ASHTAR i ja & Szmaragdowe Zgromadzenie Zakonu Melchizedeka

Pamiętam jak mocno poruszył mnie ten obrazek kiedy zobaczyłam go po raz pierwszy…

aliens-nordic

Ta postać, spojrzenie i ta gwiazda na ręce…. (Ra, golden wings, e***) ahh.. i samo imię Ashtar! W sumie niewiele mogłam sobie przypomnieć, tylko te odczucia.. z jednej strony mocne, bardzo mocne przyciąganie… z drugiej wręcz przeciwnie… bardzo duże odpychanie….

jeszcze na Salonie Tajemnic miałam kilka notek, w których wyraziłam swój bardzo krytyczny stosunek wobec Ashtara i jego przekazów…

jednak…

ostatniego wieczoru w Gaja Garden zdarzyło się coś dziwnego..

pisałam o tym gdzieś, ale nigdzie nie mogę znaleźć tej notki..

zapamiętałam tylko tyle, że… On zjawił się przy mnie niemal jak żywy i powiedział, że od tej pory musimy być w zgodzie, bo on jest…. on jest….

Szczerze mówiąc byłam tak zszokowana tym co się stało, że do tej pory nie wiem co o tym sądzić…

dlaczego właśnie on, Ashtar, dlaczego właśnie tego ostatniego dnia w GG zjawił się przy mnie?

przyjęłam w każdym bądź razie to doświadczenie takim jakie było…

następnego dnia wyjechałam z Gaja Garden (Pomiędzy Dwoma Dzbanami 52), a do GG przybył nowy wlasciciel – specjalista od Czarnych Dziur – A.. który już po tym przyśnił mi się jako orioński mag…. oriońska magia…. walka o Słońce/słoneczny portal… zaginione kryształy..

Biały Wir! vs Czarna Dziura!

?

Livia Ether Flow | 5 Marzec 2014 o 11:49

I guess .. France… MS…. 12 12 2013.. and… my heart…. s********… but.. Thetans.. Sword in ORION???

Już w Jabłonce zwróciłam uwagę na obrazek wiszący dosłownie nad moją głową… niby matka boska, ale bardzo dziwna i wyglądająca dosłownie jak żeńskie wcielenie Ashtara..

Ciekawe, że zdaniem niektórych Ashtar to współczesny Archanioł Michał, za którym jakoś nigdy nie przepadałam i to naprawdę mocno nie przepadałam…. zwłaszcza tej jego szabelki w dłoni nie trawię… choć większość ludzi kojarzy się ona z symbolem ochrony, a mnie niestety, ale z przemocą…

guardians/strażnicy.. hmm…

zadziwiające, że dopóki nie spotkałam Szmaragdowego Strażnika nie cierpiałam tego słowa, bo kojarzyło mi się przede wszystkim z systemem więziennym…

ahhhhhh….

ehhhh…

!sha!

la.. la..

