Mekka Trance..

Dzisiaj z samego rana postanowilam troszke lepiej sie przyjrzec temu venusjanskiemu kanalowi.. jednak zanim do niego dotarlam zatrzymal mnie przy sobie znow ten program nadajacy na zywo transmisje z mekki… i stalo sie ze mna cos dziwnego.. ta muzyka, ten spiew ma w sobie cos tak niesamowitego.. co bez wzgledu na wszystko inne dziala na mnie niezwykle transowo.. do tego ten wirujacy ruch… ktory wciaga od samego patrzenia… i nagle poczulam ze jestem tam… tez.. wiruje… bedac mocno coraz mocniej zakrecona a jednoczesnie coraz bardziej zdziwiona ze biore w tym udzial.. przeciez nie powinnam.. jak mnie zobacza to ukamieniuja… jednak w tym momencie… jakby naglej pauzy.. poczulam… ze to wszystko kreci sie dookola mnie… trudno mi to wyrazic.. ale ujrzalam siebie jako ogromna kobieca istote wystajaca teraz ponad kaabe.. i wtedy pojawila sie mysl.. zeby sie obrocic na lewo i spowodowac ruch w przeciwnym kierunku.. aby zupelnie sie uwolnic.. to spowodowalo jednak bol w moim ciele.. jakby ktos mi wyrywal plod z ciala.. i ocknelam sie cala zalana lzami… may.. sha….

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

2 thoughts on “Mekka Trance..”

Skomentuj

