Biała Koronka

butterflylace

W ostatnim czasie nasiliło się u mnie pewne zjawisko, które zaczęłam określać mianem ‚Białej Koronki”, a jego kulminacja miała miejsce właśnie dzisiaj nad ranem.. kiedy tuż po przebudzeniu się ujrzałam jak solidne ściany sypialni stały się zupełnie przeźroczyste, aczkolwiek wypełnione pewną strukturą przypominającą właśnie ‚białą koronkę’.. W strukturze tej widać było też pewien uporządkowany ruch, który skojarzył mi się z ruchem z innych doświadczeń, między innymi z pewnego snu o wodzie:

woda był‚a wypeł‚niona przeróżnymi zapisami.. dosłownie wyglą…dało to tak jakby literki unosiły się™ jakoś› tak spiralnie w czymś› w rodzaju zawiesiny.  Skojarzył‚o mi się™ to już po obudzeniu z tzw. matrycami rzeczywistości.. niektóre z tych zapisków wymazywałam, inne moderowałam rozumiem, że coś w ten sposób przeprogramowywałam.. Dodam jeszcze, że woda w tym śnie była szmaragdowa jak Szmaragdowy Strażnik

http://liviaspace.com/2013/01/03/sny-o-wodzie/

no tak, tyle, ze tutaj woda byla szmaragdowa… nie tylko jak Szmaragdowy Straznik, ale i Szmaragdowe Tablice..

w dniu 09.12.2013 o 11:47 pisałam:

the last night I saw a huge gold flower of life… like a grid… and .. I do not know how to express.. there were many patterns overlapping it …. the most distinct were emerald green stripes intersecting all the space… zdjęcie glowing ones… as streaks of light in the darkness .. within them I saw plenty of small symbols …. letters …. although not details …. just like in my dream of emerald water http://liviaspace.com/2013/01/03/sny-o-wodzie/ and experiments with the matrix of reality http://liviaspace.com/2013/06/05/matryce-rzeczywistos%C2%9Aci/ .. but this time it looked cut into thin strips emerald tablets …. I associate it also with the emerald lion, whom I saw some time ago http://liviaspace.com/2013/11/07/great-white-lion-activation/comment-page-1/#comment-7454

http://liviaspace.com/2013/12/08/12-12-13-13-13-13/comment-page-1/#comment-8804

ale powracając do Białej Koronki

Wydaje mi się, że coś podobnego widuję chyba każdej nocy, choć z reguły mam tylko bardzo mgliste wspomnienia tych wydarzeń..

O podobnej koronce pisalam ostatnio w dniu 31 grudnia 2013:

Dosłownie słyszałam to pod postacią dźwięków, które przeradzały się w coraz bardziej dźwięczne i krystaliczne… i w tym momencie podobnie jak w dniu 12 12 13 poczułam jak się błogo rozpuszczam… jak się rozlewam niczym woda, albo płynny kryształ….

a już po wyjściu z tego stanu widziałam przez moment jak w przestrzeni obok mnie unosi się piękny biały (choć lekko opalizujący) kryształowy kwiat.. przypominający troszkę motylka… 

widziałam też w przestrzeni pewną delikatną strukturę, która skojarzyła mi się z śliczną białą koronką

(ad: ciekawe, że kilka godzin później w nocy J ujrzał mnie właśnie w takiej białej energetycznej ‘koronce’, choc nie mowilam mu o swoim doswiadczeniu)

http://liviaspace.com/2013/12/31/dziewczynka-z-zapalkami/

a wcześniej w dniu 27 grudnia 2013:

Dzisiejszej nocy widziałam np. przelatujące nade mną jakby białe koronkowe serwetki….

49wiecej cudownych koronek z koniakowa na stronie: http://www.koniakov.com/handmade-serviette-in-koniakow-koniart-054-p-204.html (haha, Jarek zartuje zebym napisala do Koniakowa o nowych wzorach na koronki, hahhaha, chociaz ja.. nie jestem wcale pewna czy one sa takie nowe, bo raczej wyglada mi to wszystko na ciagle przetwarzanie tych samych wzorcow, ale o tym pozniej)

niektóre z nich wnikały w ścianę i się z nią stapiały, inne oblatywały mnie dookoła tak jak sondy i gdy się do mnie zbliżały to dostrzegałam wypisane na nich czerwonym kolorem jakieś sekwencje… co mnie troszkę zdziwiło.. ten czerwony kolor znaczków… hmm..

właśnie w notce o Energetycznych Kwiatach opisywałam doświadczenie z podobnym koronkowym kwiatem/wzorcem:

 6 Grudzień 2012

…przypomnial mi sie po wczorajszym doswiadczeniu z niezwyklym Białym Kwiatem przypominajacym piekna mandale.. Kwiat byl widoczny na tle teczowej przestrzeni i niemal jak zywy, niczym jeden z energetycznych kwiatow.. pojawil sie poznym wieczorem, doslownie jakby podlecial do mnie… tak jakby ktos mi go przyslal w prezencie.. tak to odczulam:)

ten kwiat był bardzo podobny do widocznej na obrazku sieci planetarnej… stad to skojarzenie z koronkowa serwetka, a wczesniej mandala…

earth_grid_ley_lines

choc to nie do konca to samo… w srodku byl wiekszy otwor… i w ogole widac bylo wyrazniej platki…. duzo, duzo platkow… ale i tak podobienstwo ogromne… mm, tak jakby ten srodek byl jeszcze nie zamkniety… nie dokonczony… i stad chyba takie wysilki, aby zebrac tyle energii w tym miejscu…

przypomnialam te doświadczenia w notce:

Liquid Crystal ‘Flowers’

a wcześniej w innej pt.

