Coś dziwnego dzieje się ze Słońcem?

Od bałtyckich plaż po Rio de Janeiro podczas zachodu Słońca zaobserwowano zadziwiające zjawisko. Nasza dzienna gwiazda niespodziewanie zmieniła kształt, przypominając latający spodek. Dlaczego?

28.01.2014b28.01.2014c28.01.2014ehttp://www.twojapogoda.pl/wiadomosci/113255,cos-dziwnego-dzieje-sie-ze-sloncem

To jest dokładnie taki kolor… jaki widziałam w trakcie doświadczeń opisanych w notce 12 12 13 flow ♥ ƸӜƷ ♥, choć nie tylko… Widziałam wtedy Słońce dosłownie w takim kolorze…

Dostrzeglam  teraz miedzy innymi Slonce jako statyczna tarcze, taka bardzo blada i jakby bez zycia.. chociaz mam wrazenie, ze widywalam juz cos podobnego wczesniej… za ta statyczna tarcza, jakby nakladka.. widzialam szybko rotujace i pulsujace  niezwykle jasne i zywe Slonce.. w pewnym momencie dookola niego utworzyla sie bardzo silna aura w kolorze magenta.. ktora co ciekawe przybrala idealny ksztalt odwroconego trojkata.. Slonce znajdowalo sie teraz w jego centrum… Zlocista kula w centrum Trojkata..

http://liviaspace.com/2013/12/12/12-12-13/

i jeszcze komentarz, w którym zamieściłam bardzo ciekawe info dot magenty:

Yod of Father God

As an Amplifier (Talisman) it is defined as Rod of Power – Magenta Wand:

Magenta and Gold Founder Ray merged with Mother Arc. Yod of Father God, also Father Arc, is the Living Compassion of the God head, and the Hand of God’s compassion in action, which is activated through our Heavenly Father (Ascension Glossary)…

http://liviaspace.com/2013/12/12/12-12-13/comment-page-1/#comment-9315

Z kolei w notce Przesilenie Zimowe 2013 napisałam:

Znów widziałam intensywną magentę otaczającą Słońce, która w pewnym momencie przybrała idealny kształ odwróconego trójkąta, podobnie jak w dniu 12 12 13 Tyle, że wtedy widziałam go na kilka godzin przed zachodem, a ponadto tym razem widział go ktoś jeszcze (może zechce się podzielić swoimi wrażeniami?:) Wiele razy widywałam intensywną magentę w momencie Zachodów Słońca i nawet łapałam ją czasem na zdjęciach, ale nigdy do tej pory nie widziałam aby przyjmowała aż tak regularne kształty…. No chyba że były to magentowe kule? Coś bardzo ciekawego stało się też w chwili kiedy Słońce niemal już całkowicie zaszło, a ja ujrzałam wtedy coś w rodzaju tunelu przypominającego energetyczny kanał, bądź dosłownie strumień wody, albo ciekłego kryształu?

Przypomniała mi się też pewna różowa kula z dzieciństwa, ona miała właśnie taki bardzo intensywny kolor:

7 Październik 2013 o 08:58 Livia Ether pisze:

Powróciło do mnie jednak wspomnienie doświadczenia z kulą kiedy miałam 11 lat… Tuż po nim namalowałam bardzo dojrzały (jak na tamten czas) obraz… Widać na nim było zatokę pucką i mierzeję helską, ale tak jakby bardziej futurystyczną? na wodzie unosiła się duża kula w kolorze różu… na brzegu stała kobieta..

http://liviaspace.com/2013/10/06/5-pazdziernik-2013/comment-page-1/#comment-6713

2 Listopad 2013 o 10:07 Livia Ether pisze:

pisalam gdzies o rozowej kuli… ktora namalowalam kiedys jako dziecko tuz po tym jak mialam dziwne doswiadczenie z latajaca rozowa kula, ktora zjawila sie w poblizu mnie gdy zostalam sama w domu… zobaczylam ostatnio pewne zdjecie z filmu ‘Czarnoksieznik z Krainy OZ’.. nie widzialam tego filmu w dziecinstwie, ale teraz dotarlo do mnie, ze te rozowa kule namalowalam dokladnie w miejscu, w ktorym spotkalam Szmaragdowego Straznika!!!!! Ja na tym obrazie stalam przed, na plazy…. w oddali widac bylo HEL (Jurata na wprost) jaka szkoda ze juz nie mam tego obrazu… a teraz.. probowalam go odtworzyc, ale cos mi nie idzie…..

http://liviaspace.com/2013/10/30/ison-i-przemiany-energetyczne-30-10-2013/comment-page-1/#comment-7184

I jeszcze dodam, że info to łączy mi się z wiadomością, którą otrzymałam wczoraj wieczorem od Rakesha.. o niezwykłym odkryciu na dnie Bałtyku: Swedish divers unearth a ‚Stone Age Atlantis’: 11,000-year-old ancient settlement discovered under the Baltic Sea ale o nim napiszę w następnej notce..

….

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

5 thoughts on “Coś dziwnego dzieje się ze Słońcem?”

  1. Ale czy to jeszcze jest Nasze Słońce? Mam już poważne wątpliwości. W sobotę zaobserwowałem niezwykły złoty deszcz jak już pisałem, co się zbiegło z planowym? wyłączeniem monitorów Słońca właśnie akurat w minioną sobotę.

    Polubienie

    1. Dawidzie, dlatego właśnie pytałam o ten Złoty Deszcz.. i wspomniałam, że ja podobny Złoty Deszcz określiłam kiedyś mianem – PRANA RAIN: http://liviaspace.com/2014/01/24/17419/comment-page-1/#comment-11170 To było naprawdę niesamowite doświadczenie, tym bardziej że ujrzałam jak ten Złoty Deszcz opada na mnie dosłownie przez sufit i jak mnie przenika.. ach, to było cudowne, boskie wprost uczucie.. Zresztą o Złotym Deszczu pisałam przy różnych okazjach… Niesamowicie też pokrywa się z moimi doświadczeniami choćby z Przesilenia Zimowego 2013, oraz z Peryhelium Słonecznego 2014 to o czym pisze Randi Green: http://liviaspace.com/2014/01/16/the-galactic-terra-polarian-network-the-effects-of-ison/ W każdym bądź razie polecam Ci tę notkę 🙂 a to blog Randi: http://thepolariannetwork.blogspot.it/

      Polubienie

  2. Kochani! Zachodzace slonce ZAWSZE odbija sie w wodzie. Krytyczne i logiczne myslenie to cos niesamowicie wartosciowego. Ono chroni nas przed KRECENIEM SIE W KOLKO w naszych wewnetrznych swiatach.

    Polubienie

Skomentuj

