Back to the Lourdes Cinema…

Tej nocy znalazlam sie ponownie w w Lourdes cinema.. choc tym razem czekal w nim na mnie Ra… zauwazylam go siedzacego na widowni… w towarzystwie dzieciakow… we wczesniejszej czesci snu pamietam cos w rodzaju naszego wspolnego bladzenia po prawdziwym labiryncie zlozonym ze schodow.. dziwnych tuneli.. i kilka miejsc.. tak jakby przeskoki z Holandii do UK i na Polskie wybrzeze……

Pierwszy sen o LOURDES CINEMA mialam w trakcie fizycznego pobytu w Lourdes jesienia 2013… bardzo dziwny i jednoczesnie gleboki sen,  a co wiecej w pewnym sensie proroczy.. Co ciekawe z rana okazalo sie, ze w poblizu hotelu, w ktorym zatrzymalismy sie na noc – przy ulicy La Grotte –  numer pokoju 111 – naprawde znajduje sie jakies stare kino! opisalam czesc tych doswiadczen w notce o podrozy do Kraju BAskow, choc nie wszystko.. w kazdym badz razie nie moge teraz znalezc zapisku na temat tego kina i tego, ze.. spotkalam w nim miedzy innymi Ra.. to byla bardzo dziwna scena.. i jak dla mnie wrecz szokujaca.. do tego stopnia, ze ani tego nie opisywalam, ani nikomu nie mowilam.. jakiez wiec bylo moje zdziwienie kiedy niemal na samym poczatku gdy spotkalismy sie z Ra fizycznie.. on zadal mi pytanie dokladnie o to co mi sie przysnilo w snie o LOURDES CINEMA.. bylam w prawdziwym szoku i przez moment wrecz oburzona.. ze niby co to ma znaczyc, skad on o tym wie.. czy czyta w moich myslach? ale Ra wyjasnil mi o co chodzi i sie uspokoilam.. rozumiejac jednoczesnie jak gleboki jest sens tego wszystkiego.. i tym bardziej utwierdzilo mnie to w przekonaniu, ze mamy cos wspolnie do zrobienia..

W trakcie seansu w LOURDES CINEMA ogladalam tak jakby film dotyczacy mojego zycia i pamietam, ze w jednej ze scen rozstalismy sie z Jarkiem, ktory wyjechal do UK, a wraz z nim na jakis czas zniknely mi z oczu takze dzieci… po obudzeniu sie powiedzialam o tym nawet J, a on na to, ze to przeciez tylko sen, a wiec po co zawracac sobie tym glowe… ja jednak czulam, ze byl to bardzo niezwykly sen.. podobnie jak i historia zwiazana z pokojem nr 111.. okazalo sie, ze tego wieczora w Lourdes wolne byly tylko dwa pokoje, oba z numerem 111.. tym dziwniejsze, ze jedna z osob ktora mi sie przysnila byl pewien mezczyzna okreslajacy siebie mianem Blue Flame of UR – 111

Po powrocie z podrozy do Krainy Baskow zanotowalam:

/miałam bardzo dziwny sen w LOURDES… zbiegło się w nim wiele ścieżek.. jakby spowrotem do źródła, z którego wcześniej wypłynęły.. we mnie…… Sen ten przyśnił mi się właśnie na ulicy Groty – Rue de la Grotte..  Napisałam o tym w notce Podróż do Kraju Basków… Z pobytem w Lourdes połączył się pobyt w Montsegur.. Po prostu bardzo chciałam odwiedzić oba te miejsca w trakcie tej podróży… Z Lourdes przywiozłam Wodę, z Montsegur mały kamyk…. W pewnym momencie je także ze sobą połączyłam, a potem kolejne niesamowite połączenie w dniu 12 12 13… flow/

Watek Lourdes laczy mi sie scisle z Montsegur… przede wszystkim sen o LOURDES CINEMA mialam tuz przed podroza do MONTSEGUR.. Pamietam tez, ze po powrocie z podrozy do tych miejsc zaczelam widywac w przestrzeni wokol siebie tzw  biale koronki, a w kazdym badz razie zjawisko to bardzo sie nasililo…

Tej nocy (w trakcie pobytu w Lourdes, w pazdzierniku 2013) mialam tez inny niesamowity sen z udzialem mojego ojca, a pamietam moze zaledwie dwa, moze trzy sny z jego udzialem… o jednym z tych snow, w ktorym moj ojciec wreczyl mi sygnet z wygrawerowana literka M wspomnialam w notce

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/06/11/m

Livia Ether 25 Wrzesień 2013

już po powrocie do domu zobaczyłam mapkę tego hotelu w którym znaleźliśmy wolny pokój na głównej ulicy Lourdes: Rue de la Grotte… ciekawe usytuowanie i ten numer: 111.. wcześniej udało nam się znaleźć inny wolny pokój i też miał numer 111, ale potem nie mogliśmy go odszukać i trafiliśmy do tego drugiego… zwykły dwugwiazdkowy, budynek numer 77.. tak, czy inaczej… że czuję, miałam będąc w Lourdes spędzić noc w tym a nie innym miejscu…. to tak jak w MAdrycie… skierowano nas do IBISA, a na miejscu okazało się, że IBIS nie istnieje, ale jest ISIS..

miałam bardzo dziwny sen w LOURDES… zbiegło się w nim wiele ścieżek.. jakby spowrotem do źródła, z którego wcześniej wypłynęły.. we mnie……

W URKIOLI pokój numer 22… chwilkę wcześniej zanim zwróciłam na to uwagę moje myśli krążyły wokół pewnego miejsca we FRANCJI związanego właśnie z tym numerem… 22… byłam już tu kiedyś w śnie…. winda zjeżdżała głęboko do podziemi…

o Mont Segur nie mogę napisać praktycznie nic… jest jak SEN……….. a naprawdę tam byłam i wiem, że stało się coś ważnego.. mam nawet mały kamyk stamtąd… i zostawiłam tam swoją KREW………….

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2013/09/12/podroz-do-kraju-baskow/comment-page-1/#comment-6498

O Lourdes Cinema wspomnialam takze we wpisie

Sen o uwalnianiu motyli

co ciekawe w snie z tej nocy zarowno Ra jak i moj ojciec byli ubrani w ten sam sposob.. na bialo -czerwono.. co jest raczej nietypowe zarowno dla jednego jak i drugiego.. Ra preferuje odziez w bialo czarnym wydaniu.. podobnie jak i moj ojciec.. z tego co pamietam ze zdjec i opowiadan matki..

CameraZOOM-20141004172036127

CameraZOOM-20141004164409785

photo LiRa by ZOOM, 4 october 2014

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/lira-photo-album

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

39 thoughts on “Back to the Lourdes Cinema…”

  1. Dla mnie też Lourdes w pewien sposób się wiąże z Krajem Basków. Przez Pireneje wiedzie z Lourdes najkrótsza ale i najbardziej trudna droga do Kraju Basków I Nawarry. Z jednej strony twierdza w Pampelunie z drugiej twierdza w Lourdes.

    Polubienie

    1. hmm, nie moge teraz znalezc mapy, na ktorej Lourdes znajdowalo sie oficjalnie na terenie Karaju Baskow… ale dla mnie to jak nic czesc Basklandii… w kazdym badz razie jego polozenie widac chocby na tej mapce:

      http://pl.wikipedia.org/wiki/Lourdes

      w trakcie pobytu w Lourdes widzialam tez niejeden raz Lauburu czyli symbol kraju Basków niezle wkomponowany w symbolike katolicka

      null

      znalazlam tez takie info:

      Łączenie się chrześcijaństwa z mitologią
      Najwyraźniej starożytne obyczaje widoczne są w tradycji bożonarodzeniowej, ale także w pojmowaniu postaci Matki Boskiej. Tak jak Mari, która znajdując się w dwóch różnych miejscach była swoją własną siostrą, również Maryję z Lourdes i Maryję z La Silette uważa się często za dwie różne osoby, siostry. Każda z siedmiu prowincji Kraju Basków posiada Maryję za patronkę; Baskowie mówią o nich „Dziewice baskijskie to siedem sióstr” (Zapi aizpatzo dira euskaldun birjinak).

      http://pl.wikipedia.org/wiki/Chrze%C5%9Bcija%C5%84stwo_w_Kraju_Bask%C3%B3w

      i jeszcze

      Miasta partnerskie:
      Polska Częstochowa, Polska
      Portugalia Fátima, Portugalia

      🙂

      Polubienie

  2. Niesamowity jest ten wpis wyżej i naprawdę proroczy.
    Na końcu napisałaś te miasta partnerskie – Portugalia i mnie sie odrazu przypomniał wczorajszy sen jaki sniłam tuż przed przebudzeniem. W śnie znalazłam sie w nieznanym miejscu jako obserwator.
    W śnie chodziło o mała dziewczynke, wydawalo mi sie że taką ok 5-7 lat ale możliwe że miała więcej .
    Wyglądało jakby sie czegoś bardzo bała, była skulona, oczy wystraszone, widać było iż przeżyła cos bardzo strasznego. Miejsce w jakim sie znajdowała trudno było mi określic bo widziałam to jako cos bardzo starego, podobne do zewnetrznych odnog kościoła, zamku. Pojawili sie ludzie i mowili: wreszcie się odnalazła…wyglądało na to, że długo ja szukano. Mówili imie, ale nie zapamietałam go.
    Zaczęlam szukac czy to dotyczy czegoś autentycznego, wpisałam wygląd dziewczynki i wyskoczyly mi rozne wpisy. Mnie odrazu rzuciło sie w oczy jedno:

    http://natemat.pl/95607,co-sie-stalo-z-madeleine-mccann-po-siedmiu-latach-wciaz-pojawiaja-sie-nowe-watki-w-sledztwie-dotyczacej-zaginionej-dziewczynki

    Od czasu snu o tej dziewczynce przypadkowo wpada i slysze slowo-Portugalia.
    Sorry ze o tym piszę, ale być może ma to jakieś znaczenie.

