Kryształowa Komnata & TranSmisja

Zapisek z dnia wczorajszego

Sen o podziemnej krysztalowej komnacie

z samego rana Jarek opowiedzial mi swoj sen.. snilo mu sie iz wspolnie z jakimis ludzmi (roznych narodowosci) odkrylismy na andaluzyjskich polach wejscie do podziemnej krysztalowej komnaty.. hmm.. Pamietam, że na samym poczatku jak zamieszkalismy w Esperanzie mialam troszke podobny sen o odkryciu Atlantydy wlasnie w tym miejscu…  a pozniej pewien przeblysk, ze to sie juz stalo… tyle, ze ja wciaz nie wiem co tak naprawde… Pamietam tylko, że zobaczylam cos w okolicy… i to bylo dla mnie oczywiste….. Przypomnial mi sie tez inny sen o podziemiach Tybetu, cudownym lewitujacym krysztale i Dalajlamie.. w nim tez bylo pelno ludzi roznych narodowosci, barwnie ubranych… i chyba stad to skojarzenie…

Ciekawe, ze w tym czasie kiedy akurat zjawil sie Jarek rozmyslalam akurat nad powiazaniem pomiedzy slowem Andaluzja… LUZ (po hiszpansku swiatlo )… a LUX (swiatlo po lacinie).. i slowem LUXOR… i az mi sie od tego rozmyslania zrobilo jasno, bardzo jasno przed oczyma.. i wtedy wlasnie w drzwiach stanal J:)

Natomiast w  nocy przed zasnieciem uslyszalam w prawym uchu bardzo glosny pisk przechodzacy w calkiem przyjemne dzwieczenie… a po chwili jedno slowo dochodzace niewiadomo w sumie skad….

TRANSMISJA

z rana powtórka… tyle, ze tym razem uslyszalam wyraznie, ze to Transmisja nr 6…

ok, nie wiem tylko gdzie sie podzialo kilka poprzednich?

Co istotne w tym czasie ujrzalam pewien obraz… tak jakby zwijajacy sie we wnetrzu mojej  glowy srebrzysty zwój… albo inaczej.. nawijajacy sie niczym nici na szpulke… po prostu taki wewnetrzny obraz towarzyszyl temu doswiadczeniu…

 i co rowniez istotne… ten glos… slyszalam go juz kiedys w ‚snie’, w ktorym zostalam zabrana na poklad pewnego statku kosmicznego…. to byl akurat bardzo przyjemny sen, w odroznieniu do snow np. z Szarakami… najpierw zjawila sie kobieta wygladajaca troszke jak hiszpanska pielegniarka (ciemne krecone wlosy, krepa budowa ciala).. dala mi zastrzyk w momencie kiedy sie nagle wybudzilam i ujrzalam ja stojaca przy moim lozku… ale po tym zastrzyku znow zasnela i obudzilam sie dopiero na pokladzie statku.. bylo mi przyjemnie.. czulam sie porzadnie wypoczeta.. i wtedy zjawil sie przy mnie.. bardzo wysoki mezczyzna.. w srebrzystym kombinezonie… wygladajacy jak Nordyk.. Gwiezdny Nordyk… ale bardzo przyjaznie do mnie nastawiony… pokazywal mi jakas gwiezdna mape, ale niewiele zapamietalam.. w odroznieniu  do emblematu ktory widnial na jego piersi… dwa trojkaty, ale nie przylegajace do siebie… co skojarzylo mi sie wtedy z antygrawitacja, czy czyms z nia zwiazanym… Ten mezczyzna byl kapitanem tego statku…. W momencie kiedy juz ponownie lezalam w swoim lozku i widzialam doslownie jak znikaja zadalam im jeszcze pytanie.. skad przybyli… i wtedy zostal mi ukazany KRZYZ POLUDNIA… tak jakby oni przylecieli z niego, albo poprzez niego, jak przez brame..

