Holyday of BLACK SUN & back to the AMENTI

Zaraz po przebudzeniu wyswietlila mi sie taka mysl, ze wlasnie rozpoczyna sie jedno z naczelnych swiat w kulcie Czarnego Slonca na Ziemi.. i jakis obraz.. powiazany z ALCYONE… tak jakby nakladajacego sie na BLACK SUN..

Zombies Halloween Radioactive 2014

zombies-halloween-wallpaper-1746x1091-zombies-halloween-radioactive-

To swieto mrocznych sil i ich krwawych zniw

dokonywanych na ludzkosci i calym zywym stworzeniu

swieto zadnych krwi falszywych bostw.. wysysajacych z zywych czujacych istot ich zyciowa energie..

swieto zombie

Samego snu z dzisiejszej nocy nie zapamietalam.. Utrwalil mi sie jednak doskonale sen z wczoraj, a wlasciwie jeden konkretny watek z malenka dziewczynka o imieniu Maysha.. Dziewczynka o tym samym imieniu snila mi sie juz kiedys jako moje dziecko z Ra… i co ciekawe okazuje sie, ze w jezyku holenderskim Maysha oznacza nie tyle imie ile po prostu dziewczynke, choc pisownia jest inna – Meisje.. dodam tylko, ze w snie zwiazanym z malenka Maysha znajdowalam sie w ktoryms z arabskich krajow.. pierwsze skojarzenie z Irakiem i Iranem… ale rownie dobrze mogl to byc Egipt, albo Syria.. w kazdym badz razie jakies ogromne miasto.. jak to z mojego snu zwiazanego o 13 GLASS TOWER & Melchizedek Cloister Emerald Order.. O Mayshy pisalam tez wczesniej w notce Wszystkie Kobiety Mahometa Szukalam tez informacji na temat SAMHAIN/Halloween w polaczeniu z katolickim Swietem Wszystkich Swietych aka Swietem Zmarlych – przedchrzescijanskimi DZIADAMI i tak trafilam (raz jeszcze) na info o

Black Sun Grid

Black Suns have headquartered themselves in the 10th Stargate and lodged their technologies in Iraq/Iran and the power spots in Giza, Egypt. Most of them are Dark Angelic E.T.’s sourcing from Fallen Seraphim genetic lines, and this is why they chose that area of the planet, it was easier to invade from the genetic key level.

http://ascensionglossary.com/index.php/Black_Sun_Grid

oraz

Black Suns Regressive

The 5D invasion timeline is being promoted heavily for the agenda of the Orion Black Sun and Belial or Baal Group, which includes the Zetas and multiple Grey Alien hybrids and Annunaki Reptilian regressive groups. They have digressed from emotive faculties and have zero emotion or sensory functions outside of their developed mental brain capacity, of which the IQ is significantly higher than an average 3D earthling at this time, but not in significant factors of overall intelligence, including emotional intelligence, sensory abilities and the capacity to remote view future timelines.

http://ascensionglossary.com/index.php/Black_Suns_Regressive

moja wczesniejsza notka powiazana z powyzszymi haslami to przede wszystkim

Anubian Black Heart

i z wszystkimi ostatnimi notkami dotyczacymi miedzy innymi Beliala..

Dodam tylko, ze we wczorajszym snie o malenkiej Mayshy widzialam tez duze boisko, na ktorym zamiast pilki grano swiezo scieta ludzka glowka malego chlopca.. widzialam tez wielu innych malych arabskich chlopcow powieszonych na drzewach, itd.. bylam wstrzasnieta, do granic wytrzymalosci i byc moze dlatego.. znalazlam sie w szpitalu.. poniewaz Maysha przyszla na swiat zbyt wczesnie.. potem pojawila sie kobieta w czarno, z wiedzminskim kapeluszem na glowie.. niczym zla wiedzma.. pamietam, ze ujrzalam ja poczatkowo skryta w koronie jakiegos starego drzewa.. a potem na scenie…. i smiech… potworny smiech…

i czuje, ze to jakby sceny nie z przeszlosci, a raczej z przyszlosci.. majaczy mi cos w zwiazku z ISIS, ale mam nadzieje, ze taka wersja wydarzen nie dojdzie do skutku…

HAPPY HALLOWEEN?