    Polubienie

    1. Niesamowity jest ten wpis wyżej i naprawdę proroczy.

      tak, w tym momencie moge juz potwierdzic, ze spora czesc tego co zobaczylam w trakcie tego seansu w Lourdes Cinema okazala sie wrecz prorocza, a do tego czesc jakby mocno zdeterminowana.. choc mysle, ze moze gdybym w odpowiednich momentach dokonala nieco innych wyborow to byc moze cala ta historia potoczylaby sie inaczej, ale nie jestem pewna.. bo wszystko to co ujrzalam bylo dosc mocno od siebie zalezne i niezle poplatane.. choc czesc udalo sie rozplatac.. w ostatnim czasie udalo mi sie tez potwierdzic kolejny fakt, ktory ujrzalam na ekranie w Lourdes… i choc przeczuwalam, ze to prawda to ktos skutecznie skrywal ten fakt, ale dluzej juz sie nie dalo…

      Od czasu snu o tej dziewczynce przypadkowo wpada i slysze slowo-Portugalia. Sorry ze o tym piszę, ale być może ma to jakieś znaczenie.

      Mario, dobrze ze o tym piszesz i z cala pewnoscia ma to jakies znaczenie.. Algarve, Portugalia… piekne miejsce.. i pojawil mi sie pewien wrecz zywy obraz przy slowach:

      W śnie chodziło o mała dziewczynke, wydawalo mi sie że taką ok 5-7 lat ale możliwe że miała więcej. Wyglądało jakby sie czegoś bardzo bała, była skulona, oczy wystraszone, widać było iż przeżyła cos bardzo strasznego. Miejsce w jakim sie znajdowała trudno było mi określic bo widziałam to jako cos bardzo starego, podobne do zewnetrznych odnog kościoła, zamku. Pojawili sie ludzie i mowili: wreszcie się odnalazła…

      dokladnie przy frazie:

      ”podobne do zewnetrznych odnog kościoła, zamku”

      mialam kiedys sen, ktory juz po przebudzeniu sie nazwalam snem o miescie zaginionych dzieci.. to byl jeden z najsmutniejszych snow jakie pamietam.. pozniej dowiedzialam sie ze powstal nawet film pod takim tytulem, choc wciaz nie mialam okazji go obejrzec… co ciekawe kiedy zamieszkalismy w Esperanzie w pewnym momencie uswiadomilam sobie, ze znam juz to miejsce wlasnie ze snu o miescie zaginionych dzieci.. tknelo mnie wtedy dziwne przeczucie, czy to aby napewno dobre miejsce dla dzieci, ale one nie chcialy slyszec o zadnym innym.. zreszta tam bylo tak sielsko.. zreszta zrozumialam ze mam tam duzo do zrobienia.. i szczerze mowiac od samego poczatku dzialy sie tam dziwne rzeczy.. chocby historia z zabawkami Jenny.. pamietam, ze zanim przeprowadzilismy sie do Esperanzy na dluzej.. spedzilismy w niej najpierw jedynie weekend.. Jenny miala na ten czas kilka zabawek od kolegi z Frigiliany, tak w ramach wymiany.. ktore miala mu oddac po powrocie.. i vice versa.. no i wlasnie te zabawki jakby nagle zapadly sie pod ziemie.. juz juz mielismy wracac.. i okazalo sie, ze nigdzie ich nie ma.. wspolnie przeszukalismy wspolnie caly dom.. i nic.. ani sladu po zabawkach.. w koncu zrezygnowani poddalismy sie i pamietam, ze J juz zdazyl zapalic silnik w samochodzie.. kiedy jakis wewnetrzny glos powiedzial mi – wroc sie.. wroc sie.. ale sama.. poprosilam wiec J i dzieci, aby na mnie zaczekali.. i weszlam jeszcze raz do domu.. zupelnie sama.. i wowczas.. dziwna aura… jakby biala mgla i kontakt.. przekaz ze strony niefizycznych istot, a dokladniej dzieci – proszacych mnie o pomoc.. twierdzily, ze sa tam uwiezione.. bardzo mnie to poruszylo i od razu powiedzialam, ze ale oczywiscie ze pomoge.. zaczelam nawet plakac.. i wtedy.. glos.. chodz, pokazemy ci gdzie sa zabawki… i okazalo sie, ze lezaly tam gdzie wiele razy ich szukalismy, ale niczego tam wczesniej nie bylo.. do glebi poruszona tym co sie dzieje zaczelam jeszcze bardziej plakac mowiac tez do tych niefizycznych dzieci, ze im dziekuje, ze chce im bardzo pomoc.. i ze ten dom jest takze ich domme i wszystkie zabawki, etc… ze je kocham.. choc juz po wyjsciu z domu mialam wrazenie, ze wyszlam z jakiegos dziwnego transu…. choc radosc Jenny z powodu odnalezionych zabawek byla tak wielka, ze wszystko inne szybko odeszlo w niepamiec.. szybko jednak wrocilo do mnie pewne zawahanie.. czy to aby napewno dobre miejsce… czy aby napewno dam rade.. ale weszlam w to.. poniekad mocno juz zobowiazana.. choc w miedzyczasie wszystko zaczelo sie dosc mocno komplikowac….. a najdziwniejsze rzeczy zaczely sie dziac wlasnie przed ta podroza do Kraju Baskow – Urkiola, LOURDES i Montsegur….

      Polubienie

    2. Mario.. pierwszy raz mialam sen z Toba.. wlasciwie nic wielkiego.. snilo mi sie jedynie, ze zamiescilas jakis bardzo krotki wpis na Mistyce, cos zwiazanego z Maria – Matka Jezusa.. doslownie jedno zdanie.. a ja sie zastanawialam dlaczego to Maria zamiescila ten wpis.. skoro do tej pory wszystkie wpisy publikowal Dawid.. to mialo tez jakis zwiazek ze mna, ale juz nie pamietam o co dokladnie chodzilo.. i wlasciwie nawet bym o tym nie wspomniala.. ot drobiazg.. gdybym nie zajrzala na MZ i nie zobaczyla o czym piszecie.. i mimo iz najnowszy wpis zostal zamieszczony przez Dawida to jednak w zwiazku z linkiem podanym przez Ciebie.. tak wiec ciekawe.. choc jesli chodzi o pana Romana Nachta to przeczytalam z dwa jego artykuly i jak dla mnie za bardzo u niego wszystko poplatane.. znacznie przejrzysciej przedstawione jest to w materialach Ashayany, ale sporo osob jest jakby mocno na te informacje zablokowanych… no i zgadzam sie z Markiem, ze niektore interpretacje pana Romana to czarna rozpacz:

      https://nnka.wordpress.com/2015/07/06/14-lipca-2015-roku-sonda-new-horizons-znajdzie-sie-najblizej-plutona/#comment-50125

      choc ja nazwalabym to czystym absurdem! bo idac takim tokiem myslenia mozna latwo usprawiedliwic kazda przemoc, kazdy gwalt, kazde zlo..

      choc niektore interpretacje pana Romana sa faktycznie ciekawe

      🙂

      Polubienie

      1. Szkoda ze nie pamietasz o co chodziło w związku z Tobą. W zasadzie wkleiłam tam częśc dotyczącą Jezusa dla Michaeli, bo wydaje mi się że mało osob o tym czytało–chodzi o wygląd.
        Temat: Maria, Jezus nie chcę rozwijać, choć mam pamięc tamtego czasu. Bardziej Peru i ameryka poludniowa, piramidy ze scietym wierzchołkiem i schodami ale nie majowie. Traktuje to jako ciekawostke teraz. Czytając blog tego pana dowiedzialam sie np o czestych wizytach tam tzw gigantów i cos co mnie zaskoczyło. Tym czymś jest budynek Sadu Najwyższego z piramidą z moejgo snu o ktorym pisalam na MZ. Sen indukowany? Sporo pisze o jezuitach …….i zgadzam sie z tym. Niedawno pisalam o snie, ze cos z kk zostanie wypuszczone za 2 miesiace /wrzesien?/, a tu coraz czesciej pisze sie o wojnie…..a wiec otwieraja puszke pandory? Smutne to, co czlowiek czyni czlowiekowi.

