Splendor of ISON

Położono na niej krzyżyk, a ona wyłoniła się zza Słońca!
Wczoraj wieczorem NASA porównywała kometę ISON do Ikara, który podleciał zbyt blisko Słońca i przepadł. Dziś wypadałoby ją nazwać Feniksem odrodzonym z popiołów. Na zdjęciach zrobionych dziś rano widać ją… z dwoma warkoczami. Nie wiadomo, w jakim stanie przetrwała, ale astronomowie przecierają oczy ze zdumienia.– Kometa ISON burzy wszystko, co wiedziałem o kometach muskających Słońce. A widziałem już naprawdę sporo! Tym razem jestem kompletnie zaskoczony – dziwi się Michał Kusiak z Uniwersytetu Jagiellońskiego. Gazeta Wyborcza 29.11.2013
A to moj komentarz z notki Peryhelium Komety ISON z perspektywy Ziemian:
29 Listopad 2013 at 21:29
Livia Ether
Zwrocilam wczoraj wieczorem uwage na zdjecie z 15:51
napisalam wtedy, ze wyglada bardzo ciekawie… tak jakby ISON leciala prosto w Slonce… a David, ze “Ostanie jej zdjęcia z Lasco C2 pochodzą z godziny ok 16.22 naszego czasu, wtedy wszelki słuch po niej zaginął…” bylo to wiec jedno z jej ostatnich zdjec przed cisza….
no moze niezupelnie…. poniewaz w momencie gdy caly swiat twierdzil, ze juz po ISON ja pisalam na biezaco, ze wciaz ja czuje, ze moze to jakis fantom, albo zludzenie, ale ze ja czuje…
a przed chwilka znalazlam taki filmik:
wyglada to naprawde ciekawie, choc czy filmik jest autentyczny… nie wiem… ale kojarzy mi sie z wlotem i wylotem… i wtedy moje skojarzenie wczorajszego dnia z dniem 21 12 2012 mialoby jeszcze glebszy sens…. przychodzi mi tez na mysl moj sen z Jezusem spotkanym na Sloncu: I wówczas ze słonecznej sfery wyłonił się piękny świetlisty Jezus… wyglądało to tak jakby w samym centrum Słońca rozsunęła się kurtyna, albo otworzyły jakieś tajemne wrota…

*

1379522811-jesus+angels+comet+ison*

i jeszcze jedno… od wczoraj chodzi za mna takie okreslenie… roczne opoznienie…. tak jakby chodzilo o ten grudzien, albo nie tyle o grudzien ile o 13 13 13… cos waznego, ale co nie wiem… podobnie jak i tego na ile zauwazalne w fizycznym wymiarze….
http://liviaspace.com/2013/11/28/peryhelium-komety-ison/comment-page-1/#comment-8347
i jeszcze moj komentarz bedacy odpowiedzia na zarzuty Ozyrys o to, ze to co pisze to wyssane z palca duchowe glupoty:
tak, czulam i czy to nie ciekawe? czulam, ze ISON nadal istnieje mimo iz caly swiat, w tym takie potegi jak NASA twierdzily, ze juz po niej…. A wiec widzialam cos czego nie widzialy nawet najlepsze urzadzenia astronomiczne… Naprawde ciekawe.. takze dla mnie samej:)

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

1 thought on “Splendor of ISON”

Skomentuj

