Moje hiszpańskie lektury..

indigo livia in white pueblo x

Gaja Garden

Pierwsza z książek to „ANDALUCIA. A portret of Southern Spain” autorstwa Nicholas’a Luard’a.. 

Troszke podobna do ‚Pod Sloncem Toskanii’, która skutecznie rozgrzewala mnie w ostatnia zime spedzona w Polsce.. wyjatkowo zimna i ciezka zime… anno domini 2012… To jedna z tych ksiazek, z która sie naprawde mocno zzylam… Zachwycily mnie w niej przede wszystkim wspaniale opisy Toskanii.. toskanskiego domu i otaczajacego go ogrodu.. toskanskiej natury… zapachów i smaków… i nawet mnie nie zrazily przepisy, którym daleko bylo do wege… W sumie to dzieki nim Toskania stala sie jedynie prawdziwsza… Niczym prawdziwa krwawiac kobieta, a nie plastikowa lalka barbie… Niezwykle wazny i gleboki okazal sie dla mnie watek ETRUSKI.. BRAMA SOL.. który poruszyl mnie na tyle mocno, ze chcialam nawet napisac do autorki w tej sprawie… Cala ksiazka niby ot lekka i przyjemna.. ale jak dla mnie zawierajaca w sobie niezwykla glebie.. co widac najlepiej na przykladzie kilku cytatów…

View original post 248 słów więcej

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

Skomentuj

