Polish Roswell Update

zeta aliens

W snie z minionej nocy spogladalam w niebo.. bardzo, bardzo rozgwiezdzone niebo.. ale nie z miejsca w ktorym teraz mieszkam, a z mojego rodzinnego domu, tak jakby z przeszlosci.. w pewnym momencie gwiazdy zaczely sie coraz bardziej i bardziej poruszac, tak jakby tanczyc na moich oczach, choc nie wszystkie… a potem niektore przybraly postac czesto bardzo dziwnych obiektow latajacych.. jeden z nich szczegolnie przykul moja i uwage i wtedy nastapil przeskok.. znalazlam sie w innym miejscu.. na pewnym wzgorzu….

w pierwszym momencie zaskoczona.. co sie stalo.. gdzie jestem.. i wtedy skojarzylam, ze znam juz to miejsce z innego snu.. o dziwnej bibliotece i lewitujacych kamieniach…. zapamietalam jednak tylko przelatujacy teraz znacznie blizej mnie ow dziwny obiekt latajacy.. bedacy troszke jak zelazko, a troszke jak cygaro… zapamietalam tez dziwnie zachowujacych sie ludzi, tak jakby potrafiacych swobodnie wysoko podskakiwac do gory i tak jakby dziwnie oddychajacych.. w pewnym momencie poczulam tez, ze powietrze jest jakby inne.. i wtedy wyswietlil mi sie pewien komunikat, a potem inny.. na temat tworzonej wlasnie drogi na skroty… ze teraz zajmuje ona o ile dobrze pamietam 49 minut, ale nie jestem pewna… potem zamajaczyla mi jeszcze mysl o ZETA, a takze pojawila sie nazwa… ZETA MOON…. Po przebudzeniu sie wiedzialam, ze miejscem z mojego snu byla Gdynia, a dokladniej pewna gdynska gora… ta zwiazana z odkryta przez Zosie piramida.. i ponoc znajdujacym sie w nim grobowcem krola Jahwe oraz tajemniczymi dyskami.. hmm, historia Zosi jest w pewnym sensie bardzo zbiezna z moija, ale nie do konca, a pod pewnymi wzgledami… bardzo sie rozni…

W notce Back to UR.. part 2 zamiescilam opis moich niedawnych doswiadczen zwiazanych z tzw. MATRYCA NIEBA, ktora powiazala mi sie zarowno z pewna przedsenna dyskusja jak i samym snem… a konkretnie z Emerald Guardian Dome, ktory znajduje sie w samym centrum.. Teraz zadalam sobie jak i jednoczesnie RA pytanie w jaki sposob punkt ten wiaze sie z tzw. 3 OKIEM HORUSA, a takze 3 OKIEM SFINKSA z moich wczesniejszych doswiadczen… w jednym z nich widzialam wlasnie to ostatnie OKO umiejscowione w SFINKSIE znajdujacym sie w Gizie, ale z perspektywy tak jakby lecacego, ale pod dziwnym katem nachylenia ORLA.. poprzez OKO to widzialam tez czubek z jednej piramid na ktorej teraz znajdowal sie piramidion…. to byla po prostu bardzo blyskawiczna wizja.. z kolei w jednym ze snow uslyszalam konkretnie, ze trzeba otworzyc 3 oko sfinksa co polaczylo mi sie w bardzo dziwny sposob z trojkatnym okienkiem ulokowanym w willi Sfinks w Wisle… Na jednym z moich rysunkow, na ktorych staralam sie przekazac to co ujrzalam w trakcie doswiadczen zwiazanych z moja MATRYCA NIEBA… Szmaragdowe Oko (Emerald Guardian DOME) znajduje sie doslownie w centrum…. TROJKATA… choc przy uwzglednieniu tylko kilku konkretnych gwiezdnych punktow… po dodaniu kilku innych tworzy sie inna, nieco bardziej zlozona struktura…

W kazdym badz razie po przebudzeniu sie zdalam sobie sprawe, ze w snie z mininej nocy przygladalam sie gwiazdom miedzy innymi z powodu wlasnie tej GWIEZDNEJ MATRYCY…. co istotne z miejsca, w ktorym w dziecinstwie czesto widywalam tzw. OBSERWATOROW, przygladajaych mi sie tak jakby zza zaslony……

Jeszcze mocniej dotarlo tez do mnie, ze te wszystkie slynne polskie incydenty UFO, jak GDYNSKIE ROSWELL, czy CHALUPY 81, a takze wiele, wiele innych obserwacji UFO w poblizu mojego rodzinnego domu (moze niektorzy pamietaja notke o Baltyckich Trojkatach Baltyckich) mialo i wciaz ma zwiazek wlasnie z EMERALD GUARDIAN DOME…

Chalupy kilka kilometrow, moze z dwa na polnoc, Gdynia moze z 20 na poludnie… choc rozumiem, ze dla wielu, a wlasciwie dla wiekszosci osob miejsce to jest wciaz zupelnie niewidoczne i z pewnych wzgledow tak jest lepiej… ja dotarlam do niego dopiero wtedy kiedy wyrazilam intencje, aby ujrzec co w tym miejscu znajdowalo sie pierwotnie… poniewaz to co widzialam nad nim wczesniej kojarzylo mi sie ‚jedynie z czyms w rodzaju nakladek.. do glebszej eksploracji zachecil mnie tez szczegolnie komunikat ze strony pewnej grupy istot.. uslyszalam po prostu, aby zaprzestac dalszych poszukiwan.. poniewaz ta strefa nalezy do nich… i tutaj klaniaja sie ewidentnie ZETAS… i w moim odczuciu wszystko to jest bardzo, bardzo scisle powiazane z wzgorzem z mojego snu, a wiec i Swieta Tajemnica Gdyni,..