Ashtar & Szmaragdowe Zgromadzenie Zakonu Melchizedeka

Sygnaturowa Rada 5 LO – rada Alcyone-Plejady. Straznicy GW-5 Plejady-Alcyone w D-5. Jest to rada bedaca w kryzysie. Rzadzacy Komitet Dowodztwa jest Szmaragdowo-Zlotym Zgromadzeniem Dowodztwo Ashalum. Drugim Komitetem Dowodzacym bylo Dowodztwo Ashtar, zlozone z Ametystowego Zgromadzenia Bra-ha-Rama, nadzorujace rehabilitacje ras Annunaki, ktore przystapily do Szmaragdowego Przymierza. Kiedys w ich sklad wchodzily rowniez organizacje Syrian i Nibirianskich Annunaki, uczestniczace w Bio-odrodzeniu za posrednictwem Szmaragdowego Przymierza. Odlamy Annunaki z Rady Alcyone okreslane sa rowniez jako “Rubinowe Zgromadzenie Annu-Elohim i Annunaki”. W sklad grupy Rubinowego Zgromadzenia wchodza: Nibirianska Rada Dziewieciu, Dwunastu i Dwudziestu Czterech; Plejadiansko-Nibirianscy Annunaki, Federacja Galaktyczna, Kolektyw “Archaniola Michala”, Dowodztwo Ashtar oraz legiony Annu-Melchizedeka. Wielu z dezerterow Rubinowego Zgromadzenia Szmaragdowego Przymierza, wlaczajac w to Federacje Galaktyczna, Dowodztwo Ashtar, Matriks “Archaniola Michala”, Annu-Melchizedecy oraz Plejadiansko-Nibirianscy Annunaki byli odpowiedzialni za manipulacje i zbladzenie ziemskich rodow Anielskich Ludzi od 25 500 r. p.n.e. Grupy te tymczasowo ponownie przylaczyly sie do Szmaragdowego Przymierza w 1992 r podczas Syriansko-Plejadianskich Porozumien i wkroczyly do grupy Opiekunow 5 lipca 2000 r, na mocy Traktatu z Altair. Jednakze 12 wrzesnia 2000 r, wiekszosc z tych grup ponownie wystapila z Sygnaturowej Rady 5 Ligii Opiekunow – Rady Alcyone i przylaczyly sie do Zjednoczonego Ruchu Oporu Legionow Upadlych Aniolow Drakonian w celu promowania planu doprowadzenia do przebiegunowania na Ziemi. Niektore z tych grup tj. np. grupa Enocha, zaakceptowaly Kontrakty Amnestii od Ligii Opiekunow i Miedzywymiarowego Stowarzyszenia Wolnych Swiatow i pozostaly w Szmaragdowym Przymierzu. Ludziom bardzo trudno jest rozpoznac, jakie plany i zamierzenia maja teraz te grupy i zalecana jest duza ostroznosc w kontaktach i komunikacji channeling’owej z tymi grupami.

Szmaragdowe Zgromadzenie Zakonu Melchizedeka

A to niesamowity szmaragdowy motyl, chociaz bardziej nocny.. ostatni motyl ktorego ujrzalam w Gaja Garden:

emerald-butterfly21

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

10 thoughts on “ASHTAR i ja & Szmaragdowe Zgromadzenie Zakonu Melchizedeka”

  1. a tak sobie myślę kiedy to (tzn data) on się u ciebie pojawił.. dlaczego pytam bo skojarzyło mi się to z pewną podróżą niefizyczną… którą odbyłam z koleżankami w, której pojawił się ktoś podobny… zastanawia mnie czy mogła być zbieżność czasowa … ale kurcze nie wiem czy uda mi się odtworzyć datę tego naszego z nim spotkania …. w każdym razie pogrzebię.. tu i tam i spróbuję… ją znaleźć

    Lubię to

      1. nie mogę znaleźć naszej daty …zaczekam może koleżanka pamięta …ona to jakoś bardziej przeżyła 🙂 zdaje mi się jednak,że to była końcówka 2012 …ale ja mam sporą sklerę …,więc zobaczymy co na to aneta 🙂

        Lubię to

  2. i aneta nie zapisała daty ale potwierdza, że to była końcówka 2012 albo styczeń 2013… wychodzi, więc na to, że nasze doświadczenia się nie pokrywają… my kogoś podobnego spotkałyśmy po wybraniu się do początków Atlantydy… to była dość ciekawa medytacja i wszyscy opisywali zaskakująco podobnie jej przebieg….

    Lubię to

    1. „my kogoś podobnego spotkałyśmy po wybraniu się do początków Atlantydy…”

      to naprawdę ciekawe i chętnie bym poznała tę historię… czy ona się może wiąże z tym o czym pisałaś kiedyś u mnie na blogu:

      kiedyś wybrałyśmy się na Atlantydę mentalnie miał to być sam jej początek i miał prowadzić nas taki symbol )|( widziałyśmy lądujące statki i różne istoty schodzące na ziemię wcześniej były sondy badawcze w formie kul światła…. na skafandrach mieli ten znak… dziwne było zakończenie tej wizji.. bo jeden z nich mnie zauważył… a ja zrobiłam coś czego nie umiem wytłumaczyć…

      http://liviaspace.com/2013/12/18/swiateczna-fukushima/comment-page-1/#comment-9309

      a to fragment mojego komentarza:

      symbol, który pokazałaś:

      )|(

      przypomina wewnętrzną część motylka:

      ƸӜƷ

      a tym samym łączy mi się z moimi doświadczeniami z Atlantydą (altantydzki wzorzec, motylek nieskończoności)….