        Polubienie

      2. Szkoda ze nie pamietasz o co chodziło w związku z Tobą

        niestety, pamietam tylko tyle, ze w snie zajrzalam na Mistyke i zauwazylam Twoj post.. doslownie jedno zdanie.. no i kiedy naprawde zajrzalam na MZ i zobaczylam o czym piszecie to sobie o tym przypomnialam.. mialam kiedys nieco podobny sen, tez zwiazany z Mistyka, ale z Dawidem,ktory tez sie w jakims stopniu pokryl z rzeczywistoscia, choc nie w 100%.. jest cos jeszcze ale zastanawiam sie jak to ujac…

        W zasadzie wkleiłam tam częśc dotyczącą Jezusa dla Michaeli, bo wydaje mi się że mało osob o tym czytało–chodzi o wygląd

        jesli masz na mysli niebieskie oczy to wspominalam o tym kiedys w notce

        Jak wyglądał Jezus jako mały chłopiec

        Osobiscie wydaje mi sie, ze Jeshua 9, syn Marii i Jozefa.. wygladal raczej tak jak sie go przedstawia na swietych obrazkach – z duzymi jasnymi oczami.. i wydaje mi sie, ze dosc dobrze te ”linie genetyczna” oddaje ponizsze zdjecie palestynskiej dziewczynki.. choc podobnie, z duzymi jasnymi oczami przedstawia sie takze Jeshue 12, czyli Sanande… jasne oczy ma tez wielu Persow, choc nie tylko niebieskich ale tez szarych i zielonych.. widzialam tez wiele zdjec jasnookich Kurdow zamieszkujacych chocby IRAN.. aczkolwiek typowi hebrajczycy maja oczy jak najbardziej brazowe.. i przyznam sie, ze mam tu pewne zawahanie.. poniewaz jesli faktycznie mezczyne o imieniu Arihabi wsadzono na krzyz zamiast Jeshui 9 to calkiem mozliwe, ze obaj wygladali bardzo podobnie, a wiec jasnookim w takim ukladzie byl tylko J12 SANANDA… Jednak, jak wynika z nieoficjalnej historii Jeshua 9 narodzil sie w wyniku sztucznego zaplodnienia (ET Nephilim conception), (w ten sam sposob przyszla na swiat jego matka – MARIA), a wiec calkiem mozliwe iz w zwiazku z tym wygladal inaczej niz typowy hebrajczyk.. ahh wiem, ze to niezle zamieszane i sama probuje jakos lepiej to wszystko ogarnac.. w kazdym badz razie czuje, ze zdjecie niebieskookiej palestynskiej dziewczynki ma mnie po prostu na cos naprowadzic…

        https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/05/30/jak-wygladal-jezus-jako-maly-chlopiec/

        a wiec otwieraja puszke pandory?

        w duzym stopniu chodzi – jak zwykle – o gwiezdne wrota.. mamy szczegolny czas – SAC..

        Smutne to, co czlowiek czyni czlowiekowi.”

        np. chlopak w masce anon zastrzelony przez kanadyjska policje:

        http://www.legionnet.lgnsec.nl.eu.org/2015/07/anonymous-operation-anondown-cops-kill.html

        Polubienie

      3. znalazlam ten fragment o niebieskich oczach, ciekawe, ze w notce poswieconej Lourdes… nie widzialam jej wczesniej:

        Maria_st pisze:
        Lipiec 19, 2015 o 11:03
        „Himmelblaue Augen – niebiańsko-niebieskie oczy były uznawane za cechę pozytywną, bowiem świadczyły o tym, że ich właściciel niesie w sobie pozaziemskie geny nadludzi.”

        https://nnka.wordpress.com/2014/04/26/jezus-kosmiczny-cala-prawda-o-zmartwychwstaniu/#comment-50121

        K t o i jakimi motywami się kierując zabrał ciało Jezusa? Nad tym warto się zastanowić, bowiem motywy zawsze świadczą i stanie świadomości i tendencjach istoty żywej – ducha i człowieka.

        no tak, ale to nie Jezus zostal ukrzyzowany, a w kazdym badz razie nie Jeszua 9 syn Marii i.. ET Nephilim.. i nie Jeszua 12 – Sananda.. a – Arihabi….

        Czy podejrzewał, że Jeszua/Jezus jest nosicielem pozaziemskiego DNA, pozostawionego przez inną cywilizację niż ta z Syriusza lub Nibiru? Bo z całą pewnością stan świadomości Chrystusa świadczy o o wiele wyższym stadium duchowego rozwoju i tendencji, o pochodzeniu z innych sfer wszechświata i o diametralnie różnej mentalności.

        rzeczywiscie chodzi o bardzo wysoki poziom swiadomosci i bardzo wysokie sfery, bo mowiac w duzym uproszczeniu tatusiem ”Himmelblaue Augen” J9 byl JAHWE 😉

        choc moze te nazwa powia komus nieco wiecej

        Marduke-Luciferian/Marduke-Dramin (Omicron)
        Anunnaki-Jehovian-Anunnaki Nephite-Nephilim collectives..

        Jehovian Anunnaki
        – Jehovian-Nephilim-Morantians: major distortions of original Lemurian/atlan
        tean/Essene Emerald Covenant CDT-Plate Christos teachings..

        – Jehovian-Nephite-Nohassim: created „YHWY/Jehovah God stories/false
        12-tribe history in Hebrew-Christian texts..

        – Jehovian-Nephite-Adam Kadmon: Promote Jehovah/YHWH Metatron
        Ophanium/Enoch/Archangel Michael..

        – Jehovian-Nephite-Drakonian: Kaballah Hebrew text distortions, inverted
        reversed 10-Sephiroth „Tree of Life”, removed 6 letters from Hebrew Alphabet..

        – Works closely with Nibiruian Enlil-Odedicron-Anunnaki Pleiadian
        Samjase-Luciferian Anunnaki (primary allies), Zeta-Reticuli Zephelium,
        Necromiton-Andromie/Drakonian/Jehovian-Nephilim (primary allies), hybrids
        and Centaur-Luciferian Anunnaki..

        http://www.legionnaires.awaken.nl.eu.org/articles/ad-shortintrolistingintruderraces

        ”To samo dotyczy zewnętrznego wyglądu ziemskiej matki Jezusa – Miriam – niezwykle uduchowionej istoty (w odróżnieniu od znanych nam „bogiń” i „matek boskich”.”

        tak, MARIA – matka J9 rowniez zostala poczeta w ten sam sposob co jej syn – Jeshua 9 – w wyniku sztucznego zaplodnienia ze strony ET Nephilim (Jehovian)… lub inaczej mowiac – negatywnych obcych – Negative Alien Agenda.. i tak naprawde jest to grupa przeciwnikow Chrystusa… 9 przy imieniu Jeshui oznacza kod DNA..

        Belial Suns
        Annunaki Human Hybrids including the Nephilim. Originally from Sirian, Pleiadian Constellation then became wanderers. Have 9-10-11 DNA strands. This created planetary DNA mutations, and wars over genetics. Control hub is in the UK. Agenda – enslave humans. Are Luciferian forces.

        http://ascensionglossary.com/index.php/Annunaki

        oryginalne ludzkie (human angelic) DNA jest 12 niciowe!

        ”Czy promieniowanie tego „niepokalanego” materiału genetycznego (dostarczonego przez archanioła Gabriela) wywoływało w nosicielach innego rodzaju DNA alergiczne, agresywne reakcje.”

        i ten fragment w ciekawy sposob laczy mi sie z pewnym doswiadczeniem z La Linei dela conception (20/21 marzec 2013), ktore za sprawa dziwnej teczy przypomnialo mi sie wczoraj, ale zastanawiam sie jak to ujac 🙂

        Polubienie

      4. Maria_st:

        „W zasadzie wkleiłam tam część dotyczącą Jezusa dla Michaeli,bo wydaje mi się ze mało osób o tym czytalo-chodzi o wygląd.”
        ***************
        Znalazłam ten art. R.Nachta. Wiadomo,ze nie chodzi tylko o sam wygląd zewnętrzny , ale co za tym się kryje, lub inaczej , o czym świadczył ten wygląd.

