Strażniczka Białego Kryształu vs Czarny Kryształ (?)

Wpis powiązany z notką Przebiegunowanie i nibiriańska nagonka  i wieloma innymi, między innymi tymi dotyczącymi Ślęży…

Z notki Alegoria Kryształowe YH WH

 Grudzień 5, 2011 o 11:58 nnka pisze:

W bardzo wielu readingach Caycego zwiazanych z Atlantydą wymieniane są kryształy. W jednym z nich mówi o inkarnacji kobiety, która była strażniczką takiego białego kamienia (kryształu)

“…dzięki, któremu wielu ludzi przed pierwszym kataklizmem mogło żyć w harmonii z uniwersalną świadomością, komunikując się przez niego i stosownie postępując” w innym miejscu mówi , że nauczyli się (Atlantydzi) zwiększać przez kryształ moc promieni słonecznych “..użycie tych wynalazków przez synów Beliala spowodowało później wstrząsy i zamieszanie. Zadziałali oni promieniami słonecznymi na kryształ… że wywołali wybuch podobny do wybuchu wulkanu..”

http://kodczasu.pl/viewtopic.php?p=39983&sid=b10ea1f2a879d44c86e284a0a5ea16a7#39983

Czarne Słońce lub Czarny Kryształ opisywany w innej cywilizacji mógł być wręczony ludziom.  Osobliwość stworzona sztucznie wewnątrz kamienia lub.. kryształu. (…) – Nassim Haramein

Grudzień 4, 2011 o 21:26 nnka pisze:

Jedyna role jaka odgrywal ten akurat kryształ (a był to raczej Czarny Diament) było rejestrowanie danych i infromacji… To rodzaj zbiorowej świadomości i WYROCZNIA PANA…

Niemcy znaleźli podziemne komnaty ogromnych rozmiarów, na jej środku stał wielki diament, źródło gigantycznej mocy(…) – Omijając Ślężę

Livia: I przychodzi mi w tym momencie na myśl Czarna Kryształowa Czaszka, którą Mama Tika ujrzała w trakcie swojego pobytu na Ślęży i coś jeszcze… Czarna Tuba/Czarny Promień…

AXIS MUNDI ŚLĘŻA?

http://nnka.wordpress.com/2012/07/06/axis-mundi-sleza/

Nnka Listopad 26, 2011:

Potem na jednej z prywatnych sesji (bardzo osobistej dla tej osoby, więc nie będę tu nic przytaczać z zapisków) pojawił się BYT. Osoba ta mieszka … niedaleko Ślęży. Z momentem pojawiania się energii natychmiast padło w kierunku Bytu pytanie- KIM JESTEŚ? I zaskakująca nas odpowiedź. SAMUEL!. Dodam tylko, że osoba nie słyszała o projekcie Cheops, a ja nie byłam nigdy z nim związana.

Omijając Ślężę

24 Styczeń 2014 o 21:38 Livia Ether Flow pisze:

tak, to bardzo ciekawe… ponieważ z tego co mi wiadomo wiele ważnych imprez na Ślęży organizuje tak naprawdę Projekt Cheops, choć w sumie nieoficjalnie ;)

i wciąż za mną chodzą te dwa złote pręty użyte w ceremonii 11 11 11 przez PCh i czuję, że łączy je coś z dwoma złotymi maskami, które Jenny ujrzała w wizji na Ślęży, choć kościół nazwała wtedy zamkiem… hmm….

i raz jeszcze Ashayana Dean:

“Mamy 2 prety i jeden kij w Ziemi i sa to kluczowe konfiguracje energetyczne powiazane z wirami, itp”

Wiry, Wirki… ciekawe, bo w pobliżu Ślęży znajdują się miejcowości o takich właśnie nazwach……….

Spotkanie na Ślęży

earthheartbeatingbw5_bigger

cdn

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

9 thoughts on “Strażniczka Białego Kryształu vs Czarny Kryształ (?)”

  1. Witaj!
    Nie chciałem Ci zawracać głowę ale ostatnio miałem trudności z wejściem na Twój Blog. Dzisiaj jest O.K. Widzę że wielu z nas uważa że z tą Ślężą coś nie tak. W jej okolicy były przeprowadzane bardzo niebezpieczne eksperymenty i uruchamiane „ciemne siły”. Dla mnie jedynym najważniejszym czakramem był i jest WAWEl.Tam spoczęli wszyscy najznamienitsi królowie Polski nawet Ci elekcyjni jak Jan III Sobieski.To na prawdę miejsce mocy i tam powinna być stolcą Polski a nie w Warszawie. Ten Czarny kryształ (czarna czaszka mocy) nie powinna być nigdy wydobyta. Moim zdaniem to przez nią zaczął się upadek Atlantów.