ENERGETYCZNE KWIATY

łączy się z tym także moja notka z 14 grudnia 2013 o Kryształowej Podróży:

Cos mnie nagle wybudzilo ze snu i ujrzalam na scianie duzy krysztalowy wzorzec, bardzo podobny do tego z dnia 1 sierpnia 2013 (chociaz bardziej wydluzony i tym razem nie teczowy, a bialy). Po chwili wzorzec ten wypelnil soba cala przestrzen, a ja znalazlam sie w jego centrum… doslownie w srodku.. W tym stanie odlecialam na moment, ale po chwili wrocilam i wlasnie pisze te slowa… slyszac przy tym przepiekna krysztalowa muzyke

http://crystalsgarden.wordpress.com/2013/12/14/krysztalowa-podroz-2/

 15 grudnia dodałam:

dzisiejszej nocy znow ujrzalam ten sam Krysztal, w tym samym miejscu, jakby przenikajacy przez sciane, ale nic wiecej nie zapamietalam…

I raz jeszcze wracajac do wspomnianych już wcześniej MATRYC RZECZYWISTOŚšCI:

Wspolnie odebraliśmy to troszke tak jakby ta cienka firanka była czyms w rodzaju matematycznego zapisu rzeczywistości.. tak jakby widziane przeze mnie cyfry i symbole byly w jakis sposob przypisane ogladanej przeze mnie scenie..

no właśnie.. tam firanka, tu koronka…

i jeszcze to…

W trakcie pobytu w Sakkarze (na początku lutego 2009 r) najbardziej zaintrygował‚a mnie pewna ściana widoczna na poniższym zdję™ciu

klik

kiedy się przed nią znajdowałam miałam wrażenie że widzę™ na niej coś więcej niż normalnie widać, przede wszystkim jakby znaczki zaczęły się™ poruszać‡ i przypominać‡ coś› w rodzaju kodu binarnego.. w dodatku cał‚a ś›ciana stawał‚a się™ tak jakby coraz bardziej przeźroczysta (i tutaj mam skojarzenie z matrycami rzeczywistoś›ci).. coś› bardzo podobnego przeżyłam w jednym ze snów już po powrocie z Egiptu, choć była to tylko krótka migawka, oraz w ś›nie o Wielkiej Piramidzie w Gizie

wiecej o moich doswiadczeniach z Matrycami Rzeczywistosci w notce:

http://liviaspace.com/2013/06/05/matryce-rzeczywistos%C2%9Aci/

sen z 19 wrześ›nia 2011

sen o Wielkiej Piramidzie, energetyczny wzór na ścianie Komory Króla

no tak, myslal‚am o niej wczoraj bardzo duzo, takze przed zasnie™ciem… sen byl niesamowity i bardzo realistyczny zarazem, ale nie jestem w stanie go teraz za dobrze opisac‡ i niewiele tez moge™ sobie teraz przypomniec‡… najmocniej utkwil‚a mi w pamie™ci pewna scena… w pewnym momencie na s›cianie Komory Krola zaczal‚ sie™ manifestowac‡ pewien bardzo zlozony wzor, ktory od razu skojarzyl‚ mi sie z tzw energetycznym kwiatem… ten kwiat mial pocza…tkowo cztery pl‚atki, ale zaczal‚ sie™ mocno rozrastac‡ i zmieniac‡….. tworzyc wlas›nie cal‚y skomplikowany wzorzec, jakby zapis matematyczny…. potem pamie™tam jeszcze moment jak piramida zrobil‚a sie™ jakby przezroczysta, jakby cal‚a byl‚a wykonana ze szkla… ujrzalam wtedy, ze na zewnatrz zaczez‚o sie™ dziac‡ cos› bardzo dziwnego… zerwal sie potezny wiatr…. niebo zaczel‚y przeszywac tak jakby bl‚yskawice, choc‡ wygla…dal‚o to tez troszke™ jak zorza polarna….

http://liviaspace.com/2013/01/03/moje-egipskie-sny-2/

uff, zaczynajac pisac te notke nie mialam pojecia, ze az tyle sie tego uzbiera, ale ok, skoro zaczelam… po prostu chcialabym jakos polaczyc ze soba te doswiadczenia, po to aby ujrzec pelniejszy obraz tego czego doswiadczam… a same doswiadczenia odbieram jako bardzo pozytywne i wrecz fascynujace…

ach, przyszedl mi jeszcze na mysl Bialy Energetyczny Welon, ktory ujrzalam w trakcie pobytu w Montsegur i..

