The Return of SACRED BUTTERFLY

1011249_10201797153768901_6021597907048977649_n

ButterFLY via Nicole Rousselle

W listopadzie 2010 w trakcie jednej z medytacji z moim ukochanym Kamieniem Faraonow ujrzalam pewien niezwykly symbol, ktory okreslilam mianem  Motylka Nieskonczonosci… Zapisalam wtedy, ze..

jest to pewien wzorzec energetyczny.. przypominajacy polaczenie znaku nieskonczonosci <><> z celtycka tristele.. uslyszalam tez wtedy, ze to jakis wzorzec atlantydzki, ale dojde do tego wraz z odnalezieniem pewnych kluczy w moich pamietnikach z dziecinstwa…

W zwiazku z tym, ze wzorzec ten byl w ciaglym ruchu ciezko mi go bylo jakos jednoznacznie uchwycic i okreslic, ale jedyne okreslenie jakie wydawalo sie najbardziej do niego pasowac to wlasnie

Motylek Nieskończoności

 Kilka miesiecy pozniej, a dokladniej w marcu 2011 postanowilam powrocic do tego doswiadczenia, opisujac je tym razem w notce na moim salonowym blogu

http://lubczasopismo.salon24.pl/remat/post/285621,motylek-nieskonczonosci

ROBAKKS umiescil ja nawet w dziale

MATEMATYKA NIEZNANA

co mnie zarowno zaskoczylo jak i rozbawilo przez wzglad na moje ‚wybitne uzdolnienia matematyczne…

Po raz kolejny wzorzec ten przypomnial mi sie w trakcie kolejnego doswiadczenia z Kamieniem Faraonow w dniu

25 kwietnia 2011

w trakcie dzisiejszego kontaktu z kamiennym poslancem mialam okazje przyjrzec sie wnikliwiej mojemu systemowi energetycznemu.. wiem tez, ze kolejnym razem bede musiala miec przy sobie jakis dyktafon, abym mogla na biezaco przekazywac i zapisywac swoje odczucia.. ich dzisiejszego bogactwa nie potrafie juz teraz zbyt dobrze oddac.. najciekawsze odczucia mialam w zwiazku z czakra serca i gardla, oraz czakra pomiedzy sercem i gardlem, ktora emanuje turkusowym swiatlem/kolorem i ktora poslaniec okreslil mianem czakry atlantydzkiej.. juz od jakiegos czasu odczuwam te czakre, choc raczej nie postrzegalam jej w ten sposob.. czasami nie bylam tez pewna, czy to jakis odrebny osrodek energetyczny, czy tez raczej w ten sposob odczuwam nakladanie sie na siebie osrodka serca i gardla.. wczesniej wewnatrz swojego serca ujrzalam zlocistego motyla, ktorego skrzydla wystawaly poza cialo fizyczne.. skrzydla te byly utkane z kolorowych energetycznych nici.. (atlantydzkie wzorce, motylek nieskonczonosci).. gdy wyrazilam intencje, aby ujrzec swoja czakre gardla poczulam najpierw ozywienie/wirowanie wewnatrz glowy, a dokladniej w okolicy trzeciego oka, po czym doznalam mocnego rozjasnienia w tym miejscu, a nastepnie ujrzalam cos w rodzaju oka, tyle ze w odroznieniu od oczu fizycznych bardziej podluznego i skierowanego do gory, a takze otwartego na samym koncu.. oko przypominajace jasny otwarty kanal.. mowiac w duzym skrocie w trakcie dzisiejszego doswiadczenia odbczuwalam ruch poszczegolnych czakr (tak jak w innych doswiadczeniach z poslancem), w jaki sposob i z jaka szybkoscia wiruja, w jakich kierunkach.. odczuwalam przeplyw energii poprzez poszczegolne kanaly.. czulam jak jedne kanaly lacza sie z innymi, jak tworza swego rodzaju struktury/wzorce/wibracje czasami slyszalam pewne specyficzne dzwieki.. pojawialy sie tez odczucia bardziej fizyczne, w niektorych miejscach mrowienie, innych pulsacja, jeszcze innych uczucie cmienia, czy oporu, a  nawet lekki bol, tak jak w przypadku doswiadczenia ze skrzydlami motyla kiedy na poziomie fizycznym, oraz eterycznym poczulam cos w rodzaju odciecia, jakbym miala poczucie odcietych skrzydel w tym miejscu.. zrodlo tego odczucia tkwi w innym momencie czasu, ale zapis ten wciaz istnieje w informacyjnym polu mojej istoty – w mojej osobistej ksiedze akashy.. w tym momencie powrot do tych wspomnien jest jednak z pewnych wzgledow wskazany..

