Rosja jako odkurzacz świata, Gate nr 6, Syriusz

Dawid56 | 8 Maj 2014 o 17:20
Co ciekawe to w jednym z wywiadów Putin przyrównuje Rosję do wielkiego odkurzacza!!!
***
Livia Ether Flow | 9 Maj 2014 o 20:46
Dawidzie, póki co zajrzałam do Twojej wcześniejszej notki:

http://nnka.wordpress.com/2014/05/08/a-jednak-majowie-mieli-racje/

przeczytałam też komentarze pod nią i hmm.. niestety, ale nie podzielam Waszego entuzjazmu…. może napiszę coś więcej na ten temat, ale musze odszukać pewne zapiski… w każdym bądź razie już jakiś czas temu pisałam o tym, że obecne wydarzenia Rosja/Ukraina dziwnie mi się kojarzą ze snem, w którym nad światem przejął władzę mr Slotwinski… SLOT WIN SKY… Szczelina, ktora zwyciezyla niebo! co wiecej w tym snie, na samym koncu odwracalam WIR, ktory w zwiazku z tym powstal… mialam wiele snow z roznego rodzaju Wirami, ale ten w szczegolny sposob laczy mi sie z ta sytuacja… Rosja jako odkurzacz…. ciekawie tez tu pasuje… poniewaz wg. Ashayany Dean w Rosji znajduje sie StarGate nr 6 zwiazany z Syriuszem… a ja w tym snie uslyszalam, ze za Syriusza moge stracic wszystkie zeby… wtedy juz po tym snie blysnela mi taka mysl, ze ta wersja wydarzen moze dojsc do skutku tylko wtedy gdy opuszcze Gaja Garden, ale potem uznalam to za malo istotne.. a jednak…. wiem, ze dla innych to co pisze moze nie byc zrozumiale, ale dla mnie jest jak najbardziej… postaram sie to wyjasnic prosciej, bo gra jest warta swieczki…………..

Dawid56

Ja może jako jeden, z niewielu nie mam złudzeń co do Rosji i ten odkurzacz i Syriusz. To mi się bardzo nie nie podoba 😦

Rzeczywiście ciekawie brzmią słowa Putina o tym odkurzaczu, tym ciekawiej jeśli weźmiemy pod wzgląd przekaz, który kiedyś zamieszczałeś:

http://liviaspace.com/2014/03/10/starry-essences-lyra-and-tears/comment-page-1/#comment-14982

zwłaszcza tenTRANSFER DUSZY

„Prezydent tego Państwa z „twarzą zlaną potem” stawia się przeciwko wielkim machinacjom Elit tego Świata, przez coo kieruje na siebie wszystkie niosące Śmierć strzały Ciemnych. Ogromny wysiłek który jest wymagany a który aż do Końca jest gotów zaoferować Putin.

Od kiedy u tego męża stanu został przeprowadzony Transfer Duszy, Ciemni stanęli naprzeciw nowej Siły którą chcą zlikwidować za wszelką cenę…”

http://wolnaplaneta.pl/terra/2014/03/10/10-03-2014-rosja-jesus-sananda/

hmm…

ale o co dokładnie chodzi z tym Syriuszem Dawidzie, dlaczego tak bardzo Ci się niepodoba?

p.s Putin coraz bardziej mi sie kojarzy ze Slotwinskim.. a do tego to info o Majach i Czarnej Dziurze… i jakby odpowiedz na nia ktora otrzymalam w snie – TZOLKIN TO METATRON…

Umiejscowienie ww wrot wg Ashayany Dean

maps and keys chart

dodam, że są to jedne z głównych wrót..

Sygnaturowa Rada 6 LO – Rada Azurytowa-Syriusz B Maharagi

“Blekitni Ludzie” Azurytowo-Oraphim Szmaragdowe Zgromadzenia Zakonu Melchizedeka Eieyani Rishi Linia Gral. Jest to rada, z ktorej inkarnowal w ludzka forme, w roku 12 r. p.n.e Jeshua Sananda Melchizedek – “Jezus Chrystus”. Straznicy GW-6 Syriusz B z D-6 oraz przejscia Korytarzy Amorea w D-6. Udostepnila ona w 208 216 r. p.n.e ludziom rasy Urtite z Ziemi 12 Holograficznych Dyskow – Plyt CDT, zawierajacych nauki Szmaragdowego Przymierza Maharata- Wewnetrznego Chrystusa.

http://liviaspace.com/freedom-teachings-2/szmaragdowe-zgromadzenie-zakonu-melchizedeka/