i może jest w tym jakiś głębszy sens, że te energetyczne wzorce kojarzą mi się właśnie z koronkowymi serwetkami, a nie np. śnieżynkami, albo kryształkami wody, do których są przecież bardzo, bardzo podobne…

śliczna wycinanka z papieru:

glamorous-lace-doily-paper-star-lantern-design

glamorous-lace-doily-paper-star-lantern-design

wzory koronkowej serwetki, zaledwie trzy z wielu:

stamp-szablon-ksg97-koronka

http://www.sztukazdobienia.pl/18321-stamp-szablon-ksg97-koronka.html

stare koronki

imageslkj

2

‚nowe’

pearls-and-lace-45078

2.

płatki śniegu/śnieżynki

snowflake_vectors

kryształki wody/krysztalowo wodne gwiazdki

wea02087

przy okazji znalazlam cos takiego:

struktura-cząsteczkowa-klastrów-wody

Ilustracja molekularnej struktury trzech klastrów wody przedstawiająca sposób formowania się krystalicznego rdzenia lodu wraz ze wzrostem rozmiarów klastra.

http://efizyka.net.pl/ile-potrzeba-czasteczek-wody-aby-utworzyc-krysztal-lodu_10070…

o klastrach wody wspominalam niemal rowno rok temu w zwiazku z Gwiezdna Rocznica (6 stycznia), bo wlasnie wtedy zwrocilam na nie uwage..

mandale

il_570xN.293199071

rose windows

imagestyjk

imagesdfvb

łapacz snów

imagesoiuy

dodalabym tu jeszcze cymatyke, arkturianskie klucze i crop circle.. wszystko zdaje się byc do siebie bardzo podobne…

i jeszcze sobie cos uswiadomilam.. nigdy tak naprawde nie lubilam firanek w oknie, zwlaszcza takich sztucznych powszechnie wieszanych w polskich domach… i kiedy tylko moglam sciagalam je zastepujac jakimis naturalnymi zaslonami, albo roletami, no chyba ze taka firanka jak ta ponizej:)

zielone-firanka-jablka

cd w komentarzach ponizej

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

20 thoughts on “Biała Koronka”

  1. ciekawe doświadczenie… i te czerwone wzorki… co przypominały? …
    ja dzisiaj we śnie też widziałam najpierw jaśniejącą białą energię a potem zmieniła się w czerwonawą….

    Lubię to

    1. O ile dobrze pamietam Alteo to te czerwone znaczki widziałam tylko raz i naprawdę nie wiem co oznaczają.. tak jakby każda koronka miała swój symbol.. w pewnym sensie można by je przyrównać do latających dysków gdyby nie to, że one naprawdę wyglądają jak koronki.. ostatnio, np. w ciągu dnia… ni stąd ni zowad pojawia mi się przed oczami zbliżenie takiej koronki o konkretnym wzorze, np. w różyczki… niesamowite, bo nigdy by mi nie przyszlo do glowy, ze tak mnie zauroczą koronki, ale moze to jest wlasnie starych koronek czar? 😉

      ach, przyszedl mi tez na mysl haft krzyzykowy:

      ktory wyglada jak zapis na matrycy…. matrycach….

      http://aploch.blox.pl/tagi_b/1860/sampler.html

      i jeszcze hostia:

      Lubię to

      1. koronki bez wątpienia są piękne…. ale w tym przypadku może to wizja tej rozpadającej się zasłony… utkanej na kształt koronki oplatającej naszą rzeczywistość… tak sobie gdybam 🙂

        Lubię to

      2. Hmm, można i tak to zinterpretować Alteo, albo jako oznakę tego, że zasłona staje się coraz cieńsza i coraz bardziej przeźroczysta… bo w końcu koronka to materiał prześwitujący i dlatego zwyczajowo wiesza się w oknach zarówno firanki jak i zasłonki, bo same firanki nie zasłaniają zbyt dobrze… ale to tylko duże uproszczenie, bo i firanki bywają różne i zasłonki… Wystarczy tylko spojrzec na te ogromna ilosc tkanin i wzorkow na nich i na to czym jest sama tkanina:

        Tkanina – wyrób włókienniczy płaski powstający w wyniku przeplatania ze sobą (według założonego splotu) wzajemnie prostopadłych układów nitek osnowy i wątku. Proces wytwarzania tkaniny nazywa się tkaniem i wykonywany jest na krosnach tkackich (ręcznych lub mechanicznych). Półproduktem do produkcji tkanin jest przędza tkacka.

        http://pl.wikipedia.org/wiki/Tkanina

        ale Tkaniny nie byłoby bez KROSNA:

        http://pl.wikipedia.org/wiki/Krosno_tkackie

        i w tym momencie przypomnę o Krośnie Majów…

        dla przykładu SPLOT/Rysunek dyspozycyjny projektu tkaniny

        http://pl.wikipedia.org/wiki/Splot_%28tkactwo%29

        szczerze mowiac wogole sie na tym nie znam, ale widze duze podobienstwo pomiedzy tym czego doswiadczam, z tym co widze na poziomach energetycznych, choc to raczej nie fantastyczne wizje, a konkretne struktury naszej zlozonej rzeczywistosci…