      cd tutaj:

      http://liviaspace.com/2013/12/18/swiateczna-fukushima/comment-page-1/#comment-9309

      Lubię to

      1. no.. dokładnie to ta medytacja… boshe ta moja sklera przestaje być durnym żartem staje się rzeczywistością… nie pamiętałam, że o tym pisałyśmy… zaczynam się, więc powtarzać niczym stary tetryk:).. jak będę ci po raz enty opowiadać tą samą historie możesz mi przywalić 🙂

        Lubię to

  3. Mnie Ashtar kojarzy się z art. O”Grzesiu” nieżyjącego już dziś ufologa Kazimierza Bzowskiego, może sobie przypominasz? A podam jeszcze linka do tej historii.
    „Grześ” skończy w 2016r. dwadzieścia lat i ma.. i ma pójść w ślady Ashstara Sherana…. Ciekawa historia tego chłopca i jego rodziny… bardzo ciekawa….
    Livia, a może ona łączy się z Twoją przygodą z Ashtarem?

    http://paranormalpl.wordpress.com/2010/03/24/wybraniec-gwiezdnych-ludzi/

    Lubię to

    1. Tak, pamiętam tę historię Michaelo… jednak być może i Ty pamiętasz jaki był mój stosunek wobec Ashtara… a więc naprawdę byłam wręcz zbita z tropu kiedy to właśnie on pojawił się przy mnie i to w tak szczególnym dla mnie momencie… to były moje ostatnie chwile w Gaja Garden… ostatni Zachód Słońca… chwile pełne głębokiego wzruszenia… choć później powróciłam tam jeszcze w dniu 21 12 2012, choć już niefizycznie…. właśnie w momencie Zachodu… ale……………….

      czy wiadomo Ci może jak się potoczyły dalsze losy Grzesia? bo ten rok 2016… blisko do 2017 i i mnie się jakoś wiąże właśnie z tym rokiem… dla mnie przynajmniej szczególnym… i z całego Serca pragnę, aby ta cudowna wersja wydarzeń okazała się prawdą… bo póki co naprawdę niezbyt dobrze się dzieje na Ziemi i tak jakby mój sen o panu SlotWinSkim zaczął się urzeczywistniać?

      przede wszystkim wiele osób uskarża się na brak energii życiowej i wzrastające poczucie bezsensu….

      ah, wkleję tu przy okazji komentarz Rakesha z innej notki, bo też dotyczy Ashtara:

      Ra Ka Isha (rakmeister) | 5 Marzec 2014 o 16:04

      3 i just see now.. lol ashtar. ha,
      krista raise was part a that.. groundcrew also for a while. (as she had a drinking mug i saw) maybe that why someone also likes her. haha. and rest manipulation will im guessing be from that direction. and the someone. past and present doings. some i guess trying to fix in the now they did in the past. hide while trying to fix. or control… more. who knows…

      quick search yahoo group:

      Hi Trevor,
      The Galactic Federation is a collective of Jehovian Annunaki from Sirius-A who run both that and Ashtar Command. They have entered the Emerald Covenant (Guardian Alliance group)on bio-regenesis contracts at various times throughout history, only to defect when it suited their immediate needs. A partial list of their greatest hits includes: Partial responsibility for the “Great Flood” in 9558 B.C;Stealing the Arc of the Covenant box on multiple occasions and raiding the Emerald Covenant “Christ Mission” in 23 A.D. Most recently, they have entered into and broken from both the Pleiadian-Sirian Agreements of 1992 and the Treaty of Altair in 2000. So, no, Galactic Federation is most definitely not part of the Guardian Alliance. “Voyagers II” goes into this in some detail and is definitly worth checking out. Hope this helps…