Halloween-Party-Ideas-2

http://www.freehdimageswallpapers.com/halloween-party-ideas.html

halloween_zombie

http://www.forevergeek.com/2012/10/geeky-halloween-party-ideas/

Czy to aby napewno jest zabawne?

 jak dla mnie jasne, ze nie, choc dobrze obrazuje prawdziwego ducha tego swieta, kto za nim stoi..

halloween_1

 choc mozna i rzecz jasna spojrzec na to wszystko od innej strony.. i obrocic w zart… ja jednak ze smierci zartow czynic nie zamierzam.. szczegolnie przez wzglad na fakt, ze dla wielu istot przechodzacych z tej na druga strone jest to bardzo ciezki i bolesny proces zwiazany z bardo.. a co wiecej dla wielu istot tam po drugiej stronie rozpoczyna sie czesto o wiele wiekszy dramat niz tu, ktory mozna smialo okreslic mianem horroru!

przy okazji dodam , ze za tym co przydarzylo mi sie w Hiszpanii stoi z cala pewnoscia miedzy innymi grupa zwiazana wlasnie z BLACK SUN, oraz tzw. DARK TEMPLARS…

ALPHA&OMEGA

ZETA ATTACHMENT

10703878_10154835994045026_8789769575780872033_n

Arcturus Ra i Krista Raisa

w niezwykle ‚zabawnym’ przebraniu halloween’owym.. co wiecej na widok Arcturusa Ra w tej zlotej masce az mnie na moment zatkalo… dlaczego? oto odpowiedz https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/09/28/sen-o-zlotej-masce/

choc w zadnym badz razie nie chodzi o to, ze wlasnie Arcturus Ra jest postacia z mojego snu, ale to ze wspolpracuje z takimi a nie innymi frakcjami.. coz, nawet on sam sie z tym nie kryje, a wrecz.. jak widac szczyci.. coz.. brawo za szczerosc!!! choc moze to nie tyle przejaw szczerosci ile poczucia wyzszosci?

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/12/03/livio-cos-sie-dzieje/

BACK to the AMENTI

juz jakis czas temu mialam zamiescic na blogu to info, ale jakwidac czynie to dopiero teraz.. choc moment jest wrecz doskonaly… info pochodzi ze strony Ashayany Dean via Emerald Guardians..

„Fol @2011 NOTE: FA open FALLEN HALLS of AMENTI Gates to PKA Earth, Oct. 31, 2010”

wiecej w ponizszym zalaczniku:

10748796_309877012540224_1594816863_n

byc moze niektorzy pamietaja te wielka medytacje Hathorow w tamtym czasie… ja bardzo lubilam przekazy Hathorow via Tom Kenyon, choc niejden raz wspominalam, ze nie wszystko mi w nich gra, aczkolwiek czulam do nich duze przyciaganie.. nigdy jednak nie wzielam udzialu w zadnej wspolnej medytacji, a szczegolny opor czulam wlasnie przed ta Wielka Dzwiekowa Medytacja w SEATTLE… choc zapisalam wtedy tyle tylko, ze

 1 listopada 2010 o 00:47

W ‚ciszy’ Serca otwierały się Wrota AMENTI..

nie pamiętam?

http://liviaether.blog.onet.pl/2010/11/01/wrota-amenti/

Muzyka Toma jakos nie przypadla mi do gustu, a wiec i jej nie sluchalam, choc wyjatek stanowilo AETHOS.. bardzo, ale to bardzo, wrecz ludzaco podobne do sciezki dzwiekowej, ktora slyszalam doslownie w przestrzeni pomiedzy 5 a 7 stycznia stycznia 2013 Wibracje 5/6 stycznia 2013, z szczegolnym nasileniem w okolicy 6 stycznia, czyli dokladnie w dniu MOJEJ GWIEZDNEJ ROCZNICY

moj sen z minionego samhain

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2013/10/31/31-10-2013-sen-o-ciemnym-tunelu/

a to notka tegoroczna

W intencji wyzwolenia od smierci i falszywego matrixa

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/11/01/w-intencji-wyzwolenia/

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

5 thoughts on “Holyday of BLACK SUN & back to the AMENTI”

  1. z tym co pisalam w tej notce przed rowno rokiem skojarzyla mi sie ponizsza wiadomosc;

    https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/10/25/human-angelics-and-invader-races/comment-page-1/#comment-49035

    oraz to co pisalam wczesniej:

    Livia Ether Flow | 4 Wrzesień 2015 o 21:03

    pewna osoba opisala mi wczoraj na priva sen o Damaszku.. i dzisiaj przyszlo do mnie pewne zrozumienie..