        „Temat niebieskich (błękitnych) oczu wywołał z mojej pamięci Greka Hormisiusa, historyka i przybocznego biografa Poncjusza Piłata, rzymskiego namiestnika Judei sprzed dwóch tysięcy lat. Jego wypowiedzi są wolne od uprzedzeń i cechuje je swoboda wyrażania myśli. Tak oceniają go dwaj rosyjscy historycy, profesor Belezki i Szelebiew.”

        https://nnka.wordpress.com/2014/04/26/jezus-kosmiczny-cala-prawda-o-zmartwychwstaniu/#comment-50121

        ***************
        A ja dzisiaj na blogu katolickim też znalazłam opis oczu Jezusa i Maryi . Notka napisana 19.07.15r.(sic!)
        Jest to historia nawrócenia się gangstera Carvera Alana Amesa.

        „Nalegam, by opisał, jak spotyka się z Bogiem. – Na różne sposoby. Czasem widzę Pana fizycznie, jak ciebie. Jezus ma soczyście błękitne oczy i śniadą cerę. Kiedy nie mam wizji, czuję Jego obecność, miłość, jakby Jestestwo. Widzę też twarz Jezusa w Hostii, w czasie Eucharystii. Widzę Go w wielu miejscach, na różne sposoby. W moim sercu zawsze dzieje się to samo: czuję ogromny pokój. To jest coś tak wspaniałego, że nie da się opisać!”

        I opis wygladu zewnętrznego Maryi :
        „To pierwsze spotkanie z Matką Bożą. Maryja ma kruczoczarne włosy, błękitne oczy. Jej piękno mocno wstrząsa Carverem.”

        https://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/2015/07/19/jezus-przychodzi-do-gangstera-carver-alan-ames-rozmawia-tez-z-maryja-i-swietymi/

        PS. Maria zamieścila te linki pod notką o Lourdes z datą 26.04.14r. ?

        Polubienie

      5. Maria zamieścila te linki pod notką o Lourdes z datą 26.04.14r.?

        tak Michaelo.. tyle, ze to co pisze pan Nacht jest w duzym stopniu tak samo poplatane jak to co pisze Muki… przypomne tylko cytat z notki pana Nachta:

        ””Czy podejrzewał, że Jeszua/Jezus jest nosicielem pozaziemskiego DNA, pozostawionego przez inną cywilizację niż ta z Syriusza lub Nibiru? Bo z całą pewnością stan świadomości Chrystusa świadczy o o wiele wyższym stadium duchowego rozwoju i tendencji, o pochodzeniu z innych sfer wszechświata i o diametralnie różnej mentalności.””

        i fragment mojej wczesniejszej odpowiedzi:

        //rzeczywiscie chodzi o bardzo wysoki poziom swiadomosci i bardzo wysokie sfery, bo mowiac w duzym uproszczeniu tatusiem ”Himmelblaue Augen” J9 byl JAHWE 😉 MARIA – matka J9 rowniez zostala poczeta w ten sam sposob co jej syn – Jeshua 9 – w wyniku sztucznego zaplodnienia ze strony ET Nephilim (Jehovian)… lub inaczej mowiac – negatywnych obcych – Negative Alien Agenda.. i tak naprawde jest to grupa przeciwnikow Chrystusa… 9 przy imieniu Jeshui oznacza kod DNA – Belial Suns..//

        nie wiem jak to jasniej przedstawic, ale ok.. nic na sile.. kazdy ma prawo do wlasnej prawdy.. ale juz widac, ze wiekszosc ludzi zmierza wlasnie za tym falszywym Jezusem, choc w wielu przebraniach… i juz niebawem znajda sie wraz z nim w fantomowym ‚raju’…

        Polubienie

    1. Wielkie Białe Braterstwo czerpie z tego wielkiego zbiornika siły i promieniuje na wszystkie bez wyjątku ego w wyższej sferze mentalnej;

      W ten sposób napełnia On Swym Życiem ideały milionów ludzi i jest dla nich idealnym Chrystusem lub idealnym Ramą, idealnym Kriszną, aniołem lub duchem opiekuńczym.

      Inny przykład metod działania Mistrzów z poziomu przyczynowego stanowią talizmany, które Mistrz może połączyć ze Swym ciałem przyczynowym, tak iż ich działanie będzie trwać w ciągu wieków. Tak uczynił Apoloniusz z Tiany, który w różnych miejscach, mających znaczenie w przyszłości, zakopał pewne fizyczne przedmioty

      https://nnka.wordpress.com/2012/09/16/wielkie-biale-braterstwo-czerpie-z-tego-wielkiego-zbiornika-sily-i-promieniuje-na-wszystkie-bez-wyjatku-ego-w-wyzszej-sferze-mentalnej/

      i jakos mi sie to Wielkie Biale Braterstwo kojarzy z grupa Bialego Smoka – Saint Germain, Maitreya, Apolloniusz z Tiany, a takze mag Merlin.. ale nie jestem pewna.. wiem tylko ze strony Ra, ze grupa MAITREYI jest grupa Odedicron Reptilians wchodzaca w sklad Great White Brotherhood.. Istnieje tez duzy zwiazek pomiedzy Bialymi Smokami a ANU, ale tak naprawde to wszystko jest dosc mocno skomplikowane.. jak np.

      Bourgha-White Dragon-Procyak Fall Median-Earth Ascension Path

      Bourgha-White Dragon-Procyak Fall. 25+/75- Probiote-G3+ +25% Sha-LA-a coding. Will suffer Procyak „downward pull” but can „Hold” at „SovereignBourgha-White Dragon-Procyak Fall Bourgha-White Dragon-Procyak Fall Path (-75 to Bourgha-White Dragon-Procyak Fall Path (-75 to -100 Sho-na Quotient) Bourgha-White Dragon-Procyak Fall, no interest in Host Leviathan-1 Includes Primarily” Groups & „Procyak Galactic Mgmt Team” Lower-Rank „Footsoldiers” Abadon Prime
      Orchestrators the „ET Procyak Galactic Mgmt Team” & „Speciai-Ops” ET-hybrid” Will suffer extreme Procyak „downward pull”, proclaim loyalty to the White Dragon Fallyhan.) Will Engage Procyak Galactic Black-Hole-Fall No interest in Kryst-Host, loyal of the Forced Procyak Fall and have no interest what-so-ever in Krys tOrchestrating the Galactic Procyak-Forced-Biack-Hole-Fall Agenda No interest in Kryst-Host…

      http://marahari.net/Docs/SR_procyak.pdf

      W kazdym badz razie co ciekawe mialam tej nocy sen o miescie Czerwonego Smoka.. takim bardzo, bardzo futurystycznym miescie.. i bardzo dziwnym jednoczesnie.. mialam w nim cos do zrobienia w zwiazku z pewna osoba (hybryda) i mam wrazenie, ze sie udalo – wyciagnac ja z tego sztucznego miasta poprzez ostatni skrawek naturalnego parku… wszystko w tym miejscu odbywalo sie w jakby nieco zwolnionym tempie.. i znam te sztuczke az zbyt dobrze i bardzo jej nie lubie.. to tak w skrocie.. jednak ciekawe.. jako ze nie przypominam sobie zbytnio snow o smokach, ale na ten byc moze wplynela pewna migawka z celtic fields z przedwczoraj… podobna do tej z walii… red dragon…

      Mnie bardziej interesuje postac Apolloniusza z Tyany

      co Cie dokladnie interesuje Mario? 🙂

      Polubienie

      1. ”i jakos mi sie to Wielkie Biale Braterstwo kojarzy z grupa Bialego Smoka – Saint Germain, Maitreya, Apolloniusz z Tiany, a takze mag Merlin..”

        Kobra: Plan; Co możemy robić?
        wtorek, 31 lipca 2012

        Wydarzeniem będzie wielowymiarowy przełom planety Ziemi, który roześle fale Światła przez cały Wszechświat. Wydarzenie to będzie miało charakter duchowy i fizyczny. Nastąpi przełom w postaci usunięcia negatywnych bytów nie-fizycznych, masowe aresztowania Kabała i spektakularny wzrost obserwacji pozytywnych statków UFO. Będzie ono dziełem zjednoczonych wysiłków Plejadian, Ruchu Oporu, pozytywnie zorientowanych sił wojskowych, Stowarzyszenia Białego Smoka oraz innych pozytywnych grup. . Wydarzenie jest przewidziane na październik tego roku lub później.