przypomne tu tez to co pisalam w jednym z komentarzy pod notka Zgubiony Dzien

2014/06/08 at 20:13

przede wszystkim z gdynia nie czuje sie jakos zwiazana.. okradziono mnie tam tuz przed moja wymarzona podroza do francji.. paszport.. pieniadze.. w zwiazku z czym przeszla mi kolo nosa takze niezwykla okazja wyjazdu na santorini.. ehh.. dla mnie miejscem kluczowym jest poki co miejsce, w ktorym znajdujeuu sie szmaragdowy straznik.. studnia, itd… delfin niesamowicie trafil z tym info tutaj.. w zwiazku z tym moim snem.. tylko dlaczego tych dziur nie widziano wczesniej??? wracajac do gdyni.. mialam dwa ciekawe sny z nia zwiazane.. jeden z 4 stycznia 2011.. w nimh zlam w kierunku kamiennej gory.. to byl sen zwiazany z zp ale i z acklins.. dla mnie to wazne.. bo chodzi o tzw. lustrzane odbicie.. we wczesniejszym snie o lewitujacych kamieniach znalazlam sie w jaliejs bibliotece w poblizu kamiennej gory a potem robilam cos z kamieniami ktore dookola mnie lewitowaly.. to sen z 12 list 2010.. zatytulowalam go ‘sen o wzgorzu, lewitujacych kamieniach i pokazie lewitacji w dziwnej bibliotece

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/06/07/zgubiony-dzien/comment-page-1/#comment-31094

zamiescilam go w odpowiedzi na info zamieszczone przez Delfina dotyczace dziwnych dziur odkrytych na dnie zatoki puckiej w poblizu Emerald Guardian Dome…

http://innemedium.pl/wideo/tajemnicze-dziury-w-zatoce-puckiej

nie wiem jak sie potoczyla dalej sprawa tych tych dziur, ale mnie info to niesamowicie sie zbieglo w czasie z moim snem opisanym we wspomnianej notce ZGUBIONY DZIEN

i jeszcze jeden komentarz spod tej samej notki

Livia, czy jest Ci coś wiadome o prakomputerach Matki Ziemi z Gdyni? Pierwszy raz o czymś takim przeczytałam ??? O Projekcie Avalon też chyba coś pisałaś?
Pozdrawiam 🙂

http://porozmawiajmy.tv/telekonferencja-z-grzeskiem-6-06-2014/comment-page-1/#comment-4042

Grzesiek 14 godzin temu

Na stronie Projektu Avalon, z poniższego linku, zamieszczony jest tekst Chrisa Thomasa o dwóch historyjkach Anunnaki; Pierwszą z nich jest ta, którą Anu spreparowali dla nas w mozole, jak przynętę dla „tłustej”ofiary. Druga jest tą prawdziwą i pochodzi z zapisków pra-komputerowych Matki Ziemi, z Gdyni (Księga Akaszy).
Jest tam tez historia Atlantydy, pochodząca również z K. Akaszy, oraz pare innych informacji dotycz. HAARP, Wi-Fi itd.:

http://projectavalon.net/forum4/showthread.php?58865-An-Update-On-Our-Evolution-by-Chris-Thomas

ZACIETA PLYTA

?

😉

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

30 thoughts on “Polish Roswell Update”

  1. To wszystko jest jakby coraz dziwniejsze.Jak pisałaś o Zeta to od razu skojarzyła mi się Zeta Retciuli , mapa Mayore Fish i wzięcie Betty i Barney Hilla.
    http://www.armaghplanet.com/blog/betty-hills-ufo-star-map-the-truth.html
    Piszesz o Chałupach 81- prawdopodobnie tam byłem ! Być może nawet tego dnia czyli 8 sierpnia 1981.
    Ale jest tez i inna Zeta – gwiazda, która nazywa się Dzeta Piscium – najważniejsza gwiazda dla Hindusów( ich astrologii) Gwiazda ta wyznacza tzw ayanamsę czyli przesunięcie zodiaku zwrotnikowego względem zodiaku gwiazdowego !
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Nakszatra
    Gwiazda dzeta Piscium to miejsce „zgromadzenia planet” podczas wielkiej bitwy za czasów Mahabharaty 18 lutego 3102 p.n.e po Kurukszetrą.Jest symboliczny początek Kali Jugi

    Polubienie

    1. Tak Dawidzie, przede wszystkim mam na mysli Zeta Reticuli.. A ta GWIEZDNA MAPA Betty Hill’s bardzo mi przypomnina moja GWIEZDNA MATRYCE, o ktorej pisalam w Powrocie do UR 2, a o ktora wlasnie staram sie oddac za pomoca grafiki przestrzennej, jako ze normalny rysunek jest zbyt plaski… No i bardzo ciekawa koincydencja… Twoj pobyt w Chalupach akurat tego dnia.. bardzo ciekawa….

      Polubienie

  2. Witaj Livia !

    Ja jak się dowiedziałam o tych prakomputerach Matki Ziemi w Gdyni , zaczęłam trochę szukać, bo mnie to bardzo ciekawiło i trafiłam na stronę Zosi Piepiorki, chyba na fb.
    Ona tam miala zamieszczone kilka opowiadań . Teraz nie pamiętam dokładnie, ale chyba opisywała spotkanie z (sic!) Jezusem , który pokierował tym odkryciem. Opis postaci i zachowanie tego mężczyzny w żaden sposób mi nie pasowało do Jezusa … ale do „faceta w czerni” !

