Livia Ether Flow (like a butterfly) & LION POWER (higher-up)

Mój komentarz z notki 12 12 13 flow ♥ ƸӜƷ ♥

Livia Ether Flow

Po tym jak opisałam swoje niedawne doświadczenie ze słonecznym rozbłyskiem i lwią twarzą w jego centrum:

http://liviaspace.com/2014/03/23/wezly-karmiczne-etc/

napisała do mnie pewna osoba, której Lew ten skojarzył się z Jezusem (nie wiem, ale być może chodzi o Lwa Judy)

Pisałam, że tego dnia (12 12 13):

/wciaz mialam wrazenie, ze na niebie widze wiele skrzydel i wiele, wiele twarzy przygladajaych mi sie z gory….. szczegolnie widoczne byly twarze o pewnych specyficznych rysach…. /

jakiś czas temu na profilu Rakesha znalazłam taki obrazek:

1978873_10153962335015171_728569073_n

piękny… tyle, że te istoty, które wtedy widziałam to nie były typowe lwy, a raczej istoty będące połączeniem lwa i człowieka.. bardziej ludzie, ale o takich bardzo kocich twarzach…

w każdym badź razie dzięki temu niedawnemu doświadczeniu z Lwem poczułam ogromny przypływ energii i przypomniała mi się moja notka poświęcona MOCY:

http://liviaspace.com/2013/12/29/moc/

postanowiłam nawet wtedy namalować swoją kartę mocy, ale jakoś mi to nie wychodziło… w nocy z 30 na 31 grudnia miałam wizję pięknej bogini, takiej ludzko kociej i to właśnie ją postanowiłam umieścić na tej karcie.. tyle, że efekt mocno mnie zaskoczył…. zamieściłam ten rysunek w notce o mojej gwiezdnej rocznicy:
http://liviaspace.com/2014/01/06/moja-gwiezdna-rocznica/

a najbardzie zaskoczyło mnie to, że zamiast kociej bogini narysował mi się co prawda lekko kotowaty, ale mężczyzna

🙂

postanowiłam więc spróbować jeszcze raz, ale i ten rysunek uznałam za nieudany, mimo iż tym razem wyszła mi kobieta…

  kiedy jednak położyłam oba rysunki obok siebie to mnie dosłownie olśniło… że oni razem wyglądają jak para i troszkę jak Jezus i Maria Magdalena..

na koniec polączyłam te obrazki w taki sposób:

choć póki co jeszcze nie doszłam do tego dlaczego właśnie taki układ i czy w ogóle jest w tym jakiś głębszy sens… dlaczgo jeden mężczyzna w środku i dalej tak jak widać.. miałam jakieś przebłyski w związku z tym, ale skończyło się na przebłyskach…..

hmm….

No, ale teraz tak mi się to przypomniało… zwłaszcza gdy ta osoba napisała mi o tym Jezusie i Ktoś odezwał się w tym temacie…

10 Styczeń 2014 o 14:27 napisałam:

/Chyba juz wiem o co chodzi z ta Boginia powracajaca na Lwie… to ma zwiazek i z notka poswiecona MOCY i z najnowsza Earth like a butterfly Najpierw trzeba bylo aktywowac Siec Wielkiego Bialego LWA, aby Bogini mogla powrocic… stad w tytule mojej notki owo FLOW i motylki…. to sie na pierwszy rzut oka wydaje pozbawione sensu, Lew i Motyl.. dosc dziwaczne polaczenie… ale sens jest i to gleboki…. sprobuje do tego dojsc :)/

to też ciekawie, bo właśnie ostatnio po tym zastrzyku lwiej energii poczułam się dosłownie tak jakbym znów miała skrzydła i mogła na nowo wzbić się do góry… choć użyłam wtedy słowa… płynąć.. flow….
🙂

to już koniec komentarza… ale już po jego opublikowaniu przypomniał mi się jeszcze Sen o złotych myszach tańczących dookoła słonecznego dolmenu i wielkim słonecznym kocie który wcześniej przypomniał mi się w momencie gdy dowiedziałam się o aktywacji Sieci Wielkiego Białego Lwa.. Napisałam o tym w notce The Return of the Ark of Covenant także o bardziej osobistym wątku związanym z Arką..  a potem dodałam notkę  Great White Lion Activation 2013 & Montsegur 

tego lwa przed kilkoma dniami ujrzałam w słonecznym blasku, a więc nie wiem, czy był biały, czy złoty.. ale sprawiał wrażenie słonecznego, a więc i złotego…

wpisy powiązane:

Lwia Brama 2013 i Biały Kot

Lipcowa Pełnia i Tajemnica Marii Magdaleny z dnia 22 lipca 2013

The Arc of the Covenant by Azuritepress

etc

 sporo tego, a i tak nie o wszystkim napisałam.. cóż, po prostu wciąż staram się to jakoś sensownie poukładać… tym bardziej, że doświadczenia opisane w hiszpańskich węzłach karmicznych wyraźnie mi pokazały, że to nie koniec, a ewidentna kontynuacja….. hmm, tak jakby wszystko zaczęło się od tej lipcowej pełni 2013, ale może się mylę.. i to też był tylko jakiś tam cd czegoś co wcześniej, raczej na pewno… ‚arka przymierza… to się stanie w esperanzie’… ja jednak nawet nie jestem pewna co i czy w ogole sie stalo… jesli tak to podejrzewam, ze mialo zwiazek wlasnie z ta data 12 12 13..

nie wiem też jak do tego wszystkiego (w tym do BIAŁEGO LWA)  ma się SZMARAGDOWY LEW, którego ujrzałam tuż przed 12 12 13 http://liviaspace.com/2013/11/07/great-white-lion-activation/comment-page-1/#comment-7454 ale z pewnością musi istnieć jakiś związek z SZMARAGDOWYM STRAŻNIKIEM.. 

szmaragdowy lew, biały.. złoty….

Przypomnę też tutaj dwa komentarze:

Dawid56

Wielki biały Lew kojarzy mi się z Aslanem z Opowieści z Narni i sama Narnią (czyli miejscem które zobaczyła Alicja po drugiej stronie Lustra (odbite V) Z drugiej strony Lew (Regulus) osiągnął “0″ Panny w marcu 2012 po 26000 latach

Livia Ether

Ach ASLAN, jak cudownie ze o nim przypomniales Dawidzie

ten obrazek (klik) pasuje idealnie takze do wczesniejszej notki (klik) i dyskusji pod nia:)

a tutaj.. przez wzglad na te zielone oczy i zielone tlo skojarzyl mi sie z szmaragdowym straznikiem..

🙂

no i połączył mi się ten Szmaragdowy Lew z MOCĄ, zwłaszcza z tą kartą:

strenght alchemical tarot

o czym piszę więcej w komentarzu pod tamtą notką..

a także z:

Szmaragdowe Zgromadzenie Zakonu Melchizedeka

Sygnaturowa Rada 12 LO – Rada Aramateny-Liry.

Szmaragdowe Zgromadzenie Elohei-Elohim Anuhazi hominidzi Felinianie Chrystusowi Zalozyciele. Straznicy Gwiezdnych Wrot (GW)- 12 Lira-Aramatena w D -12 (czyt. wymiar dwunasty).

no dobrze, tu widać ogromny związek.. ci Felinianie.. Chrystusowi Założyciele… tyle, że ja.. hmm… jakoś nie mogę tego tak do końca załapać… bardzo polubiłam w ostatnim czasie koty, tak jakby na nowo, a dokładniej zbliżyłam się do nich na powrót dzięki jednej konkretnej osobie.. ale był taki okres, że miałam do nich jakąś awersję i może tu jest kot pogrzebany?

cdn…

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

6 thoughts on “Livia Ether Flow (like a butterfly) & LION POWER (higher-up)”

    1. ‚Et tu Brute, contra me’??? Alteo 🙂 Trzy razy wymieniłam w notce imię JEZUS.. dokładnie tyle samo co Ty w komentarzu.. a więc wychodzi na to, że obie równo ględzimy 😉 Zresztą nawet jeśli ględzę to chyba nie jest to takie typowe religijne ględzenie 🙂

      A jak byś się ustosunkowała do tego:

      /Szmaragdowe Zgromadzenie Zakonu Melchizedeka

      Sygnaturowa Rada 12 LO – Rada Aramateny-Liry.

