14 lipca

jesli naprawde mialam w tym miejscu zrobic cos waznego to zostal mi na to tylko tydzien.. tylko.. ze.. w tej chwili mam wrazenie, ze to co mialam rozplatac jedynie bardziej zaplatalam… ale moze to tylko gra pozorow..

w nocy gdy wsiadalam na motor Roberto zatrzymal sie przy mnie mlody hiszpan, ktorego jednak przez wzglad na swietny angielski wzielam z poczatku za anglika… zapytal sie mnie jak mam na imie.. a wiec odpowiedzialam mu ze Livia.. i wtedy zwrocilam uwage na jego oczy… ahhh… tak… you have eyes like a Jesus… hiszpan spojrzal na mnie jeszcze przenikliwszym wzrokiem i powiedzial.. Livia.. be carefull.. be carefull… be carefull.. i w tym momencie fruuuu… mialam wrazenie ze doslownie przelatuje przez plaze….

adelante!!!

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/