Pieczęć Melchizedeka – MANIFESTACJA

Ostatnio odkryłam kolejną Pieczęć Melchizedeka

37 Manifestation

Manifestation, Arcturian Keys by Janosh

To jeden z arkturiańskich kluczy Janosha, na który wcześniej po prostu nie zwróciłam uwagi, będąc skupioną na kilku innych Kluczach, ważnych dla mnie w tamtym momencie (Arkturianskie Klucze w moim zyciu). W ogóle sama Pieczęć Melchizedeka zdawała się dla mnie jakby nie istnieć… aż do momentu kiedy to Jarek podzielił się ze mną swoim niezwykłym doświadczeniem, opisanym przez niego w notce

kwadratosphera i szmaragdowa tarcza

a symbol, który się w nim pojawił skojarzył mi się z pewnymi pieczęciami i wtedy właśnie  uświadomiłam sobie, że chodzi konkretnie o Pieczęć Melchizedeka… Samą nazwę Melchizedek kojarzyłam wcześniej  głównie z Drunvalo, oraz nieco później z Szmaragdowym Zgromadzeniem Zakonu Melchizedeka, które to powiązałam z postacią Szmaragdowego Strażnika.. W każdym bądź razie to doświadczenie Jarka jakby aktywowało cały splot dalszych wydarzeń związanych z tą pieczęcią o czym piszę w notce o  Hiszpańskich węzłach karmicznych…. oraz w nowszych – Białe Pueblo i Tajemnica Pieczęci Melchizedeka…. & Powrót do ‚Kwiatu Życia’.. Szmaragdowy Strażnik.. Najgłębsza STUDNIA na Ziemi i Tajemnica GRAALA.. Bardzo istotne dla mnie jest też to co dodałam w jednej z najnowszych notek pt Romeria i moja pielgrzymka do Źródeł Atlantydy… oraz to do czego doszłam w ostatnich komentarzach, tzn. chodzi o połączenie ze sobą pewnych faktów…..

Sygnaturowa Rada 6 LO – Rada Azurytowa-Syriusz B Maharagi

“Blekitni Ludzie” Azurytowo-Oraphim Szmaragdowe Zgromadzenia Zakonu Melchizedeka Eieyani Rishi Linia Gral. Jest to rada, z ktorej inkarnowal w ludzka forme, w roku 12 r. p.n.e Jesheua Sananda Melchizedek  – “Jezus Chrystus”. Straznicy <strong>GW-6 Syriusz B</strong> z D-6 oraz przejscia Korytarzy Amorea w D-6.  Udostepnila ona w 208 216 r. p.n.e  ludziom rasy Urtite z Ziemi 12 Holograficznych Dyskow – Plyt CDT, zawierajacych nauki Szmaragdowego Przymierza Maharata- Wewnetrznego Chrystusa.

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/freedom-teachings-2/szmaragdowe-zgromadzenie-zakonu-melchizedeka/

Mnie się ten Jeshua Sananda Melchizedek bardzo w tym momencie skojarzył z tym moim rysunkiem:

którego historię opisałam w Mojej Gwiezdnej Rocznicy:
https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/01/06/moja-gwiezdna-rocznica/

rysując go miałam w planach narysowac zupełnie co innego, a mianowicie moją kocią boginię, a wyszło mi wlasnie ‚coś’ takiego..

No i nie przez przypadek pojawia się w moim życiu coraz więcej Pieczęci Melchizedeka, poprzez które nawet sami Melchizedecy próbują się do mnie przedostać….

RADA MISTRZÓW EIEYANI Z GESTOSCI-5

Czasami zwana jest „Rada Syriusza” lub „Azurytowa Rada”. Zgromadzenie Melchizedeka Rady Mistrzów Eieyani jest wyspecjalizowanym kolektywem Szmaragdowego Zgromadzenia Elohei-Elohim Breneau z Gestosci -5 (wymiarów 13, 14 i 15) z Pierwszorzednych Zakresów Swiatla.

