Źródło i Krystaliczny Wzorzec

crystalgarden

Livia Ether22 Listopad 2013 @ 21:32

W  podróż, którą opisałam tutaj:

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2013/09/07/wrocilam/

wybrałam się przede wszystkim przez wzgląd na pewne ŹRÓDŁO, które ujrzałam kiedyś w wizji… w tym miejscu w pobliżu GRANADY, o którym wspominałam jeszcze na początku mojej hiszpańskiej podróży…. w  Źródle tym znajdował się pewien krystaliczny wzorzec… i poczułam aby do niego w tamtym momencie wrócić… choc już na miejscu okazało się, że fizycznie nie potrafię go odnalezc.. i poddałam się… czując, że to co ma się stać najwidoczniej i tak się stanie ale na poziomach niefizycznych i nic tu po mnie…. i już zamierzałam wracać kiedy moją uwagę zwróciło leżące na ziemi rozbite szkło:

na jego widok poczułam duże poruszenie… i wtedy pojawiło się dużo skojarzeń… między innymi z Twoimi zielonkawymi tabliczkami ze snu… chociaż kolor tego szkła podchodzi raczej pod turkus…. w każdym bądź razie potrzebowałam go w tym momencie, aby uruchomić pewną sięć połączeń……

View original post 242 słowa więcej

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

Skomentuj