        “Półproduktem do produkcji tkanin jest przędza tkacka.”

        hmm.. pamietam jak w pewnym okresie zycia czesto widywalam opadajace na mnie tak jakby nici, albo klisze filmowe…

        W każdym bądź razie ZASŁONA (ta ktora mamy na mysli:) kojarzy mi się najbardziej z ciężką teatralną kurtyną…. Opisywałam przy różnych okazjach swoje doświadczenia z dzieciństwa, to że widywałam często pewne istoty za zasłoną, które określiłam mianem Obserwatorów… bo zdawały się mnie po prostu uważnie obserwować, ale nie ingerować….

        z drugiej strony ile osob jest tak naprawde gotowych, aby pozbyc sie zupelnie zaslonek i firanek z okien? aby stac sie zupelnie widocznymi dla innych?

        🙂

        i jeszcze inna sprawa, a mianowicie.. zaslonki (i ich nowsza wersja czyli rolety) spelniaja takze inna funkcje, a mianowicie chronia przed nadmiernym sloncem…. i naprawde ciezko sobie wyobrazic takie upaly jakie sa tu w Hiszpani latem bez odpowiednich zaslon w oknach…

        a wracając jeszcze do tego doświadczenia z białymi serwetkami i czerwonymi napisami… to może tak naprawdę pod postacią starych widziałam jakieś nowe wzorce.. i tutaj przyrównanie do świeżych płatków śniegu… a te krzykliwe wrecz czerwone napisy to moze po to abym zwrocila wieksza uwage na to, ze kazdy z nich mimo ludzacego podobienstwa zawiera w sobie tak naprawde nowy zapis… czerwien to w koncu kolor ktory swietnie sie do tego nadaje.. kazda serwetka miala odmienny symbol, a wiec moze razem tworzyly jakies haslo? nie wiem jeszcze:)

        przychodzi mi tez w tym miejscu na mysl Podroz do Zrodla:

        http://crystalsgarden.wordpress.com/2013/12/14/zrodlo-i-krystaliczny-wzorzec/

        po to aby utworzyc pewien krystaliczny wzorzec.. ale kiedy juz tam dotarlam okazalo sie, ze ono juz zawiera w sobie pewien wzorzec, ktory o dziwo po chwili zaczal sie rozpuszczac, az w pewnym momencie ujrzalam tylko czysta nieporuszona tafle wody.. przypomina mi to bardzo moje spotkania z Zrodelkiem Nowej Ziemi… ten stan, niby zawieszenia… kiedy znajdowalam sie w totalnie pustej przestrzeni do ktorej dopiero w ogromnym skupieniu wprowadzalam pewne dane…. a jedna z pierwszych 'rzeczy' ktore ujrzalam w tamtym swiecie byla roza, tyle ze bez kolcow i motyl….. tak jakbym przeciagala z jednej rzeczywistosci do drugiej tylko to co chcialam aby sie w niej zamanifestowalo… hmm….

        p.s wlasnie zaciekawilo mnie cos takiego jak GRAFY, teoria grafow i drzewo w tej teorii:

        http://pl.wikipedia.org/wiki/Teoria_graf%C3%B3w

        i juz chyba rozumiem dlaczego te symbole, ktore czasem widuje manifestuja sie wlasnie w taki sposob.. za pomoca kresek i kolek… te kolka podkreslaja laczenia:

        http://pl.wikipedia.org/wiki/Drzewo_%28matematyka%29

        SKOJARZENIE GRAFU:

        http://pl.wikipedia.org/wiki/Skojarzenie_%28teoria_graf%C3%B3w%29

        o kurcze.. to jest dokladnie to!!!

        to moje dwie proste graficzki, ukazujace dwa symbole, ktore widzialam utworzone wlasnie w taki sposob jak grafy:

        mniej wiecej taki symbol ujrzalam w trakcie tegorocznego przesilenia zimowego:

        a ten niby prosty, ale odwrocony trojkat w zwiazku z doswiadczeniami opisanymi w notce http://liviaspace.com/2013/12/12/12-12-13/

        co jeszcze bardziej niesamowite.. na angielskiej wikipedii w artykule nt grafu znajduje sie niemal identyczny trojkat (dzieki Jarek):

        Directed Graf

        Undirected Graf

        http://en.wikipedia.org/wiki/Graph_%28mathematics%29

        co ciekawe poczatkowo na grafice zamiast lini laczacych kule wyszly mi niby przez przypadek strzalki i nawet pomyslalam sobie, ze moze powinnam je zostawic, ale nie bylam pewna jak je wlasciwie ukierunkowac….

        Lubię to

  2. Witaj Livio……

    „W trakcie pobytu w Sakkarze (na początku lutego 2009 r) najbardziej zaintrygował‚a mnie pewna ściana widoczna na poniższym zdję™ciu klik —->”

    nie wiem czy masz na mysli sciane czy sklepienie na tym Zdjeciu.
    Na sklepieniu (poddaszu) widac prawie wyraznie tzw. „Kwiat Zycia” czy „Lebensblume” jak kto woli. Kwiat Życia jest symbolicznym zapisem budowy wszechświata…….

