Szmaragdowe Przymierze i Przebudzenie THOTA…

(*)

tnp12

***

Na blogu Przenikania pod notką Jasna strona ataków energetycznych wywiązała się krótka, ale bardzo ciekawa dyskusja na temat wiedzy przekazywanej przez Ashayane Dean..

Mama Tika | Styczeń 12, 2014 o 3:31 am

Pamiętam jednak, że dla mnie Czarna Dziura nie jest CELEM, lecz BRAMĄ, przez którą można PRZEJŚĆ.

Livia Ether Flow | Styczeń 12, 2014 o 9:23 pm

no wlasnie, ja tez widzialam ja w taki sposob, choc wlasciwie pozostaly mi tylko przeblyski wspomnien i… uczucie watpliwosci… to trudne do przekazania za pomoca slow, ale pisalam o tym przy roznych okazjach… np. link teraz jestem raczej przekonana, ze te watpliwosci byly jak najbardziej sluszne… i mysle, ze to co wiem i czuje pokrywa sie w sporym stopniu z tym o czym mowi Ashayana Dean.. polecam Ci ten wywiad jesli jeszcze go nie widzialas… ach i jeszcze jedno…

mysle, ze Twoje Szmaragdowe Tabliczki, moj Szmaragdowy Straznik i Szmaragdowe Przymierze, o ktorym mowi Ashayana – to po prostu czesc jednej opowiesci… Umowa….. takze dotyczaca Czarnej Dziury…………………….

Mama Tika | Styczeń 13, 2014 o 4:45 pm

Ashayana przedstawiła między innymi część takiej wiedzy, która jest mi znana, choć część tej części przedstawia w trochę inny sposób. Przedstawia ona bardzo ciekawe koncepcje. Niektóre z nich czuję i rozumiem, a niektórych nie. I czuję, że Ty masz podobnie ;-)

Natomiast nadal jeszcze nie wiem, co A. wie o Szmaragdowym Przymierzu.

A to mogłoby być interesujące. Z całym szacunkiem do tego, co przejawia się przez Ashayanę, ufam całkowicie temu, co przejawia się przeze mnie. :-)

“mysle, ze Twoje Szmaragdowe tabliczki, moj Szmaragdowy Straznik i Szmaragdowe Przymierze, o ktorym mowi Ashayana – to po prostu czesc jednej opowiesci… Umowa….. takze dotyczaca Czarnej Dziury…………………….”

Rzeczywiście to możliwe…

Te tablice szmaragdowe rzeczywiście były w pewnym sensie “moje”

i one do mnie w snach i wizjach powróciły. Więc powróciły już do mnie w pewnej czasoprzestrzeni, do świadomości…

Ashayana mówi, że Thot je ukradł. A ja wiem, że on ich nie ukradł.

On je dostał, podobnie jak i inni je dostają…  Ale Thot wykorzystał je w taki sposób, jaki potrafił. Podobnie czynią to inni – wykorzystują je tak, jak potrafią. Thot działał najlepiej jak umiał – według tych wzorców, wibracji, jakie sobą reprezentował lub z jakich stworzona jest jego “osobowość”. Tyle wziął z wiedzy, którą dostał, ile mógł “udźwignąć”… Tak, jak wszyscy to robią… łącznie z Illuminati.

Swoją drogą, ciekawe, dlaczego Twój Strażnik kiedyś zasnął, a Ty go niedawno przebudziłaś? A może już wiesz? Przebudziłaś go? Czyżbyś przebudziła… tak mi przyszło… Thota, który może teraz przejrzeć na oczy i zobaczyć, co zadziałał przy pomocy Szmaragdowych Tablic, które w taki, a nie inny sposób zostały przez niego zrozumiane i “zinterpretowane”? Takie dziwne – być może – mam w tej chwili skojarzenia… A może to chodzi o innego Strażnika?

Pamiętam, że wszystko jest doskonałe i wszystko przychodzi do nas wtedy, gdy jesteśmy na to gotowi. Szanuję wszystkie moje doświadczenia. I wiem, że w przeszłości nie mogłam wykorzystać wielu sytuacji lepiej niż to zrobiłam, bo wykorzystałam je najlepiej jak umiałam – na tamten czas. Na przykład z powodu takiej, a nie innej świadomości (jej zakresu i “punktu położenia”). Działałam tak, jak umiałam najlepiej. Inaczej nie mogłam ani nie umiałam…

Dlatego rozumiem, że Strażnik miał zasnąć i ma/miał być przez Ciebie przebudzony.