      Szmaragdowe Zgromadzenie Elohei-Elohim Anuhazi hominidzi Felinianie Chrystusowi Zalozyciele. Straznicy Gwiezdnych Wrot (GW)- 12 Lira-Aramatena w D -12 (czyt. wymiar dwunasty)./

      http://liviaspace.com/freedom-teachings-2/szmaragdowe-zgromadzenie-zakonu-melchizedeka/

      ?

      Polubienie

      1. cóż ja mogę powiedzieć moja ignorancja sięga głębiej niż przypuszczasz
        a./Szmaragdowe Zgromadzenie Zakonu Melchizedeka
        nie mam bladego pojęcia co to… widziałam, że wspominasz o czymś takim na blogu… i na tym moja wiedza się kończy
        Sygnaturowa Rada 12 LO – Rada Aramateny-Liry.
        jeszcze gorzej tą nazwę widzę po raz pierwszy 🙂
        Szmaragdowe Zgromadzenie Elohei-Elohim Anuhazi hominidzi Felinianie Chrystusowi Zalozyciele. Straznicy Gwiezdnych Wrot (GW)- 12 Lira-Aramatena w D -12 (czyt. wymiar dwunasty)/
        znam nazwę Felinianie… to już coś 🙂
        link no cóż muszę poczytać …choć ostatnio kiepsko mi ta czynność idzie… ale zajrzę już otworzyłam 🙂

        Polubienie

      2. „cóż ja mogę powiedzieć moja ignorancja sięga głębiej niż przypuszczasz”

        haha… przypuszczam raczej, że twoja nieignorancja sięga głębiej… tak więc ciekawa jestem co sądzisz o Felinianach i może hasz jakieś wspomnienia z nimi związane? 🙂

        Polubienie

  1. Poczytajcie sobie kobitki 😀

    W buddyzmie tybetańskim głównym symbolem żeńskiej zasady jest dakini, „podniebna tancerka”, pełna mocy kobieca forma, która ujawnia się w duchowych wizjach, snach i podczas medytacyjnych doświadczeń. Zachodni naukowcy i interpretatorzy będący pod wpływem czy to psychologii jungowskiej, czy współczesnych nurtów myśli feministycznej, krytykowali buddyzm tybetański uznając dakinię za psychologiczny „cień”, boską wybawicielkę bądź uprzedmiotowiony produkt patriarchalnych rojeń. Judith Simmer-Brown podchodzi do tego zagadnienia z pozycji nie tylko zachodniego badacza, ale również doświadczonej adeptki buddyjskiej tantry, dowodząc, że dotychczasowe interpretacje dakini są błędne.

    Autorka w nakreślonej na łamach swojej książki duchowej podróży poprzez nasycony niezwykłymi wizjami świat tantrycznych rytuałów, z naukową wnikliwością przedstawia dakinię jako symbol różnych poziomów osobistego urzeczywistnienia buddyjskich prawd, takich jak: sacrum kobiecego i męskiego ciała, poczucie głębokiej jedność ciała i umysłu osiągane w medytacji oraz podobna przestrzeni fundamentalna właściwość samego umysłu.

    Spotkanie dakini przez osobę praktykującą tantrę jest wolnym od wszelkich koncepcji żywym i poruszającym przeżyciem. Niniejsza, unikatowa praca, oparta na tego rodzaju osobistych doświadczeniach, zainspiruje każdego, niezależnie od płci, kto szczerze poszukuje duchowości i interesuje się tantryczną tradycją buddyzmu tybetańskiego.

    Judith Simmer-Brown jest profesorem w Katedrze Studiów Religijnych na Uniwersytecie Naropa i wybitną buddyjską uczoną. Była uczennicą Czogjama Trungpy Rinpocze, a w tradycji buddyzmu Szambali pełni rolę starszego nauczyciela buddyzmu (aćarja).

    http://www.rogaty-budda.pl/goracy-oddech-dakini.html

    Polubienie

Skomentuj