      LaVas,
      Mark Schruth

      //////////////////. In November 1992, the Pleiadian-Sirian Agreements
      > emerged through a confrontation between Annunaki races of the Fallen
      > Annu-Elohim, competing Fallen Anu-Seraphim Annunaki and
      > Drakonian-Reptilian-Insectoid races of the Dimension-10 Fallen Seraphim
      > collective and the Human and Guardian races of the Emerald Covenant.
      > All interstellar races knew since 22,326 BC that this confrontationwas
      > likely to occur during the long-anticipated 2000-2017AD Stellar
      > Activations Cycle; only humanity has been “left in the dark” regarding
      > knowledge of these events, precisely due to the interstellarpolitical
      > realities that have existed on Earth since 22,326 BC. The 1992
      > agreements marked the entry of several previously Fallen Anunnaki
      > collectives into the Emerald Covenant following their many thousands of
      > years of covert manipulation of Earth Human and Anunnaki-Human-hybrid
      > races. The Fallen Angelic Anunnaki groups who entered the Emerald
      > Covenant in 1992, after a long history of running manipulative “One
      > World Order” anti-Christiac dominion agendas on Earth are as follows:
      >
      > * The Jehovian-Sirius-A Anunnaki that run Galactic Federation and
      > Ashtar Command.

      1
      > * The “Archangel Michael” Nephite-Nephilim-Necromiton Anunnaki-hybrid
      > collective of Orion, Alpha-Centauri, Sirius A and Andromeda.
      2
      > * The Anu-Seraphim Alpha-Omega-Order Templar Melchizedeks.
      3
      > * The Thoth-Enki-Zephelium-(Zeta) Anunnaki collective of Nibiru and
      > Sirius A.
      4
      > * The Enoch Jehovian-Anunnaki collective of Arcturus and Orion.
      5
      > * The Anu-Seraphim Pleiadian Samjase-Anunnaki of Alcyone andtheir
      > Enlil-Odedicron and Marduke-Necromiton Nibiruian allies.
      6
      >
      > In 1992 all of the above Anunnaki groups officially entered the Emerald
      > Covenant in an effort to gain support from Emerald Covenant races in
      > their intended stand against the competing Reptile-Insectoid
      > Rigelian-Zeta-Zephelium, Omicron-Drakonian (Dragon-Moth) and
      > Odedicron-Avian-Reptilian Fallen Seraphim races of Orion, the
      > Necromiton-Andromie “Beetle-People” and their “Men In Black” hybrids,
      > and the Centaur and Marduke-Dramin-Anunnaki-Omicron hybrids ofAlpha and
      > Omega Centauri.
      >
      > If the Anunnaki races had remained loyal to the 1992 Emerald Covenant
      > Pleidian-Sirian Agreements, the contemporary Earth drama would have
      > unfolded much differently than it has, as the united Emerald Covenant
      > Guardian Races and Anunnaki legions could have easily protected the
      > people of Earth from the intended 2000-2017 One World Order dominion
      > campaign of the united Drakonian Agenda Fallen Seraphim races.
      > ////////////////////.

      And so it is. Ashalum. (group answers with “Ashalum”)
      > Ashalum is a version of “we go in peace”, but
      > it is “we go in Peace in Love and Unity”.
      > It is also the name of the Council, the part of
      > Alcyone Council, the Council of Ashalum,
      > Ashalum Command as opposed to Ashtar Command
      > of the Annunaki Fleets.
      >
      > Ashalum Command are the members of the
      > Guardian Alliance, which is a large inter-galactic
      > group of Star Gate Guardians. Ashalum Command
      > are the ones who contacted us and contacted
      > the Eieyani of Inner Earth to tell them of the
      > crisis and they are assisting us. They are
      > primarily composed of the Maharaji Blues,
      > the Blue Humans from Sirius B, Density 2. So I
      > would like to send a “thank you” to the
      > Ashalum Command and to all of the
      > Emerald Covenant Races who have stayed with us
      > through all these tribulations.
      > The time for Freedom has come. Thank you.
      > (many say, “thank YOU” and there is clapping). 4:31
      >
      > ~ Copyright 2001, A’sha-yana and A’za-yana Deane
      >

      so in nowtime. they try to be good again.. and act in accordance.. with their own words and thus deeds…

      yet seems not all a them are playing nice..

      as one a their main-control-ships (jehovi) went BOEM in interstallar space. GONE..

      So maybe they better act inline with that they serve.. GA no. but fall under call it supervision/oversight of GA/IAAFW now…

      livia will get this “note”. as pablo wrote at 1time.. 28dec2012

      “kadeem and you have been working to stop a menace ”
      well relates to this same… stuff.

      and Hu3 is on standby #Nowtime haha…

      http://liviaspace.com/2014/03/03/kwadratosphera-i-szmaragdowa-tarcza/comment-page-1/#comment-14223

      Lubię to

Skomentuj

