11:11 Lyrian Ceremony & Awakening of Lyrian Moon Flower

Moj komentarz z notki:

11:11 Wake Up!

Livia Ether Flow on 2014/11/11 at 22:33 

byc moze pamietasz nasza dyskusje na temat KSIEZYCA i naszych doswiadczen z nim zwiazanych… zwlaszcza KSIEZYCOWYCH KWIATOW…. Notke zatytuowalam BUTTERFLY MOON DREAMS.. Mialam przed chwilka podobne doswiadczenie… naprawde cudowne.. Odwiedzilismy wspolnie z Ra nasze ulubione miejsce w parku, aby odprawic specjalna ceremonie.. choc Rakesh okreslil ja raczej mianem grid works i utworzeniem w tym miejscu tzw Cue Zone.. ale dla mnie byla to prawdziwa ceremonia.. tak wiec.. w pewnym momencie poprzez zamkniete oczy ujrzalam w swoim wnetrzu.. cudowny… przecudowny KRYSZTALOWY KWIAT… w cudownych swietlistych kolorach.. z oczkiem w kolorze glebokiego INDYGO… choc z przewaga bieli.. i poczulam w tym momencie szczegolne polaczenie z LIRA, a dokladniej lirianskim ksiezycem…. AVALON… to bylo bardzo glebokie i czyste… krysztalowo czyste… gwiezdne polaczenie… sprobuje pozniej lepiej to wszystko opisac i moze uda mi sie narysowac ten krysztalowo kwiatowy lirianski wzorzec… choc w tej chwili pamietam dobrze tylko jego centralna czesc… bedaca niczym oko kwiatu znajdujace sie jednoczesnie we wnetrzu mojego wewnetrznego oka…. do tej pory moje wspomnienia zwiazane z LiRa spowijala zbyt gesta MGLA.. ale od jakiegos czasu, a dokladniej doslownie w ciagu ostatnich dni.. moja pamiec zwiazana z tym miejscem zaczela sie coraz bardziej budzic… i coraz wiecej zaczelo mi sie przypominac.. byc moze moge nazwac to doswiadczenie przebudzeniem lirianskiego kwiatu.. albo przebudzeniem ksiezycowego kwiatu liry… i jeszcze wracajac do BUTTERFLY MOON DREAMS.. to kolejne ciekawe polaczenie… poniewaz wlasnie do dzisiejszej ceremonii zaprosilam w roli gosci honorowych – MOTYLE

flow

tego dnia po raz pierwszy zalozylam na siebie czarna kurtke usiana srebrzystymi ‚diamencikami’, ktora dostalam w prezencie od Sylvii, matki Ra… diamenciki te mienily sie teraz niczym najprawdziwsze gwiazdki na niebie…. SREBRO przechodzace w krysztalowo czysta.. wrecz DIAMENTOWA BIEL a takze cudowne mistyczne odcienie fioletu, oraz glebokiego INDYGO.. to kolory z ktorych utkany byl moj cudowny lirianski kwiat… jak i cala energia wczorajszego dnia… tak jakby nimi pulsowala… 

cos ciekawego i rownie dziwnego wydarzylo sie w momencie kiedy juz zakonczylismy nasza ceremonie… a mianowicie… dokladnie w momencie kiedy wkladalam ponownie na swoje gole stopy buty… z niemal centralnej czesci nieba dobiegl mnie dziwny odglos.. tak jakby burzy… po prostu jeden silny grzmot… i na tym koniec… Ra tez go uslyszal.. i jego zdaniem ten dzwiek byl po prostu odpowiedzia ze strony nieba…

add

12 nov 2014

w tej chwili zabieram sie za przeniesienie kwiatowego wzorca na kartke papieru.. byc moze mi sie uda.. a poki co obrazek, ktory zauwazylam na blogu Dado Ra, ktory rowniez bardzo tutaj pasuje