wyrazistsze obrazy wewnetrznych struktur pojawily sie glownie po tym jak wyrazilam intencje, aby ujrzec konkretne obrazy

na zakonczenie tego doswiadczenia:

wykonalam pewien ruch rekoma i ujrzalam jakie skutki powoduje na poziomach energetycznych.. wykonywalam go juz wczesniej inuicyjnie, ale wtedy nie zdawalam sobie sprawy z tego ile niesie z soba blogoslawienst dla zyjacej przestrzeni…

przypomnialam te doswiadczenia w notce

Turkus.. Turkusowe Serce

glownie przez wzglad na TURKUSOWA CZAKRE, dla mnie od teraz szczegolnie istotna, ale zdawalo sie, ze poza mna nikt nie ma o niej pojecia… tak jakby czakra ta byla jedynie wytworem mojej bujnej wyobrazni… ale tylko do czasu… zanim jednak powroce do watku turkusowej czakry, choc tym razem w pelniejszym polaczeniu z motylkiem nieskonczonosci…. przypomne tylko moja ostatnia notke na jej temat

HIGHER HEART

Wracajac jednak do Motylka Nieskonczonosci… Po raz kolejny przypomnial mi sie z pelna moca w momencie kiedy Rakesh pokazal mi ponizszy wykres przedstawiajacy tzw

Yan -Yun Flow

http://www.keylonticdictionary.org/Words/A/a-Yan-Yun-A.htm

Zamiescilam go w notce

Earth like a Butterfly

w ktorej napisalam miedzy innymi:

Dlaczego tak wazny jest ten prawidlowy przeplyw naturalnych organicznych strumieni energii wokol Ziemi, ktore gdy funkcjonuja prawidlowo przypominaja Motyla? Dlatego, ze.. (moim zdaniem) przywrocenie wlasciwego przepywu energetycznego (like a butterfly) jest rownoznaczne z Powrotem Bogini, czyli powrotem Ziemi do stanu rownowagi… Tak wiec dopoki ten przeplyw bedzie nieprawidlowy nie jest to mozliwe.. Wczoraj w innym miejscu wspomnialam tez o tym, ze w tym powrocie wazna role odgrywa Lew (Bogini powracajaca na Lwie) 

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2013/12/12/12-12-13/comment-page-1/#comment-10286

Staram sie jak najlepiej przekazac za pomoca slow to czego doswiadczam, ale nie jest to dla mnie wcale proste, a wiec to co mowi Ashayana i jej wykresy bardzo mi pomagaja… Chocby jej okreslenie na obecny nieprawidlowy przeplyw energetyczny, ktory okreslila mianem zatrutego jablka, ktore momentalnie przypomnialo mi o doswiadczeniu z 31 grudnia.. kiedy to ciezki czarny worek zamienil sie w krysztalowo kwiatowego motyla… i wiem, ze to wlasnie ten prawidlowy wzorzec energetyczny przypomina mi sie na wiele roznych sposobow, poczawszy od Motylka Nieskonczonosci….

przypomnial mi sie tez MOTYL, ktorego widzialam w trakcie ostatniego slonecznego peryhelium Ziemi (january 2014):

/Już po wyjściu z tego stanu widziałam przez moment Słońce jako ogromną świetlistą postać przypominajacą troszkę anioła, a troszkę motyla.. w moim odczuciu bardziej motyla… Słoneczna Kula znajdowała się teraz w jego Sercu i miała piękny świetlisty turkusowy kolor, choć cała postać była bardzo transparenta, jasna, wręcz biała… mieniąca się jedynie subtelnie tęczowymi barwami i złocistymi refleksami… i znów miałam skojarzenie z Diamentem, Diamentowym Słońcem, choć takim pełnym błogiego ciepła… …./

http://liviaspace.com/2014/01/04/moje-sloneczne-peryhelium/

i obrazek dodany kiedys przez Rakesha w komentarzu

tumblr_mk1hsfHRyU1rsci0po1_r1_500Earth Ascension Passage Encryption

by

Future Age Sage

gdy go ujrzalam napisalam:

In the first picture I can see a white butterfly..