Mianowani zostali przez Yanas jako rada administracyjna Azurytowego Wszechswiatowego Zakonu Ochronnego, 250 miliardów lat temu po wojnach Lyran-Elohim w Gestosci -4. Jest to przenosny oddzial MSWS. Czlonkowie Zgromadzenia Melchizedeka Rady Mistrzów Eieyani inkarnuja w Gestosc poprzez rodowód Blekitnoskórych Felinian ladowo-wodne ssaki-lotne-hominidy-skrzyzowanie Azurytowych Eieayni i linii Grala. Po stworzeniu Anielskich Ludzi Oraphim 568 milionów lat temu, oni równiez inkarnowali poprzez Linie Anielskich Ludzi Oraphim Dzieci Indygo Typ-I Eieyani Gral. Dzialaja jako Pierwszorzedni Lacznicy pomiedzy Kolektywem Yanas a Narodami Opiekunów w naszym Matriksie Czasu. Dogladaja wszelkiej dzialalnosci MSW z Gestosci-5 i inkarnuja w linie Rasy Azurytowej w przypadku kryzysowej interwencji.

Bardzo mi ten fragment:

„Czlonkowie Zgromadzenia Melchizedeka Rady Mistrzów Eieyani inkarnuja w Gestosc poprzez rodowód Blekitnoskórych Felinian ladowo-wodne ssaki-lotne-hominidy-skrzyzowanie Azurytowych Eieayni i linii Grala.”

pasuje do tego mojego obrazku ‚Jeshui Melchizedeka’ bo widac na nim takze ten felinianski rodowod… i szczerze mowiac jestem coraz bardziej zaskoczona tym co odkrywam

(wszystkie cytaty pochodzą z książek Ashayany Dean)

🙂

tak więc stopniowo odkrywam historię Melchizedeków i mojego związku z nimi.. choć wiem, że… hmm… i tu jest jakiś blok….. w każdym bądź razie wciąż mam wrażenie, że oni, Ci Melchizedecy są raczej związani z Jarkiem, a także z X… i jeszcze z XX…. i nie chodzi tylko o to, że trudno mi sobie wyobrazić siebie jako takiego Melchizedeka, nawet w wersji żeńskiej…. Po prostu jakieś rady, mistrzowie, itd… to jakby wbrew mojej naturze.. Znacznie bliżej mi do tych Indygo…. ale linia Graala….. porusza mnie to określenie w taki dziwny sposób…. specyficzna energia… zbyt bardzo jednak skompresowana… wiem jednak, że gdyby udało mi się ten pakiet rozpakować…….. choć dotknęłam tu czegoś istotnego w trakcie pobytu w Lourdes/Montsegur….

Graalowy Dodatek

11:27

slowo GRAAL nie od dzisiaj wywoluje we mnie bardzo gleboki i dzwieczny oddzwiek, choc sa to raczej odczucia malo przekladalne na slowa… skojarzenia Graala ze Studnia mialam jak najbardziej, ale poza tym… nie mialam zadnych konkretych obrazow… aż do dzisiaj… kiedy to w trakcie pisania tej notki.. ujrzalam wyraznie gleboka studnie.. z ktorej od dolu do gory wylonil sie pewien kwiecisty wzorzec w kolorze indygo przechodzacym w gleboki granat prawie w cern… co ciekawe.. wczoraj zawiesilam w oknie zaslonke wlasnie w takim kolorze, ciemnego granatu… przyszly mi tez na mysl slowa Dawida  Ciekawe bo istota którą narysowałaś ma trzecie Oko i wtedy pojawila sie mysl blysk – KOD INDYGOMoja Gwiezdna Rocznica.. Tak, ona jest tu bardzo istotna… a potem znow powrocil sen o STUDNI z dziecinstwa, ktora od kilku dni okreslam mianem SZMARAGDOWEJ…. choc wciaz nie rozumiem jeszcze tego snu… najbardziej tego dlaczego tych czterech kaplanow spuszczalo w jej glab moja matke…. choc oni juz wczesniej kojarzyli mi sie z Melchizedekami i z UR, ale z tego co mi wiadomo sa zarowno Melchizedecy pozytywni jak i negatywni…  (i taka mysl – jak oni sie maja do moich OBSERWATOROW zza ZASLONY?) Ta Szmaragdowa Studnia pod moim rodzinnym domem jest z tego jak to widze polaczona ze STUDNIA W GIZIE, a takze z pewna podwodna grota na Bahamach, choc nie wiem, czy to tez jest STUDNIA… Nie widze jej pod Bimini, a znacznie dalej na wschod od Florida KEYS… w kazdym badz razie dla mnie te polaczenia sa bardzo wazne…. ah, na te moja ‚rodzinna’ Studnie naklada mi sie MIRROR CAVE…..

