Przesilenie Zimowe 2013

Po wczorajszej nocnej wichurze – największej jaką do tej pory dane mi było przeżyć w Esperanzie – dzisiejszy dzień to wprost sielanka.. Słoneczko świeci wyjątkowo pięknie i jasno.. Jest cieplutko i milutko… I mimo iż termometr wskazuje zaledwie 16 stopni cudownie było zażyć słonecznej kąpieli na dzień dobry.. Także z natury prawie biała La Maroma wydaje się dzisiaj jakoś szczególnie jasna i promienna.. choć w pewnym momencie dostrzegłam nad nią także jasną szmaragdową aurę… Naprawdę piękną, ale i  tajemniczą…. Chociaż również w tej wczorajszej wichurze było coś bardzo ekstatycznego… Wiatr wiał centralnie z północy, podobno z Kraju Basków.. I dosłownie czułam jakby przewiewał zarówno przez ściany pokoju jak i przeze mnie.. porywając mnie nawet w pewnym momencie ze sobą… Przynajmniej tak to poczułam, że odlatuję wraz z nim… dalekooo… A kiedy wreszcie wróciłam.. wszystko dookoła spowijała ciemność, choć ja odczuwałam dużą błogość i spokój… wręcz ciszę…. I wiatr wyraźnie się uspokoił.. To wszystko przypomniało mi o doświadczeniach, o których pisałam w notce Dzisiejsza burza, wątek baskijski i przemiany energetyczne sierpień 2013 oraz Piktogram zbożowy z 1 sierpnia 2013 i kryształowa wizja; a także, choć to już tak bardziej w związku z dzisiejszym Przesileniem: My Flower Sun & Słoneczne Boginie, Kwiaty i Wzorce.. aczkolwiek tych powiązań jest znacznie więcej… i to na razie tyle, ale jak tylko dojdzie mi coś ciekawego dopiszę.. A póki co przesyłam Moc Słonecznych Pozdrowień ze Słonecznej Andaluzji..

Follow the Sun ♥

No i właśnie widzę piękne świetliste szmaragdowe orbiki jak tańczą wokół mnie, a więc przyjmuję to zaproszenie do energetycznego tańca…. flow….

Dodane po Zachodzie Słońca

Od lat uwielbiam medytować właśnie o Zachodzie Słońca.. łącząc się z nim w tym czasie choćby na krótką chwilkę, ale to mi z reguły wystarcza aby poczuć głębokie połączenie i równie głębokie wzruszenie… Pokój Zachodzącemu Słońcu..

Dzisiejszy zachód niemal idealnie pokrył się z momentem Przesilenia…  Znów widziałam intensywną magentę otaczającą Słońce, która w pewnym momencie przybrała idealny kształ odwróconego trójkąta, podobnie jak w dniu 12 12 13 Tyle, że wtedy widziałam go na kilka godzin przed zachodem, a ponadto tym razem widział go ktoś jeszcze (może zechce się podzielić swoimi wrażeniami?:) Wiele razy widywałam intensywną magentę w momencie Zachodów Słońca i nawet łapałam ją czasem na zdjęciach, ale nigdy do tej pory nie widziałam aby przyjmowała aż tak regularne kształty…. No chyba że były to magentowe kule?

Coś bardzo ciekawego stało się też w chwili kiedy Słońce niemal już całkowicie zaszło, a ja ujrzałam wtedy coś w rodzaju tunelu przypominającego energetyczny kanał, bądź dosłownie strumień wody, albo ciekłego kryształu.. utworzony niczym pomost pomiędzy mną a Słońcem.

Miałam sporo niesamowitych doświadczeń ze Słońcem, ale nie przypominam sobie czegoś podobnego, no chyba że doświadczenia z czarną tubą, ale.. barwy dzisiejszego kanału były bardzo subtelne, niemal przeźroczyste.. trochę jak tęczowe refleksy na tym obrazku choć przez wzgląd na koliste rozchodzenie się energii coś mi się właśnie przypomniało,  pewien tęczowy wir, ale o nim później…

Odebrałam te energie jako bardzo pozytywne. Podobnie jak i w ogóle energie dzisiejszego dnia, który od samego rana był dla mnie bardzo lekki… I czuję się teraz tak jakbym przez niego przepłynęła, a może raczej przefrunęła… Troszkę jak ten radosny motyl (piękny Paź Królowej) którego spotkałam z samego rana…

zapomniałabym.. ujrzałam też pewien symbol, jakby literkę… spróbuję ją narysować… i jeszcze przy okazji link do pewnego tekstu, który przypomniał mi się w związku z dzisiejszym przesileniem –

O Wyższej i Niższej Ziemi

A dosłownie przed chwilką moją uwagę zwrócił poniższy Doodle zaprojektowany przez Google z okazji przesilenia zimowego

z15174630Q

wygląda troszkę jak ten tunel, który widziałam… haha… choć w komentarzu na stronie Google poświęconej owemu Doodle pewna osoba pyta się:

„Może mi ktoś wytłumaczyć, jaki jest związek między przesileniem zimowym a robieniem szalika na drutach?

No ja już swój związek odkryłam, chyba że to dopiero preludium do dalszych odkryć

🙂

p.s kiedy juz narysowalam ten znak i pokazalam go (w mailu) Ra..on od razu miodpisal, ze tyo symbol

ELoHEi

wow

i jeszcze kilka pięknych obrazków zimowo przesileniowych:

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

5 thoughts on “Przesilenie Zimowe 2013”

Skomentuj