The Holy Grail represents the key teaching of the ancient gateways

HOLY GRAIL

liv6

Poprzednia notka poświęcona Wrotom:

Gwiezdne Wrota i Mechanika Wzniesienia.. KLUCZE <

cd w komentarzach pod notką

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

10 thoughts on “Rosja jako odkurzacz świata, Gate nr 6, Syriusz”

  1. Wiesz Livio chodzi o Syriusza B tego od Lucyny Łobos_-Brown https://nnka.wordpress.com/2012/12/29/walka-o-planete-mhm-teraz-wykladam-karty-tymi-ktorzy-zabezpieczyli-ziemie-od-strony-kosmosu-jestesmy-my-my-syriusz-b/ i rzeczywistego Syriusza( gwiazdy) w kwadracie do Słońca urodzeniowego Putina – to nic dobrego nie wróży. Ten Syriusz „ekliptycznie” znajduje się na Słońcu USA i Słońcu Dalaj Lamy i tak jak powiedziałem w kwadraturze ostrej (prawie zerowej do Słońca Putina 😦

    Dodatkowo powiem ze ten Syriusz stanowił i stanowi cały czas jedno ramie tego słynnego krzyża kosmicznego z 22-23 kwietnia 2014 roku.

    Polubienie

    1. Tak właśnie czułam, że masz na myśli ten przekaz… no, ale jak sam piszesz „chodzi o Syriusza B tego od Lucyny Łobos_-Brown ” a nie o Syriusza B w ogóle 🙂

      Sama miałam troszkę różnych doświadczeń z Syriuszem, ale muszę się z tym chyba przespać i wtedy spróbuję coś napisać…. może z rana,..

      I co byś powiedział na to?

      Sygnaturowa Rada 6 LO – Rada Azurytowa-Syriusz B Maharagi

      “Blekitni Ludzie” Azurytowo-Oraphim Szmaragdowe Zgromadzenia Zakonu Melchizedeka Eieyani Rishi Linia Gral. Jest to rada, z ktorej inkarnowal w ludzka forme, w roku 12 r. p.n.e Jeshua Sananda Melchizedek – “Jezus Chrystus”. Straznicy GW-6 Syriusz B z D-6 oraz przejscia Korytarzy Amorea w D-6. Udostepnila ona w 208 216 r. p.n.e ludziom rasy Urtite z Ziemi 12 Holograficznych Dyskow – Plyt CDT, zawierajacych nauki Szmaragdowego Przymierza Maharata- Wewnetrznego Chrystusa.

      http://liviaspace.com/freedom-teachings-2/szmaragdowe-zgromadzenie-zakonu-melchizedeka/

      Mnie się ten Jeshua Sananda Melchizedek bardzo w tym momencie skojarzył z tym moim rysunkiem:

      którego historię opisałam w Mojej Gwiezdnej Rocznicy:
      http://liviaspace.com/2014/01/06/moja-gwiezdna-rocznica/

      rysując go miałam w planach narysowac zupełnie co innego, a mianowicie moją kocią boginię, a wyszło mi wlasnie ‚coś’ takiego..

      No i nie przez przypadek pojawia się w moim życiu coraz więcej Pieczęci Melchizedeka, poprzez które nawet sami Melchizedecy próbują się do mnie przedostać….

      Pięknej nocki życze Tobie Dawidzie i wszystkim…
      🙂

      Polubienie

      1. ok, tak jak obiecalam dodaje cos od siebie… a więc… czytałam kiedyś ten fragment przekazu Lucyny Lobos Brown i tez mialam wrazenie, ze jest w tym jakas czastka prawda.. przede wszystkim to przekaz ten skojarzyl mi sie z pewnym przekazem Metatrona, tym o Przebudzeniu Atlantydzkich Krysztalow, w ktorym co prawda Syriusz B zostal przedstawiony jak najbardziej pozytywnie, ale ja go odebralam negatywnie (doslownie mna wtedy zatrzeslo) a w kazdym badz razie te grupe o ktorej mowil Metatron… no bo nie da sie raczej wrzucic wszystkich Syrian B do jednego worka… podobnie jak i nie da sie wszystkich Ziemian nazwac faszystami, albo komunistami.. Sama tak jak juz wspomnialam pamietam raczej te pozytywne doswiadczenia z Syriuszem, czesto bardzo glebokie… wrecz gleboko mistyczne… i przenikniete bardzo glebokim wspolczuciem…. az mi sie lzy w oczach pojawiaja na wspomnienie ich…. tych negatywnych jednak raczej nie pamietam, przynajmniej w tej chwili, co nie znaczy ze ich nie bylo…….. no bo skad chocby te wspomniane reakcje? no i to tyle w tej chwil, jak mi cos dojdzie to dodam..

