ALDEBARAN

Update 12 maja 2015: 

niby przypadkiem trafilam dzisiaj na te notke sprzed rowno roku.. szukajac czegos w moich zapiskach i… kiedy zauwazylam te date.. 12 maja.. niesamowite, ale cala ta chwila wrocila do mnie jak zywa… kiedy wlaczyl sie Aldebaran i maly Nadus wtulony we mnie i totalnie w niego wsluchany… a potem ja… follow the heart.. Livia

 

Mam ten piękny utwór w swoim folderze muzycznym, ale słuchałam go zaledwie z kilka razy, zaraz po tym gdy go od kogoś otrzymałam.. Wczoraj jednak włączył mi się niemalże sam, zamiast innego utworu..  I tak… Po pierwsze wydał mi się teraz bardziej niezwykly niz przedtem,  a po drugie… Zauważyłam, że mały Naduś wsłuchał się w niego totalnie oczarowany, a już po chwili błogo zasnął… Tak jakby w tym momencie nawiązał glebokie połączenie z Aldebaranem.. Follow… A chwilkę później i ja poczułam, że oddalam się coraz bardziej od Ziemi, gdzieś w kierunku ALPHA TAURI….

dodane 13 maja

wczoraj i dzisiaj podobna historia… Naduś znów słodko śpi i Aldebaranowe sny śni…

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

4 thoughts on “ALDEBARAN”

  1. ty
    very in sync…
    with info someone told to me :re: me*. in the lifetime(*and he whom told me) before this one/incarnation, to which upto that point i had no info off at all 0.

    but now it makes sense.
    and also the blogs ^^ name: Liva Out Space….
    (rest i was quick checking many pieces a info/intel strung back in time.
    to see & understand with the knowledge of today.

    Lubię to

Skomentuj

