Radiant Orchid Color of the year 2014

(*)

Przypomnę tylko, że kolorem roku 2013 był Szmaragd: Emerald – Color of the Year 2013 i dla mnie przynajmniej był to rzeczywiście bardzo szmaragdowy rok, mimo iż o samym trendzie dowiedziałam się dopiero pod koniec roku i mimo że w moim przypadku nie chodziło nawet o modę, za którą nigdy jakoś ślepo nie podążałałam, ale przyznaję, że te kolorystyczne trendy są naprawdę ciekawe, a więc: follow the colours:)  Choć tak naprawdę podążyłam za głosem serca i to właśnie dzięki niemu odkryłam, że tegoroczną królową barw została…

Promienna Orchidea

radiant-orchid

emanates great joy, love and health

pięknie… choć ja w tym przekazie Promiennej Orchidei wyczuwam coś więcej, znacznie więcej..  głębsze współczucie i uwrażliwienie.. i (zwaszcza jej deliktane odcienie) przywodzą mi na myśl wysubtelnienie…

Orchid_Header

Właściwie jest to kolor, który znam i bardzo lubię od lat (zwłaszcza w zestawieniu z moimi ukochanymi szmaragdami, turkusami, błękitami i bielą).. Pisałam na ten temat w notce Kolorowe Wibracje Wszechświata..

Nowa nazwa nadała mu jednak nowe znaczenie….

pantone-color-of-the-year-2014-radiant-orchid-on-black-bridal-bliss

space_galaxy_wallpaper_purple-normal

radiant-orchid

RadiantOrchid_5

Tak naprawdę kocham wszystkie kolory aczkolwiek w różnym czasie i różnym stopniu mają one dla mnie różne znaczenie… Niektóre po prostu w danym momencie zaczynają do mnie mocniej przemawiać, a ja staram się wsłuchać w to co chcą mi przekazać..

SSTS-Blog-Pantone-Color-2014--800x502 aa

Livia

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

2 thoughts on “Radiant Orchid Color of the year 2014”

Skomentuj

