ISON KEY

1486621_397886197008700_182552970_nKometa ISON po wyjściu zza Słońca

zrodlo obrazka: http://wszechocean.blogspot.com/2013/11/kometa-ison-jednak-przetrwaa.html

Komentarze z notki ISON i Przemiany Energetyczne

29 Październik 2013 o 18:53 Dawid56 pisze:

Przypomniał mi sie inny film Mc Gyver i skarb zaginionej Atlantydy. Tam kluczem otwierającym wrota “skarbca Wiedzy” była platynowa (a wiec niezniszczalna drukowana płytka) i również zegar astronomiczny który mógł zadziałac tylko wówczas gdy przelatywała Kometa.

Moze obecnie takim kluczem moze byc przelot komety ISON? 1 listopada przez Ekliptykę?

30 Listopad 2013 at 16:55 Livia Ether pisze:

a moze tym KLUCZEM Dawidzie bylo ostatnie Peryhelium ISON?

:)

Livia Ether:

Na tym zdjeciu ISON zdaje sie leciec prosto w Slonce… ciekawe… bardzo..

w dodatku wyglada troszke jak KLUCZ, a Slonce jak ogromne Gwiezdne Wrota

co jeszcze lepiej widac na poznizszym zdjeciu:

jesli tak to nic dziwnego, ze skojarzyla mi sie z Arkturianskim Kluczem o nazwie TRANSITION , czyli PRZEJSCIE

Arcturians Keys by Janosh

o czym pisalam  w poprzednich notkach:

Peryhelium komety ISON z perspektywy Ziemian…

Arkturianskie Klucze w moim zyciu..

ISON.. coraz bliżej Słońca..

inne notki zwiazane z ISON:

Splendor of ISON
COMET ISON activates EARTH’s STAR ESSENCE
Cztery komety jednocześnie widoczne na nocnym niebie
ISON i przemiany energetyczne 30 10 2013
Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

27 thoughts on “ISON KEY”

  1. http://nnka.wordpress.com/2013/11/27/tata-slonce/#comment-24047
    „Moze obecnie takim kluczem moze byc przelot komety ISON? 1listopada przez Ekliptykę? 1 listopada to bardzo szczególny dzień – 1 Dzień Nowego roku w/g Celtów, dzień Wszystkich Świętych, Noc Halloween i dzień w którym w 2013 roku będzie miała miejsce 4 kwadratura Uran-Słońce

    http://liviaspace.com/2013/10/30/ison-i-przemiany-energetyczne-30-10-2013/comment-page-1/#comment-8377

    To rzeczywiście ciekawe. I całkiem możliwe…
    Ja też 30. października napisałam notkę pt. „Święto Uwolnienia Dusz… 31. dzień pażdziernika / 1.dzień listopada”
    http://www.tonalinagual.blogspot.com/search?updated-max=2013-11-13T14:58:00-08:00&max-results=13
    sama się dziwiłam, dlaczego taki tytuł jej nadałam…

    Może sama kometa ISON jest tym kluczem. co także zauważyłaś pisząc notkę pt. „ISON JAKO KLUCZ”?

    Lubię to

    1. http://liviaspace.com/2013/10/30/ison-i-przemiany-energetyczne-30-10-2013/comment-page-1/#comment-8387

      (…) rzeczywiście tor lotu komety w ostatnich dniach wyglądał tak, jakby miała ona wlecieć prosto w Słońce i na tej podstawie wyciągano takie, a nie inne wnioski. Jednakże wiele osób jeszcze wcześniej podawało tor lotu komety, która przelatuje tuż obok Słońca i leci dalej. W NASA także. I póki co, okazało się, że to oni mieli rację. I może się jeszcze okazać, że i co do toru lotu się nie pomylili… 😉

