Peryhelium komety ISON z perspektywy Ziemian…

Moj komentarz z notki LiRa:

28 Listopad 2013 at 18:49

Livia Ether

Czuje sie dzisiaj troszke jak w dniu 21 grudnia 2012.. wtedy tez prawie caly dzien przespalam… byc moze ma to jakis zwiazek z ISON?

Peryhelium komety ISON

z15042130Q,Kometa-ISON-w-poblizu-Slonca--Zdjecie-wykonane-przhttp://wyborcza.pl/1,75248,15042231,Peryhelium_komety_ISON___relacja.html

Niesamowite! Na powyzszym zdjeciu ISON wyglada jak lecacy w kierunku Slonca aniol, albo czlowiek z rozpostartymi jak ptak rekoma…. Kosmiczny Wedrowiec… Niebianski Poslaniec….

ponizej troszke komentarzy z Mistyki Zycia:

Listopad 28, 2013 o 20:17

 David56 pisze:

Wygląda na to że już po komecie ISON. Nie przetrwała bliskiego przelotu obok Słońca. Ostanie jej zdjęcia z Lasco C2 pochodzą z godziny ok 16.22 naszego czasu, wtedy wszelki słuch po niej zaginął…

Listopad 28, 2013 o 20:29

margo0307 pisze:

Smutno mi z tego powodu… Miałam nadzieję, że przetrwa i że ją zobaczę :(

Listopad 28, 2013 o 21:09

Livia Ether pisze:

Na tym zdjeciu ISON zdaje sie leciec prosto w Slonce… ciekawe… bardzo..

https://scontent-a-pao.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/p480x480/1482896_10202722564004455_2051362606_n.jpg

“Smutno mi z tego powodu… Miałam nadzieję, że przetrwa i że ją zobaczę :(

te dane nie sa poki co jeszcze potwierdzone, a nawet gdyby.. to ISON i tak juz sporo soba wniosla… ale mnie tez smutno jak juz teraz czytam, ze ISON zawiodla, bo nie byla tak jasna jak sie spodziewano i ze juz ma swoja lepsza nastepczynie…

tak w ogole to czulam sie dzisiaj podobnie jak w dniu 21 12 2012.. odczuwalam duze zmeczenie i prawie caly dzien przespalam… byc moze mialo to zwiazek wlasnie z dzisiejszym PERYHELIUM ISON….

swoja droga juz od kilku dni rozpowszechniano info, ze ISON juz sie zdazyla rozpasc, a tymczasem jak widac na zdjeciu… doleciala naprawde daleko.. i….. ?

Listopad 28, 2013 o 21:15

David56 pisze

Końcowe chwile ISON widziane z pozycji LASCO C2

*

Listopad 28, 2013 o 21:16

Livia Ether pisze:

ja ja wciaz czuje… moze to jakis fantom, zludzenie, ale wciaz ja czuje… trudno to oddac slowami….

Listopad 28, 2013 o 21:16

margo0307 pisze:

“..tak w ogole to czulam sie dzisiaj podobnie jak w dniu 21 12 2012.. odczuwalam duze zmeczenie i prawie caly dzien przespalam…”

To podobnie jak ja… O 16,00 się położyłam bo nie mogłam normalnie egzystować i od razu zasnęłam…

‘normalnie egzystowac’.. no wlasnie Margo… ciekawa jestem odczuc innych osob… po 21 12 2012 okazalo sie ze nie ja jedna mialam w tym dniu tak duza spiaczke, choc na niefizycznych poziomach sporo, naprawde sporo sie dzialo…

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

19 thoughts on “Peryhelium komety ISON z perspektywy Ziemian…”

    1. no wlasnie 🙂 taki obraz mi sie pojawil, ze ona wylatuje po drugiej stronie, chociaz chyba niezupelnie tak to wygladalo…. ale tak jak napisalam Altei – czulam ruch…. szkoda, ze nie potrafie takich odczuc lepiej sprecyzowac… przepiekne to zdjecie ❤ i ciekawe to co napisalas w jednym z komentarzy na Mistyce:

      Mamatika pisze:
      Listopad 28, 2013 o 22:44

      Takie tytuły były:
      “Comet ISON’s Thanksgiving Day Sun Encounter: Complete Coverage”
      Bo dziś w USA Święto dziękczynienia. To miała być “ofiara” z komety jak z indyka? ;-D

      http://nnka.wordpress.com/2013/11/27/tata-slonce/#comment-23888

      Lubię to

  1. Tak Alteo… wtedy kiedy pojawily sie niby pewne juz informacje, ze nie przetrwala pisalam na biezaco ‚ze ja ja wciaz czuje… moze to jakis fantom, zludzenie, ale wciaz ja czuje… trudno to oddac slowami…’ ale czulam wyrazny ruch…. 🙂

    Lubię to

  2. „moze to jakis fantom, zludzenie, ale wciaz ja czuje… trudno to oddac slowami…’ ale czulam wyrazny ruch…. :)”

    Tak, to cudowne, że to czułaś…

    🐋

    Lubię to

    1. Pisalam o swoich odczuciach na biezaco.. Oficjalne media od rana trabia, ze ISON zginela, wyparowala… tymczasem… Zwroc prosze uwage na ten obrazek:

      to jeden z Arkturianskich Kluczy Janosh’a zatytulowany TRANSITION… pisalam o nim w ostatnich notkach w zwiazku z ISON wlasnie:

      http://liviaspace.com/2013/11/27/arkturianskie-klucze-w-moim-zyciu/

      http://liviaspace.com/2013/11/25/ison/

      a skojarzenie z tym kluczem po tym jak trafilam na info na Innemedium:
      http://innemedium.pl/wiadomosc/skrzydlata-kometa-ison-byla-wczesniej-kregach-w-zbozu

      EDIT

      wlasnie znalazlam:

      [28 listopada 2013] – kometa rozpadła się
      i wyparowała przechodząc przez peryhelium.
      Grudniowe obserwacje odwołane.

      [29 listopada 2013] – okazuje się, że NIE!
      Jakiś mały fragment komety przetrwał przejście
      przez peryhelium i nieśmiało jaśnieje.
      Co z tego wyniknie nikt nie wie.

      http://apollo.astro.amu.edu.pl/PAD/index.php?n=WikicometPubPl.2012S1

      EDIT 2

      z kolei na Kodzie Czasu zauwazylam wymiane zdan o powiekszonym sloneczku:
      http://kodczasu.pl/viewtopic.php?t=2816&postdays=0&postorder=asc&start=225&sid=b10ec6b69ef50c022aa68a008e1d1202

      ciekawe to o tyle, ze dzisiaj z samego rana znow niemal weszlam w swoja wizje o wielkim slonecznym blasku.. i moje kobiece sloneczko w kolorze indigo blue przychodzi mi tutaj na mysl: https://liviaspacedotcom.files.wordpress.com/2013/08/77jjj88.jpg?w=640&h=423 hmm…

      EDIT 3

      wiem tez juz dlaczego tak wazne bylo abym pisala o swoich odczuciach na biezaco i te notke dodala w takiej a nie innej formie z zapisem dyskusji jaka sie w tym czasie toczyla…

      Lubię to

      1. „a skojarzenie z tym kluczem po tym jak trafilam na info na Innemedium:”
        http://innemedium.pl/wiadomosc/skrzydlata-kometa-ison-byla-wczesniej-kregach-w-zbozu

        Tak, Liviu Ether. To skojarzenie bardzo ciekawe.

        Zdjęcie z wczoraj… zestawienie…
        na dole z godziny 16.48, a na górze z godziny 23.24:

        indygo blue… ultrafiolet…

        W ultrafiolecie widoczne to, co „gołym okiem” nie widać… Widzisz (swoimi dodatkowymi zmysłami, które ma każdy, ale niewielu w to wierzy :-)) … widzisz to, czego wielu innych nie widzi 😀

        To na przykład Andromeda w ultrafiolecie:

        A to twarz pomalowana trochę jak maska w ultrafiolecie

        A na tym zdjęciu:

        różne kolory odpowiadają promieniom ultrafioletowym o różnych długościach fal emitowanych przez plazmę o różnej temperaturze.