        ***

        Dorzucam jeszcze tylko kilka kolejnych fragmentow z ksiazki Ashayany, w ktorych mowa miedzy innymi o bardzo duzym konflikcie syrianskim, ale i o tym, ze.. byloby z nami naprawde niedobrze gdyby nie……… SYRIUSZ B

        „RADA MISTRZÓW EIEYANI Z GESTOSCI-5

        Czasami zwana jest „Rada Syriusza” lub „Azurytowa Rada”. Zgromadzenie Melchizedeka Rady Mistrzów Eieyani jest wyspecjalizowanym kolektywem Szmaragdowego Zgromadzenia Elohei-Elohim Breneau z Gestosci -5 (wymiarów 13, 14 i 15) z Pierwszorzednych Zakresów Swiatla.

        Mianowani zostali przez Yanas jako rada administracyjna Azurytowego Wszechswiatowego Zakonu Ochronnego, 250 miliardów lat temu po wojnach Lyran-Elohim w Gestosci -4. Jest to przenosny oddzial MSWS. Czlonkowie Zgromadzenia Melchizedeka Rady Mistrzów Eieyani inkarnuja w Gestosc poprzez rodowód Blekitnoskórych Felinian ladowo-wodne ssaki-lotne-hominidy-skrzyzowanie Azurytowych Eieayni i linii Grala. Po stworzeniu Anielskich Ludzi Oraphim 568 milionów lat temu, oni równiez inkarnowali poprzez Linie Anielskich Ludzi Oraphim Dzieci Indygo Typ-I Eieyani Gral. Dzialaja jako Pierwszorzedni Lacznicy pomiedzy Kolektywem Yanas a Narodami Opiekunów w naszym Matriksie Czasu. Dogladaja wszelkiej dzialalnosci MSW z Gestosci-5 i inkarnuja w linie Rasy Azurytowej w przypadku kryzysowej interwencji.”

        Rada Syriusza z Harmonicznego Wszechswiata 2, wraz z wieloma innymi grupami, mianowana zostala na zarzadców i nadzorców projektu – eksperyment Turaneusiam -1. Istoty Meta-ziemskie z Harmonicznych Wszechswiatów Czwartego i Piatego, byli
        zalozycielami tego projektu, pracujac za posrednictwem wzorcowej rasy zwanej Lirianie z Trzeciego Harmonicznego Wszechswiata. Lirianie stworzyli w Trzecim Harmonicznym Wszechswiecie rase istot zwanych Elohim, która to stala sie nadzorcami dla ras Syrianskich w Harmonicznym Wszechswiecie 2. W zwiazku z genetycznym wkladem ras Syrianskich, Elohim stali sie jednymi z wielu grup kierowniczych w eksperymencie Turaneusiam -1…

        Po usunieciu Kuli Amenti z rdzenia Ziemi 5 500 000 lat temu, siatka Ziemi raptownie przyspieszyla, nastepnie zaczela nawet jeszcze szybciej przyspieszac, poniewaz nieregularne energie pozostale z Kuli Amenti przefiltrowaly system bioenergetyczny Ziemi. Ponownie, miejsce mialy zmiany klimatyczne, masy ladowe zsunely sie pod wode, a potezne trzesienia ziemi przewalily sie przez planete. W przeciagu trzech lat od usuniecia Kuli Amenti, przyszla wielka powódz, która przykryla ponad 85% powierzchni Ziemi. Wspomnienie tej powodzi, wraz z dwiema
        innymi, dane wam bylo przez Elohim i zapisane zostalo w waszej biblijnej historii, jako jedno wydarzenie. Powódz z 5 500 000 lat temu, wlasnie opisana, byla pierwsza glówna powodzi na Ziemi, druga wydarzyla sie okolo 849 000 lat temu, a trzecia miala miejsce podczas Trzeciego Zasiewu. Bylo wiele innych okresów powodzi, ale te trzy byly najbardziej godne uwagi. Wraz z Pieczecia Palaidor, przyszla sciana w czasie, za która ukryta zostala prawda o ludzkim rodowodzie. Ludzie urodzeni podczas Drugiego i Trzeciego Zasiewu, zostali naznaczeni przez Pieczecie Amenti i Palaidor, grzebiace brzemie przeszlosci, z której nie mieli oni wspomnien. Moglo uplynac wiele milionów lat, zanim tempo wibracyjne siatki Ziemi nie wzrosloby
        wystarczajaco wysoko, aby zycie z czterowymiarowym kodowaniem (piate rasy) moglo byc podtrzymane i aby Kula Amenti powrócila, zeby Pieczec Palaidor mogla zostac zdjeta. Ludzka ewolucja zostala zagluszona 5.5 miliona lat temu i tak by pozostalo, gdyby nie Syriusz B.