        ____________________________–

        Po piąte, zakres tego blogu, towarzyszące mu projekty związane z wyzwoleniem planety oraz reakcje ludzi na nie, rozrosły się do tego punktu, kiedy nie mogę już dłużej pokrywać wszystkich kosztów ze swoich zasobów finansowych. Informacje na tym blogu zawsze były bezpłatne. Jednakże potrzebne są dodatkowe fundusze od zamożnych osób, które chcą się dołożyć do tych działań związanych z wyzwoleniem. Wierzę, że jest trochę bogatych ludzi, którzy nie są całkowicie zaangażowani w kasyno Rothschildów, natomiast chcieliby udzielić wsparcia Światłu. Minimalna dotacja wynosi 1000 dolarów i regularne comiesięczne datki ułatwią bieg spraw. Osoby, które chcą pomóc, proszone są o skontaktowanie się: cobraresistance@gmail.com w celu uzyskania szczegółowych informacji. Proszę, zrozumcie, że wezwanie do funduszu jest skierowane do zamożnych jednostek spoza kręgów Kabała i jako takie nie będzie dla nich obciążeniem, a nie – do ogółu populacji. Duża część wpłacanych pieniędzy zostanie przeznaczona na projekt uzdrowienia planetarnych linii czasowych przy pomocy zaawansowanej technologii odwracania pętli czasu. Wielu ludzi prosiło o możność przyłączenia się do Ruchu Oporu. Jak dotąd nie jest to możliwe. Tylko kilku wyjątkowo dobrze wyszkolonych agentów Ruchu Oporu działa obecnie na planecie. Po Wydarzeniu Ruch Oporu stopniowo sam da się poznać całej populacji.

        http://jagathon8.blogspot.nl/2012/07/kobra-plan-co-mozemy-robic.html

        Polubienie

      2. Stowarzyszenia Białego Smoka oraz innych pozytywnych grup

        Wierzę, że jest trochę bogatych ludzi, którzy nie są całkowicie zaangażowani w kasyno Rothschildów, natomiast chcieliby udzielić wsparcia Światłu. Minimalna dotacja wynosi 1000 dolarów i regularne comiesięczne datki ułatwią bieg spraw.

        Duża część wpłacanych pieniędzy zostanie przeznaczona na projekt uzdrowienia planetarnych linii czasowych przy pomocy zaawansowanej technologii odwracania pętli czasu.

        nie widzialam tego.. wow.. ale tez nie przyszlo mi nigdy do glowy, ze do uzdrawiania lini czasowych potrzebna jest kasa.. chociaz cos w tym w sumie jest.. byc moze gdyby nie zapasc finansowa, ktora dopadla mnie w hiszpanii to jednak udalo by mi sie dociagnac do konca moja misje odwracania pewnego negatywnego hiszpanskiego wiru, ktory co ciekawe jeszcze w Polsce okreslilam mianem petli.. albo i wezla.. tak wiec poniekad rozumiem.. i w tym wypadku jestem pewna, ze mamy z Cobra na mysli to samo.. nawet jesli tych samych grup nie reprezentujemy… i mimo iz nie mam pojecia o jakie chodzi mu technologie…

        Wielu ludzi prosiło o możność przyłączenia się do Ruchu Oporu. Jak dotąd nie jest to możliwe. Tylko kilku wyjątkowo dobrze wyszkolonych agentów Ruchu Oporu działa obecnie na planecie. Po Wydarzeniu Ruch Oporu stopniowo sam da się poznać całej populacji.

        Polubienie

      3. ”Chciałam zadać to samo pytanie :)”

        🙂

        a mnie naszla taka mysl, ze ta puszka pandory o ktorej wspomina Maria:

        a wiec otwieraja puszke pandory?

        ma tak naprawde zwiazek z gwiezdnymi wrotami i aktualnym SAC o czym zreszta juz pisalam.. tyle, ze tak naprawde to – my siedzimy zamknieci w tej puszce, ale wreszcie mamy okazje sie z niej uwolnic.. tak mi sie to pokazalo..

        ”Niedawno pisalam o snie, ze cos z kk zostanie wypuszczone za 2 miesiace /wrzesien?”

        gdzie opisywalas ten sen Mario? ja tez pisalam o wrzesniu, ale u mnie ta data wyplynela za sprawa Rucah HaKodesh.. dziwnie, ale i ”ciekawie”.. i przy okazji.. wlasnie dostalam link od RA:

        THE YEAR OF LUCIFER OPENING THE IXXI DOOR September 23, 2015

        Adashi Sol
        A post from another group circulated a video connecting CERN with the efforts of the invader races attempting to ascend artificially through this modern stargate. Here is my response which apparently was too long as a „comment”, forcing me to post it as a new threadline there. I share it with you here:

        THE LORD Of EARTH

        It has been verified as accurate by my contact that CERN is a modern day stargate, so that does give some credence to this video where the ruling elite (invader races) are planning on staging an artificial ascension to higher dimensions within the 15 level Time Matrix of Gaia. However „Jesus” isn’t coming back at this time. Jesheua (his real name) is already here, one of the 6 Silent Avatars working for your accelerated ascension process by raising the vibrations of all of the children of this planet who wish to move on…

        calosc na Avalonie:

        http://projectavalon.net/forum4/showthread.php?83799-RE-THE-YEAR-OF-LUCIFER-OPENING-THE-IXXI-DOOR-September-23-2015-NOTE–

        Polubienie

      4. „ma tak naprawde zwiazek z gwiezdnymi wrotami i (…)”

        Ten link jest o portalach, obejrzałam tylko kawałek na końcu filmiku i o tych gigantach, co Maria znalazła u R. Nachta (środek YT). i ciekawy jest jeden koment pod filmikiem.

        Polubienie

      5. Zakladam Michaelo, ze chodzi o ten komentarz:

        Kamil Duda
        Co do portali to nowożytnym przykładem takiego portalu jest Wielki Zderzacz Hadronów a zabawa z nim może przynieść niespodziewane i katastrofalne skutki. Niedawno uruchomiono go ponownie ze znacznie zwiększoną mocą. Swoje ostrzeżenia wystosowali słynni astrofizycy Stephen Hawking i Neil de Grasse Tyson. Niektórzy sugerują, że CERN jest kontrolowany przez Iluminatów, których celem jest sprowadzenie przez portal boga Sziwy. Ma temu dowodzić rzeźba znajdująca się przed wejściem do CERN, przedstawiająca boga Sziwę wychodzącego z pierścienia, który do złudzenia przypomina przekrój LHC.

        ///

        i tak mi sie to skojarzylo z;

        liviaether 13 Grudzień 2012

        cos soebie przypomnialam… mialam w nocy wizje podobna do tej sprzed jednego z Kregow dla Ziemi.. widzialam jasniejaca tarcze z rochodzacymi sie promieniami, podobna do wielkiego zderzacza hadronow.. z ktorego wylonila sie swietlista postac… przed nia stali z wyciagnietymi rekami ludzie, znacznie mniejsi od tej istoty….

        https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2012/12/07/wielki-zderzacz-hadronow-zakonczy-kluczowy-eksperyment-w-dzien-konca-kalendarza-majow/comment-page-1/#comment-921

        i jeszcze cos a propos:

        Michaela pisze:
        Lipiec 20, 2015 o 17:14
        selekcja… ??? To chyba nikomu nie kojarzy dobrze !!!
        Dawid zgadzam się z Tobą. Potrzeba nam Miłości i Jedności o których mówił JEZUS ❤

        https://nnka.wordpress.com/2015/07/19/oferta-konca-swiata/#comment-50173

        na temat selekcji napisalam cos tutaj:

        https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/07/14/exposing-the-white-light-lie-and-revealing-the-natural-blue-flame-as-our-first-step-toward-ascension/comment-page-1/#comment-45878

        Tak, Watykan tez tak ladnie mowi o jednosci i milosci.. a co za tym tak naprawde stoi? ”po owocach ich poznacie”.. i no comment skoro zdaniem Dawida obecny papiez Franciszek jest wybrancem czy wrecz mesjaszem.. ale skoro w to wierzy.. to niechaj podaza za swoim jezuickim Franciszkiem Jezusem JAHWE… troszke mnie zaczelo meczyc walkowanie tego tematu w kolko.. ale coz, skoro niektorym az tak bardzo smakuja watykanskie odchody – smacznego.. a ja jestem jak najbardziej ZA zeby odseparowac wszelka chorobe od zdrowia.. w tym jeden konkretny ban dla wszystkich watykanskich pedofili i ogolnie psychopatow i zbrodniarzy! tyle sie mowi o o oczyszczaniu, chocby z toksyn, negatywnych kodow, implantow, itd.. a selekcja jest wlasnie takim oczyszczeniem tyle, ze na wieksza skale.. mamy wreszcie okazje odlaczyc sie od tych ktorzy na nas pasozytuja, od wszystkich falszywych bogow zywiacych sie nasza krwia i wrocic do bardziej dla nas naturalnych kodow.. komu sie wiec ta idea az tak bardzo niepodoba? czy to zle, ze wreszcie jest szansa na jakas wieksza zmiane na lepsze? nagle tyle oporow.. czy chodzi moze o typowy lek przed zmiana? bo ktos sobie nie potrafi wyobrazic zycia bez Watykanu? no problem.. zostanie tu gdzie jest.. na ziemi, ktora po selekcji bedzie po prostu ziemia fantomowa.. kazdy dokonuje wlasnego wyboru.. ja jednak jestem wyjatkowo oporna na ”milosc” i ”jednosc” ze strony Watykanu…

        Polubienie

  3. Maria_st

    Wysłany 23.05.2015 o 07:47

    Odnośnie tzw KCZ
    mialam dziś sen dotyczacy Kościoła.
    Nie chodzi o jego upadek, ale co stamtad „wyjdaie”.
    Chodzi o jakąs zaraze jaka zostanie wypuszczona z lochów po wakacjach, choc daty nie znam.
    Nie wiem czy chodzi o Watykan i jakies lochy pod nim czy jakis konkretny kosciol…..po prostu chodzi o Kościól jako instytucje.
    Zna ktos taką przepowiednie?