    Pozdrawiam ❤

    Polubienie

    1. Witaj Michaelo 🙂

      tak, ja tez czytalam te historie i mialam bardzo podobne odczucia… i rowniez mi mezczyzna w czarnych futurystycznych okularach skojarzyl sie i to bardzo z kims w rodzaju faceta w czerni, a w kazdym badz razie time travelera… chociaz, chociaz… przychodza mi tu tez na mysl tzw. ZIONISTS, o ktorej mowa w hitotrii o 3 Chrystusach https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/10/27/the-three-christs/ choc raczej nie dlatego, ze ow mezczyzna z doswiadczenia Zosi byl ich reprezentatntem.. chocby dlatego, ze

      „The Zionites were created during the present-day Zeta infiltration and were sent back in time to realign certain ancestral groups with the 12-strand DNA imprint, in order to accelerate the evolution of present-day humans. The followers and descendants of the Jesheua-12 Essenes were one of the groups chosen for this realignment.”

      ten fragment wiaze sie takze z Emerald Guardian Dome i jego historia jak i moja….

      Polubienie

      1. „podróżnik w czasie”… hmm.. trochę mi nie pasuje… skrywający się za okularami, bardzo blady i co jeszcze zapamiętałam piesek ,co tam był bardzo ujadał (!).

        A Zionists? link niestety po angielsku, możesz Livia przetłumaczyć ten fragmencik 🙂

        p.s. Zosia też miała jakiś nieprzyjemny epizod na forum cheopsa i zerwała z nimi kontakt. Wygladało, że wykorzystywali jej wiedzę ? 😮

        Polubienie

      2. Tak, bardziej MIB (Man in Black), a troche jak jeden z 4 panow z filmu KNOWING… no i piesek… tez pamietam.. mnie tez w zadnym badz razie opis tej postaci i jego zachowanie nie pasowalo do postaci Jezusa.. hmm.. co do tego tekstu po angielsku.. to czytam ze zrozumieniem bez problemu, ale tlumaczenia nie sa moja mocna strona.. tak wiec tak bardziej po swojemu, ale mysle, ze dosc blisko oryginalnego przekazu:

        Grupa ZIONITES zostala utworzona w czasie wspolczesnej infiltracji ze strony grupy ZETA i cofnieta w czasie aby przywrocic do wlasciwego (boskiego) porzadku – aktywowanie wrodzonego potencjalu – u wybranych grup naszych przodkow z 12 niciowym DNA.. w celu przyspieszenia ewolucji ludzkiej rasy w przyszlosci, czyli w naszej wspolczesnosci… Essenczycy, czyli zwolennicy i potomkowie Jeszui 12 byli jedna z tych wybranych grup….

        „Zosia też miała jakiś nieprzyjemny epizod na forum cheopsa i zerwała z nimi kontakt. Wygladało, że wykorzystywali jej wiedzę ? :o”

        i polozyli na niej swoje lapy, zwlaszca na gdynskiej piramidzie.. zdaniem Zosi grobowcu Krola JAHWE.. mysle, ze to te wlasnie piramide widzialam w swoim snie… bez wzgledu na to, czy ona faktycznie istnieje w tym miejscu, czy tez nie…

        Dodam tez, ze nie wszyscy przedstawiciele ZETA sa negatywnie zorientowani, z ZETA RETICULI na czele, ale do tego dojde pozniej… w odpowiedzi na komentarz Ady….

        Polubienie

      3. Liviu, co za synchronia, Zosia Piepiórka napisała na Mistyce dzisiaj komentarz, ja nawet nie wiedziałam,że jest taki temat o tej „katastrowie na plaży i gdyńskich historiach” , założony jeszcze przez Nnkę.Dawid parę razy pisał,że go ta katastrofa bardzo zastanawia… i jeszcze niespodzianka , bo ZosiaP. twierdzi,że nie była to katastrofa !

        https://nnka.wordpress.com/2012/02/24/eksperyment-filadelfia-miedzy-gdynia-a-gdanskiem/#comment-35188

        W tym ostatnim komentarzu Zosia P. opisuje niestety perypetie założenia stowarzyszenia. Coś musi być na rzeczy ,że jest ciągle atakowana …

        Polubienie

      4. Rzeczywiscie… takze przez wzglad na te wyrocznie, ktore mignela mi wsrod komentarzy na Mistyce:

        https://nnka.wordpress.com/2012/02/24/eksperyment-filadelfia-miedzy-gdynia-a-gdanskiem/#comment-35198

        ok, wczytam sie w to wszystko na spokojnie poznym wieczorkiem… a teraz powracam do Wyroczni z Montsegur…

        Do uslyszenia ❤

        p.s

        ahh, Rakesh zartuje, ze to on byl tym podrozujacym w czasie Jezusem, ktorego ujrzala Zosia, ale troszke sie pospieszyl i zamiast mnie spotkal ja… haha.. przypominam, ze to zart.. haha 😉

        Polubienie

      5. Michaelo dodam tylko od siebie, ze te DYSKI, ktore zdaniem Zosi naleza do JAHWE.. one tak naprawde do niego nie naleza… ale w jaki sposob on ich uzyl i do czego wykorzystal.. z tym sie laczy zarowno moja historia Szmaragdowego Straznika w powiazaniu z MCEO jak i ta historia do ktorej podalas link… o Prakomputerach Matki Ziemi z Gdyni… moze ktos to przelozyl na polski? i jeszcze jedno.. ostroznie z ta PIRAMIDA i budzeniem czegokolwiek/kogokolwiek w niej… to nie zabawka… widzialam w snie co sie stalo.. mimo iz nie jestem wizjonerka 😉

        Polubienie

      6. „z tym sie laczy zarowno moja historia Szmaragdowego Straznika w powiazaniu z MCEO jak i ta historia do ktorej podalas link.”

        Liviu, co to jest MCEO?

        Ten link był chyba u Alexa Berdowicza (nie wiem, czy poprawnie napisałam nazwisko)

        PS. MiB chyba namieszał nieźle… może to nawet nie był JAHWE? Zosia P. ma tak po prostu zaindukowane.