Dlatego rozumiem, że moje tabliczki podarowałam komuś,

kto miał je zwrócić w pewnym momencie w danej czasoprzestrzeni (zgodnie z Umową), dlatego rozumiem, że Thot działał najlepiej jak mógł, choć przecież bywa i tak, że >”dobrymi” intencjami piekło jest wybrukowane<.

To przysłowie przypomina mi o tym, że nasze indywidualne pojęcia dobra mogą wynikać z wzorców ograniczających nasze indywidualne zakresy świadomości. (Chodzi o wzorce, z których wynikają „nasze” przekonania i „nasza” wiara; te wzorce wynikają z zakresu wibracji/ częstotliwości energii indywidualnych pół istot ludzkich). Wtedy nasze działania są rodzajem nieświadomej manipulacji (nawet za przyzwoleniem innych) i powodują, że mimo naszych „dobrych intencji” nadal cierpimy, cierpią z nami inni i współtworzymy wyłącznie iluzję „dobrego” świata. Jeśli jesteśmy świadomi konsekwencji swoich działań, wówczas przestajemy manipulować, a zaczynamy działać – mówiąc ogólnie – zgodnie z Wolą „Źródła” w harmonii z Całością…

I wciąż przychodzi do mnie (podobnie jak i do Ciebie) przypomnienie (wiedza), ale póki co, nie mam kiedy tego wszystkiego spisać… Może to jeszcze nie ten „czas”? Chodzi np. o „OCZY Horusa-Ozyrysa” interpretowane często jako symbole Słońca i Księżyca. A Thot był podobno „strażnikiem” lewego oka (tego „księżycowego”). Chyba u Ciebie pisałam, że „Barką” Ozyrysa jest galaktyka Andromedy, a „Latarnią” w tej Barce jest Messier 32, a Łzą Messier 110, która jest ekspandującą małą galaktyką. Dokąd płynie ta „Barka”? Inni kojarzą tę Barkę ze Słońcem, a latarnię z Księżycem…

http://messier.seds.org/Jpg/m31.jpg

„Messier 110 (znana również pod oznaczeniem M110 lub NGC 205) – karłowata galaktyka eliptyczna znajdująca się w gwiazdozbiorze Andromedy w odległości 2,7 miliona lat świetlnych od Ziemi. M110 jest najjaśniejszą galaktyką satelitarną towarzyszącą galaktyce Andromedy i należy do Grupy Lokalnej. Zawiera co najmniej dwa obłoki pyłowe oraz widoczne są w niej ślady niedawnej aktywności gwiazdotwórczej, co jest niezwykłe dla galaktyki tego typu.”

Ja te „OCZY Ozyrysa- Horusa” postrzegam jako dwie Galaktyki: Andromedy i Drogi Mlecznej…

Ach, i jeszcze coś… Ashayana mówi o układzie dwóch galaktyk: Andromedy i Drogi Mlecznej. Ale mówi też dużo o cyfrze 12…. A ja – pamiętam o układzie 13. Galaktyk…

I dziękuję za możliwość wyrażenia (chociaż w małej części :-) ) tego, co się przeze mnie przejawia.

Livia Ether Flow

Piszesz tez ze nie zasilasz tego scenariusza ze Sloncem i rozumiem to chociaz z drugiej strony sama przeciez zasilasz rozne inne mroczne scenariusze, a moze nawet mroczniejsze, jak chocby ten z Przejsciem przez Czarna Dziure…

zapis całej dyskusji znajduje się

tutaj

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

18 thoughts on “Szmaragdowe Przymierze i Przebudzenie THOTA…”

