under roundtable..

dlaczego pod a nie przy, albo i na.. ale dojde i do tego.. haha 😉

chcialabym tylko zaczac od krotkiego przypomnienia bardzo waznego dla mnie zdarzenia z wczesnego dziecinstwa kiedy to wlasnie pod takim okraglym stolem doswiadczylam czegos w rodzaju bardzo glebokiego przypomnienia.. uswiadomilam sobie wtedy, ze jestem kims wiecej niz tylko malym dzieckiem i kims wiecej niz tylko czlowiekiem.. ze nie jestem biala kartka.. a zapis, ktory ujrzalam… uffff… brak slow… Bardzo lubilam ten okragly stol i chowanie sie pod nim… jak i w ogole mialam jalas dziwna slabosc do okraglych stolow, choc w zadnym badz razie nie tych politycznych… a mimo to pewnego razu w dosc dziwnych choc i nieco zanawnych okolicznosciach trafilam w sam srodek obrad jednego z nich… w dodatku za zamknietymi drzwiami… i dzisiaj w nocy sobie o tym przypomnialam… zebranie to dotyczylo jakiegos glosnego zabojstwa na tle politycznym i ustalenia oficjalnej wersji wydarzen… zabral mnie na nie moj nowo poznany znajomy, ktory okazal sie byc politykiem… inni panowie zasugerowali mu, ze moze powinnam poczekac na niego w poczekalni albo przynajmniej schowac sie pod stolikiem… on jednak uparl sie, ze musze siedziec przy stole obok niego… a ja nie wiedzac co mam tam wlasciwie robic wpatrywalam sie przede wszystkim w pewien obraz wiszacy naprzeciwko… probojac sobie wlasnie przypomniec co na nim wlasciwie bylo… i na tym powiedzmy urywa sie na razie ten film… chcialabym go jednak w dalszej czesci polaczyc ze snem mojej przyjaciolki A* o nas i spotkaniu przy tajemniczym szmaragdowym stole http://liviaspace.com/2013/10/02/sen-a-o-nas-i-tajemniczym-zielonym-stole i z tym o czym pisalam w my arcturians connections i z Emerald Covenant vs Luciferian Covenant… cdn…

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/