    „Wysłany 23.05.2015 o 15:44 |
    „Nie chodzi o jego upadek, ale co stamtad „wyjdaie”.
    Chodzi o jakąs zaraze jaka zostanie wypuszczona z lochów po wakacjach, choc daty nie znam.”

    sorry za literówke–wyjdzie a nie wyjdaie.
    Chodzi o jakąś chorobe, choć nie wiem dlczego z lochów Koscioła.
    Widziłam te lochy, wygladało to jak jakies laboratorium…..ale czy oni takie mają?
    Nie znam daty, tak jakoś mam ze cos widze ale daty—nie, po szczegółach poznaje kiedy.
    Moze dotyczy to tego roku, choc wydaje mi sie ze 2016.
    Raczej nie jest to symbol czy metafora, te widze i odbieram inaczej .
    Samą mnie zdziwiło że taki sen miałam, i zapamietałam.
    Mam nadzieję ze nie spełni się dzięki temu że o tym piszę–bo zmienia się w ten sposob to co może sie wydarzyć.

    Polubienie

    1. Dzieki Mario, juz wiem o jaki sen chodzi.. hmm.. i rzeczywiscie tez mi sie wydaje, ze nie chodzilo w nim o cos symbolicznego, czy metafore.. raczej cos bardzo doslownego.. i waznego..

      Chodzi o jakąs zaraze jaka zostanie wypuszczona z lochów po wakacjach, choc daty nie znam.

      no to rozumiem skad u Ciebie skojarzenie z puszka pandory.. choc ja mialam na mysli cos innego.. ale ok.. Twoj sen.. bardzo, ale to bardzo przypomina mi moj – z 13 listopada 2011.. przypomne go tutaj..

      Sen z 13 listopada 2011 o kryształowych czaszkach, podziemiach Watykanu i Obamie

      3 listopada 2011
      dzisiejszej nocy śniły mi się™ kryształowe czaszki, nie jestem jednak teraz pewna ile ich dokładnie był‚o.. jednak już po przebudzeniu się™ dotarł‚o do mnie, że dzisiaj jest 13, a w Los Angeles kończy się Wielkie Misterium 13 Kryształ‚owych Czaszek.. czaszki w moim ś›nie były jednak bardzo dziwne, począ…tkowo znajdował‚y się w ziemi, w mał‚ych doniczkach, z których wyrastał‚y jakieś› roś›liny, a wię™c chodzi tu chyba o kontynuację snu z magicznymi roś›linami, później do tego nawiążę…. jedna z tych czaszek był‚a wię™ksza od pozostał‚ych i zielona, jakby ceramiczna, albo wykonana z jadeitu?… w tym śnie odwiedził‚am też wraz z Jarkiem Watykan.. fizycznie nigdy tam nie był‚am…. pamię™tam jakieś› duże pomieszczenie, jakby dom dziecka, a także jakieś› dziwne, jakby ruchome makiety… było w nich coś dziwnego, co mi nie daje do teraz spokoju…. potem(?) mieliśmy wraz z Jarkiem zejść do watykań„skich podziemi, chodziło chyba o dziesią…te pię™tro pod ziemią… jak do tej pory nie interesował‚am się™ podziemiami Watykanu, ale sądzę, że być‡ może przyśniły mi się™ po to, abym zwróciła na nie teraz uwagę… przypominają mi się też watykań„skie obeliski, którym jakiś czas temu poświęciłam notkę na blogu…
      13 egipskich obelisków w Rzymie… 13 kryształowych czaszek… 13 listopada…

      dodane 17 grudnia 2011
      znajdował‚am się we wnętrzu pewnej skromnej chatki w której przy okrągłym stole siedział‚ wraz ze mną starszy sympatyczny ciemnoskóry mężczyzna… przed nim leżała stara i gruba księga z której miał‚ coś odczytać‡, ale musieliśmy na kogoś› poczekać.. aż wreszcie dobiegło nas oczekiwane pukanie do drzwi.. mężczyzna, którego nazwałam też dziadziem z rozpromienioną… miną zaprosił‚ przybysza do ś›rodka i dosłownie w tej samej chwili drzwi się™ otworzyły i ukazał się w nich kilkunastoletni, również ciemnoskóry chłopak… po przywitaniu zajął jedno z wolnych krzeseł‚ przy okrągłym stole… i wtedy mężczyzna otworzył tajemniczą księgę™ i zaczął czytać…… w śnie wiedział‚am, że tym chł‚opcem jest Barack Obama, a ‚dziadzio’ skojarzył mi się™ z Kubańczykiem, podobnie jak i samo miejsce.. było bardzo kubańskie, hmm… choć miałam też dziwne wrażenie, że chodzi o Acklins… jakieś› takie kubańsko bahamskie klimaty… dlaczego nie Hawaje.. hmm, nie wiem.. dodam jeszcze tylko, że Obama w moim ś›nie miał chyba 13 lat.. w jakim ja byłam wieku trudno mi powiedzieć, ale gdy w rzeczywistości miałam 13 lat mieszkałam akurat w domu pod numerem 13/9…..

      https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2012/10/31/sen-o-krysztal%C2%82owych-czaszkach-podziemiach-watykanu-i-obamie-13-listopad-2011/

      Widziłam te lochy, wygladało to jak jakies laboratorium…..ale czy oni takie mają?

      ja sie w podobny sposob zastanawialam juz po przebudzeniu, czy aby faktycznie istnieje cos takiego jak 10 pietro w podziemiach Watykanu.. ale tak mi sie przysnilo.. i te dziwne ”makiety”.. i dzieci.. mam wrazenie, ze przepustke dostalismy dzieki J.. teraz rozumiem dlaczego…..

      bardzo zastanawiajacy ten Twoj sen o Watykanie… hmm..

      Polubienie

  4. Czytając o tym chłopcu, przypomniał mi się moj sen w ktorym także występuje chłopczyk, choc ok 3 letni:

    „W snie byłam bardziej obserwatorem.
    Znalazłam sie w pewnej grupie ludzi, dopiero na koncu zrozumiałam jakiej.
    Sen dość drastyczny, wiec napisze tylko to co istotne w tym.
    Chodziło o śmierć dziecka–ostatniego Żyda a winnym tej śmierci był dziadek który trzymał go za lewą rączkę. Dziecko dziadkowi odebrał ten którego zaatakował dziadek, miał dobre intencje/ ten zaatakowany przez dziadka / ale jak sie pozniej okazalo dziecko zmarło. To dziecko podał mi, czułam jak serce nierówno bije i coraz słabiej a poprzez krew ledwo widać piękna twarz dziecka w lekko kręconych blond-rudych wloskach. Wołam o pomoc dla dziecka, ale w tej zacieklej walce jaka tam wyzej wrze nikt nie slyszy, wreszcie pojawia sie babcia a ja w tle slysze glos matko dziecka, ratujcie go to ostatni Zyd… wiele bólu jest w tym głosie. Ja jednak wiem, ze juz za póżno, czuje to bo serce dziecka konczy swa pracę. Potem widze tych ludzi przy stole, babcie trzymajaca na kolanach dziecko—jakby chciala zatrzymac czas, żal, rozpacz wewnętrzna.”