Amazing!

reminds me a little of

my flowering butterfly-goddess

GAIA Flies like a Butterfly

♥ ƸӜƷ ♥

Powracajac jednak do

Yan -Yun Flow

to dwie odrebne czesci, z ktorych sie sklada to

a-ShA-YUN

Shield of the Arc (of the Covenant)

Arc Seal Release 4-Stanz Code Sequence
Stanz #2

Positions – Azur-A (base of thymus),
Left Hand, Left Foot

Tone: „YUN”

http://www.keylonticdictionary.org/Words/A/a-Sha-YUN.htm

oraz

a-ZUR-YaN 

Arc Seal Release 4-Stanz Code Sequence
Stanz #1
a-ZUR-YaN

Positions – Rajhna (pineal),
Right Hand, Right Foot

Tone: „YaN”

http://www.keylonticdictionary.org/Words/A/a-ZUR-YaN.htm

a u po polaczeniu obu czesci

Kiedy wiec tylko ujrzalam powyzszego motylka pomyslalam sobie.. ojeku.. jakbym widziala motylka nieskonczonosci.. alez niesamowita historia… Jednak jeszcze wieksze wrazenie wywarly na mnie informacje dotyczace Powrotu Swietego Motyla..

na powyzszym wykresie punktem centralnym dla motylich skrzydel jest

Azur-A

turkusowa czakra

HIGHER HEART

czyli dokladnie tak jak to ujrzalam w trakcie doswiadczenia z Kamieniem Faraonow… tak jak mi to ukazal… dziekuje kochany.. Niesamowite wiec w jak duzym stopniu pokrywaja sie ze soba te informacje… Od jakiegos czasu zaczelam tez sobie coraz bardziej uswiadamiac w jak duzym stopniu moja bardziej wewnetrzna wiedza jak i ta, z ktora staral sie mnie zapoznawac moj kochany Kamien Faraonow pokrywa sie z Keylontic Science..

human butterfly

HUMAN BUTTERFLY

my favorite ”crop circle”

A Gigantic Human Butterfly Crop Circle formation (530 Meters x 450 Meters), the Biggest Crop Circle Ever … appeared in Netherlands near a town in southern Holland called ‘Goes’, on the 7th of August 2009

***

The Return of SACRED BUTTERFLY

W momencie kiedy konczylam pisanie tej notki pojawil sie obok mnie motyl.. sliczna rusaleczka… zamkniete okno, zamkniete drzwi.. bo na zewnatrz w ostatnim czasie zbyt duzy chlod.. nigdy do tej pory nie widzialam tu w domu dziennego motyla.. jedynie nocne czasem (ktore tez bardzo lubie)..  az do teraz.. jak dla mnie to prawdziwy cud.. Motyl wlasnie w tym momencie.. kiedy pisze o powrocie swietego.. motyla… w dodatku z pelnym zaufaniem osiadajacy na mojej dloni…

return of sacred butterfly by ra 2

***

19 january 2015

Ohh… ohh.. what a wonderful picture..

so.. i need add to my

Return of Sacred Butterfly 2

ultimate healer 2

second month here in new home.. WekeROM.. pass.. but our dear butterfly from Ede(n) still in deep sleep…  so.. we wait…

ohh i reminded also

My necklace with Sacred Butterfly

camerazoom-20141227151145385

https://crystalsgarden.wordpress.com/2015/01/19/my-necklace-with-sacred-butterfly/

before Ra i used other name… in 2009/10KF showed me my torquoise heart and symbol which i called my butterfly of infinity or.. my paradise.. atlantian butterfly… and that i need back to… like in childhood.. info about KEY to… A… but Ra show me info from Ashayana/Keylontic Science site and now i know that this is this same but other name…

LiRa

SHA

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

25 thoughts on “The Return of SACRED BUTTERFLY”

  1. Niesamowicie mnie poruszył Liviu twój post o motylach. Przypomniałam sobie jak często na nie trafiam w różnych sytuacjach w życiu i we śnie.

