Hiszpańskie węzły karmiczne….

Temat KARMY okazał się dla mnie wyjątkowo męczący… do tego stopnia, że dzisiaj z rana nie chciało mi się dosłownie palcem kiwnąć…  Jarek umówił nas jednak na oglądanie nowego domu… i nie bardzo mogłam się  z tego wykręcić… Zebrałam się więc jakoś… w sobie… ubrałam….  tyle, że droga pomiędzy domem, a samochodem okazała się dla mnie niemal nie do przebycia…. dosłownie przekraczam próg i czuję, że.. słabnę… pomyślałam sobie, że to już chyba koniec ze mną…  opadam na pobliskiej ławce… widząc w tym samym czasie ogromny błysk słonecznego światła… dosłownie eksplozję… ale jakby raczej w środku mojej głowy..  a w tym blasku lwią twarz…

emanującą taką bardzo, bardzo silną energią….

MOC

i czuję, że żyję dalej dzięki tej odgórnej ingerencji energetycznej..  cudownie… wstaję więc i idę w kierunku samochodu.. właściwie bez potrzeby poruszania nogami, które same mnie niosą… nie ważne, że się plączą… ja płynę… znów…..

NOWY DOM

Pierwsze co mi się rzuca w oczy to napis na ścianie:

be the change

BĄDŹ ZMIANĄ, KTÓREJ PRAGNIESZ W ŚWIECIE (Gandhi)

o jak miło, choć nie sądziłam, że potrzebuję takiego przypomnienia, ale może jednak?

🙂

idę dalej… zaglądam do nowej sypialni i pierwsze co widzę?

3 Pieczęcie Melchizedeka zdobiące front łóżka..

IMG_20140323_152156bb

którym przyglądam się dosłownie oniemiała….

whats up???

Ciekawe to tym bardziej, że akurat wczoraj wieczorem zauważyłam iż z bloga Jarka zniknęła notka nt kwadratosphery, w której była mowa właśnie o tej pieczęci…. Idę mu więc o tym powiedzieć na górę  i wtedy dostrzegam następną Pieczęć umieszczoną tym razem na Schodach….. Wchodzę na nie myśląc sobie.. DLACZEGO WCZEŚNIEJ NIE DOSTRZEGAŁAM TEGO SYMBOLU… a teraz on zdaje się być niemal wszędzie…. jakby chciał mnie osaczyć…

Sam dom w pierwszej chwili sprawia wrażenie labiryntu…

IMG_20140323_151839IMG_20140323_151801

be the change3

nie mogę ogarnąć tych wszystkich schodów…

prowadzących nie wiadomo dokąd…

i tak nieco zagubiona trafiam na patio…

i na kolejne schody…

IMG_20140323_152038

w porównaniu z ogrodem, który mam w Esperanzie to naprawdę miniaturka, choć jakże  urocza.. no i będę mieć miłą odmianę… wyświetla mi się jednak przed oczami widok na La Maromę i nie wiedzieć czemu obraz Białego Kota siedzącego na jej szczycie…   Biały Kot i La Maroma niczym wielki biały kryształ….  z zamyślenia wybudza mnie jednak szybko delikatny dźwięk dzwoneczków…  i wtedy zauważam coś co sprawia, że o mało co nie padam z wrażenia:

IMG_20140323_151940

ale właśnie w tym momencie podtrzymuje mnie na nogach:

KARMICZNY WĘZEŁ

IMG_20140323_151830

w rzeczywistości węzeł ten przedstawia się raczej tak: Shrivatsa.. jednak podobieństwo jest naprawdę duże i przypomniał mi się  jeszcze inny podobny znaleziony niedawno przez Jarka w pobliżu Esperanzy link

KARMA POLICE

dodane z rana

be2xxx22

„o jak miło, choć nie sądziłam, że potrzebuję takiego przypomnienia, ale może jednak?”

ależ jak najbardziej, już załapałam w czym rzecz:)

nie wiem tylko dlaczego komórka na tym zdjęciu zdaje się być niemal przeźroczysta.. bo mimo iż zasłoniła moje oczy to ja je bez problemu widzę… hmm, nie wiedziałam, że Jarek ma taką magiczną komórkę, haha… ja swojej nie mam od lat, ale na taką to bym się może i skusiła.. miauuu;)

cdn…..

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

6 thoughts on “Hiszpańskie węzły karmiczne….”

  1. Kojarzy mi się z Dżeki Czanem 😀 w każdym razie jestem pod wrażeniem tego że Azjaci potrafią robić właśnie takie ekranizacje swoich legend, Cały urok tego serialu polega na tym że jest lekko kiczowaty i ten kicz w połączeniu z głęboką wiedzą mistyczna.. no po prostu odlot. A u nas co? Bida z nędzą,nikt nic nie robi na temat folkloru Słowian,Wołchwów itp tylko jak nie kolejna ekranizacja Biblii, to JPII 100,eh… w prawdzie jest animacja o Kniaziu:

    http://bialczynski.wordpress.com/2010/12/14/kniaz-wlodzimierz-rosyjska-wizja-baji-film-rysunkowy-w-mikolajkowym-prezencie/

    ale robiona przez kk, tak więc Słowianie są w filmie złymi, brzydkimi satanistami
    a najeźdźczy są dobrzy i piękni… i mądrzy.

    Polubienie

Skomentuj