        Bardzo mi ten fragment:

        „Czlonkowie Zgromadzenia Melchizedeka Rady Mistrzów Eieyani inkarnuja w Gestosc poprzez rodowód Blekitnoskórych Felinian ladowo-wodne ssaki-lotne-hominidy-skrzyzowanie Azurytowych Eieayni i linii Grala.”

        pasuje do tego mojego obrazku ‚Jeshui Melchizedeka’ bo widac na nim takze ten felinianski rodowod… i szczerze mowiac jestem coraz bardziej zaskoczona tym co odkrywam 🙂

        Polubienie

  2. Ciekawe bo istota którą narysowałaś ma trzecie Oko. Dzisiaj analizując wpisy Jestem o kalendarzach wszystko zaczęło mi się nie zgadzać (te daty początki okresów) i doszedłem do wniosku, że te epoki trzeba rozpatrywać po prostu „kuturowo”. Czas Ryb się kończy i zaczyna się Czas Wodnika – tego już nie unikniemy bo de facto wraz z okryciem „energii elektrycznej” i internetu ten czas się rozpoczął. Ten sam? Jezus Sananda w wypowiedział się 10 marca o Putinie. Od tego czasu nie zaglądam już do Terragalaktycznej kawiarenki lightworkersów 😦

    Polubienie

    1. Jeśli tylko dobrze rozumiem Twoje słowa Dawidzie to dla Ciebie ten Jeshua Sananda z przekazu Lightworkersów, Jeshua Sananda Melchizedek ze Szmaragdowego Zgromadzenia i mój Jeshua Melchizedek to jedna i ta sama osoba???

      🙂

      „Ciekawe bo istota którą narysowałaś ma trzecie Oko.”

      KOD INDIGO.. napisałam coś na ten temat w notce http://liviaspace.com/2014/05/14/pieczec-melchizedeka-manifestacja/

      Zrobiłam dzisiaj kilka zdjęć temu rysunkowi, w innym oświetleniu i z nieco innej perspektywy i wydaje mi się, że to wyszło całkiem ciekawie:

      Powrócę tu też jeszcze do tego co napisałam w Mojej Gwiezdnej Rocznicy, a mianowicie:

      „‚MM‚ malowalam dzien wczesniej, tez nad ranem i prawie po ciemku, choc innym rodzajem, grubych pasteli… czarny welon dodalam jej doslownie w ostatniej chwili.. dlaczego zolta skora? nie mam pojecia… moze miala byc po prostu zlota, ale niestety nie mialam pod reka innej kredki, tylko te w intensywnym odcieniu zolci.. i moze on tez mial miec zlota karnacje, ale juz mu jej nie domalowalam, bo w tym momencie musialam przerwac rysowanie.. Oboje maja turkusowe wlosy, a wlasciwie turkusowo szmaragdowe, choc moze sa to po prostu rozne odcienie szmaragdu…. „

      http://liviaspace.com/?s=moja+gwiezdna+rocznica

      to ciekaweee biorąc pod wzgląd pewną informację, którą znalazłam w Tajemnicach AMENTI (Voyagers), a mianowicie Ashayana wymienia tam Melchizedeków jako rasę żółtą!

      1. Ur-Antrians – brazowoskórzy – nic #2
      2. Breanoua – czerwonoskórzy – nic #3
      3. Hibiru – bialoskórzy – nic #4
      4. Melchizedeks – zóltoskórzy – nic #5
      5. Yunaseti – czarnoskórzy nic #6

      http://liviaspace.com/freedom-teachings-2/tajemnice-amenti/

      hmm, w pierwszej chwili pomyślałam sobie, że to dziwne, dlaczego Melchizedecy akurat żółci no i jak to się ma do Szmaragdowego Zgromadzenia i Szmaragdowego Strażnika, a ponadto do tej Syriuszowej Azurytowej Rady i rodowody Blekitnoskórych Felinian…. ehh, jakie to pomieszane… Jednak już po chwili przypomniałam sobie o tym co napisałam w Mojej Gwiezdnej Rocznicy… a co więcej zamieściłam tam pewną grafikę:

      na której mój Melchizedek ma właśnie żółtą skórę… choć nie był to efekt zamierzony… po prostu tak jak napisałam