  1. Mamo Tiko to naprawde niesamowite co sobie przypomnialas i to ze jestes pewna, ze THOT nie ukradl Szmaragdowych Tablic a je najzwyczajniej otrzymal i to, ze sama swoje tabliczki komus podarowalas, bo wychodzi na to, ze to wlasnie Ty dalas Thotowi te Tablice… Czy dobrze to rozumiem? I w zwiazku z tym powrocily do mnie pewne wizje, chocby te ktore mialam przed 21 12 2012… rozbite kregi….. zlamane przymierze… one probowaly sie na nowo polaczyc, ale jakas sila za wszelka cene nie chciala do tego dopuscic, rozbijajac miedzy innymi kregi medytacyjne w tamtym czasie…. hmm, musze sobie to wszystko na spokojnie poukladac… Przede wszystkim dziekuje, ze o tym napisalas, bo mysle, ze dzieki temu sporo mozemy sobie wyjasnic i mam nadzieje, ze sie nam uda ❤

    Polubienie

  2. Nie wiem myślę jednak, ze Ashayana mówi prawdę – zobaczcie jak jest ten Kosmos pokręcony!!!. Badam już Zodiak od 20 lat i dopiero można powiedzieć dzisiaj doszedłem do tego ze coś jest nie tak z tym porządkiem Kosmosu. Mc Kenna podłączył się do „wzoru Końca świata”, otrzymanego na podstawie algorytmu uzyskanemu z tzw porządku późniejszego nieba Króla Wen i układu heksagramów przez niego opracowanych. Król Wen żył w czasach Dawida. To było tuż tuż po katastrofie nuklearnej kiedy, zona Lotta zamieniła się w słup soli, dlatego też prawdopodobnie jako punkt odniesienia obliczeń okresu 67 lat i 4 miesięcy przyjął wybuch atomowy w Hiroszimie. Zodiak też zawiera dwa cykle – cykl tak zwany chiński czyli pory i miesiące roku w/g astrologii chińskiej i cykl nasz zachodni, kiedy największe panowanie ducha jest wtedy kiedy Słonce znajduje się w fazie Koziorożca. Nie na darmo Ptolomeusz albo i Egipcjanie czy Sumerowie ustanowili Saturna jako władcę Koziorożca, a Jehowie (Saturnowi był poświęcony siódmy dzień tygodnia_Sobota). Natomiast mało kto wie że istnieje jeszcze jeden wzór heksagramów Księgi Przemian I_Ching w pełni symetryczny legendarnego władcy Chin ocalałego z potopu Fu Xi w pełni korespondujący z krzyżem liczb pierwszych Petera Plichty i liczbami Enneagramu (1,4,7) (2,5,8) i (3,6,9) Warto też wiedzieć że podstawowymi trygramami porządku wcześniejszego nieba opracowanym przez FuXi są (Ojciec, matka, najstarszy syn, średni syn, najmłodszy syn, najstarsza córka,średnia córka, najmłodsza córka). Z bibilijnego potopu też uratował się Noe żoną +6 osób.. Reasumując istnieją w Kosmosie wzorce niezmienne od setek tysięcy lat (liczby pierwsze i złoty (fraktalny) podział) i Święta geometria – reszta- inne systemy- wszystko jest sztucznym tworem wytworzonym na użytek władców.

    Polubienie


    1. „Nie wiem myślę jednak, ze Ashayana mówi prawdę – zobaczcie jak jest ten Kosmos pokręcony!!!.”

      ja też tak myślę Dawidzie, a w każdym bądź razie, że w tym co mówi jest sporo prawdy…. później napiszę więcej, a teraz tak przy okazji..

      znalazłam jakiś czas temu taki obrazek:

      to okładka płyty Atlantis Army – The Emerald Tablets of Thoth (2013) której jeszcze nie słuchałam, ale naprawdę mnie zaciekawiła:

      1.Atlantean Pyramids (Ft. Etare Neged, Kalki, Produced by Daemon Earwax Beats)
      2.Atlantis Rising (Ft. White Lotus and Kalki, produced by SpaceNveda)
      3.Zen And Now (ft. Greg Rock, Zodd the Immortal, Etare Neged, Monumental, produced by Daemon Earwax Beats) 2
      4.Summanus (Ft. Son of Saturn, Etare Neged, Produced by Anno Domini Beats) 2
      5.Divine Essence (Ft. Etare Neged, Zodd the Immortal, Erks Orion, produced by Daemon Earwax beats)
      6.Mystic Knights (ft Kalki) 2
      7.Ask Buddha (Ft. Erks Orion, Kalki, produced by Daemon Earwax Beats) 2
      8.Axion (ft. Seraph Gaurd, Etare Neged, Produced by Amos the Ancient Prophet) take 2
      9.Native (Ft. Monumental, Etare Neged, produced by Anno Domini Beats)
      10.Fallen Gods (ft. X-Flame, and Etare Neged, Prod. By Vherbal)
      11.Quantum (Ft. Kalki, Etare Neged, produced by Amos the Ancient Prophet) 2
      12.Harmony (ft. Etare Neged, produced by Amos the Ancient Prophet)
      13.13 Antediluvian (Ft. Seraph Gaurd, and Franco76 of Off the Grid, produced by Anno Domini Beats)
      14.Last of a Dying Breed (Ft. Son of Saturn, Etare Neged, produced by Anno Domini Beats)
      15.LIONHEART (with Etare Neged, produced by Anno Domini Beats) 2
      16.Gaia’s Virus (with Aldoni the Cerebral Poet, produced by Amos the Ancient Prophet) 2
      17.Lyrically (ft. Sinister Stricken, Etare Neged, Yedidyah Ben Sion, produced by Vherbal) 2
      18.Demon’s Lair (ft. Aldoni and Etare Neged)
      19.Valley of the Kings (ft Kalki, produced by Daemon Earwax Beats)

      http://undergroundhardcorerap.blogspot.com.es/2013/04/atlantis-army-emerald-tablets-of-thoth.html

      i jeszcze coś takiego:

      haha

      🙂

      Polubienie

    1. Wspaniale Mamo Tiko, ze napisałaś na ten temat notkę, ale niestety muszę Cię zmartwić ponieważ Twój Szmaragdowy Strażnik i mój Szmaragdowy Strażnik to nie ta sama osoba 🙂 Czekałam na Twoją odpowiedź aby Ci o tym powiedzieć i cieszę się że wreszcie dałaś mi taką możliwość.. Z tym, że na tym poprzestanę bo nie czuję potrzeby aby się z Tobą sprzeczać o to która z nas ma rację…

      „A „klejnoty w koronie”… to Szmaragdowe Przymierze? Lucyfer, Thot, Metatron… jedna osoba o wielu imionach?”

      Jeśli uważasz, że jest tak jak piszesz, że Szmaragdowy Strażnik to jedna i ta sama osoba co Metatron, THOT i Lucyfer to cóż… Masz prawo w to wierzyć… Ja się z tym nie utożsamiam i w ogóle nie czuję potrzeby udowadniania komukolwiek kim tak naprawdę jest Szmaragdowy Strażnik… Widzę co się dzieje i dlatego tym bardziej nie będę nic pisać… Pozdrawiam serdecznie 🙂

      Polubienie

      1. „Wspaniale Mamo Tiko, ze napisałaś na ten temat notkę, ale niestety muszę Cię zmartwić ponieważ Twój Szmaragdowy Strażnik i mój Szmaragdowy Strażnik to nie ta sama osoba :)”

        Nie zmartwiłaś mnie Livio Ether Flow tą informacją. Ja nie spotkałam Szmaragdowego Strażnika, lecz spotkałam kiedyś Metatrona jako strażnika Drzewa Życia / Kwiatu Życia, a nie Szmaragdowego Strażnika. I miałam wtedy rozpoznanie, że jego funkcją było(?) jest(?) utrzymywanie Drzewa Życia / Kwiatu Życia w stałej, niezmienionej formie oraz utrzymywanie wiedzy o nim w tajemnicy (niepamięci). Dlatego całkiem możliwe, że Strażnik, którego spotkałaś to całkiem inna osoba..

        „Z tym, że na tym poprzestanę bo nie czuję potrzeby aby się z Tobą sprzeczać o to która z nas ma rację…”

        Dziękuję. Ja też nie czuję potrzeby, by się sprzeczać o racje. Dla mnie ważniejsze jest szukanie wspólnych punktów w naszych „przypomnieniach” czy odkryciach.