        Polubienie

      7. Ktos mi wlasnie podeslal taki link:

        Zosia twierdzi, ze ja nic nie rozumiem… haha.. no coz… zupelnie mi to nie przeszkadza… jednak… co do SMARAGDOWEGO STRAZNIKA… Pisalam wyraznie, ze roznego rodzaju BAZY znajduja sie nad.. sa niczym nakladki nad EMERALD GUARDIAN DOME.. ktorego mimo usilnych staran tknac jakos wciaz nie moga…. i tak 3mac!!!I nic na to jednak nie poradze, ze kazdy widzi to co widzi… i ze Zosia nie jest w stanie zobaczyc tego co ja widze.. a jak nawet zobaczy to i tak zinterpretuje po swojemu 🙂

        Polubienie

  3. Dawid, ja czytałam o tej historii tego malarza (nazwiska nie pamiętam) w Chaupach.
    Byłeś tam w tym dniu ? Niesamowite…. może tamtędy przechodziłeś 🙂

    Polubienie

  4. Wczoraj przypadkiem trafiłam na audycję , gdzie jest mowa o szarakach i ich hybrydach

    1:11:35 i na czym polega obecna aktywność szaraków wobec nas 1:23:00

    te informacje są zbieżne z moim snem z przed kilku miesięcy kiedy to znalazłam się jako
    obserwator w olbrzymiej hali był tam ze mną jeszcze ktoś. Cała ogromna hala wypełniona
    była jakby łóżkami szpitalnymi , a w nich leżały kobiety. Kiedy zapytałam istotę , która mi
    tam towarzyszyła do kogo to wszystko należy w odpowiedzi w mojej głowie pojawiło się słowo
    Zeta , kiedy zapytałam co oni tutaj robią dostałam dłuższą odpowiedź jednak po obudzeniu
    pamiętałam tylko jedno słowo : zasiew.

    Polubienie

    1. Ado, ogromnie dziekuje za podzielenie sie tym snem… sama mialam troche bardzo, bardzo podobnych snow.. i z tego co pamietam Mama Tika zamieszczala jeden podobny… w kazdym badz razie o podobnym pomieszczeniu.. jakby sali szpitalnej.. i zastrzykach… i chyba pewnej ogromnej istocie o blekitnej skorze, ktora ja skanowala.. to ciekawe poniewaz z tego co mi wiadomo oryginalna grupa ZETA jest tzw. ZEPHELIUM, grupa istot o niebieskiej skorze, raczej pozytywna.. majaca kontakty z rasa ludzka juz za czasow Atlantydy.. to w kazdym badz razie info ze strony Ashayany… Mnie w ostatnim czasie przypomnial sie dalszy ciag jednego ze snow sprzed kilku lat.. ale musze go na spokojnie zapisac jak i odszukac kilka innych snow zwiaznych wlasnie z ZETA, w tym konkretnie z ZETA RETICULI.. tak wiec do uslyszenia ❤

      Polubienie

      1. „to ciekawe poniewaz z tego co mi wiadomo oryginalna grupa ZETA jest tzw. ZEPHELIUM, grupa istot o niebieskiej skorze, raczej pozytywna.. majaca kontakty z rasa ludzka juz za czasow Atlantydy.”

        Witam. Z moich doświadczeń i spotkań z niebieskimi istotami wynikało, że
        to były jak najbardziej pozytywne istoty. Pierwsza, która uczyła mnie prowadzenia statku kosmicznego tzw. „siłą woli” za pierwszym razem. I wstrzyknęła płyn… z pewną wiedzą.
        +++
        cyt.:Znalazłam się we wnętrzu statku kosmicznego, w którym znajdowała się istota podobna kobiecie, ale wiedziałam, że ona była jakby „częścią tego statku”.

        Jej skóra miała piękny odcień niebieski „powlekany” cienką warstwą złota opalizującego tęczowo.
        Za moją zgodą wstrzykiwała mi płyn w żyłę na dłoni – wierzchniej części. Płyn miał podobną barwę intensywno-niebieską, a w nim była zawarta wiedza między innymi o sposobie prowadzenia statku kosmicznego.

        +++

        A za drugim razem też pozytywna była – skanowała moje ciało albo serce i odczytała treść szmaragdowych tabliczek, które znalazłam w innym śnie. Ale nic z tego odczytu wówczas nie zapamiętałam.

        ///Stanęła na wprost mnie i powiedziała, że musi mnie zbadać i sprawdzić. Badała mnie w okolicach serca, sprawdzała moją energię i skanowała dłonią moje ciała. Nagle na jej twarzy pojawiło się spore zaskoczenie i podziw dla mojej energii. Powiedziała mi, nie posługując się słowami, że jestem wiedźmą czyli tą, która wie i urodzi albo stworzy wiele pięknych… „czegoś” dla ludzkości. To „czegoś” miało znaczenie w sensie idei lub mądrości (dokładnie nie pamiętam), ale bynajmniej nie chodziło tu o żadne istoty. Potem istota badała innych i stała się dla nas bardzo przyjazna. Czułam jej moc i jej miłość. Wiedziałam, że ma swoje ważne zadanie do spełnienia. W pewnej chwili przypomniałam sobie o zawiniątku, które miałam przy sobie. Wyjęłam z torby rodzaj dokumentu, który był ze szklanych, zielonkawych tabliczek.

        Te tabliczki znalazłam kiedyś w innym śnie.

        (…)

        Podałam teraz tej „awataropodobnej” istocie owe tabliczki. Ona je rozwinęła – okazało się, że były złożone w taki sposób, który umożliwiał ich rozwinięcie prawie jak rulonu złożonego z płaskich kartek. Istota od razu dostrzegła, że na szkle wyryty jest tekst napisany w jakimś nieznanym nikomu z Ziemian języku i zaczęła dla mnie tłumaczyć ten tekst. Okazało się, że jest to część prastarego dokumentu pochodzącego z innej planety, z innej części kosmosu. Dokument był czymś w rodzaju zobowiązania kosmicznego. Wiedziałam, że dokument nie jest cały, że istnieje jeszcze inna część tego dokumentu, która znajduje się zupełnie gdzie indziej.