    Z tego snu zapamiętałam chłopczyka i babcie.
    Niedawno widziałam chłopca—ten z mojego snu.
    Babcie jakos tak przypadkowo gdzies zobaczyłam…to babcia ze strony mamy dziecka. Gdy zobaczyłam babcie odrazu wiedziałam kogo zobaczyłam we śnie, pozniej zrozumiałam dlaczego jest tu wzmianka–słowo.. Zyd. Dotyczy to angielskiego rodu krolewskiego. Ze snu wynika ze w 2016 / chłopczyk będzie mial tyle lat w tym roku / zajda jakies duze wydarzenia…może zacznie sie od Anglii. Zaskoczeniem dla mnie byly słowa –ostatni Zyd gdy zobaczyłam kogo to dotyczy.

    Polubienie

    1. Chodziło o śmierć dziecka–ostatniego Żyda

      byc moze chodzi o ostatniego zyda, ale z jakiejs bardzo specyficznej linii… z tego co wiem to zarowno krew J9 jak i J12 plynie w roznych arystokratycznych rodach.. ta duga jest nawet bardziej tajna..

      Ze snu wynika ze w 2016 / chłopczyk będzie mial tyle lat w tym roku / zajda jakies duze wydarzenia…może zacznie sie od Anglii.

      na ponizszym zdjeciu samo serce Nibirianskiej Sieci tzw.

      NIBIRU DIODIC CRYSTAL

      null

      Stonehenge, UK

      tutaj to samo ustrojstwo, ale nieco inaczej ukazane;

      null

      wiecej na ten temat

      https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/04/03/grid-news/

      Stonehenge/UK to takze centrum

      Nephilim Reversal Grids

      http://ascensionglossary.com/index.php/NRG_Grids

      aa. i tak przy okazji.. wspominalam juz przy okazji watku 12 TRIBES o roznicach pomiedzy Hibiru 12 (Hosting) Tribes a Essene 12 Tribes.. i co ciekawe Tribe 5 to – Machu Picchu/Vatican

      http://ascensionglossary.com/index.php/12_Tribes

      a UK to glowne gwiezdne wrota NIBIRU na Ziemi:

      SG-11: Vale of Pewsey S. England (Lohas Atlantis)
      Long 1.9W and Lat 51.5N.
      Connects with Universal and Galatic SG: Aveyon Lyra, Avalon Lyra, Nibiru.
      Currently under High Council-Emerald Guard Protectorate
      EX-Current controlling fraction: Pleiadian Samjase-Luciferian Anunnaki/ EX- AE 1/4 TM 1/4

      http://www.emeraldguardians.nl.eu.org/p/12-stargates-templar-sg-stargate-q-que.html

      choc podlaczyli sie takze pod SG4 Kair – Giza..
      i raz jeszcze SG 5 Machu Picu/PERU – Vatican/ROMA

      SG-5: Machu Pichu, Peru (Long 73W, Lat 12.3S)
      Connects with Universal and Galatic SG: Pleiadian Alcyone–Tara/Tiamat and Asteroid Belt (was Maldak)
      Currently under High Council-Emerald Guard Protectorate
      EX-Current controlling fraction: Pleiadian Samjase-Luciferian-Annunaki
      Q5: Rome, Italy (vatican) Not Secure

      http://www.emeraldguardians.nl.eu.org/p/12-stargates-templar-sg-stargate-q-que.html

      moze znajdziesz w tym cos dla siebie.. pisalas o szczegolnym zwiazku z PERU.. to bardzo starozytna gwiezdna brama.. i tez ja widze w kolorze zlota 😉

      i jeszcze ”ostatniego zyda” ze snu.. z cala pewnoscia chodzi o jakas wazna rozgrywke bardzo wplywowych rodow.. i jeszcze takie skojarzenie:

      Emerald Covenant vs. Luciferian Covenant

      The heart of the 12 BC-27 AD Christ Drama was not only CDT-Plate teachings; Jesheua, John, Miriam and a group of Maji Grail Line Angelic Humans were on a Emerald Covenant Grail Quest Mission to secure Earth’s Star Gate-11 from Anunnaki and Drakonian Race infiltration. Both Luciferian and Jehovian Anunnaki Races, and their Annu-Melchizedek Illuminati descendants seek to claim the Arc of the Covenant Gold Box and star gate tools to take control of Earth’s Star Gate-11, for use in imploding Universal Star Gate-12 during the 2000-2017 BC Stellar Activations Cycle. This plan was known since the success of the 25,500 BC Lucifer Rebellion.

      https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/03/31/emerald-covenant-vs-luciferian-covenant/

      choc mam wrazenie, ze chodzi o rozgrywke w grupie samych podzielonych wewnetrznie Anu i z cala pewnoscia duza role odgrywa tu DNA… jedno jest jednak pewne… nikt reprezentujacy pozytywna grupe nie zabijal by malego dziecka… pachnie mi to wlasnie wspomnianymi w powyzszym cytacie – Annu-Melchizedek Illuminati..

      Polubienie

  5. ”i no comment skoro zdaniem Dawida obecny papiez Franciszek jest wybrancem czy wrecz mesjaszem.. ale skoro w to wierzy.. to niechaj podaza za swoim jezuickim Franciszkiem Jezusem JAHWE”

    skoro sam JEZUITA 😉

    Polubienie

    1. powiedzmy ze watykan jest czescia tej osmiornicy, ktora widac na ponizszym obrazku;

      null

      i powiedzmy, ze w tej calej selekcji chodzi o oddzielenie sie wlasnie od tej wiecznie nienasyconej bestii, ktora ssie z nas zyciowa energie.. ale nagle sie okazuje, ze komus to bardzo przeszkadza i bardzo go dotknelo slowo selekcja/separacja.. bo przeciez ma tak wielkie serce i tak bardzo chce dobrze dla wszystkich.. czyzby.. nie jestem pewna.. czy nie chodzi raczej o plan ostatecznego zwiedzenia majacy na celu podtrzymanie przy zyciu tej krwiozerczej hydry.. po prostu jesli ktos jest az ta kmocno podlaczony do Watykanu i KK i twierdzi, ze obecny papiez jest wybrancem… to nie umiem do konca zaufac takiej osobie.. i krotko mowiac – dosc zwodzenia.. dosc mordowania z imieniem boga na ustach.. za bardzo sie to wszystko przeciaga, aby bawic sie w dalsze watykanskie modernizacje 😉

      Polubienie

    2. „skoro sam JEZUITA ”
      Dawid jest jezuita?
      nie sądzę
      Kieruje się naukami Jezusa bo często o nim pisze, ale jezuita?
      Jezuici działaja skrycie i z pewnościa byś nawet tej osoby o to nie podejrzewał—oczywiście jesli działa incognito.
      Z tego co o nich czytam potrafia w różny sposób starać sie ” urobić” osobe na której im zależy….chyba nawet Ra do tego doszedł–bo Livia cos o tym napomknęła.
      Najgorsze w tym jest że potrafią od siebie odsunąć podejrzenia a niekierować je na niewinne osoby.
      Ot taki chory umysł, ktory z innego chce też zrobic ułomnego.
      Jak myślicie……MC….komu jest potrzebne?

      Polubienie

      1. nie bylo mnie dlugo przed kompem.. Mario co tojest MC?

        ”Jak myślicie……MC….komu jest potrzebne?”

        i o kogo wlasciwie chodzi…

        ”Z tego co o nich czytam potrafia w różny sposób starać sie ” urobić” osobe na której im zależy….chyba nawet Ra do tego doszedł–bo Livia cos o tym napomknęła.”

        nie wiem moze slonce tak na mnie dzisiaj podzialalo, a moze co innego.. jesli czegos nie pamietam 🙂

        Polubienie

  6. „nie wiem moze slonce tak na mnie dzisiaj podzialalo, a moze co innego.. jesli czegos nie pamietam ”

    napisaam ” urobic”…Ty napisalas to inaczej ale nie wiem jak to, tu znalezc–niedawno o tym pisalas….co powiedzial Ra
    Ra nie mial na wzgledzie jezuitow, nawiazalam do podobienstwa dzialania / tylko/ .
    Szukam ale sie gubie na tym blogu.
    Jak znajde to wkleje.

