Ziemia po Wielkiej Transformacji, czyli Wonderful World ;)

Zajrzałam dzisiaj w nocy (po dłuższym czasie) na blog Transformacja2012, aktualnie Złoty Wiek Gai, i w pierwszej chwili odniosłam wrażenie, że cofnęłam się w czasie, po prostu takie było moje pierwsze odczucie:) Najnowszy przekaz od AAMichała.. Czy jesteś gotów, aby urzeczywistnić swoją świętą moc ognia? aa, no tak… czyli tak naprawdę wszystko po staremu;) Przekaz ów szczerze mówiąc tylko przeleciałam

uroczyste ślubowania. Zgodziliście się zejść na Ziemię w tym szczególnym etapie ewolucji, a następnie wcielić się w różnorodnych, często bardzo trudnych, warunkach. Obiecano wam, że kiedy nadejdzie czas kroczyć ścieżką wniebowstąpienia, pozwolicie nam nie honorować waszej wolnej woli, abyśmy mogli zastosować wszelkie niezbędne środki mogące was obudzić….”

hqdefault

taaaaaa……..

😉

ale zaciekawił mnie odbiór tego przekazu ze strony innych:

Płynąca Rzeka
lut 24, 2014 @ 14:00:32

Witajcie,

Przeczytalam wpis Jakuba i nie moge sie powstrzymac, zeby czegos nie napisac.

Moze ni ejestem bezdomna ale… w ciagu ostatniego czasu potracilam wiekszosc zanojomych, przyjaciol i rodzine. Moze i jest to zwiazane z aktualnymi transformacjami, moze jest tak, ze osoby, ktore z nami juz nie rezonuja, znikaja z naszego zycia. Ale nie da sie ukryc, ze jest to bardzo trudne. Wlasnie kolejna fala znajomych wykruszyla sie z mojego zycia. I zostalam prawie sama. Nie mam do kogo zadzwonic, by porozmawiac, ot zwyczajnie o wszytkim i o niczym. Nie zalamuje sie tym, poniwaz wiem, ze jest to zwiazane z transformacja, jednak… jest to trudne. Pracy tez i pieniedzy tez nie mam, poiewaz rozni “zyczliwi” postarali sie, zeby mi “sie wiodlo”.

I nie dalej jak wczoraj mialam podobne refleksje? Czy to o to chozilo? Zebysmy byli samotni i zeby relacje z ludzmi byly takie trudne?

Im wyzsza jest ta energia, tym u mnie gorzej. Na poczatku tego roku w przekazie Matatron zapowiadal, ze w tym roku bedzie nowa fala wydobywania sie prawdy na zewnatrz. To pewnie dotyczy takze relacji z ludzmi. Nagle wybuchaja konfikty, wychodza jakies stare zale, negatywne emocje… A przeciez karma i te sprawy mialy byc anulowane. Miala byc z niej dyspensa, wiec dlaczego ja zauwazam wrecz zjawiska odwrotne? Ta aktualna energia wyciska z podswiadomosci zastarzale emocje i jest normalnie jak w przyslowiowym tyglu, w ktorym wrze i kotluje sie para.

Reasumujac, nie rozumiem juz… Powiem szczerze, ze czas przed transformacji byl dla mnie rajem w porownaniu z tym, co dzieje sie w moim zyciu teraz.

piotrekkowal2
lut 24, 2014 @ 20:52:57

Ja chce tylko powiedziec ze pani zgodzila sie na to przed urodzeniem dla pani i reszty najwyzszego dobra

jakub
lut 19, 2014 @ 21:10:18

Tak mowiac calkiem szczerze, to ta nowa ziemia nie bardzo mi sie podoba

w tej starej mialem wszystko: dobra prace, pieniadze, rodzine, przyjaciol… w tej “nowej” nie mam niczego, ani pieniedzy (i jestem praktycznie bezdomny), ani rodziny (corka sie ode mnie odwrocila ,bo nie mam pieniedzy ani domu), ani przyjaciol (patrz wyzej)… oszolomy new age beda mnie przekonywaly, ze tak wlasnie wyglada proces przejscia z 3d do 5d… naprawde??? Czyli, ze stworca, jakkolwiek by go nie nazywac, dla mnie w tej chwili przez male s i male b ) pozwala na cierpienie nawet wsrod przebudzonych? A moze to jest moja wolna wola? Nie, nie jest, moim pragnieniem jest zycie w dostatku i szczesciu… moze wiec moja karma?… nie, dawno sie pozbylem zwiazkow z karma… Pragne tylko przestrzec, zanim sie oszolomicie do konca tymi ideami: kazde dzialanie ma swoje konsekwencje! W tym swiecie 3d jezeli chcecie zastosowac idee 5d, liczcie sie z konsekwencjami! Mozecie stracic wszystko tutaj, a 5d wam niczego tutaj w zamian nie da!!!

piotrekkowal2
lut 21, 2014 @ 09:29:04

Tak to jes twoja wolna wola. to umowa ktora zawarles przed urodzeniem.

marcin72
lut 24, 2014 @ 17:51:48

A pan panie Kowal skad to wie? Hierarchia Swiatla i Rada Karmiczna powiadomily Pana smsem albo osobiscie o karmie tego czlowieka ? co Pan wie o umowach zawartych przed urodzeniem poza haslami i teoriami ze wypowiada sie Pan z taka pewnoscia profesorska?

lut 21, 2014 @ 20:31:12

Drogi Jakubie,

To wszystko upada, aby mogło powstać od nowa coś innego, coś lepszego. Chaos powiększa się i jego siła będzie bardziej natężona. To bardzo, bardzo dobrze. Wszystko działa w zgodzie z Wielkim Planem Bożym.

Musisz zrozumieć że będzie jeszcze gorzej

ale to “gorzej”, ma znaczenie tylko trójwymiarowe. Wszystko co trójwymiarowe musi upaść i upadnie, dosłownie rozbijając się na składniki pierwsze. Kiedy nie będzie już nic, kiedy ta szara rzeczywistość upadnie i będzie się zdawać że już gorzej być nie może, wtedy dopiero zostanie wprowadzone to, co pięciowymiarowe, ponieważ trójwymiar już nie będzie miał prawa istnienia.

Wszystko upada, chaos powiększa – to bardzo bardzo dobrze.  Wkrótce zrozumiesz, że tak musiało być.

cała dyskusja znajduje się tutaj:

http://krystal28.wordpress.com/2014/02/05/czy-jestes-gotow-aby-urzeczywistnic-swoja-swieta-moc-ognia/

ahhh… po prostu.. rewelacja! i przynajmniej widać o co tak naprawdę chodziło w tej całej transformacji… o to aby wszystko upadło i aby powstał jak największy chaos… taak, to rzeczywiście piękny kierunek zmian.. destrukcja! To samo mówili jeszcze nie tak dawno temu Majowie i Drunvalo Melchizedek.. świat się kończy? nie przejmuj się tym… to nie ważne… chaos będzie tylko się wzmagał…. tak już było i znów będzie…. tak, tak, to wciąż ta sama klika….. ‚Plan Boży’ a ręka kiwa z nocnika;)

WONDERFUL WORLD

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

Skomentuj