        „wiem tez juz dlaczego tak wazne bylo abym pisala o swoich odczuciach na biezaco i te notke dodala w takiej a nie innej formie z zapisem dyskusji jaka sie w tym czasie toczyla…”

        😀 Tak…
        Jak łatwo i szybko ludzie „uśmiercili” tę kometę, chociaż nawet filmiki na to wyraźnie nie wskazywały, bo tarcza słoneczna była przysłonięta…

        Lubię to

      2. ¨widzisz to, czego wielu innych nie widzi 😀

        Ty tez i milo ze to nawzajem widzimy… moze nawet zdalnie 😉

        mnie sama zaskoczyly te odczucia, ze jeszcze ja czuje.. w momencie kiedy prawie wszyscy juz ja pogrzebali… a pomyslec, ze niektorzy postawili na niej krzyzyk juz kilka dni temu….

        piekna ta namalowana maska w UV… ja chcialam dzisiaj wyrazic cos za pomoca grafiki, cos w zwiazku z ISON wlasnie.. ale wyszlo mi cos takiego:

        dodam, ze polaczylam tutaj ze soba swoje zdjecie (z jesieni 2010) ze zdjeciem ludzkiego plodu oraz jednym z arkturianskim kluczy Janosha o nazwie BLUEPRINT… nie zastanawialam sie wiele nad doborem zdjec, tak jak zazwyczaj same sie polaczyly.. ale to chyba nie to.. czegos mi brak… moze lepiej cos narysuje 🙂

        p.s a ta grafika chyba lepiej wyszla i chyba mniej kontrowersyjna.. no bo coz ludzki plod wyglada jak OBCY 😉

        i jeszcze jedna…

        Lubię to

      3. Piękne te grafiki. To właśnie jest ARTYZM… dnia codziennego… w połączeniu z kosmiczną częścią siebie… 😀
        Jesteśmy ARTYSTAMI, tworzymy wspaniałą sztukę w każdej chwili, gdy swobodnie wyrażamy to, co przez nas się przejawia…
        Piękne.
        Dziękuję 😉

        Lubię to

  3. „z kolei na Kodzie Czasu zauwazylam wymiane zdan o powiekszonym sloneczku”

    U siebie też wczoraj napisałam:
    >I zwiększona aktywność korony słonecznej… czyżby po „zasileniu” energią komety? :-D<
    http://tonalinagual.blogspot.com/p/sonce.html
    nie mając absolutnie na myśli tego, że kometa zasiliła Słońce oddając Słońcu całą swoją energię. Napisałam to już w momencie, kiedy pojawiły się zdjęcia "nowonarodzonej" 😉

    U mnie wczoraj wieczorem też nastąpiła spora zmiana… Przedwczoraj miałam w pracy dość trudną sytuację. Wczoraj jeszcze też inna się pojawiła, a w nocy przewalało się we mnie sporo. I sny miałam bardzo dziwne, a niektóre wręcz 'makabryczne'. Na przykład śniła mi się Karuna z jakąś czarną rurką wystającą z ciała. Ktoś mi powiedział, że ma coś zamontowane w ciele… dla jej dobra…
    A mimo to rano obudziła mnie Karuna cała i wesoła, a ja czułam się radośnie i nawet poczułam ulgę, że to był tylko sen… ;-D

    Lubię to

    1. Zwrocilam wczoraj wieczorem uwage na zdjecie z 15:51

      napisalam wtedy, ze wyglada bardzo ciekawie… tak jakby ISON leciala prosto w Slonce… a David, ze „Ostanie jej zdjęcia z Lasco C2 pochodzą z godziny ok 16.22 naszego czasu, wtedy wszelki słuch po niej zaginął…” bylo to wiec jedno z jej ostatnich zdjec przed cisza….