        „Jeśli uważasz, że jest tak jak piszesz, że Szmaragdowy Strażnik to jedna i ta sama osoba co Metatron, THOT i Lucyfer to cóż… „

        Nie uważam. Napisałam: >Lucyfer, Thot, Metatron… jedna osoba o wielu imionach?< w formie pytania do przyjrzenia się ewentualnie temu. Nie dałam odpowiedzi na to pytanie – to jedno. Nie napisałam, że to jest Szmaragdowy Strażnik. Ze Szmaragdowym Strażnikiem skojarzył mi się przede wszystkim Zielony Budda, którego połączyłam z jego żeńskim aspektem – Zieloną Tarą. I tak napisałam u siebie w notce: >A może przebudzonym Szmaragdowym Strażnikiem jest… przebudzona świadomość BUDDY Amoghasiddhi – “Niezawodna Moc”, „Wypełniający Cele”? Połączona w harmonii ze świadomością… Zielonej TARY?<

        O Lucyferze, Metaronie i Thocie napisałam w całkiem innym kontekście.

        „Widzę co się dzieje i dlatego tym bardziej nie będę nic pisać… Pozdrawiam serdecznie :)”

        Chyba rozumiem. Także pozdrawiam Cię serdecznie.

        Polubienie

  3. “A “klejnoty w koronie”… to Szmaragdowe Przymierze? Lucyfer, Thot, Metatron… jedna osoba o wielu imionach?”

    No nie wiem czy można utożsamiać Metatrona z Prometeuszem…

    Polubienie

    1. No ja też tego akurat nie rozumiem, bo to tak jakby za jedną osobę uznać ot tak dla prostego przykładu – Tuska, Kaczyńskiego i Palikota, haha 🙂

      no i te klejnoty w koronie jako Szmaragdowe Przymierze.. hmmm.. choć skojarzenie jest ciekawe 🙂

      Polubienie

  4. No cóż powoli dochodzę do wniosku, że sprawa Szmaragdowych Tablic i Szmaragdowego Przymierza zawiera jakąś straszną tajemnicę- być może tajemnicę, o której nie należy się dowiedzieć, skoro sprawy te wzbudzają aż takie emocje i prowadza do bardzo wielu nieporozumień, nawet pomiędzy przyjaciółmi.Jeśli tak jest jak napisałem, to wolę być normalnym człowiekiem i cała ta ezoteryka zaczyna powoli mnie denerwować. Mam w pamięci taka scenę- ile ezoteryków tyle opinii, ile astrologów tyle interpretacji kosmogramu i te wszystkie wojny między różnymi mistrzami Reiki, różnymi szkołami Reiki, mistrzami jakiejś wiedzy. Ktoś tu cały czas sieje niepokój i niezgodę i co gorsza komuś zależy na tym aby te konflikty i nieporozumienia trwały wiecznie!

    a jeśli wchodzą w grę pieniądze to rodzi się dodatkowo zazdrość i zawiść 😦

    Polubienie

    1. „No cóż powoli dochodzę do wniosku, że sprawa Szmaragdowych Tablic i Szmaragdowego Przymierza zawiera jakąś straszną tajemnicę – być może tajemnicę, o której nie należy się dowiedzieć”

      chociaz wyglada na to, ze juz wszystko wiadomo.. kto byl oryginalnym wlascicielem tych tablic… kto je niedawno znow odzyskal:

      https://nnka.wordpress.com/2015/03/29/plyty-cdt-szmaragdowe-przymierze-oraz-masowy-dramat/#comment-44742

      zwroc uwage na to co pisze ta osoba, zwlaszcza to co pomiedzy wierszami… bo tam wlasnie mozna wyczytac te straszna tajemnice… pssst.. beast

      p.s juz kilka dni temu zauwazylam, ze ktos sie na nowo zainteresowal tym tematem i nawet poczulam kto.. a dzisiaj zostal podany link co prawda do tego tematu ale nie na moim blogu a na blogu Jarka

      https://przenikanie.wordpress.com/2013/12/29/jasna-strona-atakow-energetycznych/#comment-389

      Polubienie

  5. Czyli chyba miałem racje ze coś z tym tematem jest nie tak, po prostu taj jak napisałem ktoś chce wykorzystać moją ufność i łatwowierność wobec ludzi, a z drugiej strony moją detektywistyczną żyłkę do wszelkich poszukiwań, a ta osoba o której piszesz wypowiedziała się w sposób bardzo dziwny na ten temat w linku, który przytoczyłaś. Pamiętaj też, że temat ten ruszyłem, trochę jakby na Twą prośbę.