      I czymś jeszcze chcę się z Wami podzielić… Już wczoraj na pierwszym filmie, który oglądałam, zwrócił moją uwagę pewien fakt. Gdy kometa zbliżała się do Słońca, pojawiła się fala “wybuchów” – wypromieniowania energii, które lekko – według moich obserwacji – zmieniło tor lotu komety. To było niesamowite, po prostu to odczułam, gdy wczoraj oglądałam pierwszy film. Odczułam wtedy, że Słońce niejako naprowadzało kometę na odpowiedni tor. Kilka razy oglądałam ten film i za każdym razem miałam to samo odczucie.
      Te kolejne “wybuchy” Słońca widać na tym filmie:

      Lubię to

      1. „W NASA także. I póki co, okazało się, że to oni mieli rację. I może się jeszcze okazać, że i co do toru lotu się nie pomylili… ;-)”

        jasne, w koncu jakzeby NASA mogla sie pomylic… rozumiem, ze dajesz mi tym samym do zrozumienia, ze to ja sie pomylilam i ze jestem w bledzie 🙂 wyjasnie tylko, ze napisalam to co napisalam w zwiazku z wypowiedzia Ozyrys i ponizszego info:

        „Juz pojawiaja sie sprostowania od naszych astronomów Karol Wójcicki napisal na Twitterze i Facebooku taki wpis: Moi drodzy, dzis w nocy bylismy swiadkami „trollingu stulecia”. Kometa ISON zagrala na nosie wszystkim! Do pólnocy kazdy (NASA, ESA, etc.) poinformowal o rozpadzie komety. A ona jakby nigdy nic wyleciala sobie z drugiej strony Slonca.”

        Lubię to

      2. „jasne, w koncu jakzeby NASA mogla sie pomylic… rozumiem, ze dajesz mi tym samym do zrozumienia, ze to ja sie pomylilam i ze jestem w bledzie 🙂 „

        Ojejku, nie. Livio Ether, przeczytaj proszę całą moją wypowiedz na Mistyce. Nie chodzi mi o to, że w NASA się nie pomylili, lecz o to, że NIE WIEM, CZY ŚWIADOMIE KŁAMALI, by ludzi wprowadzić w błąd. Odniosłam się tam do wypowiedzi Admina Jakuba na Kodzie Czasu:
        cyt.:““Bardzo ciekawe podsumowanie ostatnich wydarzeń. Nie ma już żadnych wątpliwości chyba , że NASA podając swoje komunikaty o rozpadzie i zniszczeniu tej komety , po prostu kłamała jak zwykle i usiłowała wprowadzić w błąd.
        A w NASA też mogą się mylić…

        I napisałam, że:

        Dla mnie takie wypowiedzi (jak Admina Jakuba) też są pewnym “przegięciem”.
        Nie wiem, czy NASA kłamała, bo chciała ludzi wprowadzić w błąd. Przecież udostępnili kolejne filmy i zdjęcia, kiedy okazało się, że kometa jednak nie zginęła w Słońcu… Według mnie NASA podała takie wiadomości o tym, że kometa zginie w Słońcu, ponieważ pewni ludzie zbyt wcześnie wyciągnęli pewne wnioski na podstawie dostępnych im danych (i nie tylko Ci z NASA, i być może nie wszyscy z NASA).
        Chodziło mi o to, że stwierdzili oni na podstawie pewnych danych z ostatnich kilku dni, że kometa wleci do Słońca. I rzeczywiście TAK TO WYGLĄDAŁO. Sama napisałaś, że tak to wyglądało. Ja też to widziałam.

        Napisałam także:
        >(…) rzeczywiście tor lotu komety w ostatnich dniach wyglądał tak, jakby miała ona wlecieć prosto w Słońce i na tej podstawie wyciągano takie, a nie inne wnioski. Jednakże wiele osób jeszcze wcześniej podawało tor lotu komety, która przelatuje tuż obok Słońca i leci dalej. W NASA także.<

