Hiszpańska Rocznica

Gaja Garden

*

Równo rok temu w czasie Walentynek byłam akurat w drodze przez Francję w kierunku Hiszpanii….

a-it_s_a_long_journey-988971long journey

choć hiszpańską granicę przekroczyłam już po północy, w dniu 15 lutego 2013..

La Jonquera, noc i wszystko zdające się być troszkę jak sen..

tym bardziej, że hotel, w którym zatrzymałam się na noc okazał się być hotelem z wizji, którą miałam dzień wcześniej, jeszcze we Włoszech…

Tak więc właśnie minął mi pierwszy rok pobytu w Hiszpanii, pokrywając się idealnie z dzisiejszą pełnią, która miała miejsce o godz 0:54:46..

Do tego była to najcieplejsza noc w tym roku…

Ciepła i przyjemnie odlotowa moja pierwsza hiszpańska noc walentynkowa

*

View original post

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

Skomentuj

