My LiRa Story..

***

W te Święta z wszyskich gwiazd, systemów gwiezdnych, poczułam najmocniejsze połączenie z LiRą.. Nawet teraz jak patrzę na śmietankowo waniliowe chmury za oknem to kojarzą mi się one właśnie bardzo liriańsko i rozkosznie niebiańsko… To takie bardzo ekstatyczne odczucia, którym dosłownie towarzyszy uczucie bycia przepełnionym słodyczą.. zwłaszcza słodki posmak w ustach…. Oh, White Honey….

pisałam już wcześniej o Lirze w takich notkach jak:

LiRa&my emerald blue links.. 06 12 2013

LiRa

i we wszystkich wpisach oznaczonych tagiem

LIRA

choć wiem, że łączy się z nią także poprzednia notka:

A Winter’s Tale 2013

mimo iż nie wspominałam tam o niej

p.s dodam tylko, że nie.. niczego nie piłam, ani nie ćpałam, haha ;)

p.s2 i jaki milusi prezent od Google, który sam poprawił mi jakość zdjęcia i nawet śnieżyk dodał…..

jakby w odpowiedzi na moje potrzeby….. jejku….

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

5 thoughts on “My LiRa Story..”

  1. ja tylko przez moment poczułam dziś niezwykłe energie… pomyślałam nawet o tobie bo miałam wrażenie, że czuję w klatce piersiowej taką energię motylka… trudno to opisać jak znak nieskończoności przepływający przeze mnie gdzie mostek stanowi korpus motylka… i też nic nie ćpałam hahaaha:)

    Polubienie

    1. Wow! niesamowite Alteo, że poczułaś właśnie tego motylka… bo ja tuż po tym jak opublikowałam tę notkę dodałam też taką piękną fototapetę z motylkami i gwiazdami, ale coś jej nie widać… hmm, może póki co ma pozostać niewidoczna? ISON też coś nie widać, ale, ale… No właśnie jak tam niebo nad Polską?

      ach, a propos tego znaku który zamieszczałaś niedawno

      )|(

      a który skojarzył mi się motylkiem, takzez moim motylkiem nieskończoności

      ƸӜƷ

      zauważyłam ostatnio podobny symbol na blogu Cz. Białczyńskiego:

      http://bialczynski.wordpress.com/2013/12/24/swiateczny-prezent-dla-polskich-pogan-od-katolikow-czyli-akcja-billboardowa-nadchodzi-swiatlo-swiata/

      Polubienie

      1. wiem właśnie,że Białczyński kiedyś rozpisywał się też o podobnym znaku… zdaje się,że wtedy jak to czytałam porównał go do…. przedstawienia Boga…. jeśli był symbolem tych co wylądowali… to by pasowało…. ISON pewnie już za mały by go zobaczyć… co nie znaczy,że pozbawiony wpływu na nas… dziś chyba coś się dzieje z polem… bo mi cały czas kręci się w głowie… i czasem obraz się rozmywa… dodam,że wzrok mam dobry 🙂 no i wczoraj rozbił się samolot… ponoć błąd pilota… to jak żywcem wyjęte z mojego snu.. aaa i nie mam pojęcia dlaczego tą energię którą poczułam skojarzyłam z motylkiem.. to było jakby nie zależne od mojego toku świadomości …

        Polubienie

      2. „aaa i nie mam pojęcia dlaczego tą energię którą poczułam skojarzyłam z motylkiem.. to było jakby nie zależne od mojego toku świadomości …”

        mi się ten motylek kojarzy ze snem o ISON jako Świetlistym Motylu: http://liviaspace.com/2013/12/22/ison-jako-swietlisty-motyl/

        motyl to piękny symbol transformacji.. choć sam sen można różnie interepretować… w każdym bądź razie czuję, że to jeszcze nie koniec mimo że ISON już wywarła duży wpływ na naszą rzeczywistość (ISON KEY), choć może gdyby w te święta rozbłysła na niebie to ten wpływ byłby jeszcze większy? dużo ludzi doznałoby uniesienia i… ? a może nie, bo odebrano by ją raczej jako zapowiedź nieszczęścia i katastrof? nie wiem, ale tak jak piszesz:

        ISON pewnie już za mały by go zobaczyć… co nie znaczy, że pozbawiony wpływu na nas…”

        dokładnie, to, że czegoś nie widać nie oznacza, że nie istnieje i nie wywiera wpływu na nas… choćby takie powietrze.. nie widać go, a mimo to póki co nie możemy bez niego żyć, a to taki najprostszy przykład 🙂

        Sądzę więc że dla jednych ISON była obecna w te święta mimo iż nie było jej widać, a dla innych być może by jej nie było nawet wtedy gdyby była? 🙂

        p.s i jakos kojarzy mi sie z ISON Twoja nanjowsza notka i nasze komentarze pod nia:
        http://alteazgwiazd.wordpress.com/2013/12/26/the-lions-mouth/

        a takze to o czym pislam u siebie w komentarzu:
        http://liviaspace.com/2013/12/23/winter-tale/comment-page-1/#comment-9575

        co się ciekawie pokryło z notką Rakesha:
        http://www.emeraldguardians.nl.eu.org/2013/12/krystalai-meditation-to-transmute.html

        Polubienie

Skomentuj

