Moj udzial w wojnie o Ukraine (hiszpanskie wezly karmiczne 3)

Jestem polka mieszkajaca obecnie w Hiszpanii.. jednak co ciekawe dla wielu hiszpanskich mezczyzn w pueblo wcale nie jestem polka tylko ukrainka… a dokladniej ukrainska prostytutka.. nie pomogly dotychczasowe tlumaczenia, itd.. niektorzy z tych mezczyzn juz tak bardzo w to uwierzyli, ze nawet gdybym przedstawila im wszystkie dokumenty to i tak by stwierdzili, ze sa falszywe.. w zwiazku z tym niektorym z tych panow odbilo juz totalnie i twierdza, ze skoro jestem prostytutka to oni moga mnie sobie kupic i poki co licytuja sie… za ile ktory… ostatnio slyszac kolejna rozmowe na moj temat nie wytrzymalam i krzyknelam ze w gre wchodzi tylko historyczny ratusz wystawiony na sprzedaz za 1 milion euro.. ten z ‚kwiatami zycia’.. albo tytul nowej hiszpanskiej krolowej.. skoro tak bardzo potrzebuja prostytutki.. por favor! naprawde.. jeszcze niedawno zyjac w esperanzie na campo moje zycie wydawalo sie takie spokojne i pozytywnie proste… a teraz.. tak jak pisalam… czuje sie tak jakbym grala role w nowej wersji Bonanzy, ale hardcorowej.. w sumie miala to byc notka pt. hiszpanskie wezly karmiczne 3, ale ostatecznie zdecydowalam sie na taki.. moze byc…  tak wiec cdn…

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

10 thoughts on “Moj udzial w wojnie o Ukraine (hiszpanskie wezly karmiczne 3)”

    1. tak.. choc w tym przypadku jest to raczej bardzo bardzo pikantny.. ostry smak.. w sumie rowno tydzien temu sama pisalam, ze lubie porzadnie dopiepszona rzeczywistosc, ale.. bez przesady.. pytanie.. dlaczego oni nie chca przyjac do wiadomosci, ze jestem polka… i dlaczego tak bardzo potrzebuja tej ukrainskiej prostytutki… w pueblo jest pelno angielek, ktore chetnie oddaja sie za darmo… no i sa przeciez hiszpanki…

      Lubię to

      1. no co się dziwisz nazwa Ukraina często ostatnio pojawia się w tv…a obecnie ludzka przenikliwość często zaczyna się i kończy na przyciskach w pilocie …o prostytucji też się mówi w tv …no i złożyli sobie do kupy papkę z monitora …i już”wiedzą” to co chcieli wiedzieć….ponoć jest nowa dewiza tzw.celebrytów „nie ważne co mówią ważne,że mówią” …zawsze na świeczniku 🙂

        Lubię to

  1. Moze ma to cos wspolnego z twoim jezykiem ciala i wyrazem twarzy…Moze powinnas demonstrowac wiecej zimna i dystansu. A to przeciez normalne ze chca Ukrainke choc maja Angielki i Hisczpanki…Mezczyzni nudza sie szybko…;)

    Lubię to

    1. wydaje mi sie, ze w porownaniu z wieloma innymi kobietami, czesto na wpol nagimi jestem bardzo skromna osoba, starajaca sie nie prowokowac wygladem.. bo wiem co to rozjuszyc byczka.. ale jak ktos mi mowi hola i sie usmiecha to mu odpowiadam.. mysle jednak, ze przyczyna jest glebsza i bardziej zlozona.. ta ukrainska prostytutka i ogolnie sytuacja na Ukrainie jak i na swiecie… nie znalam tez hiszpanskuxh mezczyzn od tej strony.. bo na pozor zdaja sie byc takimi spokojnymi miskami i nawet sie zastanawialam jak ten narod mogl podbic Ameryke.. no ale i tutaj nie chodzilo tylko o taka fizyczna napasc i mam na mysli zwiazek Corteza i Malinche… byc moze ten wlasnie watek seksualny odegral istotniejsza role niz sie uwaza… choc okresla sie go raczej delikatnie mianem watku romantycznego…. p.s choc nature prowokatorki tez mam, to prawda, ale ona sie objawia raczej w inny sposob.. co czasem widac tu na blogu 🙂

      Lubię to

  2. kobiety sa czesto zmuszane do prostytucji…. moja kolezanka dostala etat kurwy z trojmiejskiego urzedu pracy.. wtedy nie miala wyjscia… szefowa tego urzedu byla zona jednego z szefow trojmiejskich agencji towarzyskich… rosyjslie dziewczyny byly torturowane, gwalcone i zabijane przez szefa gdanskiej policji.. tu e hiszpanii jest nie lepiej.. teraz na mnie jest nacisk ze musze sypisc z kilkoma panami aby dostac nalezny mi zasilek na dzieci… czekam na te 300 euro od dwoch miesiecy i nie moge sie doczekac.. ale ostatnio padla propozycja ze od 5 panow za jedna godzine moge dostac 500 euro od reli pod warunkiem ze zrobie to z nimi wszystkimi naraz… pewna angielka od roku nie doczekala sie pieniedzy ale regularnie bywa u burmistrza.. hmmm… poprzedni burmistrz uciekl do argentyny… defraudacja duzych pieniedzy
    .. tiaaa… hiszpanski kryzys…. mucho curvas!!!!!

    dlatego jak widze te wszystkie piekne reklamy zachecajace do pomocy biednym dzieciom.. to mnie mdli…. money, money..

    Lubię to

  3. Livia, mam takie odczucia, że jakoś kurczowo trzymasz się tego obecnego miejsca…które…no właśnie…być może Cię nie chce, albo nie jest dla Ciebie…tak to czuję od dłuższego czasu…choć nie namawiam Cię do przeprowadzki…bo pewnie masz swoje ważne powody żeby tam być

    coś mi się przypomniało – moja znajoma kupiła wymarzony dworek pod Warszawą (taki stary z XVIII lub XIX wieku)…ale…no własnie…od tego momentu jej życie zamieniło się w „koszmar”, długo by pisać, generalnie nie była tam szczęśliwa z wielu powodów…jej mąż naciskał żeby się wyprowadzili, tym bardziej, że dostał propozycję dobrej pracy za granicą…chyba rok u niej to trwało zanim podjęła decyzję o przeprowadzce…szczerze mówiąc była na granicy wytrzymałości, bo problemy się tylko nawarstwiały

    a teraz…jest mega szczęśliwa w nowym miejscu 🙂

    Lubię to

    1. nie, absolutnie sie go kurczowo nie trzymam.. tyle ze wiesz wynajm nowego domu to nowr koszta… kaucja.. z reguly ok 1000 euro na starcie.. i mysle, ze jest na odwrot.. ze to miejsce do czegos bardzo mnie potrzebuje i dlatego to byl jedyny taki okazyjny dom w swoim czasie… bez kaucji!!! no coz.. wdepnelam w pewne melchizedekowe uklady i teraz nie mam wyjscia… niz z nich wyjsc… alvo nie… desperados… haha 🙂

      Lubię to

Skomentuj