        Co znaczy, że byli ludzie w NASA i nie tylko w NASA, którzy przewidywali wcześniej, że kometa nie wleci w Słońce. Ale byli też tacy ludzie w NASA i nie tylko w NASA, którzy w pewnym momencie zaczęli twierdzić, że wleci…
        Ty to widziałaś (ja też post factum), że wyglądało jakby kometa wlatywała do Słońca, a jednak poczułaś coś innego i napisałaś, że: "coś wleci, a coś wyleci"… napisałaś: "(…) moze to jakis fantom, albo zludzenie, ale ja czuje"… Ty to wiedziałaś, że kometa nie" zginęła" bo to CZUŁAŚ!
        Zgadza się?

        p.s. Teraz jest wręcz "moda" na produkowanie "jak najdoskonalszych ściem". i mnóstwo tego w koło. Zobacz sama dwa filmiki, które tam umieściłam:
        http://nnka.wordpress.com/2013/11/27/tata-slonce/#comment-24055

        Lubię to

      3. Rozumiem, choc przyznam ze na Mistyke Zycia nie zamierzam juz zagladac.. Pozostane przy dzieleniu sie swoimi doswiadczeniami tutaj, a ten kto bedzie chcial ten mnie tu znajdzie 🙂

        Lubię to

  2. Tutaj cos z KODU CZASU:

    Zakładam osobny temat, bo chciałabym poznać też wasze zdanie na temat nie tyle końca 3D fizyczności, co sugerowanego przez różne źródła ‚alternatywne’ 😉 przejścia w wyższy stan skupienia – wibrowania – 5D.

    Punktem wyjścia niech będzie mój post odnośnie 9 znaku z przepowiedni Indian Hopi, natomiast w kolejnym poście postaram się wam przetłumaczyć najważniejsze informacje z ich strony www.

    —————————-
    W kwestii 9 znaku odpowiedź jest już dość dawno, kwestią pozostaje, na ile zaufać temu źródłu, czyli Radzie Andromedy.

    oto linki, a ponieważ w całości po angielsku, poniżej odniosę się skrótowo do ich treści:

    http://www.andromedacouncil.com/

    Jako jedyni [z tego, co mi wiadomo] podawali już od kilku lat niezmienną datę – przełom grudnia 2013 / stycznia 2014 jako datę nie tyle ‚końca świata’, co transformacji i przejścia fizycznych struktur węglowych 3D w opartą na krystalicznej budowie rzeczywistość 5D.
    [by the way, niektórzy (zamiennie) 3 gęstość nazywają czterowymiarową (plus czas) a o przejściu mówią, że to będzie 4 gęstość, a piąty wymiar]

    prócz nich do grudnia 2013 [3.12 jako początek i styczeń 2014 jako koniec przejścia] odnosił się już w bodajże w 1996 r. Alex Collier [też kontaktujący się wówczas z cywilizacją Andromedan]

    tutaj jest kanał yt Tolec – kontaktu Rady Andromedy:
    http://www.youtube.com/user/TolecfromDakote/videos

    i dochodząc do meritum w tym filmie:

    Tolec twierdzi, że Ison niesie ze sobą biosferę Xanterrex, która ma około 500 km średnicy i 5000 załogi, w tym 30 różnych ras. Biosfera jest eskortowana przez dwa statki wielkości dużego miasta każdy [na wypadek ataków nieprzyjaznych ras].
    Dodatkowo Tolec potwierdził na stronie że:

    Cytat:
    For those number of you who have written to me asking – the answer is: Yes. The biosphere – Xanterexx [called by the news media: „comet Ison”] is in fact the „Blue Star Kachina”. It signifies the coming of major changes to this planet, the harbinger of change & ‚open first contact ‚ I spoke of in my September 7th video on this topic. It marks the ending of the „4th world” & the beginning events of the „5th world”… as a new, about to be birthed, mid-level, 4D, higher dimensional planet Earth.

    czyli, że Ison jest Blue Kachiną.