    Polubienie

    1. „po prostu taj jak napisałem ktoś chce wykorzystać moją ufność i łatwowierność wobec ludzi, a z drugiej strony moją detektywistyczną żyłkę do wszelkich poszukiwań”

      powiedzmy, ze wlasnie gdzies tutaj jest „pies pogrzebany”.. i mam na mysli to powiazanie z Projectem Cheops, ktore sugeruje Ra.. byc moze nawet nie zdajesz sobie sprawy z tego powiazania, to cos w rodzaju kontraktu.. kiedys pewna osoba skontaktowala mnie z Projektem Cheops.. to bylo przed ich podroza na Bahamy… kiedy zapytalam sie A dlaczego skontaktowala mnie z kobieta z cheopsa… to ona mi odpisala, ze tak naprawde ona nie zna tej osoby.. choc wczesniej napisala, ze to jej dobra znajoma i ze jak Krysia wroci z Bahamow to bedzie mogla namalowac nowy pejzaz Matki Ziemi, etc… wygladalo wiec na to, ze ta Krysia to dla niej bardzo wazna persona.. napisala mi tez, ze bywala na spotkaniach z ta osoba.. nie majac jednak swiadomosci, ze te spotkania organizowane sa tak naprawde przez PCh… no i co mnie szczegolnie zainteresowalo to sformuowanie, ze.. bylam blisko Krysi a jednoczesnie daleko, bo ona z takimi jak ja sie nie trzyma… no, ale prosze.. ze mna Krysia szybko nawiazala kontakt aco wiecej juz po powrocie grupy cheopsa z bimini dowiedzialam sie… ze bylam tam z nimi!!!

      https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2013/04/26/wczoraj-nad-ranem-obudzilam-sie/

      „a ta osoba o której piszesz wypowiedziała się w sposób bardzo dziwny na ten temat w linku, który przytoczyłaś.”

      tak… „kochany Dawidzie”… tyle, ze ja juz przestalam wierzyc w to jej kochanie.. po prostu.. zauwazylam, ze to tylko ladna przykrywka dla prawdziwej intencji… a niestety ale nie bede tolerowac tego typu hipokryzji… mowic komus slodkie slowka o milosci, a za plecami trzymac noz… i to ciagle robienie z kogos glupiego i odwracanie kota ogonem…

      Polubienie

  6. Być może że kiedyś zetknąłem się (albo się nawet stykam) z ludźmi powiązanymi z Projektem Cheops. Ale to nie to samo. W duchowym świecie panuje niepisana zasada musisz wyrazić swoją wolę aby przejść na ciemną stronę. Dlatego mamy między innymi swoje ciało (czasem niechcianą powłokę fizyczną) aby bronić się przed tymi atakami. We śnie jesteśmy całkowicie bezbronni. Powtórzę po raz drugi i dobitnie nie wyrażałem w żadnej formie woli na współpracę z ludźmi w projekcie Cheops.

    Polubienie

    1. Dawidzie.. jedyne co moge zaproponowac to abyscie wyjasnili te sprawe z Ra.. ja jestem teraz pomiedzy Wami jak pomiedzy przyslowiowym mlotem a kowadlem… on mi podaje cale konkrety na temat tych powiazan w tym 4 kaplanow z mojego pierwszego snu o STUDNI… moze najlepsze wyjscie to Wasza rozmowa na privie, moze na skypie… przykro mi ze tewn temat wywoluje takie spiecia… ale

      Polubienie

  7. P.S. Może Ra pomylił mnie z kimś innym?
    bo ja o ty wszystkim nie mam o tym bladego pojęcia. Po prostu jestem elektrykiem, który od niedawna zainteresował się duchowością, a przedtem interesował się symboliką i matematyką, może jeszcze paleoastronaytyką i UFO może jeszcze różnymi przepowiedniami.

    Polubienie

Skomentuj