        Potem miałam uczucie zrozumienia, kim jestem i po co tu jestem, odczuwałam dziwną jedność ze wszystkim i zobaczyłam wyraźnie to, co ma się zdarzyć, wiele wizji dla całej ludzkości… Przypomniałam sobie bardzo wiele. Między innymi to, jak będzie wyglądał Nowy Świat. ///

        A po przebudzeniu nie pamiętałam.

        O Zeta czy Reticuli nic nie wiem. Ale miałam inny sen z salą operacyjną…

        http://tonalinagual-sny.blogspot.com/2007/04/eksperyment-z-piorami.html

        I spotykałam Czarnych w jednym ze snów, którzy chcieli zabrać-wyssać z ludzi, których spotykali wszystko i wtłoczyć jakieś nowe oprogramowania. Mnie też złapali, ale im się nie udało, wymknęłam się. 😀

        Polubienie

      2. Dziekuje JESTEM za przypomnienie i zamieszczenie tych doswiadczen ❤ Sama musze odszukac troszke swoich starszych zapiskow, co obiecalam juz w zwiazku z komentarzem Ady… tak wiec jak tylko skleje to wszystko w bardziej spojna calosc… poki co dodalam troszke linkow w poprzednim komentarzu.. czesc z tych info bardzo, ale to bardzo ze mna rezonuje.. ponadto bardzo mnie ciekawia ci Niebieskoskorzy.. jak i bardzo zaciekawila mnie szczegolnie pewna informacja ze strony Ra odnosnie Celestalline.. a mianowicie, ze oryginalnie byla niebieska… Stardust Blue – White Powder Gold… http://www.keylonticdictionary.org/Words/C/Celesteline%20.htm nie jestem pewna, czy istnieje tu jakis wiekszy zwiazek, ale moze… byc… ahh, pamietam jeszcze jeden z Twoich snow, albo wizji.. w ktorym tak jakby znajdowalas sie na innej planecie, widzialas stosty ludzkich cial… czasem jeszcze zywych… to byl z tego co pamietam tez sen z zastrzykami…. i wiem, ze polaczyl mi sie ten Twoj sen z moim o pobycie na bardzo podobnej planecie… to wlasnie dalsza czesc tego snu przypomnialam sobie niedawno… ale o tym po pozbieraniu reszty potrzebnych kawalkow…. do uslyszenia 🙂

        Polubienie

      3. ‚pamietam jeszcze jeden z Twoich snow, albo wizji.. w ktorym tak jakby znajdowalas sie na innej planecie, widzialas stosty ludzkich cial… czasem jeszcze zywych… to byl z tego co pamietam tez sen z zastrzykami…. i wiem, ze polaczyl mi sie ten Twoj sen z moim o pobycie na bardzo podobnej planecie…'</i.

        A ten… nie mam go w zapiskach… kilka miesięcy temu padł mi komputer. Nie zapisałam tamtego snu na swoim blogu, ale opisałam go chyba na Twoim kiedyś.
        Tak,pamiętam… wtedy wyleciałam w kosmiczną podróż… z całym domem… albo mieszkaniem jakby osadzonym w kapsule. Gdy przyleciałam na jakąś dziwną planetę, przechodziłam przez jakieś tunele i widziałam ogrody, w których ludzie snuli się jak w somnambulicznym śnie albo jakimś transie. Gdy przeszłam przez tunel, czekali na mnie…

        Wiedziałam, że to są inne istoty niż ludzie, ale na powitanie mnie przybrali ludzką postać. W czarnych uniformach. Chcieli żebym pomogła im leczyć ludzi. Przeprowadzili mnie do jakiegoś laboratorium i dali mi w strzykawce jakiś żółtawy płyn. Zapytałam co to jest? Powiedzieli, że tym mam leczyć ludzi. Nie czułam, żeby w tym momencie z nimi dyskutować, choć wiedziałam, że nie będzie potrzebna mi ta strzykawka, że nie użyję jej.

        Wprowadzili mnie do dużej sali, w której na stertach, jak worki ubrań leżeli ludzie. Jakby dogorywali. Podeszłam do takiej "sterty" ludzkich ciał. Zobaczyłam ciało kobiety leżącej tyłem do mnie. Zbliżyłam się do niej. Poczułam, że mam swoją dłoń przyłożyć do jej pleców na wysokości serca. Kiedy ta kobieta otrzymała dużą dawkę energii z mojej dłoni, odwróciła głowę w moją stronę i otworzyła oczy. Ucieszyłam się, że będę mogła pomóc tym ludziom.
        Ale w tym momencie ci, którzy mnie tu przyprowadzili, coś zaczęli mówić, że nie powinnam tego robić, co zrobiłam, że mam użyć strzykawki. To był nonsens. Po to mnie ściągnęli, żebym ludziom robiła zastrzyki z substancji, którą sami wyprodukowali? – Sami sobie możecie to robić – powiedziałam.
        – Ja będę leczyć tych ludzi po swojemu albo natychmiast odstawicie mnie do domu.
        I mnie natychmiast odstawili do domu w tej kapsule, a z domem w kapsule przyleciałam z powrotem na Ziemię.