    Twoje Koronki, Platki Sniegu i inne Struktury pochodzace i zwiazane z Natura maja takie harmonijne Zapisy. Gdzies ostatnio slyszalam ze w zwiazku z podnoszeniem sie Wibracji zaczynamy coraz czesciej widziec zarys takich Struktur. Ja osobiscie zawsze po medytacji czy kiedy dlugo czytam i jestem rozluzniona widze jak gdyby… „prazkowana sciane energii” tak jak gdyby powietrze bylo w paski….

    Dzisiaj na spacerze widzialam tez pieknego koronkowego Aniola, zaskoczylo mnie to, gdyz wlasnie wczoraj o tym pisalas….. (podobnie utkany, jak twoj Motylek tutaj, tylko ze Aniol)……………………

    nasza Codziennosc tez jest pelna symboli, trzeba tylko zwrocic na nie uwage. Pozdrawiam

    Lubię to

    1. „nie wiem czy masz na mysli sciane czy sklepienie na tym Zdjeciu.
      Na sklepieniu (poddaszu) widac prawie wyraznie tzw. “Kwiat Zycia” czy “Lebensblume””

      Anno mam na mysli przede wszystkim sciane… cos podobnego przezylam tez w Wielkiej Piramidzie, choc wtedy nie widzialam zadnych wzorkow, a wyrazne poruszenie scian piramidy, jakby zaczela ozywac, poruszac sie wlasnie… mialam wrazenie, ze dzieje sie tak pod wplywem dzwieku…. niesamowite wzorki na scianie WP widzialam pozniej w snie, ktory byc moze byl dopowiedzeniem tego co sie wtedy wydarzylo… Tak, widac wyraznie „Kwiat Życia” na suficie.. caly utworzony z gwiazdek… choc normalnie chyba go nie widac… hmm.. w kazdym badz razie, niesamowite sa te gwiezdne sklepienia, doslownie wprowadzaja w trans..

      „Ja osobiscie zawsze po medytacji czy kiedy dlugo czytam i jestem rozluzniona widze jak gdyby… “prazkowana sciane energii” tak jak gdyby powietrze bylo w paski….”

      tak, tak, dokladnie z tymi paskami, ja tez je czesto widze….. i kojarza mi sie one z:

      axiatonal lines and ley lines grid

      http://liviaspace.com/2013/12/08/12-12-13-13-13-13/comment-page-1/#comment-8793

      tak dla przykladu… widzialam takie paski chocby tuz przed utworzeniem sie na niebie eterycznej piramidy… rowniotko nad dwoma debami w Pomiedzy Dwoma Dzbanami, a w samym jej centrum Ksiezyc w Pelni… dodam, ze nie tylko ja ja wtedy widzialam…

      „Dzisiaj na spacerze widzialam tez pieknego koronkowego Aniola, zaskoczylo mnie to, gdyz wlasnie wczoraj o tym pisalas….. (podobnie utkany, jak twoj Motylek tutaj, tylko ze Aniol)……”

      niesamowite, bo tak jak juz Ci wspominalam w pierwszej chwili zamiast motylka mialam dodac do notki wlasnie slicznego aniolka.. a szukajac odpowiedniej koronki znalazlam przy okazji koronkowe serwetki w ksztalcie Gwiazdy Dawida i Tristele… och, byc moze kazdy symbol istnieje juz w wersji koronkowej 🙂

      niesamowity jest tez ten obraz:

      i jeszcze prześliczna naturalna koronka:

      ok, cd dopisze w odpowiedzi na komentarz Altei

      🙂

      Lubię to

      1. Witaj Liwio, sorry, ze nie odpisuje regularnie, tez znajduje sie wlasnie w Trakcie……… i czasami liniowy czas mi nie wystarcza 😉
        Jeszcze wroce na chwile do „kwiatu zycia”, ta Struktura ma niesamowita Energie.
        Mozecie sprobowac z Nim pomedytowac, nawez trzymajac pare Minut pod reka.
        Chce powiedziec ze tez byc moze ta „Wibracja Sciany” wzbudzila energia od Gornej czesci….. byc moze bylo tez odwrotnie.
        Pozdrowienia
        Dobrej Nocy!

        Lubię to

  3. Livia, wcześniej chyba coś pisałaś o Ashayanie Deane, wczoraj coś szukajśc w necie natrafiłam na te linki u Krystal28, kliknęłam na pierwszy, a tam ona pokazuje chyba graficzną strukturę Gwieznych Wrót…. a wygląda to jak…. serwetka(!) . Nie jestem w stanie tego odsłuchać, ale tak klikając na chybił trafił, oj ciekawe wiadomości przekazuje… między innymi o Szmaragdowych tablicach.. nie mówiąc już o G.Wrotach że są „dobre” i „złe” i kto za nimi stoi…. Pytanie; czy to jest prawda,co ona przekazuje?