      no moze niezupelnie…. poniewaz w momencie gdy caly swiat twierdzil, ze juz po ISON ja pisalam na biezaco, ze ja czuje, ze moze to jakis fantom, albo zludzenie, ale ze ja czuje… niestety moj glos zostal przekrzyczany…

      a przed chwilka znalazlam taki filmik:

      wyglada to naprawde ciekawie, choc czy filmik jest autentyczny… nie wiem… ale kojarzy mi sie z wlotem i wylotem… i wtedy moje skojarzenie wczorajszego dnia z dniem 21 12 2012 mialoby jeszcze glebszy sens…. przychodzi mi tez na mysl moje sen z Jezusem spotkanym na Sloncu: I wówczas ze słonecznej sfery wyłonił się piękny świetlisty Jezus… wyglądało to tak jakby w samym centrum Słońca rozsunęła się kurtyna, albo otworzyły jakieś tajemne wrota… http://liviaspace.com/2013/11/14/kosmiczne-podroze-poza-cialem/

      i jeszcze jedno… od wczoraj chodzi za mna takie okreslenie… roczne opoznienie…. tak jakby chodzilo o ten grudzien, albo nie tyle o grudzien ile o 13 13 13… cos waznego, ale co nie wiem… i znow nie wiem na ile zauwazalne w fizycznym wymiarze….

      p.s i jeszcze moje muzyczne skojarzenie ze Splendor of ISON:

      Lubię to

      1. Obejrzałam. Piękne.

        A na tej animacji

        widać, że kształt komety staje się coraz bardziej podobny do tego, na obrazku, który skojarzyłaś z kometą…
        Livia:” jeden z Arkturianskich Kluczy Janosh’a zatytulowany TRANSITION…”

        Lubię to

      2. tak jakby…

        na pozyzszej karcie Janosha – TRANSITION – obiekt sklada sie z trzech identycznych choc zmniejszajacych sie czlonow, a do tego ciagnie za soba gromade kul….

        a to zdjecie ISON juz po wyjsciu zza Slonca..

        http://liviaspace.com/2013/11/30/ison-jako-klucz/

        oczywiscie kazdy zobaczy to co jest w stanie zobaczyc.. o ile w ogole jest to dla niego istotne…

        p.s czy spotkalas sie moze z takim swietem jak CHANUKAH, po polsku Chanuka?

        http://pl.wikipedia.org/wiki/Chanuka

        tegoroczne SWIETO SWIATEL rozpoczelo sie wlasnie w dniu PERYHELIUM ISON.. chociaz tego dnia wypadalo tez inne swieto:

        Mamatika pisze:
        Listopad 28, 2013 o 22:44

        Takie tytuły były:
        “Comet ISON’s Thanksgiving Day Sun Encounter: Complete Coverage” Bo dziś w USA Święto dziękczynienia. To miała być “ofiara” z komety jak z indyka? ;-D

        ..

        chociaz tak naprawde okazji do swietowania tego dnia bylo znacznie wiecej:

        http://pl.wikipedia.org/wiki/28_listopada

        🙂

        Lubię to

    1. Wlasnie zaczelam ogladac, dziekuje 🙂 Mi cos hiszpanski slabo wchodzi, chyba juz bardziej arabski 🙂 Zauwazylam, ze dodalas notke poswiecona Kometom: http://www.tonalinagual.blogspot.com/2013/12/zywoty-sawnych-komet.html Piekna ta nazwa LoveJoy.. Tez zamierzalam o niej wspomniec, a wie moze wkrotce.. Ciekawe, ze ISON sporo osob kojarzy z ponownym przyjsciem Jezusa Chrystusa…. naprawde ciekawe…. I jeszcze taki maly gwiezdny pominek dla Ciebie: http://gajagarden.wordpress.com/2013/12/02/my-starry-esperanza/

      Lubię to

Skomentuj