        Polubienie

      4. JESTEM, tak, chodzilo mi dokladnie o ten sen.. jednak jako ze od jakiegos czasu ciezko cokolwiek odszukac w moim archiwum x…. nie znalazlam jeszcze tego czego szukalam, ale znalazlam opis tego snu w innym miejscu, a mianowiie na Salonie24:

        http://between.salon24.pl/121258,przejscia-pomiedzy-swiatami

        sen ten polaczyl sie z innym, w ktorym znajdowalam sie w jakims laboratorium, podlaczona do jakiejs dziwnej aparatury, w tym z niewygodnym kaskiem na glowie, ktory probowalam zerwac, ale nie bylo to latwe… kiedy mi sie to w koncu udalo poczulam jak odchodza ze mnie wody plodowe… we wczesniejszej fazie tego snu bylam mala dziewczynka i uslyszalam przez otwarte okno dziwny dzwiek, ktory skojarzyl mi sie z Zeta wlasnie.. byc moze cos pokrecilam, ale chyba nie zbyt bardzo.. w kazdym badz razie przypomnialam sobie niedawno dalszy ciag tych snow, a mianowicie.. ze kiedy probowalam pomoc pewnej bardzo cierpiacej istocie na jednej z tych planet zdominowanych przez ZETAS uslyszalam, ze istnieje tylko jeden sposob, aby to uczynic… musze urodzic te istote na Ziemi jako wlasne dziecko…. byc moze to tylko senny zlepek roznych doswiadczen, a moze cos wiecej.. w kazdym badz razie w zadziwiajacy sposob laczy sie z doswiadczeniami innych osob zwiazanych z Zetas…

        a wracajac do Twojego snu o EKSPERYMENCIE Z PIORAMI z dnia 3 kiwetnia 2007

        Byłam w pomieszczeniu, w którym jeden mężczyzna leżał na łóżku szpitalnym, a drugi stał obok i temu leżącemu wyrywał z głowy ptasie pióra. Obserwowałam tę sytuację. Leżący mężczyzna brał udział w jakimś eksperymencie, który miał miejsce Stanach Zjednoczonych. Kilka osób zgłosiło się dobrowolnie do tego eksperymentu, ale wyglądało na to, że są całkowicie zszokowani wynikami tego eksperymentu, że zamiast włosów na głowie (o to chyba chodziło w eksperymencie), na ich ciałach pojawiły się kolorowe ptasie pióra. A ja trafiłam tam na moment wyrywania tych kolorowych ptasich piór z głowy jednego z uczestników tego eksperymentu.

        Autor: JESTEM

        http://tonalinagual-sny.blogspot.nl/2007/04/eksperyment-z-piorami.html

        to moje pierwsze skojarzenie..

        WINGMAKERS…

        i moj Eksperyment Filadelfijski… w doswiadczeniu tym bylam jednak kobieta, choc jeden z bioracych udzial w eksperymencie naukowcow probowal polaczyc swoja swiadomosc z moja….

        przypomne tylko:

        13-crystal-table-arcturus-land-of-enchantment

        https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2013/08/31/13-crystal-table-arcturus-land-of-enchantment/

        moze sie myle, ale wydaje mi sie, a prawie jestem pewna, ze Twoj sen ma zwiazek wlasnie z WINGMAKERS, a miejsce to prawdopodobnie New MeXico.. byc moze DULCE???

        Polubienie

      5. „ponadto bardzo mnie ciekawia ci Niebieskoskorzy.. jak i bardzo zaciekawila mnie szczegolnie pewna informacja ze strony Ra odnosnie Celestalline.. a mianowicie, ze oryginalnie byla niebieska… Stardust Blue – White Powder Gold…”

        no wiesz… niebieski budda to ponoć symbol uzdrowiciela…
        symbolizuje zdolność przekształcania gniewu w bezstronną mądrość, stąd kolor niebieski, nawiązujący do lustra lub zwierciadła wody.

        Z kolei ta niebieska istota z połyskującym, opalizującym czymś na skórze robiła mi zastrzyk, żebym mogła nauczyć się prowadzić statek kosmiczny… to kojarzy mi się też z ceremoniami… z prowadzeniem ceremonii…

        Inna niebieska awatarowa istota badała mnie i czytała dla mnie te szmaragdowe szklane tabliczki, i przypomniała o zobowiązaniu…

        Ale na jednej z moich zielonych tabliczek jest zielona (szmaragdowa) postać…
        A z kolei zielony budda… ponoć
        – oczyszcza z mentalnej trucizny
        – dotrzymuje ślubowań
        – pomaga usuwać cierpienie i stymulować dobre właściwości u innych istot…

        Tak mi się skojarzyło…

        Polubienie

    2. Ada:
      pamiętałam tylko jedno słowo : zasiew.”

      Nie wiem, czy ta strona jest aktywna, bo nie mogę jej otworzyć. Dziś natknęłam się na tego linka. Nie mogę przeczytać.

      Polubienie

      1. Hej JESTEM i Ado 🙂

        mam te artykuly u siebie na blogu w dziale Voyagers.. sa to oczywiscie fragmenty ksiazek Ashayany..

        o Pierwszym Zasiewie mowa w Tajemnicach AMENTI:

        https://liviaspacedotcom.wordpress.com/freedom-teachings-2/tajemnice-amenti/

        Drugi Zasiew, Podróżnicy, Tom II, rozdział 2

        Syriusz B

        Syriusz B i Trzecie Oko Horusa 4 000 000 lat temu

        https://liviaspacedotcom.wordpress.com/freedom-teachings-2/drugi-zasiew-podroznicy-tom-ii-rozdzial-2/

        Trzeci Zasiew, Podróżnicy, Tom II, rozdział 3

        Arka Przymierza

        Powstanie Arki Przymierza, Usuniecie Kuli Amenti, Powódz, Galaktyka Andromedy, Syriansko-Arkturianska Koalicja w celach Obrony Miedzyplanetarnej i Miedzy wymiarowe Stowarzyszenie Wolnych Swiatów, Serres-Egipcjanie oraz Kaplanstwo z Ur…

        https://liviaspacedotcom.wordpress.com/freedom-teachings-2/trzeci-zasiew-podroznicy-tom-ii-rozdzial-3/

        ale mysle, ze warto przypomniec je takze w notkach….
        stworzylam tez nowa podstronke na blogu poswiecona Zeta, ale poki co dodam do niej tylko podane wczesniej linki i jako punkt wyjsciowy te notke, oraz nasza dyskusje pod nia…