    Te linki:

    1. http://www.youtube.com/watch?v=GVXL6i-4u_4
    2.http://www.youtube.com/watch?v=5vCjQRaEy-E
    3.http://www.youtube.com/watch?v=VReNc_Cvsfc

    Pozdrawiam 🙂

    Lubię to

    1. A tak, począwszy od tego, że byłam do głębi poruszona kiedy okazało się że Ashayana mówi o Szmaragdowych Strażnikach (Emerald Guardians).. przypomnę tylko to co napisałam jakiś czas temu:

      potem tez, juz z jakies kilka miesiecy po Spotkaniu z Szmaragdowym Strażnikiem odkrylam dzięki Jarkowi, że istnieje coś takiego jak The Melchizedek Cloister Emerald Order i to mi naprawde dalo do myslenia, ale przede wszystkim bylam tym mocno poruszona….

      chcialam nawet skontaktowac sie z tymi ludzmi, ale czulam, aby poczekac i ze ktos od nich i tak mnie odnajdzie… jeśli naprawdę coś nas ze sobą łączy.. i tak się stalo….. choć musiało minąć kilka lat………

      ach, dodam jeszcze, że na kilka dni przed spotkaniem z Szmaragdowym Strażnikiem miałam sen o Szmaragdowych Butach, a chłopak, który mi się wtedy śnił i który pokazywał mi te niezwykłe szmaragdowe buty jest właśnie tą osobą 🙂

      http://liviaspace.com/2013/11/10/szmaragdowy-straznik-i-szmaragdowe-tablice/comment-page-1/#comment-7502

      o tym co przekazuje Ashayana wspominałam przy różnych okazjach, także Rakesh zamieścił u mnie na blogu wiele ciekawych informacji na ten temat (a to moje ulubione źródło informacji, haha;) ale wspaniale, ze podalas linki do filmikow w j. polskim i ze podzielilas sie swoimi odczuciami, to juz po prostu wspanialosc nad wspanialosciami!!! Jakis czas temu o Ashayane pytala sie tez Jednia Milosci, zwlaszcza w kontekscie wed (VEDA/ WIEDZA) http://liviaspace.com/2013/12/23/winter-tale/comment-page-1/#comment-9566 O ksiazkach Ashayany w j. polskim i jej art o Arce Przymierza zamieszczalam tu: http://liviaspace.com/2013/12/09/the-arc-of-the-covenant/ Wlasciwie to ostatnio niemal wszystkie notki na moim blogu wiaza sie w jakis sposob z tym co przekazuje Ashayana, ale hmm, moze sprobuje w osobnej notce ujac to wszystko co mi osobiscie wydaje sie w tym najblizsze i najciekawsze…. chyba to dobry pomysl.. Dziekuje Michaelo, a do ‚Serwetki’ jeszcze powroce 🙂

      Lubię to

  4. Te wszystkie wzory śnieżynek i liczby to wszystko tworzy jedno. Jakby to powiedzieć to krzyż liczb prostych Petera Plichty obracający się spiralnie (fraktalnie w proporcji złotego podziału) dodatkowo zredukowany numerologicznie za pomocą Enneagramu. Prawie wszystkie te wzory można zapisać za pomocą tzw (trzech trójc) będących w ruchu (1,4,7)-teraźniejszość 2,5,8) przeszłość i (3,6,9) przyszłość. Właśnie o (3,6,9) toczy się stale spór bo te trzy liczby nieustannie pulsują w rytm (3,9,6) (6,9,3) (3,9,6) i tak w nieskończoność. W I-Chingu tez wyraża sie ten stan za pomocą liczb zmiennej (starej) linii Jang czyli 9, zmiennej (starej) linii Jin czyli 6 młodej linii Jang czyli 7 i młodej linii Jin czyli 8. Ta ósemka podstawowych trygramów z I-Chingu wiąże się bezpośrednio z krzyżem liczb pierwszych Petera Plichty czyli rozłożeniem na kole ośmiu podstawowych trygramów. Występują tam one w pewnym porządku 6 k+1 i 6k-1 i zajmują miejsca na 24-godzinnym cyferblacie godziny 1,5,7,11,13,17,19,23. Ponieważ krzyż licz pierwszych wykazuje niezwykłą symetrie w odróżnieniu od trygramów późniejszego nieba wniosek wypływa tylko jeden – musiało dosłownie niebo stanąć na głowie i strony świata zamieniły się miejscami.Świadczy to niezbicie o katastrofie atlantydzkiej („obaleniu” filarów (tytanów) nieboskłonu przez Zeusa) i zmiany nachylenia osi ziemskiej co pociągnęło ze sobą prawdopodobnie wydłużenie dnia z 360 dni do 365,25.