Constellation Crux

normalnie Krzyza nie bylo widac na niebie.. ale oni tak jakby pokazali mi go w duzym przyblizeniu… za pomoca hologramu.. i wtedy na dobre stracilam z nimi kontakt…. To sen sprzed okolo 15 lat… ale z jakis czas pozniej wybralam sie na spotkanie z Ole Nydahlem i kiedy go zobaczylam to przezylam prawdziwy szok, bo tak bardzo byl podobny do Gwiezdnego Nordyka z mojego snu

***

No i to tyle w sumie… Przyznam sie, ze podchodze ostatnio z dosc duzym dystansem do tego tupu doswiadczen, ale to akurat wydalo mi sie na tyle ciekawe i wazne, aby je zamiescic na blogu….

Internet mam do 15ego kwietnia, a potem.. jeszcze nie wiem… byc moze zdecyduje sie na dluzsze wakacje od sieci… moze np. roczne tak jak we wrzesniu 2009

😉

 

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

9 thoughts on “Kryształowa Komnata & TranSmisja”

  1. Andaluzja ?….hmm ….przypomniało mi się,ze tę nazwę wymieniła Ozyrys na tej nowej mistycei to całkiem niedawno, więc jakoś to odnalazłam ,

    http://mistykabb.wordpress.com/2014/04/07/w-slad-za-bizonami-teraz-losie-uciekaja-z-yellowstone/comment-page-1/#comment-2836

    PS. Przy okazji pozdrawiam Ciebie, sympatycznych i kochanych naszych „łobuziaków”
    i Anię 11Li 🙂
    PS. Też Livio od dłuszego czasu planuję przerwę od kompa, może mi się uda …

    Lubię to

  2. Prawdopodobnie chodzi o wewnętrzną Ziemię. Mam też przekonanie o jej istnieniu.Na pewno fanie by było gdyby ta wewnętrzna Ziemia miała tzw dobre wibracje.Moim zdaniem to właśnie wewnątrz Ziemi istnieje portal do Światów równoległych albo istnieje jakiś tunel czasoprzestrzenny 🙂

    Lubię to

  3. Witaj Livio, co z Twoimi „Wakacjami”??
    mam nadzieje ze Wszysko u was w Pelnym, Dobrym Porzadku!! …??
    Pozdrawiam Wiosennie 🙂
    Daj Znak 🙂 Pa!
    A.

    Lubię to

    1. Witajcie Anno11Li, Michaelo i Dawidzie! Wlasnie zajrzalam po raz pierwszy po przerwie do netu i to tak na chwilke, aby dodac notke.. bo poki co mam bardzo wolny transfer.. Ciesze sie, ze o mnie wciaz pamietacie ❤ I to na razie tyle z mojej strony.. Pozdrawiam Was i do ponownego uslyszenia, mam nadzieje, ze juz wkrotce 🙂

      Lubię to

    1. A ja się cieszę, że u Ciebie wszystko dobrze Dawidzie, bo Twój komentarz jest tak pełen uśmiechu 🙂

      a wracając do tego co napisałeś wcześniej:

      „Prawdopodobnie chodzi o wewnętrzną Ziemię. Mam też przekonanie o jej istnieniu.Na pewno fanie by było gdyby ta wewnętrzna Ziemia miała tzw dobre wibracje.Moim zdaniem to właśnie wewnątrz Ziemi istnieje portal do Światów równoległych albo istnieje jakiś tunel czasoprzestrzenny :)”

      nawiązuję do tego w swojej najnowszej notce, choć pisałam ją nie znając jeszcze treści Twojego komentarza… Zrobiłam też pewien wykres, coś w rodzaju swojej wersji Drzewa Życia, może go później dodam.. choć ledwo go skończyłam już widzę, że wielu rzeczy na nim nie uwzględniłam…

      Ok, muszę kończyć, żeby mi się transfer zbyt szybko nie wykończył..

      Do usłyszenia!!!

      🙂

      Lubię to

Skomentuj