    A dwelling-place in the heavens – biosfera, to miejsce [ruchome] w przestrzeni kosmicznej, w którym można mieszkać, żyć.
    Above the earth, – ponad ziemią dosłownie – czyli zbliży się, zawiśnie nad ziemią, w jej pobliżu.
    That shall fall with a great crash – z innych wypowiedzi Tolec wynika, że to raczej kawałki komety [za którą oni podróżowali] mogą stanowić zagrożenie [przy czym shall oznacza chyba prawdopodobieństwo, a nie pewność]
    It will appear as a blue star – Ison świeci/ła głównie na niebiesko.
    Very soon after this, the ceremonies of my people will cease – bardzo szybko po tym – czyli to może być okres miesiąca grudnia, czy 2 ostatnich tygodni grudnia, a może nawet kwestia kilku dni – do owego przejścia, transformacji.

    Aa, Tolec podkreśla, że Rada Andromedy, jak i rasy znajdujące się na biosferze są ‚apolityczne’, pokojowe, że to nasi bracia, rodzina, pozytywni przodkowie.

    http://kodczasu.pl/viewtopic.php?p=65715&sid=43bfe9cb1b88492b7b739aaecfd7556c#65715

    Lubię to

  3. „RARE V-SHAPED SUN HALO: At the end of Thanksgiving Day when the sun was setting over Sumterville, Florida, Paula Phillips took a break from her meal, stepped outside and saw something odd–a pair of luminous ‚Vs’ in the deepening twilight:”

    „”I’ve never seen anything like this before,” says Phillips. „I photographed the phenomenon with a simple small Samsung camera.”

    ze strony:http://www.spaceweather.com – 4.december 2013

    Lubię to

      1. cytat z mojego komentarza pod notka Mother ARC. The 13th Pillar

        ach.. i jeszcze ten obraz Rakesha przyszedl mi na mysl:

        http://www.emeraldguardians.nl.eu.org/p/futureagesage-artworks.html

        cudowny!

        a ten ptak nad jego glowa przypomina mi ISON/ISON KEY

        http://liviaspace.com/2013/12/03/mother-arc-the-13th-pillar/comment-page-1/#comment-8590

        ciekawie mi sie ten obraz polaczyl z Twoim obrazem:

        no i ta literka V na niebie i literka V w centrum Livii 🙂

        EDIT:

        i jeszcze taki obrazek:

        jakis czas temu bardzo mnie zaintrygowal, a wczoraj dodalam go nawet do mojej mini galeryjki:)

        Lubię to

  4. Rzeczywiście, Livio, skojarzenia ze zdjęciem ISON nasuwają się same. A tak w ogóle to bardzo lubię multimedialne piktogramy Janosha.
    Twoje zdjęcia z Egiptu są wspaniałe! Nie byłam nigdy w Egipcie, natomiast miałam okazję odwiedzać dość często Muzeum Egipskie w Berlinie, kiedy mieszkałam w tym mieście, dosłownie tuż przy muzeum. Zawsze po każdej wizycie byłam pod wrażeniem artefaktów i atmosfery tego miejsca. Również imponujące jest Muzeum Pergamonu. 🙂 🙂

    Lubię to

    1. Lubie powracac do tych zdjec w momentach wiekszej tesknoty za Egiptem…. choc to nie wszystkie i musze je nieco ladniej poukladac.. W kazdym badz razie za kazdym razem odkrywam w nich cos innego…. tak jakby jedno plaskie zdjecie zawieralo w sobie caly wielowymiar….

      i tak przy okazji… pisalas u siebie cos na temat przebiegunowania Slonca…. ja z kolei pisalam kilka dni temu o tym, ze ujrzalam Slonce swiecace w taki odmienny spoosb, podobnie jak Diamentowe Slonce w mojej atlantydzkiej wizji… Dzisiaj znow ujrzalam podobne Slonce na niebie.. takie bardzo diamentowe…… choc byc moze jest to tylko moj subiektywny odbior 🙂

      Bylam kiedys w Berlinie i milo wspominam te wycieczke, tak naprawde bardzo egzotyczna dla mnie 🙂