aktywacja tych polaczen we mnie laczy sie z aktywacja polaczen w Ziemi, a te lacza sie z polaczeniami gwiezdnymi……..

The Holy Grail represents the key teaching of the ancient gateways

HOLY GRAIL

?

wątek pieczęci kontynuuję w nowszej notce

Czas Kwitnących Granatów

a zarówno wątek Pieczęci Melchizedeka  jak i samych Melchizedeków w komentarzu, który postanowiłam tutaj skopiować:

Livia Ether Flow

Jeśli tylko dobrze rozumiem Twoje słowa Dawidzie to dla Ciebie ten Jeshua Sananda z przekazu Lightworkersów, Jeshua Sananda Melchizedek ze Szmaragdowego Zgromadzenia i mój Jeshua Melchizedek to jedna i ta sama osoba???
🙂

„Ciekawe bo istota którą narysowałaś ma trzecie Oko.”

KOD INDIGO.. napisałam coś na ten temat w notce

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/05/14/pieczec-melchizedeka-manifestacja/

Zrobiłam dzisiaj kilka zdjęć temu rysunkowi, w innym oświetleniu i z nieco innej perspektywy i wydaje mi się, że to wyszło całkiem ciekawie:

Powrócę tu też jeszcze do tego co napisałam w Mojej Gwiezdnej Rocznicy, a mianowicie:

„‚MM‚ malowalam dzien wczesniej, tez nad ranem i prawie po ciemku, choc innym rodzajem, grubych pasteli… czarny welon dodalam jej doslownie w ostatniej chwili.. dlaczego zolta skora? nie mam pojecia… moze miala byc po prostu zlota, ale niestety nie mialam pod reka innej kredki, tylko te w intensywnym odcieniu zolci.. i moze on tez mial miec zlota karnacje, ale juz mu jej nie domalowalam, bo w tym momencie musialam przerwac rysowanie.. Oboje maja turkusowe wlosy, a wlasciwie turkusowo szmaragdowe, choc moze sa to po prostu rozne odcienie szmaragdu…. „

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/?s=moja+gwiezdna+rocznica

to ciekaweee biorąc pod wzgląd pewną informację, którą znalazłam w Tajemnicach AMENTI (Voyagers), a mianowicie Ashayana wymienia tam Melchizedeków jako rasę żółtą!

1. Ur-Antrians – brazowoskórzy – nic #2
2. Breanoua – czerwonoskórzy – nic #3
3. Hibiru – bialoskórzy – nic #4
4. Melchizedeks – zóltoskórzy – nic #5
5. Yunaseti – czarnoskórzy nic #6

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/freedom-teachings-2/tajemnice-amenti/

hmm, w pierwszej chwili pomyślałam sobie, że to dziwne, dlaczego Melchizedecy akurat żółci no i jak to się ma do Szmaragdowego Zgromadzenia i Szmaragdowego Strażnika, a ponadto do tej Syriuszowej Azurytowej Rady i rodowody Blekitnoskórych Felinian…. ehh, jakie to pomieszane… Jednak już po chwili przypomniałam sobie o tym co napisałam w Mojej Gwiezdnej Rocznicy… a co więcej zamieściłam tam pewną grafikę:

na której mój Melchizedek ma właśnie żółtą skórę… choć nie był to efekt zamierzony… po prostu tak jak napisałam