    Wklejam cytat o symbolice motyla z książki „Siła zwierząt” Jeanne Ruland

    „Motyl reprezentuje rozwój duszy i stworzenie życia ze śmierci…

    Gdy motyl pojawia się w twoim życiu, przypomina ci o sile Źródła w tobie i o następnym poziomie rozwoju, który powinieneś osiągnąć. Nadszedł czas na przygotowanie się do głębokiej wewnętrznej przemiany i odrzucenie starego „Ja”, dzięki czemu zdobędziesz nowe.

    Aby osiągnąć nowy stan, powinieneś wycofać się głęboko do swojego wnętrza, otoczyć się kokonem z błyszczącego światła i odczekać , aż przyjdzie czas na rozpostarcie skrzydeł.

    Motyl wzywa cię, byś pozostawił za sobą to, co stare : dawne sposoby myślenia, wzorce zachowań, przyzwyczajenia, związki i rzeczy.
    Abyś skoncentrował się na jądrze swej istoty, zanim wkroczysz na scenę świata w przepychu nowych barw, z nowym usposobieniem i nową lekkością.

    Pokazuje ci, jak stawiać opór niebezpieczeństwom i pokusom życia, przeprowadzać procesy oczyszczenia i znaleźć w swoim sercu drogę do Źródła…

    …motyl wzywa cię do niesienia ludziom łagodnego, Kosmicznego Światła radości, uzdrawiania i piękna, aby w ciemnych, ciężkich czasach mogli sobie przypomnieć o swojej niezniszczalnej duchowej naturze.

    Jako symbol rozwijania się, motyl… sprawia wrażenie radosnego kwiatu powietrza. Jest posłańcem kosmicznego Światła i jego uzdrawiających sił. Zaprasza do radowania się pięknem i wspaniałością barw natury i do przypomnienia sobie o własnej lekkiej,
    pełnej światła, kolorowej stronie.

    Zwracaj uwagę na kolory, jakie przynosi ci twój motyl!

    W tej samej chwili, kiedy uda ci się wyłączyć z dnia powszedniego i podążyć za marzeniem otworzą się bramy do świata twojej duszy.

    Motyl poprowadzi cię do wspomnień, marzeń, życzeń, wyższych celów i ideałów, sprawi, że będziesz odbierać Kosmiczne Światło i mowę serca.

    Pokaże ci drogę poprzez śmierć do ponownych narodzin w Świetle.

    …Interpretacja snów: gdy pojawi się motyl, przypomni ci o planie życiowym twojej duszy i o tym, że nadszedł czas, by go zrealizować i wyruszyć w drogę.”

    🙂

    Lubię

    1. Witaj Ado ❤

      Dziekuje za ten piekny fragment.. dodam go do notki

      Motyl i jego znaczenie w procesie transformacji

      https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2012/09/23/motyl-to-dla-mnie-najpiekniejszy-symbol-transformacji/

      i jestem bardzo ciekawa Twoich bardziej osobistych doswiadczen z motylami… moj, a wlasciwie nasz motylek, bo wspolnie z Ra sie nim opiekujemy… poki co zdaje sie zapadac w coraz glebszy sen zimowy.. pamietam podobnie zachowujace sie motylki w Gaja Garden, ktore doslownie zdawaly sie zamiera, ale na wiosne.. nagle sie budzily i niektore z nich wynosilam na wlasnych rekach do ogrodu.. ahh… przede wszystkim dla mnie MOTYL to od wielu lat moje zwierze mocy.. co niektorym wydaje sie bardzo dziwne.. ale dlaczego nie… i tu przypomne o EFEKCIE MOTYLA 🙂 tak sie sklada, ze moj znajomy Dado RA dodal wczoraj mniej wiecej w tym samym czasie rowniez notke poswiecona motylom, a konkretnie:

      Clockwork Indigo Buttefly Effect

      null

      http://azurite888voyager.blogspot.nl/2014/11/buttefly-effect-clockwork-indigo.html

      🙂

      i jeszcze wracajac do ‚mojego’ motylka.. to w zwiazku z tym, ze od przyszlej niedzieli bedziemy wraz z Ra mieszkac w innym miejscu (maly domek z ogrodem polozony na obrzezu parku narodowego) poczulam, aby Motylka zabrac z nami… po prostu nie sadze, aby wlaciciel obecnego mieszkania zaopiekowal sie nim w nalezyty sposob.. kiedy zacznie malowac pokoj i na niego natrafi.. tak wiec przeniesiemy go w jak najbardziej delikatny dla niego sposob do nowego miejsca..

      a to jeszcze jedna fotka swietego motylka

      i dodam, ze mam jeszcze co nieco do dodania do powyzszej notki… miedzy innymi… ogladalam dzisiaj z Rakeshem dalszy ciag workshopu prowadzonego przez Ashayane zatytuowanego wlasnie tak jak notka, czyli RETURN OF THE SACRED BUTTERFLY i pod koniec jednej z jego czesci AShayana wykonala identyczny ruch rekoma zwiazany wlasnie z YAN YUN FLOW, ktory ja wykonalam na zakonczenie mojego doswiadczenia z KAmieniem Faraonow.. tego, w ktorym z pelna moca doswiadczylam mojej turkusowej czakry (higher heart) oraz motylich skrzydel… a o samym ruchu napisalam… //ujrzalam jakie skutki powoduje na poziomach energetycznych.. wykonywalam go juz wczesniej inuicyjnie, ale wtedy nie zdawalam sobie sprawy z tego ile niesie z soba blogoslawienst dla zyjacej przestrzeni..// a to byl wlasnie gest przypominajacy ruch motylich skrzydel… wychodzacy z serca, a dokladniej… turkusowego serca…… flow

      Lubię

  2. U mnie w domu taki sam motylek pojawił się pod koniec zeszłego roku, w grudniu. Podobno czasem zimują sobie gdzieś w domu, ale jak jest mocno dom nagrzany to się mogą czasem obudzić za wcześnie i wtedy trzeba je umieścić w jakimś chłodnym miejscu, żeby znów zasnęły i powinny się obudzić na wiosnę. Nasz jednak chyba stracił za dużo energii podczas tego zimowego trzepotania, bo po zaśnięciu już się na wiosnę nie obudził 😦 Ale był dla mnie niesamowicie ważny i też w bardzo ważnym dla mnie momencie się pojawił, więc bardzo mnie zasmuciło że się już nie obudził, bo bardzo liczyłam na to że dotrwa do wiosny… w każdym razie mam go cały czas, in my treasure box… instagram.com/p/uRdu0sjsKf/ A śnią mi się motyle dość często swoją drogą, tylko wtedy najczęściej mają jakieś niespotykane kolory jak np czarno-czerwone lub złote… Wróciłam już z Francji btw i w tym tygodniu napiszę Ci o moich snach z Tobą. Pozdrawiam ciepło 🙂

    Lubię

    1. Hej! wypatrywalam wiadomosci od Ciebie na poczcie, ale widze, ze zjawilas na blogu 🙂 Tak, z motylkami przesypiajacymi zime jest dokladnie tak ja piszesz…. i w ogole… z ich pojawianiem sie w szczegolnych momentach zycia.. mojego rowniez, choc nie tylko… jednak… no i =ten chyba zadziwil mnie najbardziej… doslownie jakby w jednej chwili sie zamanifestowal.. w zamknietym pomieszczeniu… po prostu.. nagle uslyszalam dzwiek motylich skrzydel, a chwilke pozniej zauwazylam samego motyla zblizajacego sie w moim kierunku.. akurat w trakcie pisania tej notki! doslownie… POWROT SWIETEGO MOTYLA… Ok, bardzo jestem ciekawa tych snow no i jak Ci sie udala francuska podroz… to dla Twojego cudownego motyleczka: instagram.com/p/uRdu0sjsKf ♥ i do uslyszenia Am 🙂

      Lubię

Skomentuj