        Polubienie

  5. E’asha Ashayana Aneayhea Kananda Melchizedek

    this are some excerpts on the ZETA’s

    from the Study recap notes

    https://sites.google.com/site/legionnairesawaken/articles/voyagers%E2%80%93recapstudy-notesfromannahayes%E2%80%99voyagervolumesiiiiii

    Zeti-Retuculi:
    Reptilian-like, little grey with black eyes. Different sub-species can be
    Brown/Blue/Silver.
    Blue skinned Zeta = Zephelium = Administrators of lower Caste Zeta’s.

    Types of UFO’s
    1. Covert Government vehicles.
    2. Inter-D anomolies appearing as vessels upon interface.
    3. Inter-D craft thru Time/Dimensional Portals.
    4. Human/ET craft thru Time-P with-in 3-D universe.

    Zeta & Interior Government have programmed the masses into fear and
    dis-belief. Basically keep everyone in the dark and dis-empower the people.
    Do not give the people knowledge that would better direct their own lives,
    health and economic standing/protection.

    Subconscious symbol codes are contained with-in the human DNA and these can
    be manipulated/used for implant of sensual deception.

    Impulse DNA codes can be manipulated and 3D realities over-laid.
    Holo-graphic insert.

    This can be for or against human developement/growth. Vurrently used
    against us by Zeta.

    During abduction, the mind-field is accelerated and molecular structure is
    slowed. Thus mind and body become split.

    There are 2-types of abductions
    1. Abductee training/growth, usually soul agreement.
    2. Study, Experimentation, genetic seeding, usually self-serving.


    Humans who have a healthy connection to soul, usually do not have type-2
    abduction.

    ET’s in type-2 abduction do not usually intend harm, but also do not
    ask/permission.

    Their view is that, we do not care for our own well being as well as that
    of others on this planet, and we do the same to other
    races/religion/countries and so they don’t see any difference. (talk about
    reflections).

    Main goal of Zeta and Interior govt is to keep humans ignorant and too
    busy/complicated in order to dis-empower and not allow humans to work it
    out (wake-up)..

    ..makes things humans easier to control/manipulate.

    Basically Zeta’s have a problem which they are trying to work out, and
    humans are one of their main
    resources/commodities/soultion to their dire-circumstance.

    Our biggest threat is manipulation and exploitation by forces we don’t even
    know exist.

    Zeta have successfully interbred with human females and are cultivating
    these hybrids to engage earth in 400-500 yrs in our future.

    There are two types of Hybrids.
    1. The Whites which are close to human biology.
    2. The Blues/Browns which are dwarfs, have no real intelligence and are
    just workers/ guard soldiers usually found in proximity to the White Hybrids.

    The BORENDT are known as the Hybrid whites, thru fetal transplants. They
    will in future serve as teachers/helpers. Have ability to link minds. Can
    be trusted as will not find them working with un-enlightened Zeta.

    Un-enlightened Zeta are not „evil monsters”…They act in ignorance, they
    are a very fragmented race, in fear of extinction, trying to find a
    solution to their demise. Earth/Humans are just a resource for the taking.

    Note: bulk-majority of Zeta are enlightened, working with brotherhood
    etc…only minority are in violation.

    Zeta collapsed the time-portal surrounding their home planet, and are thus
    cut of from the source.

    They are dying and hope to re-graft themselves by utilizing us.

    The interior govt is using the Zeta for it’s own need/greed etc.
    With-holding technology/medicine etc etc..

    Main goal is to keep the humans so distracted/fragmented, stressed and
    struggling with everyday life so they don’t catch on as to what is really
    going on. Tactics are side-tracking and de-bunking.

    Holographic inserts are utilized by Zeta as well as interior govt….main
    play is appearance of religious figures, saints…also plans are in for
    newage themes as well..

    Currently on Zeta have access to Time-portals and are with-holding it from
    the interior govt who are trying to get their hands on it.

    One main project being co-implemented is a frequency fence to control
    mental and emotional forces.

    Renegade Zeta wish to severe us from our connection to the Soul Matrix
    source and replace it with a false matrix (can we tell the
    difference?)..the Freq Fence is part of this..

    Memories will get replaced by false memories…sometimes subjects have a
    re-collection of covered up memories as these bleed thru. Usually they are
    regarded as mentally unstable, schizo etc etc..

    Somewhere amongst this saga the Zephilium (Zeta Reticuli) genetically mixed
    with the Templar-Annu in the hope of reversing their mutating genes and
    creating a hybrid for themselves to embody that was more suitable to earth.

    In 1926 Zeta/Zephilium from planet Apaxein-Lau began interacting with
    certain factions of several earth govts.

    The Primary zeta that refused to give up were Zeta Greys from the star
    Rigel (orion system), known as the Rigelians or Futchzi. This group caused
    another major disruption via the Montauk project.

    Greys are worker class, the Zephelium are the head of the group.

    They’ve been here from the onset of our evolution. We’ve been here for
    500+million years.

    Our gene code was sabotaged, by anunnaki, zeta and draco. They are
    frightened of the human potential. Within in us, in our DNA in dormant
    form, is the silicate matrix, highest gene code created. If fully
    actualized, we would become embodied multi-dimensional/functional beings,
    something which they can not do.

    also short info here:

    http://www.keylonticdictionary.org/online/index.php?page=zetas0
    no excerpt used from the above link in this comment.