„to te same obrazki, ale w innych kolorach i po nalozeniu teczowo gwiezdnej woalki, do czego zainspirowaly mnie cudowne teczowe zdjecia Anny11Li”

może uda mi się coś w najbliższym czasie dorysować… tym bardziej że z dwa tygodnie temu odwiedziła mnie w nocy pewna niezwykła istota… tak żółta i dziwna jak to tylko możliwe… opiszę to może w osobnej notce, wraz z dzisiejszą nocną nocną wizytą… po prostu szok, ale wracam w nocy do swojej sypialni, a na moim łóżku… śpi sobie smacznie…. czarny kot! 🙂

Dodam tylko, że z rasą żółtą nie czuję się jakoś szczególnie związana.. Szmaragdowy Strażnik rzeczywiście wyglądał orientalnie, ale skąd mam wiedzieć jaki miał tak naprawdę kolor skóry skoro cały się świecił na szmaragdowo:)

add1

mysle, ze ponizsze info rzuca nieco wiecej swiala na kwestie zoltej rasy Melchizedekowej:

„Szósta Rasa Podstawowa sa Meruvianie, ich Zgromadzenie to Melchizedekowie, moga oni zmontowac nic DNA numer 5, odpowiadajaca pieciowymiarowym czestotliwosciom i reprezentuja cykl rasy przejsciowej poprzez przejscie ascendenci Ziemi w polaczenie sie z Tara. Melchizedekowie sa mieszanka rasowa noszaca nici rozmaitych ras. Chociaz reprezentuja Zgromadzenie, które oryginalnie zapoczatkowalo zóltoskóre rasy na Ziemi, to nie sa oni ograniczeni w pojawianiu sie tylko w tej linii rasy. Melchizedekowie pojawiaja sie w liniach wszystkich ras, gdyz zaangazowani zostali jako Grupowy Matriks/surogatowe pole morfogeniczne dla wielu ras, pod koniec Drugiego Zasiewu. Melchizedekowie posiadaja nici DNA od 1÷4, oraz kody podstawowe dla nici 5, plus wzorce dla nici od 7÷12. Sa oni wolni od Pieczeci Palaidor oraz Amenti, dlatego tez moga przechodzic pelna transmutacje formy cielesnej w celu ascendenci, jesli sa w stanie w pelni aktywowac tony podstawowe wewnatrz ich piatej nici. W zwiazku z ich zaawansowanym pakietem genetycznym, Melchizedekowie sa w stanie przejsc przez Blekitny Plomien w Korytarzach Amenti i doswiadczyc teleportacji przez portale do srodowiska Tary.”

(Ashayana Dean, Podróżnicy, Tom II Rozdzial 2 Drugi Zasiew)

i jeszcze jeden fragment z tego samego zr4odla

„Syriusz B i Trzecie Oko Horusa… Podczas Drugiego Zasiewu ten portalowy pomost znany stal sie jako Korytarze Amorea, w trakcie Trzeciego Zasiewu, za czasów Atlantydy i rzadów faraonów w Egipcie, byl on znany jako Trzecie Oko Horusa i reprezentowal kulminacje mistycznych nauk „Lewego Oka Horusa” i „Prawego Oka Horusa”. Trzecie Oko Horusa bylo scisle strzezona tajemnica, a przejscie przez ten wymiarowy pomost zarezerwowane bylo dla niewielkiej elity rasy, ktora potrzebowala wzorca genetycznego trzeciej nici. Pod koniec Drugiego Zasiewu, Melchizedekowie asystowali przy naprawianiu upadajacego kodu genetycznego, stajac sie jedna z rodzin Grupowego Matriksu, a nastepnie rozpoczeli swój cykl narodzin podczas Trzeciego Zasiewu. Pierwsza fala Melchizedekow pojawila sie okolo 35000 lat temu, druga fala 3500 lat temu, natomiast trzecia fala rozpoczela sie 250 lat temu i trwa do chwili obecnej. Rodzina Melchizedekow Systemu Gwiezdnych Wrót zalozyla Bractwo Esenczykow oraz Kaplanstwa Melchizedeka, kaplanstwo, które do dzis dnia istnieje na
Ziemi.”

