Andalusian Grass..

Gaja Garden

andalusian grassto zdjęcie z wczoraj.. no… może troszkę podjarane… trawka…. haha… a więc.. w minione Walentynki JJ poczęstował mnie andaluzyjską trawką.. nie pamiętam już kiedy paliłam ostani raz.. spodziewałam się więc jakichś mociejszych doznać… a tu.. raczej tylko lekki hay… ale przyjemny, o tak… kiedy jednak zaczęłam zasypiać dozałam czegoś ciekawego.. a mianowicie… poczułam, że ktoś niemal fizycznie dotyka mojego czoła w miejscu 3 oka… czułam jak w taki pulsujący sposób mi je naciska… dosłownie jakby za pomocą przycisku chciał otworzyć moje czoło… aż wreszcie poczułam, że mu się udało.. i wtedy ujrzałam jak do otworu w moim czole zbliża się wiele maleńskich świetlistych orbików… a w każdym z nich znaduje się jakiś symbol… próbowałam się na nich bardziej skupić i wtedy ujrzałam jeszcze tylko jednego, w którym wyraźnie dostrzegłam cyfrę: 141

w sumie i bez trawki miałam naprawdę wiele podobnych doświadczeń, a więc nie wiem, czy to ona miała jakiś…

View original post 207 słów więcej

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

Skomentuj

