Białe Pueblo i Tajemnica Pieczęci Melchizedeka….

Dawid 56 napisał, że dzisiejszy dzień tj 3 kwietnia ma wibrację cyfry 14

to mój komentarz z notki

Wielki Krzyż Kosmiczny – apogeum 22-23-04-2014 będący odpowiedzią na komentarz Dawida:

Może pamiętasz Dawidzie tę notkę o Pieczęci Melchizedeka:

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/03/03/kwadratosphera-i-szmaragdowa-tarcza/

niedawno odkryłam kilka takich pieczęci w tym nowym domu, do którego właśnie dzisiaj się przeprowadzam.. pisałam o tym w innej notce:

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/03/23/wezly-karmiczne-etc/

a wczoraj odkryłam kolejne trzy identyczne pieczęcie, ale usytuowane tym razem z boku łóżka a nie od frontu… i co niesamowite w momencie gdy się położyłam na jednej z nich zaczęła się dosłownie na moich oczach manifestować niemal żywa twarz… przypominająca do złudzenia Jezusa.. albo Melchizedeka? choć na zdjęciach aż tak dobrze jej nie widać, ale w realu także inne osoby ją ujrzały i to bez problemu… te oczy….

melchizedek2

na żywo ta twarz naprawdę przypominała Jezusa….

wcześniej zawiesiłam się na dłuższą chwilę na innym ornamencie z symbolem, którego też pełno w tym miejscu:

DSCF5513

i w sumie nie było by w tym nic niezwykłego… dom jest w końcu urządzony w popularnym w Andaluzji stylu arabskim, a więc pełno w nim przeróżnych arabskich ozdób… kiedy jednak wróciłam do Esperanzy okazało się, że ktoś przesłał mi na maila obraz z bardzo podobnym symbolem:

tumblr_n3dth5Sxml1rsci0po1_500

Crystal Consciousness Expansion Encoding;
Inner Gate of God; Female Spiral Central Seed

by Future Age Sage

kiedy przyglądałam się tej twarzy na pieczęci usłyszałam cudowną muzykę.. a po chwili głos… przekaz…. to było bardzo piękne doświadczenie.. może jednak innym razem o tym napiszę…

dodatek w innym komentarzu

link

dodane 3 kwietnia

to jeszcze dwa inne symbole umieszczone na głównych schodach, pierwszy przypomina rozetę z kwiatem w środku, bardzo podobnym do tego, który narysowałam w miejscu 3 oka mojej Marii Magdaleny  (link).. a ten drugi podobny do pieczęci Melchizedeka:

 DSCF5771 DSCF5772

a to niby zwykły betonowy stół stojący na górnym tarasie.. który jednak  wprost na moich oczach zaczął się zamieniać w lustro….

DSCF5338nn

dosłownie zaczęłam w nim widzieć odbicie nieba, ale pomimo dużego zachmurzenia które miało wczoraj miejsce niebo w tym lustrze zdawało się być bardzo pogodne i pełne światła…

Srebrne Lustro... Srebrny Klucz

po prostu cuda się dzieją… i dla mnie to znak.. iż to właściwy dla mnie szlak…

emerald torquoise xxx 33bg4444

with love

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

5 thoughts on “Białe Pueblo i Tajemnica Pieczęci Melchizedeka….”

    1. Dziękuję, że o tym napisałeś.. Wspomniałeś też wtedy na bieżąco, że te trzy pieczęci kojarzą Ci się z 3 Królami, a to ciekawe w kontekście tego co napisała w notce:

      „to jeszcze dwa inne symbole umieszczone na głównych schodach, pierwszy przypomina rozetę z kwiatem w środku, bardzo podobnym do tego, który narysowałam w miejscu 3 oka mojej Marii Magdaleny (link).. a ten drugi podobny do pieczęci Melchizedeka/Jeshui Melchizedeka”

      ten link odnosi się do notki o mojej Gwiezdnej Rocznicy przypadadającej akurat w dniu 6 stycznia:

      http://liviaspace.com/2014/01/06/moja-gwiezdna-rocznica/

      i tu mamy jakiś związek z 3 Królami…

      p.s choć pieczeci w samej sypialni jest już teraz 6… po dwóch stronach łóżka… ciekawe co to znaczy… choć może… never mind…. haha… tylko nie wiem dlaczego w pierwszej chwili napisałam 12? może są jeszcze jakieś do odkrycia 🙂

      Polubienie

Skomentuj

