UFO nad Montsegur, moje francuskie sny & déjà vu..

Nie jestem pewna, czy to było dokładnie nad Montsegur, ale wydaje mi się że gdzieś w okolicy i że z całą pewnością były to Francuskie Pireneje… Mam też wrażenie, że śniłam już kiedyś ten sen… Ot takie senne deja vu…. W pewnym momencie zauważyłam na niebie kilka obiektów przypominających mydelniczki, albo jeszcze bardziej myszki komputerowe… Cygara są raczej bardziej wydłużone, ale w sumie nie znam się na tym, a więc może była to i jakaś wersja cygar, ale w wersji short… W każdym bądź razie obiekty te sondowały uważnie teren, a ja wiedziałam, że tym czego szukają… ahh. Przypomniał mi się tez inny sen związany z Francją.. Miałam w nim na sobie długą czerwoną sukienkę… i uciekałam z jakiegoś zamku na wzgórzu.. Dookoła widac bylo wiele ogni i slychac potworne krzyki… działo się coś przerażającego… wiedziałam jednak, że.. moje dzieci są ukryte w złotej skrzyni… i jesli tylko… mnie jednak sie nie udało… w pewnym momencie zlapal mnie potężny mężczyzna.. pamietam tylko jak upadam na kamienny bruk..  a mężczyzna z pelna bezwzglednoscia wykręca mi rękę… bol… potworny ból… tak silny, że aż wybudził mnie ze snu… bol jednak nawet po przebudzeniu sie nie minal… przez cały dzień go czulam.. zwlaszcza w obojczyku… co ciekawe we wczesnym dzieciństwie miałam złamaną rękę właśnie w tym miejscu.. hmm… Nie wydaje mi się, abym w tym śnie uciekała z Montsegur, choć tak jakby coś te sny ze sobą łączyło…. Musiałabym też chyba przypomnieć nieco innych doświadczeń z Francją, w tym z Montsegur i Lourdes, a więc o tym w dalszej części… tym bardziej, że właśnie coś sobie przypomniałam…

yourliv

wcześniejsze notki o Montsegur:

Podróż do Kraju Basków…

Kamyk z Montsegur

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

2 thoughts on “UFO nad Montsegur, moje francuskie sny & déjà vu..”

Skomentuj