      „to te same obrazki, ale w innych kolorach i po nalozeniu teczowo gwiezdnej woalki, do czego zainspirowaly mnie cudowne teczowe zdjecia Anny11Li”

      może uda mi się coś w najbliższym czasie dorysować… tym bardziej że z dwa tygodnie temu odwiedziła mnie w nocy pewna niezwykła istota… tak żółta i dziwna jak to tylko możliwe… opiszę to może w osobnej notce, wraz z dzisiejszą nocną nocną wizytą… po prostu szok, ale wracam w nocy do swojej sypialni, a na moim łóżku… śpi sobie smacznie…. czarny kot! 🙂

      Dodam tylko, że z rasą żółtą nie czuję się jakoś szczególnie związana.. Szmaragdowy Strażnik rzeczywiście wyglądał orientalnie, ale skąd mam wiedzieć jaki miał tak naprawdę kolor skóry skoro cały się świecił na szmaragdowo:)

      add1

      mysle, ze ponizsze info rzuca nieco wiecej swiala na kwestie zoltej rasy Melchizedekowej:

      „Szósta Rasa Podstawowa sa Meruvianie, ich Zgromadzenie to Melchizedekowie, moga oni zmontowac nic DNA numer 5, odpowiadajaca pieciowymiarowym czestotliwosciom i reprezentuja cykl rasy przejsciowej poprzez przejscie ascendenci Ziemi w polaczenie sie z Tara. Melchizedekowie sa mieszanka rasowa noszaca nici rozmaitych ras. Chociaz reprezentuja Zgromadzenie, które oryginalnie zapoczatkowalo zóltoskóre rasy na Ziemi, to nie sa oni ograniczeni w pojawianiu sie tylko w tej linii rasy. Melchizedekowie pojawiaja sie w liniach wszystkich ras, gdyz zaangazowani zostali jako Grupowy Matriks/surogatowe pole morfogeniczne dla wielu ras, pod koniec Drugiego Zasiewu. Melchizedekowie posiadaja nici DNA od 1÷4, oraz kody podstawowe dla nici 5, plus wzorce dla nici od 7÷12. Sa oni wolni od Pieczeci Palaidor oraz Amenti, dlatego tez moga przechodzic pelna transmutacje formy cielesnej w celu
      ascendenci, jesli sa w stanie w pelni aktywowac tony podstawowe wewnatrz ich piatej nici. W zwiazku z ich zaawansowanym pakietem genetycznym, Melchizedekowie sa w stanie przejsc przez Blekitny Plomien w Korytarzach Amenti i doswiadczyc teleportacji przez portale do srodowiska Tary.”

      (Ashayana Dean, Podróżnicy, Tom II Rozdzial 2 Drugi Zasiew)

      i jeszcze jeden fragment z tego samego zr4odla

      „Syriusz B i Trzecie Oko Horusa… Podczas Drugiego Zasiewu ten portalowy pomost znany stal sie jako Korytarze Amorea, w trakcie Trzeciego Zasiewu, za czasów Atlantydy i rzadów faraonów w Egipcie, byl on znany jako Trzecie Oko Horusa i reprezentowal kulminacje mistycznych nauk „Lewego Oka Horusa” i „Prawego Oka Horusa”. Trzecie Oko Horusa bylo scisle strzezona tajemnica, a przejscie przez ten wymiarowy pomost zarezerwowane bylo dla niewielkiej elity rasy, ktora potrzebowala wzorca genetycznego trzeciej nici. Pod koniec Drugiego Zasiewu, Melchizedekowie asystowali przy naprawianiu upadajacego kodu genetycznego, stajac sie jedna z rodzin Grupowego Matriksu, a nastepnie rozpoczeli swój cykl narodzin podczas Trzeciego Zasiewu. Pierwsza fala Melchizedekow pojawila sie okolo 35000 lat temu, druga fala 3500 lat temu, natomiast trzecia fala rozpoczela sie 250 lat temu i trwa do chwili obecnej. Rodzina Melchizedekow Systemu Gwiezdnych Wrót zalozyla Bractwo Esenczykow oraz Kaplanstwa Melchizedeka, kaplanstwo, które do dzis dnia istnieje na
      Ziemi.”