    Lubię to

    1. (*)

      „Ponieważ krzyż liczb pierwszych wykazuje niezwykłą symetrie w odróżnieniu od trygramów późniejszego nieba wniosek wypływa tylko jeden – musiało dosłownie niebo stanąć na głowie i strony świata zamieniły się miejscami. Świadczy to niezbicie o katastrofie atlantydzkiej (“obaleniu” filarów (tytanów) nieboskłonu przez Zeusa) i zmiany nachylenia osi ziemskiej co pociągnęło ze sobą prawdopodobnie wydłużenie dnia z 360 dni do 365,25.”

      i znow niesamowita koincydencja… wlasnie Ashayana Dean mowi o tym nienaturalnym nachyleniu Ziemi w pierwszej czesci wywiadu dla Projektu Camelot, takze o tym, ze na rok 2012 rzeczywiscie zostalo zaplanowane ponowne przebiegunowanie, ale do niego nie doszlo… i byc moze te filary niebosklonu, o ktorych wspomniales to inaczej Planetarne Prety, o ktorych mowa w ‚Mechanice Wzniesienia’

      Ashayana: „Mamy 2 prety i jeden kij w Ziemi i sa to kluczowe konfiguracje energetyczne powiazane z wirami, itp”

      hmm, te prety momentalnie skojarzyly mi sie ze zlotymi pretami z ceremonii Projektu Cheops 11 11 11.. akurat 2 prety!

      „30 października 2011
      Otrzymujemy gotowy wyrób. Dwa złote pręty o łącznej wadze 1295 gram, długości 56 cm każdy, przekroju 1 cm2, wykonane z jednolitego złota. Wyglądają pięknie, emanują wspaniałą energią ludzkich serc. Ostatnim etapem jest grawer.

      2 listopada 2011
      Odbieramy złote pręty od złotnika z wygrawerowanym na każdym pręcie napisem „NIE TYLKO CHLEBEM CZŁOWIEK ŻYJE“.”

      http://www.projekt-cheops.com/plain.aspx?languageId=1&menuId=138&sectionId=612&cmd=

      i jestem pewna, ze ceremonia ta miala na celu doprowadzic do kolejnego przebiegunowania! (choc ci ktorzy wzieli w niej udzial mogli o tym nawet nie wiedziec, ale istoty, ktore nimi sterowaly zza zaslony wiedzialy o tym jak najbardziej) zreszta nie ja jedna pisalam o tym wtedy na biezaco…. choc z drugiej strony to jest tez calkiem zabawne.. te pieknie wygladajace zlote prety emanujace wspaniala energia ludzkich serc… doslownie brzmi jak niezly zart:)

      ale wraacajac do wywiadu…

      bardzo ciekawe sa tez wykresy pokazywane przez Ashayane, miedzy innymi ten ktory przedstawia tzw. Yan -Yun Flows:

      Earth’s Natural Yan Yun Flow to naturalne organiczne strumienie energii wokol planety, tzw, Yan-Yun

      widzialam powyzszy wykres juz wczesniej i momentalnie skojarzylam go z Motylkiem Nieskonczonosci.. zabawne ze moja notka o tym motylku zostala na Salonie24 opublikowana w kategorii Matematyka Nieznana: http://between.salon24.pl/285621,motylek-nieskonczonosci zabawne o tyle, ze ja sie tak naprawde na matematyce nie znam 🙂 I przypomne tylko, ze z tym motylkiem to chodzi o symbol, który ujrzalam w czasie pewnej medytacji (2010r).. usłyszałam wtedy, że jest to dla mnie ważny wzorzec energetyczny związany z Atlantydą, a w związku z ruchem energii, który sobą tworzył skojarzył mi się z motylkiem i nieskończonością.. zreszta juz kilka lat wczesniej dzieki wytworzeniu podobnego ruchu energii, doslownie otwarciu wewnetrznych skrzydel ze swiatla udalo mi sie przedostac przez bardzo niebezpieczna pulapke… wspominalam o tym gdzies u Nnki, o tej czarnej zywej scianie doslownie wypelnionej zaplakanymi oczami (kosmiczna sciana placzu)…. i pamietam, ze Nnce sie to z czyms ciekawym skojarzylo….

      ach, i moj krysztalowy kwiato motyl z 31 grudnia 2013 tez jest bardzo podobny do motylka nieskonczonosci i tego prawidlowego przeplywu energii na Ziemi… i juz rozumiem…. skad to uczucie ciezkosci wtedy i ten ciezki czarny worek, ktory juz po transformacji zamienil sie w bialego i lekkiego motyla.. i stad to ‚like a butterfly’ w mojej noworocznej notce: http://liviaspace.com/2014/01/01/new-year-2014/

      i tak przy okazji dodam, ze dzisiaj znow widzialam piekna koronke, ale tym razem nie biala, a swietliscie turkusowa (choc nie tylko).. mialam o tym nawet napisac, ale tyle sie dzieje, ze juz nie nadazam z pisaniem, a wiele sie najzwyczajniej napisac nie da 🙂

      Lubię to

      1. (*)

        Wczorajsza turkusowa koronka przypomniala mi o notce Turkus.. Turkusowe Serce.. Lemuria i Atlantis ♥ i nowszej LiRa&my emerald blue links gdzie zamiescilam cd historii motylka nieskonczonosci:

        25 kwietnia 2011

        w trakcie dzisiejszego kontaktu z kamiennym poslancem mialam okazje przyjrzec sie wnikliwiej mojemu systemowi energetycznemu.. najciekawsze odczucia mialam w zwiazku z czakra serca i gardla, oraz czakra pomiedzy sercem i gardlem, ktora emanuje turkusowym swiatlem/kolorem i ktora poslaniec okreslil mianem czakry atlantydzkiej.. juz od jakiegos czasu odczuwam te czakre, choc raczej nie postrzegalam jej w ten sposob.. czasami nie bylam tez pewna, czy to jakis odrebny osrodek energetyczny, czy tez raczej w ten sposob odczuwam nakladanie sie na siebie osrodka serca i gardla.. wczesniej wewnatrz swojego serca ujrzalam zlocistego motyla, ktorego skrzydla wystawaly poza cialo fizyczne.. skrzydla te byly utkane z kolorowych energetycznych nici.. (atlantydzkie wzorce, motylek nieskonczonosci)….

        (…)czulam jak jedne kanaly lacza sie z innymi, jak tworza swego rodzaju struktury/wzorce/wibracje czasami slyszalam pewne specyficzne dzwieki.. pojawialy sie tez odczucia bardziej fizyczne, w niektorych miejscach mrowienie, innych pulsacja, jeszcze innych uczucie cmienia, czy oporu, a nawet lekki bol, tak jak w przypadku doswiadczenia ze skrzydlami motyla kiedy na poziomie fizycznym, oraz eterycznym poczulam cos w rodzaju odciecia, jakbym miala poczucie odcietych skrzydel w tym miejscu.. zrodlo tego odczucia tkwi w innym momencie czasu, ale zapis ten wciaz istnieje w informacyjnym polu mojej istoty – w mojej osobistej ksiedze akashy.. w tym momencie powrot do tych wspomnien jest jednak z pewnych wzgledow wskazany..

        na zakonczenie tego doswiadczenia:

        wykonalam pewien ruch rekoma i ujrzalam jakie skutki powoduje na poziomach energetycznych.. wykonywalam go juz wczesniej inuicyjnie, ale wtedy nie zdawalam sobie sprawy z tego ile niesie z soba blogoslawienst dla zyjacej przestrzeni.

        http://liviaspace.com/2013/04/22/turkusowe-serce/

        dodam tylko, ze ten ruch przypomina wlasnie ruch skrzydel motyla… i to mi sie wiaze z tym co mowi Ashayana o zyjacej przestrzeni i dlaczego tak wazny jest prawidlowy przeplyw Yan -Yun Flows, czyli organicznych strumieni wokol planety… a jej zdaniem kiedy przeplyw jest wlasciwy to przypomina wlasnie ruch skrzydel motyla..

        i jeszcze wracajac do turkusu to ciekawe, ze po powrocie z Egiptu kolor ten nabral dla mnie wyjatkowego znaczenia… wspominalam juz ze jedno ze swoich zdjec przerobilam tuz po tym na baner dla ST i nazwalam go nawet Turkus 13… rozumiem, ze na zdjeciu byla Hathor, a wiec skojarzenie z turkusem raczej oczywiste, ale niekoniecznie z liczba 13.. okazalo sie jednak, ze wlasnie kolorem turkusowym i numerem 13 zostal przez Ashayane oznaczony RDZEN ZIEMI!

        w ogole mam wrazenie, ze czesto mowimy o tym samym, ale kazda z nas wlasnym jezykiem… w kazdym badz razie wiedza przekazywana Ashayanie przez Opiekunow wydaje mi sie bardzo bliska.. podobnie jak i Szmaragdowe Przymierze…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

        przypomnial mi sie tez MOTYL, ktorego widzialam w trakcie ostatniego slonecznego peryhelium Ziemi:

        /Już po wyjściu z tego stanu widziałam przez moment Słońce jako ogromną świetlistą postać przypominajacą troszkę anioła, a troszkę motyla.. w moim odczuciu bardziej motyla… Słoneczna Kula znajdowała się teraz w jego Sercu i miała piękny świetlisty turkusowy kolor, choć cała postać była bardzo transparenta, jasna, wręcz biała… mieniąca się jedynie subtelnie tęczowymi barwami i złocistymi refleksami… i znów miałam skojarzenie z Diamentem, Diamentowym Słońcem, choć takim pełnym błogiego ciepła… Na zakończenie poczułam aby wypić szklaneczkę Wody, ot w ramach toastu na cześć dzisiejszego wydarzenia…. Właściwie było to bardzo intuicyjne, ale po chwili zrozumiałam, że kryje się w tym głębszy sens… Przyszły mi też na myśl inne planety układu słonecznego, wszystkie przecież tworzące nieprzypadkowe relacje w obrębie tego właśnie układu, a to skojarzylo mi się z kolei z Poliamorią, o której z pewnoscia rówież nieprzypadkowo wspominał mi wcześniej tego dnia J…./

        http://liviaspace.com/2014/01/04/moje-sloneczne-peryhelium/

        Lubię to

Skomentuj