    Livia Ether Flow | 5 Wrzesień 2015 o 13:14
    Przypomnial mi sie sen, w ktorym prawdopodobnie chodzilo o Syrie, ale tak jakby w bardzo odleglej przeszlosci.. znalazlam nawet ten zapisek:

    //W drugim śnie znajdowałam się w jakimś arabskim kraju, być może w Maroku, a może raczej Egipcie.. Iranie, Iraku, Syrii?. Pamiętam małego chłopca o poranionych i zakrwawionych rączkach, którym się zaopiekowałam, a potem kimś jeszcze.. Czułam dużą więź z tymi ludźmi, a oni poczuli więź ze mną, aż pewnego dnia usłyszałam, że oni chcą abym została ich panią opiekunką.. biala pania.. Wtedy spojrzałam na miasto jakby od innej strony.. Wydało mi się bardzo podobne do pewnego miasta z bardzo dalekiej przeszłości.. Białe wieżyczki, ale raczej nie muzułmańskie, bardziej atlantydzkie….//

    https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2013/07/06/sny-z-6-lipca/

    i po tym jak powrocilam do tych wspomnien zaczelam czuc wyraznie, ze naprawde bylam juz kiedys w tym miejscu… choc nie wiem, czy chodzi konkretnie o Syrie.. Damaszek… ale ze wtedy rowniez wywolano tam potworna wojne.. i ze staly za nia te same istoty co teraz… nie ludzie, a demony spod znaku czarnego slonca… wspomnienia te wydaly sie tak zywe.. jakby to bylo wczoraj..

    https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/09/02/beyond-wall-in-time/

    Lubię

  2. Powinno się świętować życie a nie śmierć …
    a pamiętasz może mój wcześniejszy komentarz …?

    Ozyrys pisze:
    16 Marzec 2014 o 22:39
    Livia miała sen o tym co zobaczyłyśmy obydwie z Panią X :

    „…a sen z maska dobrze mi pokazal kim jestes… zabijanie malych dzieci… sama sie
    przyznalas do tego ze bywalas zabojczynia takich malenkich istot, a wiec nic dziwnego, ze w tym zyciu nie masz dzieci, choc tlumaczysz to w ten sposob ze jestes matka wszystkich… czemu nie…. ok…”

    http://nnka.wordpress.com/2014/03/14/prawdziwa-atlantyda-astral/#comment-27322

    Aż ..oczy przecierałam ze zdumienia.Tak rzadko wchodzę na MŻ.,nie dość ,że mamy się zając z Panią X Atlantyda a tam wpis Dawida o Atlantydzie to na dodatek…sen Livii…Muszę przyznać ,że postrzeganie przez Livię ,tego co działo się na Atlantydzie…jak to sie mówi…bardzo ze mną rezonuje.

    https://mistykabb.wordpress.com/2014/03/09/cz-2-prace-energetyczne-misteria-rytualy/comment-page-1/#comment-1863

    Lubię

    1. Powinno się świętować życie a nie śmierć

      dokladnie, i ja bynajmniej nie zamierzam zasilac tego typu energii jak smierc czy cierpienie, ale jesli komus takie energie i taka rzeczywistosc odpowiada to kolejny powod do tego aby kazdy z nas poszedl w swoja strona.. najwyzszy wiec czas sie pozegnac..

      a pamiętasz może mój wcześniejszy komentarz …?

      pamietam – link – nie za bardzo jednak mam ochote zajmowac sie ta osoba.. wiem po prostu, ze dla niej wszystko z ta rzeczywistosci jest jak najbardziej wnajwyzszym porzadku i zarowno to co dobre jak i to co zle ma rowna wartosc.. ot – wszystko jedno – bedace w rzeczywistosci falszywa jednoscia.. wspomne moze tylko o silnych reptylianskich podlaczeniach, podtrzymywanych poprzez specyficzne szamanskie rytualy, a wlasnie tym silom zalezy bardzo na tym aby utrzymac obecny porzadek rzeczy, w tym lancuch pokarmowy, etc.

      null

      one tez beda cie przekonywac, ze smierc i cierpienie jest piekne i potrzebne i sluzy twojemu postepowi.. tym czasem to wszystko sluzy glownie im – one sie tym zywia… a ja najzwyczajniej nie wyrazam na to swojej zgody, na znecanie sie nad zywymi czujacymi istotami i przerabianie ich na padline czy ogolnie zamienianie tego co zywe w to co martwe…

      Lubię

Skomentuj