    Polubienie

    1. Dankje Rak ❤ I found also a few interesting fragments about ZETAS from Ashayana's books in Polish language… links

      Dziekuje Rak, znalazlam takze kilka interesujacych fragmentow na temat ZETAS w ksiazkach Ashayany… oto linki:

      Społeczeństwo kontrolowane przez Zeta

      http://tamar102.bloog.pl/id,330299066,title,Spoleczenstwo-kontrolowane-przez-Zeta,index.html

      Stare zamiary Zeta

      http://tamar102.bloog.pl/id,330228321,title,Stare-zamiary-Zeta,index.html

      Goście

      http://tamar102.bloog.pl/id,330221074,title,Goscie,index.html

      Mechanizmy wzięć przez obcych

      http://tamar102.bloog.pl/id,330188071,title,Mechanizmy-wziec-przez-obcych,index.html

      Wstawki holograficzne

      http://tamar102.bloog.pl/id,330181142,title,Wstawki-holograficzne,index.html

      Wstawki holograficzne i transplantacja Matriksu

      http://tamar102.bloog.pl/id,330073195,title,Wstawki-holograficzne-i-transplantacja-Matriksu,index.html

      Zakłócenia percepcyjne

      http://tamar102.bloog.pl/id,330170131,title,Zaklocenia-percepcyjne,index.html

      Zamiary Zeta

      http://tamar102.bloog.pl/id,330163090,title,Zamiary-Zeta,index.html

      Podświadome symbole kodów

      http://tamar102.bloog.pl/id,330155059,title,Podswiadome-symbole-kodow,index.html

      Borentulisum

      http://tamar102.bloog.pl/id,330131442,title,Borentulisum,index.html

      Ciąże ludzkich hybryd

      http://tamar102.bloog.pl/id,330111162,title,Ciaze-ludzkich-hybryd,index.html

      HYBRYDY

      http://tamar102.bloog.pl/id,330082054,title,Hybrydy,index.html

      Zniszczenie planety Zeta

      http://tamar102.bloog.pl/id,330062193,title,Zniszczenie-planety-Zeta,index.html

      info z ponizszego linku jest bardzo zbiezne to co sama widzialam przed kilkoma laty i rowniez okreslilalm mianem ogrodzenia…

      Zagrody częstotliwości

      http://tamar102.bloog.pl/id,330057062,title,Zagrody-czestotliwosci,index.html

      Kody Keylonta/Ranthia

      http://tamar102.bloog.pl/id,330260178,title,Ranthia,index.html

      tutaj fragment dotyczacy konkretnie ZIONITES, o ktorych wspomnialam w notce

      ZIONITES

      http://tamar102.bloog.pl/id,330088114,title,Zionites,index.html

      mowa o nich takze w

      Silikatowa Matryca

      http://tamar102.bloog.pl/id,330118129,title,Silikatowa-Matryca,index.html

      oczywiscie w zwiazku z Zetas

      to nie wszystko, ale cd po przerwie

      Polubione przez 1 osoba

  6. Dzięki za ciekawe linki 🙂

    Po przeczytaniu tego przypomniał mi się fragment pewnego snu .Wiedziałam ,że
    śnie więc postanowiłam się z tego snu wybudzić (mam wyćwiczone szybkie wychodzenie ,
    nie mam z tym problemu),ale tym razem wybudzałam się z kolejnych snów do kolejnych snów
    i kolejnych, aż w końcu znalazłam się w tej rzeczywistości i wówczas przemknęło mi przez
    głowę ,że stąd też można się wybudzić 🙂

    Polubienie

  7. Bardzo ciekawe, że jedna z kluczowych dat ( lat) jest data(rok) soboru w Nicei (325 rok) musiało tam się stać tam coś bardzo ale to bardzo ważnego czego skutki doświadczamy do dnia dzisiejszego. Prawdopodobnie odbyło się to za zgodą Obcych (nie widzę innego wytłumaczenia)
    jest tam też data 23 BC związana z Esseńczykami jak inny kluczowy rok 1750 (moim zdaniem zgoda na przyspieszenie ewolucji człowieka). W tym samym czasie Słońce weszło tez w fazę zwiększonej aktywności. Ten rok 1750 (lub 1755) był tez wymieniany w „piramidalnym rozwoju” prze Ian Xen Lunagolda. Wynika z tego jednoznacznie ze Eksperyment Ziemia-Człowiek jest cały czas po kontrola i że jest prowadzony pod kontrolą.

    Polubienie

  8. Nie mogę się w tym wszystkim połapać ale wydaje się, ze to jest to bardzo bardzo ważne dla naszej przyszłości (Ziemian). Po drugie myślę podobnie jak Ty Livio że z tą aktywacją piramid w Gizie (i innych) trzeba być bardzo ostrożnymi. Musimy my jako rodzaj ludzki wiedzieć Kto i dlaczego manipuluje od tysiącleci nasza historią i prehistorią. Jakie (straszne chyba wydarzenie) miało miejsce w czasie umownie nazwanym (grzech pierworodny). Dlaczego Obcy zdecydowali się ok 1750 roku przyspieszyć ewolucje Człowieka. Świadczy o tym odkrycie Urana i Neptuna (jedna planeta jest odpowiedzialna za elektryczność – Uran, druga za magnetyzm (Neptun). Tak czy inaczej odkrycie elektromagnetyzmu przyczyniło sie do „kosmicznego” przyspieszenia rozwoju technologicznego cywilizacji. Ktoś inny z kolei dba o to aby po naszej cywilizacji nie pozostał kamień na kamieniu i wymusza na nas zapisywanie wszelkich baz danych w sposób cyfrowy. A z zapisem cyfrowym bywa tak.. jednego dnia jest drugiego nie ma.

    Polubienie

Skomentuj