      add2

      caly rozdzial wrzucilam tutaj:
      http://liviaspace.com/freedom-teachings-2/drugi-zasiew-podroznicy-tom-ii-rozdzial-2/

      jest w nim znacznie wiecej info o Melchizedekach.. rzeczywiscie niezle pomieszane to wszystko… i moze dobrze przeczuwalam, ze ci czterej kaplani spuszczajacy moja matke w glab studni mogli byc wlasnie Melchizedekami… a to co robili odebralam bedac dzieckie jako cos bardzo zlego… wrecz sadystycznego… no, ale jak inaczej, skoro oni wlasnie pozbawiali mnie najdrozszej mi w tym momencie istoty na Ziemi? wychodzi wiec na to ze mogli byc Melchizedekowie Gwiezdnych Wrot… Skoro STUDNIA sie z nimi wiaze: http://liviaspace.com/2014/05/14/pieczec-melchizedeka-manifestacja/ Hmm, w ogole coraz dziwniejsze odczucia sie we mnie budza w zwiazku z tym wszystkim… choc wciaz nie potrafie wydobyc na powierzchnie tego jakby KLUCZOWEGO odczucia… jest tuz tuz pod powierzchnia, ale.. ale… ale…. Ashayana mowi bardzo ciekawe rzeczy, ktore co wiecej w niezwykly sposob pokrywaja sie z tym co sama wiem, czuje, czy chocby przeczuwam… jednak tak jak juz pisalam jakis czas temu… nie chodzi tyle o to co mowi, a raczej o to czego nie mowi… albo o to czego sama jeszcze nie wie….. ?

      add3

      probowalam sobie raz jeszcze przypomniec ten sen i wtedy stalo sie cos dziwnego.. zamiast mojej matki na tym lozu ujrzalam siebie, ale jako juz dorosla kobiete.. i blyskawicznie nalozyly mi sie na ten sen doswiadczenia z krysztalowym stolem.. a potem… ‚Arka Przymierza… to sie stanie w Esperanzie…’ w momencie kiedy napisalam te slowa uslyszlalam duzy HUK… i wlasnie widze stojacego w moim oknie czarnego kota z swiecacymi sie na zielono zloto oczyma… to ten sam, ktory zjawil sie juz wczesniej w nocy i pozlozyl sie na moim lozku.. wiem, ze to kot sasiada mieszkajacego kilka domow dalej, ale do tej pory nigdy nie skladal mi tego typu wizyt… szokujace jest to, ze wlasnie mialam napisac nastepujace slowa… czuje, ze oni sa bardzo blisko mnie… chca mnie otworzyc i wyciagnac…..

      add4

      w nocy patrzac na Ksiezyc uswiadomilam sobie nagle, ze w trakcie egipskiego OOBE wcale nie znalazlam sie w Grecji.. to bylo dokladnie to miejsce, w ktorym teraz jestem… tu w Hiszpanii…. nie przez przypadek trafilam akurat do Domu pod Pieczecia Melchizedeka…. W trakcie tamtego OOBE chodzilo o Miseczke Melchizedeka i KLUCZ do…. choc nie wiem czy sens szukac czegokolwiek… bo im o to chodzi, abym to znalazla (przypomniala sobie), a oni to przejma………..

      add5

      17 maja z rana

      czarny kot spedzil w mojej sypialni cala noc.. ale zadziwiajaco dobrze spalo mi sie w jego towarzystwie.. no i znowu niesamowita synchronia… bo ledwo zaczelam o nim pisac, a juz sie pojawil… a nie bylo go przez wiele godzin…. wszedl sobie tak jak wczesniej prze okno zamiauczal i polozyl sie obok mnie… po prostu miauuuu.. cos ty kotku chcial? 🙂

      Polubienie

  3. Nie wiem sam co tym myśleć co opisałaś – to bardzo skomplikowane. Myślę że to niekoniecznie musi być ten sam Jesus Sananda, ale kto wie? Natomiast frapuje mnie od wczoraj coś bardzo nawet nie wiem jak to nazwać może „przypadek reptiliański”? Może to przeświadczenie powstało w moim umyśle kto wie. Z każdym dniem to uczucie jest coraz to silniejsze (obecności Reptilian wśród Ziemian).. Chociaż z drugiej strony zdaje sobie sprawę ze to jakiś Absurd! Nie to nie możliwe, to nieprawda.

    Polubienie

Skomentuj

