Sen o uwalnianiu motyli…

Tuż po tym gdy skończyłam pisać notkę Flower of Life jako Kwiat Śmierci i ANTY MERKABA… poczułam duże zmęczenie.. a więc położyłam się i szybko zasnęłam… Z reguły gdy budzę się z takich popołudniowych drzemek czuję się cudownie zrelaksowana i mam lepszy nastrój niż przed zaśnięciem.. Nie tym razem jednak… Tuż przed pobudką przyśniło mi się, że… zjawiła się przy mnie pewna osoba związana z D.M i była na mnie zła o to, że dodałam tę notkę o Anty Merkabie.. Patrzyła na mnie tak dziwnie jakby chciała mnie zahipnotyzować, ale jej się to nie udało, bo zrobiłam coś w rodzaju skoku, tak jakbym się wywinęła do tyłu i dzięki teu znalazłam się na zewnątrz… K***** zniknęła z mojego pola widzenia.. jednak… moją uwagę przyciągnęło coś innego, a mianowicie..  stojący na ziemi ogromny słój cały wypełniony uwięzionymi w nim motylami.. Początkowo myślałam, że wszystkie biedactwa są już martwe, ale okazało się, że te leżące bliżej powierzchni jeszcze żyły i bez problemu zaczynały wylatywać ze słoika na wolność…

 glowing-butterflies-in-a-bottle-1680-1050-8117aaaa

Niestety te leżące na dole nie rokowały już nadziei(: Postanowiłam je więc ułożyć w pewnym miejscu pod jakimś krzaczkiem, ale docierając tam zuważyłam że znajduje się już tam wiele innych, bardzo dziwnych motyli…  przypominających troszkę małe przestraszone kurczaki… a właściwie będących jakby połączeniem motyli z ptakami… Widać było, że wszystkie okropnie się męczą… trzęsąc się w konwulsjach… Naprawdę przerażający widok… który sprawił, że obudziłam się przygnębiona i zmęczona bardziej zanim zasnęłam….

Dodam tylko, że po jakimś czasie sen ten przypomniał mi o innym śnie:

Lewitacja, śpiew i motyle w śnie, oraz bank nasion i sekret Echnatona..

Wczoraj z kolei rzuciła mi się w oczy pewna wiadomość o nazistowkich plakatach w rosyjskim metrze…. i momentalnie przypomniałam sobie, że widziałam już kiedyś identyczną wiadomość… I niestety, ale mam coraz silniejsze wrażenie, że to co się obecnie dzieje to po prostu wersja wydarzeń z mojego snu o panu SlotWinSkim.. pocieszające jest tylko to, że sen ten skończył się dobrze, aczkolwiek zanim się skończył…..

Dodane z rana

w nocy miałam znacznie przyjemniejsze sny… znów śniła mi się Francja, tym razem jednak nie Montsegur a jakiś zamek położony blisko wybrzeża.. Z jednej z komnat wydobywało się takie cudowne niebieskie światło, przypominając mi o czymś, bo zaczęłam płakać.. Przed zaśnięciem przypomniał mi się nie wiedzieć czemu inny sen, który miałam w Lourdes… o Źródle, do którego spływały wszystkie inne strumienie… i to dziwne kino… a potem okazało się, że w realu naprawdę znajduje się w tym miejscu kino, dosłownie po drugiej stonie Rue la Grotte… Czułam przy tym duże przyciąganie do Lourdes i pragnienie, aby… wrócić tam po to aby urzeć.. Naprawdę nie wiem dlaczego akurat Lourdes, ale z rana J powiedział mi o czymś co się z tym połączyło, choć nie miał pojęcia o tym czego doświadczam.. Zanim się jednak obudziłam znajdowałam się w jakimś nieznanym francuskim domu i był ze mną T******* nie wiem dlaczego właśnie on, bo nawet nie znam go zbyt dobrze i nie wiem jak wygląda… ale w tym śnie… bardzo mnie wspierał… i był taki kochany…. tak bardzo, że obudziłam się z oczami mokrymi od łez…. … nie mogłam tylko zrozumieć dlaczego właśnie tę osobę ujrzałam w śnie, a nie np. kogoś z kim jestem naprawdę mocno związana….. związana?  tak naprawdę……… bardziej zmęczona.. zarówno tę więzią jak i każdą inną… i tak ogólnie wszelkim możliwym rodzajem więzi i więzów, krępujących tylko moją swobodę ruchów….. tak więc wybieram bycie rozwiązłą……

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

Skomentuj