add2

caly rozdzial wrzucilam tutaj:
https://liviaspacedotcom.wordpress.com/freedom-teachings-2/drugi-zasiew-podroznicy-tom-ii-rozdzial-2/

jest w nim znacznie wiecej info o Melchizedekach.. rzeczywiscie niezle pomieszane to wszystko… i moze dobrze przeczuwalam, ze ci czterej kaplani spuszczajacy moja matke w glab studni mogli byc wlasnie Melchizedekami… a to co robili odebralam bedac dzieckie jako cos bardzo zlego… wrecz sadystycznego… no, ale jak inaczej, skoro oni wlasnie pozbawiali mnie najdrozszej mi w tym momencie istoty na Ziemi? wychodzi wiec na to ze mogli byc Melchizedekowie Gwiezdnych Wrot… Skoro STUDNIA sie z nimi wiaze:

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/05/14/pieczec-melchizedeka-manifestacja/

Hmm, w ogole coraz dziwniejsze odczucia sie we mnie budza w zwiazku z tym wszystkim… choc wciaz nie potrafie wydobyc na powierzchnie tego jakby KLUCZOWEGO odczucia… jest tuz tuz pod powierzchnia, ale.. ale… ale…. Ashayana mowi bardzo ciekawe rzeczy, ktore co wiecej w niezwykly sposob pokrywaja sie z tym co sama wiem, czuje, czy chocby przeczuwam… jednak tak jak juz pisalam jakis czas temu… nie chodzi tyle o to co mowi, a raczej o to czego nie mowi… albo o to czego sama jeszcze nie wie….. ?

add3

probowalam sobie raz jeszcze przypomniec ten sen i wtedy stalo sie cos dziwnego.. zamiast mojej matki na tym lozu ujrzalam siebie, ale jako juz dorosla kobiete.. i blyskawicznie nalozyly mi sie na ten sen doswiadczenia z krysztalowym stolem.. a potem… ‚Arka Przymierza… to sie stanie w Esperanzie…’ w momencie kiedy napisalam te slowa uslyszlalam duzy HUK… i wlasnie widze stojacego w moim oknie czarnego kota z swiecacymi sie na zielono zloto oczyma… to ten sam, ktory zjawil sie juz wczesniej w nocy i pozlozyl sie na moim lozku.. wiem, ze to kot sasiada mieszkajacego kilka domow dalej, ale do tej pory nigdy nie skladal mi tego typu wizyt… szokujace jest to, ze wlasnie mialam napisac nastepujace slowa… czuje, ze oni sa bardzo blisko mnie… chca mnie otworzyc i wyciagnac…..

add4

w nocy patrzac na Ksiezyc uswiadomilam sobie nagle, ze w trakcie egipskiego OOBE wcale nie znalazlam sie w Grecji.. to bylo dokladnie to miejsce, w ktorym teraz jestem… tu w Hiszpanii…. nie przez przypadek trafilam akurat do Domu pod Pieczecia Melchizedeka…. W trakcie tamtego OOBE chodzilo o Miseczke Melchizedeka i KLUCZ do…. choc nie wiem czy sens szukac czegokolwiek… bo im o to chodzi, abym to znalazla (przypomniala sobie), a oni to przejma………..

add5

17 maja z rana

czarny kot spedzil w mojej sypialni cala noc.. ale zadziwiajaco dobrze spalo mi sie w jego towarzystwie.. no i znowu niesamowita synchronia… bo ledwo zaczelam o nim pisac, a juz sie pojawil… a nie bylo go przez wiele godzin…. wszedl sobie tak jak wczesniej prze okno zamiauczal i polozyl sie obok mnie… po prostu miauuuu.. cos ty kotku chcial?

🙂

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/05/12/rosja-gate-nr-6-syriusz/comment-page-1/#comment-27343

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

4 thoughts on “Pieczęć Melchizedeka – MANIFESTACJA”

Skomentuj