      Lubię to

  5. Livio, piszesz: „ja z kolei pisalam kilka dni temu o tym, ze ujrzalam Slonce swiecace w taki odmienny spoosb, podobnie jak Diamentowe Slonce w mojej atlantydzkiej wizji… Dzisiaj znow ujrzalam podobne Slonce na niebie.. takie bardzo diamentowe…… choc byc moze jest to tylko moj subiektywny odbior

    To nie jest Twój subiektywny odbiór. Ja dokładnie widziałam to samo!!! W ostatnim czasie, kiedy było parę bezchmurnych dni, stwierdziłam, że słońce świeci inaczej!! W duchu wykrzyknęłam: jakie to piękne! Światło słoneczne było jak gdyby bardziej „przejrzyste”, „świetliste”, właśnie DIAMENTOWE…. Myślę, że to zjawisko jak najbardziej ma związek z przebiegunowaniem Słońca 🙂 🙂

    Lubię to

    1. „To nie jest Twój subiektywny odbiór. Ja dokładnie widziałam to samo!!! ”

      a jednak… zaraz znajde ten komentarz w ktorym po raz pierwszy o tym pisalam, ale wydaje mi sie, ze bylo to w dzien po Peryhelium ISON.. I tak jak piszesz.. to SLONCE jest bardziej przejrzyste… stad skojarzenie z DIAMENTEM…

      a dla osob, ktore tu zagladaja i nie wiedza o jaki artykul Monmarii chodzi podaje link:

      http://monamornak.wordpress.com/2013/11/21/62-chronologia-zdarzen-od-21-12-2012-i-symbolika-zywiolow-23-listopada-2013-o-godz-22-11-heliocentryczny-wielki-sekstyl-przebiegunowanie-slonca-fala-maga-13-25-11-2013-szansa-na-milowy-kr/

      Lubię to

    1. O LOVEJOY… „kometa wcale nie niknie w łunie Słońca, jak to często z kometami bywa. „Na początku grudnia znajdziemy ją w północnej części konstelacji Wolarza. To oznacza, że wychodząc na obserwacje około godziny 5.30-6.00 rano, kiedy wciąż jest bardzo ciemno, odnajdziemy ją aż prawie 50 stopni nad wschodnim horyzontem. Trudno wymarzyć sobie lepsze warunki” – uważa dr Olech.

      Choć kometę da się dojrzeć gołym okiem, to – zdaniem astronoma – znacznie lepiej do jej obserwacji użyć lornetki. Nawet niewielki instrument tego typu pozwoli dojrzeć kometę w pełnej krasie jako wyraźną mgiełkę z lekko zarysowanym warkoczem.

      Wysoka jasność C/2013 R1 (Lovejoy) będzie utrzymywać się przez cały grudzień. W drugiej dekadzie miesiąca przejdzie ona do konstelacji Herkulesa i pozostanie tam do końca miesiąca – zapowiada naukowiec.” – http://www.naukawpolsce.pap.pl/aktualnosci/news,398262,dobre-warunki-do-obserwacji-komety-c2013-r1-lovejoy.html

      Lubię to

    1. Zauwazylam to Monmario i nawet poprawialam, ale sie nie dalo.. hmm… Ten link tez nie chce dzialac… Ale tak jak piszesz, zabraklo literki P i juz wiem czemu nie chcialo dzialac, a juz dziala: http://thehiddenrecords.com/inca-pleiades-inti-punchaco-sun-disc-cuzco-Qorikancha-koricancha-Coricancha.php Dziekuje Monmario 🙂

      p.s przy okazji.. mam u siebie wsrod odnosnikow link do innej strony Wayne’a Herschel’a: http://www.keyofsolomon.net/

      Lubię to

  6. No właśnie, przy kopiowaniu przeze mnie linka ciągle coś nie wychodziło. U mnie teraz też już działa. Wszystko poprawiłam. Dwa rysunki ze strony dołączyłam do ostatniego wpisu. Zaraz wejdę do podanego przez Ciebie linka 🙂 🙂

    Lubię to

Skomentuj

