ISON jako Świetlisty Motyl..

*

Wczoraj już po Zachodzie Słońca napisałam:

Odebrałam te energie jako bardzo pozytywne. Podobnie jak i w ogóle energie dzisiejszego dnia, który od samego rana był dla mnie bardzo lekki… I czuję się teraz tak jakbym przez niego przepłynęła, a może raczej przefrunęła… Troszkę jak ten radosny motyl (piękny Paź Królowej) którego spotkałam z samego rana…

A dzisiaj już nad samym ranem wybudził mnie ze snu dosłownie trzepot motylich skrzydeł i towarzyszący mu błysk światła.. choć może w tym momencie otwierałam właśnie oczy i stąd ten świetlisty błysk? Usłyszałam w każdym bądź razie czyjś głos mówiący wyraźnie – ISON.. I taki właśnie obraz zapamiętałam.. ISON jako Świetlisty Motyl….

buterfly2

co łączy mi się choćby z tym o czym pisałam w notce ISON.. coraz bliżej Słońca.. oraz innych wpisach poświęconych ISON.. a także z moim ukochanym crop circlem: Human Butterfly i pewnym przepięknym irlandzkim błogosławieństwem:

Niech Skrzydła Motyla pocałują Słońce

niech znajdą Twoje ramię by je rozświetlić

Aby przynieść Ci szczęście, radość i bogactwo

Dziś, jutro i każdego następnego dnia

♥ ƸӜƷ ♥

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

3 thoughts on “ISON jako Świetlisty Motyl..”

  1. „With the comet ISON passing the Earth shortly after Christmas Eve, we can admire a real „Christmas star” this year. The comet has been discovered in September 2012 and is now visible to the unaided eye since mid November until mid January 2014. On December 26 and 27, the comet will stand most closely towards the Earth — so the best chances to see it are just over the Christmas holidays.”

    Polubienie

Skomentuj