    Polubienie

      1. Ah, dzieki.. MC – mind control.. no jasne.. ok.. zauwazylam wlasnie Twoj komentarz na MZ

        Maria_st pisze:
        Lipiec 21, 2015 o 19:34

        podpisali sie :
        Hatorowie
        20 kwietnia 2015
        Kiedys na blogu Livii opisałam sen jaki miałam po spojrzeniu na niebieski Ankh .
        Snili mi sie właśnie Hathorowie…..ciekawy sen
        W tym wpisie jest rys osoby z ankh, ja mając wizje z Izyda/ choc wiedziałam ze jest to prawdziwe okreslenie–imie/ trzymałam to inaczej, nie za oczko a pod poprzeczna belka.

        https://nnka.wordpress.com/2015/07/19/oferta-konca-swiata/#comment-50211

        ja sie z przekazami Hathorow poznalam za sprawa J, ktory przetlumaczyl nawet jeden dla mnie.. to byl pierwszy channel T. Kenyona przetlumaczony na j. polski:

        http://tomkenyon.com/klamstwa-polprawdy-i-manipulacje

        i przyznam, ze wydal mi sie bardzo ciekawy.. potem chetnie czytalam kolejne.. czujac mocne przyciaganie do samych Hathorow, choc jakos nie za bardzo sie moglam przemoc do Toma.. przede wszystkim jego muzyki, ktora J wrecz sie zasluchiwal.. wyjatkiem i to jedynym byl utwor AETHOS.. ktory wydal mi sie bardzo, bardzo znajomy.. i ktoremu nawet nie probowalam sie oprzec.. choc nie wzielam nigdy udzialu w zadnej medytacji z Hathorami.. pamietam chocby medytacje w Seattle.. otwieranie Komnat Amenti z 31 pazdz na 1 listopada 2010.. kusilo mnie bardzo aby sie przylaczyc, ale cos mnie ostatecznie powstrzymalo i pozniej zrozumialam dlaczego.. uslyszalam wtedy tylko – w ciszy serca otwieraly sie wrota amenti.. nie pamietam? tak jakbym sama sobie o czyms przypominala.. ale to wystarczylo. a jakis czas temu dowiedzialam sie, ze oprocz Hathorow istnieje inna grupa, ktora nazywa sie nawet podobnie – Hat Huur Ra, o ile dobrze pamietam.. sprobuje znalezc ten zapisek, chyba ze Ra sie pierwszemu uda..

        Kiedys na blogu Livii opisałam sen jaki miałam po spojrzeniu na niebieski Ankh .
        Snili mi sie właśnie Hathorowie…..ciekawy sen

        ja mialam miedzy innymi sen o dziwnej Hathor z Koszalina.. byc moze go pamietasz 🙂

        Polubienie

      2. O moich watpliwosciach wobec Hathorow pisalam w notce:

        Holyday of BLACK SUN & back to the AMENTI

        juz jakis czas temu mialam zamiescic na blogu to info, no ale czynie to dopiero teraz.. choc moment jest wrecz doskonaly… info pochodzi ze strony Ashayany Dean & MCEO via Emerald Guardians..

        „Fol @2011 NOTE: FA open FALLEN HALLS of AMENTI Gates to PKA Earth, Oct. 31, 2010″

        wiecej na ponizszym zalaczniku:

        null

        byc moze niektorzy pamietaja te wielka medytacje Hathorow w tamtym czasie… ja bardzo lubilam przekazy z tej strony (Tom Kenyon) choc niejden raz wspominalam, ze nie wszystko mi w nich gra, choc czulam duze przyciaganie do tej hathorowej grupy… nigdy jednak nie wzielam udzialu w zadnej wspolnej medytacji.. szczegolny opor czulam wlasnie przed ta Wielka Dzwiekowa Medytacja w SEATTLE… choc zapisalam wtedy tyle tylko, ze

        1 listopada 2010 o 00:47
        W ‚ciszy’ Serca otwierały się Wrota AMENTI..
        nie pamiętam?

        http://liviaether.blog.onet.pl/2010/11/01/wrota-amenti/

        Muzyka Toma jakos szczegolnie nie przypadla mi do gustu, a wiec i jej nie sluchalam, choc wyjatek stanowilo tu AETHOS.. bardzo, ale to bardzo, wrecz ludzaco podobne do sciezki dzwiekowej, ktora slyszalam doslownie w przestrzeni dookola mnie pomiedzy 5 a 7 stycznia stycznia 2013 Wibracje 5/6 stycznia 2013, z szczegolnym nasileniem w okolicy 6 stycznia, czyli dokladnie w dniu MOJEJ GWIEZDNEJ ROCZNICY…

        https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/10/31/holyday-of-black-sun/

        tak wiec wtedy w 2010 roku cos mnie powstrzymalo, aby sie przylaczyc do tej medytacji, a pod koniec ubieglego roku zrozumialam dlaczego..

        ***

        HaahTUrs:
        Also known as the Hub Councils, they brought information from the Core and Middle
        Domains of our Creation Matrix.

        https://emeraldguardians.wordpress.com/maze-labyrinth/

        partnerka Toma jest Judy Satori, ktora twierdzi, ze jej glownymi przewodnikami duchowymi sa Elohim:

        https://judysatori.com/about-judy/

        pamietam, ze kiedys w trakcie sluchania jej nagrania pt Lira Song nagle zaczelam odczuwac ogromny bol glowy i smutek.. i mysle, ze ci jej Elohim to raczej grupa upadla, ta ktora dokonala niezlego spustoszenia na Lirze, etecera.. ponadto oboje z Tomem maja mocne jehowianskie korzenie.. podobnie jak i J… dlatego tak bardzo go do tego towarzystwa ciagnelo, a mnie sciagnelo poprzez jego osobe.. bardzo podobnie stalo sie w przypadku MM i negatywnego wplywu jaki wywarl na jej osobe J 9… nie pisze tego jednak po to aby kogos specjalnie oskarzac.. ile samej wyciagnac odpowiednie wnioski.. najwyzszy zreszta czas… voila 😉

        Polubienie

      3. zajrzalam tak sobie z doskoku na MZ i widze, ze temat Hathorow na topie, a co wiecej, ze Marek na sile probuje mieszac ich przekaz z tekstami Ashayany.. no to moze inaczej.. w trakcie jednego z warsztatow Ashayana okreslila te grupe Hathorow od Kenyona wprost jako negatywna.. i to jest wlasnie ta grupa, ktora w dniu z 31 na 1 listopada 2010 zmajstrowala cos bardzo niefajnego w Komnatach Amenti – FA open FALLEN HALLS of AMENTI Gates.. i prosciej sie juz chyba nie da o tym napisac… to tak a propos naciagania przekazow Kenyona pod informacje ze strony Ashayany 😉 choc oczywiscie, ze kazdy ma prawo wybierac co mu tylko pasuje i mieszac to jak mu w duszy gra.. majac jednak wglad w to co na ten temat twierdzi Ashayana postanowilam o tym napisac.. ale co kto wybierze to juz nie moja sprawa… zreszta przekazy sa naprawde ciekawe i moze komus informacje w nich zawarte w czyms pomoga.. mnie w koncu tez przez jakis czas mocno do siebie przyciagaly… a reszta.. tak jak juz wczesniej napisalam 🙂

        Polubienie

    1. Jasne, lepiej żyć mrzonkami, bo tak wygodniej. Pierdoły Mukiego cenić bardziej niż niewygodne fakty. Udawać że ma się 30 lat podczas gdy ma się lat 60! Strach przed prawdą jest jednak zbyt mocny, aby ‚spojrzeć prawdzie w oczy, że – jest się przeznaczonym na Frühstücksfleisch niższej kategorii, o ile nie na całkowity odpad, ale żyj sobie dalej swoimi mrzonkami, żyj Mario – PÓKI SIĘ JESZCZE DA.

      Polubienie

      1. ” jest się przeznaczonym na Frühstücksfleisch niższej kategorii, o ile nie na całkowity odpad, ale żyj sobie dalej swoimi mrzonkami, żyj Mario – PÓKI SIĘ JESZCZE DA.”

        dlaczego genaeralizujesz?
        nigdy nie czułam sie nizszą kategoria i nie jest to zadna mrzonka
        Ciekawe że nawiązałes do lat, jakby to miało znaczenie w tej jak nazywasz” mrzonce”
        Mnie zawsze dziwi gdy ktos pyta o lata, lub uważa ze starośc jest czymś gorszym.
        Wydaje mi sie że każdy ma tyle lat na ile się czuje a nie ile wskazuje kalendarz.
        Dla mnie przemijanie jest niczym, ważne jest czy potrafie pracowac nad sobą …
        Ten sen wskazuje właśnie iż lata sa nie istotne–to jest właśnie ta mżonka, świadomość nie ma lat .
        Muki nie pisze pierdół—zazdrość nie jest zaletą a wadą…..osiągnij poziom wiedzy tego człowieka i wtedy wyraż swoją opinie.
        Mogę się z kimś nie zgadzać ale pisać to jak Ty….to uważam nie przystoi człowiekowi.
        Więcej tolerancji .

        „Udawać że ma się 30 lat podczas gdy ma się lat 60! Strach przed prawdą jest jednak zbyt mocny, aby ‚spojrzeć prawdzie w oczy ”

        kto udaje?
        Ty?
        Czego się bać jeśłi to tylko MAYA?
        Doświadczenia co innego, cos nam uzmysławiaja ale strach?
        Strach to zły doradca.

        Polubienie

Skomentuj