    Lubię to

    1. Witaj Dawidzie.. Tak, była dosłownie jakby jakaś blokada nałożona na mojego bloga, ale wiem dokładnie kiedy i dlaczego to się stało… i nie będe kryć, że miała związek z tym co napisałam na temat prętów i prawdziwego (moim zdaniem) celu ceremonii PCh.. Tak, temat Ślęży ewidentnie się nam przypomina…. Nnka coś przeczuwała, choćby odnośnie tej Osi… no i tu też mamy wątek PCh i ich wykopalisk na Ślęży… czego tak naprawdę tam szukali? Ktoś powie, a co to Ciebie, Was obchodzi… Ano obchodzi i to bardzo… jako że działania PCh nie dotyczą przecież tylko ich prywatnego życia, a jak sami twierdzą – całej ludzkości… Hmm, czuję, że jakaś prawda chce się nam przedostać na powierzchnię i oby tak się stało.. I jeszcze a propos tej OSI i dwóch prętów… Ciekawe, że w Gaja Garden/ Pomiędzy Dwoma Dzbanami widywałam pewien portal istniejący między dwoma tak jakby filarami, aż w pewnym momencie w tym miejscu powstał potężny Biały Wir….. Wdziałam też w tym miejscu podziemny pasaż przebiegający przez podkarpacką górę Chełm, dalej Wawel i idący aż do Ślęży… nie wiem gdzie się kończył, ale widziałam wyraźnie, że zaczynał się.. w Tybecie…….

      Lubię to

  2. Cieszę się ze podzielasz moje zdanie co do Ślęzy, natomiast ja się bardzo, ale to bardzo niepokoję się Słońcem. Ono jest po prostu za spokojne. Tak nie powinno być w maksimum 24 cyklu. Wiesz zapewne że interesuję się nim od 2001 roku i stopniowo nabywałem wiedzę na jego temat. Coś się z nim stało dokładnie w marcu 2012 i od tej pory nie zachowuje się normalnie (plamy rozbłyskujace po bokach Słońca byleby nie w Ziemię) znikające burze. Strzela Słońce na wprost Ziemi i.. rozbłysk nie dochodzi do Ziemi. Nikt nie umie odpowiedzieć dlaczego

    Lubię to

    1. W sumie to mam mieszane odczucia na ten temat Dawidzie 🙂

      Ślęża nie wydawała mi się jakimś szczególnym miejscem, aż do momentu kiedy napisała do mnie pewna osoba… Byłam na Ślęży dwa razy (w październiku i listopadzie 2012) i tak jak pisałam ujrzałam na niej bardzo różne i bardzo skomplikowane zapisy… Ważne jest chyba też to co ujrzałam w Kraskowie.. tak jakby gadzią matrycę i Kryształową Czaszkę Ziemi.. No, ale pisałam już o tym.. w każdym bądź razie tyle ile umiałam przekazałam, bo nie wszystko potrafię i nie wszystko rozumiem… Co zaś Słońca… piszesz o marcu 2012 a mi przychodzi na myśl czas równonocy wiosennej 2012 i to co wtedy widziałam (między innym Czarną Tubę)… a także doświadczenia z 12 12 13… ta jakby nakładka na Słońcu…….. ach i ostatnie słoneczne peryhelium…. muszę raz jeszcze zajrzeć do tych notek.. W każdym bądź razie wczoraj mieliśmy najcieplejszy jak do tej pory dzień 2014 roku… mam wrażenie, że było dosłownie z jakieś 30 stopni, a do tego ciepły, bardzo ciepły wiatr, jakby wiejący z samego serca pustyni…. Zauważyłam też że wspominałeś na Mistyce coś o doświadczeniu ze Złotym Deszczem w dniu wczorajszym…. To bardzo ciekawe…. Bo ja miałam dosłownie wrażenie, że cały dzień był złoty…. a do tego bardzo spokojny…

      Lubię to

    1. Oby ta prognoza się nie sprawdziła, a przecież nieraz już tak bywało.. W każdym bądź razie życzę Wam miłej i ciepłej niespodzianki pogodowej. I jeszcze taka prośba z mojej strony.. Czy mógłbyś napisać coś więcej o tym Złotym Deszczu? Ja taki Złoty Deszcz nazwałam kiedyś Prana Rain… Choć tę złotą energię wczorajszego dnia określiłabym raczej mianem Złotego Wiatru…

      p.s i tak sobie myślę, że może ma z tym jakiś związek mój wczorajszy sen o bursztynowym jaju… nigdy wcześniej mi się nie śniło…. ujrzałam je jednak wcześniej (styczeń 2009) w trakcie spotkania ze Szmaragdowym Strażnikiem…

      bursztynowe jajo… bursztyn…. bałtyckie złoto…

      i jeszcze pamiętam, że Michaela skojarzyła kiedyś to bursztynowe jajo z Ośmioma Jajami Nostradamusa..

      wspominałam o tym między innymi tutaj:
      http://liviaspace.com/2013/05/21/sferyczne-jaja-raport-z-tej-nieznanej-przestrzeni/

      Lubię to

Skomentuj

