My Starry Anniversary

(*)

Przypomnę tylko notkę z ubiegłego roku:

6 stycznia – Gwiezdna Rocznica

z którą łączy mi się ponizszy tekst:

BIRTH OF THE NEW BABY DOLPHIN RACE

tumblr_moug4klPhL1rsci0po1_500

http://futureagesage.tumblr.com/

The Oraphims lived on Gaia, who is the oversoul matrix of Tara. Since the Oraphim Race Line was destroyed by Fallen Angelics, the Taran Race line had a problem. There was a new Oraphim Race line created through a hybrid race created on Sirius. The Whale People or the Cetacean Oraphims were the original race that has kept the frequencies aligned between the Earth and the Sirian counterpart for all of these millions of years. The dolphins and whales are our transmitters of frequencies into the Universe. They are the ones who have told the Universe that we are ready to merge back together as one…

całość na stronie:

http://www.emeraldguardians.nl.eu.org/2014/01/krystalai-birth-of-new-baby-dolphin-race.html

i myślę, że te rysunki, które ostatnio zrobiłam też się z nia jakoś łączą – z tą rocznicą.. 

u mnie piękna noc i piękny dzień… zarówno wewnętrz jak i na zewnątrz… nie dzieje się nic szczególnego, ale jest po prostu tak.. pięknie.. po prostu.. a jak u Was, jak odbieracie energie dzisiejszego dnia?

***

to drugi rysunek, ktory zrobilam wczoraj w nocy, wlasciwie juz nad ranem:

link

chcialam raz jeszcze sprobowac narysowac moja Kocia Boginie… tym bardziej, ze teraz mialam do dypozycji nowe cienkie pastele.. rysowalam ja jednak prawie po omacku, przy ledwo tlacym sie swiatelku nocnej lampki… nie widzac zbyt dobrze kolorow, a wiec rano mialam prawdziwa niespodzianke:) Jednak juz w trakcie rysowania zrozumialam, ze z Kociej Bogini raczej i tym razem nici, tym bardziej, ze w pewnym momencie dotarlo do mnie, ze tak naprawde rysuje mezczyzne.. Pomyslalam sobie nawet zeby odlozyc ten rysunek na bok i o nim po prostu zapomniec, ale kiedy polozylam go obok poprzedniej nieudanej wersji ‚Kociej Bogini ‚ to az mnie ciarki przeszly, bo dotarlo do mnie, ze mezczyna wyglada jak jej partner, a co wiecej, ze ona jest podobna do Marii Magdaleny, a on w zestawieniu z nia do Jezusa…

link

mimo tej ich calej osobliwosci i pewnego rodzaju dzikosci… okreslilam ich tez mianem lemurianskiej Marii Magdaleny i Jezusa…

cats5sdf55
cats5sdf44

MM‚ rysowalam dzien wczesniej, tez nad ranem i prawie po ciemku, choc innym rodzajem, jeszcze grubych pasteli… czarny welon dodalam jej doslownie w ostatniej chwili.. dlaczego zolta skora? nie mam pojecia… moze miala byc po prostu zlota, ale niestety nie mialam pod reka zlotej kredki.. i moze on tez mial miec zlota cere… W kazdym badz razie oboje maja turkusowe wlosy, a wlasciwie turkusowo szmaragdowe, choc moze sa to po prostu rozne odcienie szmaragdu…. MM ma na sobie krwisto czerwony welon, widoczny dobrze pod czarna nakladka.. widac tez czerwona spiralke, choc bedaca chyba bardziej odwroconym kluczem wiolinowym…

tu moja MM w oryginalnych kolorach

klik

ale niestety wlasnie przez wzglad na te razaca zolc postanowilam nieco zmienic kolorki.. i co istotne.. nie sa to jakies super rysunki i w zwiazku z tym mialam watpliwosci, czy je w ogole zamieszczac.. choc z drugiej strony przekonalam sie juz niejeden raz, ze wlasnie w tego typu ´gryzmolkach´ kryja sie czesto najciekawsze przekazy…

i jak dla mnie to naprawde ciekawe, ze kiedy probowalam namalowac swoja karte mocy zjawila sie przy mnie moja Kocia Bogini inspirujac mnie do glebszego odkrywania jej/mojej/naszej historii.. gdyby od razu wyszedl mi jej udany portret to byc moze na tym bym poprzestala, a tak mam okazje odkryc znacznie wiecej, byc moze to czego by nie bylo widac na ot po prostu kolejnym ladnym obrazeczku;)

i w tym momencie przychodzi mi na mysl:

Lipcowa Pełnia 2013 i tajemnica Marii Magdaleny

dodane 8 stycznia 2014

a to te same obrazki, ale po nalozeniu teczowo gwiezdnej woalki, do czego zainspirowaly mnie cudowne teczowe zdjecia Anny11Li

cats3x

Advertisements

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

8 thoughts on “My Starry Anniversary”

    1. (*)

      Thanks to You i opened myself to one kind of energies..
      towards which i felt some resistance before.. but now i’m really glad because i discovered a really amazing story… and i am very very curious what will be later…. (and more, but you know… it ♥)

      sweet thanks for the sweet starry stellar aniversary:)

      Lubię to

  1. Witaj Livio!!!
    z okazjii Twojej Gwiezdnej rocznicy…. Przesylam Ci „DUDO” z dzisiejszego „przed zachodem Slonca…..” Pisalam kiedys ze w mojej okolicy sa Cudowne Tecze (mieszkam okolo 900M nPM.) Dzisiaj okolo 16:40 na krotko przed zachodem Slonca, Niebo bylo Rozowe a na wschodniej czesci nieba utworzyla sie Piekna Tecza na Rozowym Tle. Wiele zjawisk tutaj juz widzialam, ale to bylo Najpiekniejsze jakie kiedykolwiek widzialam. Zlapalam to Aparatem i podaje dalej 🙂

    Sciskam Mocno Gwiezdna Ksiezniczko!
    🙂 A

    Lubię to

    1. (*)

      Anno kochana, dziękuję Ci za ten CUD i za podzielenie się nim

      To naprawdę niesamowite, że ujrzałaś tę Tęczę właśnie dzisiaj… i to cudowne rozowe niebo… Właśnie równo rok temu pisałam o tym, że energie tego dnia odebrałam jako takie bardzo różowe, a właściwie jako złote różowe… niebiański złoty róż… ach… czuję, że Twoja Tęcza i moja Gwiezdna Rocznica to części wspólnej opowieści… Raz jeszcze Ci dziękuję Tęczowa Czarodziejko..

      Z gwiezdnymi pozdrowieniami dla Ciebie i Wszystkich…

      Livia

      Lubię to

  2. a ja dodam tylko kilka slow nt. tego co rysujesz / malujesz.
    zaczelo sie to, gdy kilka lat temu namalowalas olejami duzego Ankha. wiele razy zasiadalem przed tym obrazem, wpatrywalem sie w jego dolny i centralny punkt, po czym.. w ciagu jednej chwili, juz jako taka mala istotka.. przenosilem sie do rzeczywistosci obrazu unoszac sie w nurcie energetycznej rzeki w kierunku Centrum.. po czym.. wplywalem do innych swiatow, przez stworzony przez ciebie portal..

    pozniej podobnie mialem z innymi twoimi obrazami, np. z wirujacym aniolem, a kilka dni temu twoim lemurianskim jezusem gdy spojrzalem w jego oczy..

    dziekuje..

    Lubię to

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s