Liquid Crystal ‚Flowers’

***

Niesamowite! Znalazłam właśnie taki artykuł:

Researchers grow liquid crystal ‚flowers’ that can be used as lenses

niesamowite, bo ten ‚kwiat’ na zdjęciu:

11-pennresearch

A liquid crystal „flower” under magnification. The black dot at center is the silica bead that generates the flower’s pattern.

Read more at: http://phys.org/news/2013-12-liquid-crystal-lenses.html#jCp

przypomina mi energetyczne kwiaty i ogólnie wzorce, które często widuję i o których pisałam między innymi w notce:

ENERGETYCZNE KWIATY

Często widuję cudowne kwiaty.. czasami są one utkane z subtelnych energii, innym razem przypominają fizyczne kwiaty, choć ich kształt, czy barwa są znacznie bardziej fantastyczne.. w dodatku kwiaty te potrafią unosić się w powietrzu, przemieszczać się i są świadome..

http://liviaspace.com/2012/09/27/energetyczne-kwiaty/

Ciekawe jednak, że widzę je podobnie jak i inne energetyczne zjawiska normalnie  tj. za pomocą normalnego wzroku…

Dzisiejszej nocy widziałam np. przelatujące nade mną jakby białe koronkowe serwetki…. niektóre z nich wnikały w ścianę i się z nią stapiały, inne oblatywały mnie dookoła tak jak sondy i gdy się do mnie zbliżały to dostrzegałam wypisane na nich czerwonym kolorem jakieś sekwencje… co mnie troszkę zdziwiło.. ten czerwony kolor znaczków… hmm..

właśnie w notce o Energetycznych Kwiatach opisywałam doświadczenie z podobnym koronkowym kwiatem/wzorcem:

 6 Grudzień 2012

…przypomnial mi sie po wczorajszym doswiadczeniu z niezwyklym Białym Kwiatem przypominajacym piekna mandale.. Kwiat byl widoczny na tle teczowej przestrzeni i niemal jak zywy, niczym jeden z energetycznych kwiatow.. pojawil sie poznym wieczorem, doslownie jakby podlecial do mnie… tak jakby ktos mi go przyslal w prezencie.. tak to odczulam:)

ten kwiat był bardzo podobny do widocznej na obrazku sieci planetarnej… stad to skojarzenie z koronkowa serwetka, a wczesniej mandala…

choc to nie do konca to samo… w srodku byl wiekszy otwor… i w ogole widac bylo wyrazniej platki…. duzo, duzo platkow… ale i tak podobienstwo ogromne… mm, tak jakby ten srodek byl jeszcze nie zamkniety… nie dokonczony… i stad chyba takie wysilki, aby zebrac tyle energii w tym miejscu…

http://liviaspace.com/2012/12/06/teczowy-aniol-wolnosci/

‚w srodku byl wiekszy otwor’.. no wlanie… czy to nie jest wlasnie ow wspomniany w wymienionym artykule „the black dot at center”?

i przychodzą mi w tym momencie na myśl także ROZETY/Rose Windows..

rose-window1-w545h408h408

o których również wspominałam w notce o Energetycznych Kwiatach… a także Flower of ORION, ktory ujrzalam pod koniec pewnej medytacji, a potem okazalo sie, ze naprawde istnieje takie okreslenie….

Od dzieciństwa widuję taką złożoną i wielowymiarową strukturę rzeczywistości, choć trudno mi to oddać słowami… Ponadto wydaje mi się, że te kryształowe wzorce zaczęłam mocniej wyłapywać od momentu kiedy z jakieś 10 lat temu przyśnił mi się pewien kryształowy sen, a tuż po nim zaczęłam widywać piękne, lewitujące kryształy….

Z wpisem tym wiąże się także moja ostania notka z Crystal Garden:

Kryształowa Podróż…

oraz

Źródło i Krystaliczny Wzorzec

oraz wpisy dotyczące crop circles, arcturians keys, cymatyki i rzecz jasna świętej geometrii..

oh, temat jest naprawde niezwykle ciekawy i obszerny, a wiec cdn…

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

5 thoughts on “Liquid Crystal ‚Flowers’”

Skomentuj

