaca ponoc stworzenie kobiety:

      a to jeden z arkturianskich kluczy Janosha:

      EMERGENCE

      na pierwszy rzut oka bardzo podobny do TRANSITION, ale jednak inny.. inny uklad.. chocby skrzydla skierowane w druga strone….

      Lubię to

  3. Pisałam jakiś czas temu o pulsujących gwiazdach i niedawno u Ciebie Livio Ether, o jednej, którą widziałam na wprost drzwi od domu, trochę nad horyzontem… Widziałam też kilka innych pulsujących… Ich pulsacje są zróżnicowane. Nie wszystkie gwiazdy tak pulsują.

    Dziś, gdy wyszłam przed dom i spacerowałam z KaRuną, znów widziałam kilka gwiazd bardzo wyraźnie pulsujących. Widać wyraźnie „gołym okiem”. Wróciłam do domu i sprawdziłam… trzy z nich rozpoznałam: to przede wszystkim Betelgeza i Rigel z Oriona oraz Syriusz z Wielkiego Psa.

    Lubię to

Skomentuj

