Punto Romano i hiszpanskie wezly karmiczne…

od poczatku kwietnia mieszkam w tym pueblo a dopiero dzisiaj wybralam sie w jego kierunku… jejku.. ale pieknie i jaki spokoj.. i znow zamarzylo mi sie zycie na campo… tak jak wczesniej w Esperanzie i jeszcze wczesniej w Polsce.. w Jablonce i ukochanym Gaja Garden… ten rodzaj spokoju i ciszy…. nie udalo mi sie dzisiaj dojsc na sam most.. nie te buty.. a zdjec mam tylko kilka… zrobionych komorka…

tmp_IMG_20140710_202331-1-1505381762

ale czuje, ze wroce tam juz jutro… dzisiaj wlasnie w trakcie tego spaceru znow zauwazylam znak o ktorym
pisalam juz wczesniej… w hiszpanskich wezlach karmicznych 1

tmp_IMG_20140710_200843-1-2133730314

kiedy zatrzymalam sie przy nim w drodze powrotnej akurat zadzwonil JJ… miedzy innymi z wiadomoscia, ze czas na moja przeprowadzke do Malagi.. przez wzglad na zbyt duze kontrowersje spoleczne… coz… na wprost mnie wlasnie wschodzil ksiezyc… juz w sobote super full moon… mam jednak bardzo dziwne przeczucia co do tego dnia… takie gleboko podskorne… po prostu czuje dreszcze… ahh…

tmp_IMG_20140710_210513-1-2004887647

ole ole jandro….

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

Skomentuj