DoorStargates

i raz jeszcze odsylam do historii, ktora opisalam w notce

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/11/11/1111/

poniewaz tylko polaczone w jedno calosc tworza pelniejszy obraz

dodam tez, ze miejsce w ktorym odprawilismy nasza ceremonie jest miejscem, o ktorym wielokrotnie pisalam na blogu… to miejsce z mojego pierwszego snu w HollyLandii, snu o cmentarzu i czarnych maltanskich krzyzach… niesamowite jak bardzo rozwinal sie ten senny watek.. przechodzac w jawe…

White LiRa Myst.. Belial & BLACK SUN

LiRa

cdn…

 

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

16 thoughts on “11:11 Lyrian Ceremony & Awakening of Lyrian Moon Flower”

  1. Piękne doświadczenie…

    Ostatnio napisałam coś takiego:

    Przejście z wpływów Słońca na wpływy Księżyca jest/było spowodowane np. zmianą rytuału stosowanego przy narodzinach. Od czasu, gdy przecinano pępowinę zaraz po narodzinach, dzieci przechodziły zaraz po narodzeniu pod wpływ księżycowych wzorów – bez względu na płeć. Ale kiedy (są nadal przykłady w niektórych społecznościach) nie przecinano pępowiny, lecz pozostawiano w połączeniu dziecka z łożyskiem aż do jej wyschnięcia i odłączenia się od dziecka w sposób naturalny, takie dzieci pozostawały pod wpływem wzorców słonecznych. Kiedy następnie wyschniętą pępowinę wraz z łożyskiem zakopywano w ziemi i sadzono na niej drzewo lub jakąś roślinę, dziecko pozostawało pod wpływem słonecznych i księżycowych wzorców w harmonijnych proporcjach – bez względu na płeć.

    http://images.tribe.net/tribe/upload/photo/50c/1f9/50c1f977-9705-412f-a1ce-069964fad0f2

    Ale mimo, że te rytuały nie są stosowane obecnie, możliwe jest odzyskanie naszych połączeń z Księżycem i Słońcem i odzyskanie harmonii. Każdy jednak potrzebuje wykonać to samodzielnie. I jeśli będzie chciał to zrobić, to także będzie wiedzieć, jak. Ta wiedza do niej lub do niego dotrze. Zawsze otrzymujemy to, czego potrzebujemy i na co jesteśmy gotowi.

    tu opisałam pierwsze moje „spotkanie”

    http://tonalinagual-sny.blogspot.com/2012/08/spotkanie-z-ksiezycem-medytacja-wizja.html

    ojej… przeczytałam teraz to, co tam napisałam:

    Usiadłam nad brzegiem stawu ze świętą fajką i rozpoczęłam modlitwę – medytację z Księżycem. Patrzyłam w Księżyc i widziałam… Księżyc – Biała Róża. Widziałam Białą Różę. Poczułam, że poprzez pępek jestem z nią połączona.

    Energetyczna, srebrna nić… hm…

    Pamiętam, że Nnka pisała o tym, że nasze Słońce może być Księżycem w innym UKŁADZIE…

    Może pamiętasz, jak pisałam:

    http://tonalinagual.blogspot.com/2012/07/krysztaowa-trzynastka.html

    o tym, że:

    jest Układ 13 Galaktyk
    W naszej Galaktyce jest 13 Układów Słonecznych.
    Nasze Słońce jest BRAMĄ poprzez którą połączone są ze sobą wszystkie 13. Układów Słonecznych, a tym samym wszystkie 13. Galaktyk.
    Wszystkie planety naszego Układu, a jest ich 13. reprezentują kolejno 13. Słoń centralnych w 13.Układach Słonecznych w Naszej Galaktyce oraz – w innej skali) 13. Galaktyk.

    13. planet naszego Układu Słonecznego:

    4. pierwsze od Słońca, 4. większe, 4 + 1. karłowate. Razem 13.

    Układ nam „najbliższy: Słońce – Ziemia – Księżyc jest układem reprezentującym inne układy tego typu w innych kosmicznych skalach.

    Księżyc jest też symbolem Pustki i Pełni w Jednym jako nów i pełnia księżycowa.

    Mam jeszcze takie doświadczenie z Twoją czarną kurtką 🙂 :

    http://tonalinagual-sny.blogspot.com/2012/06/ciemnosc-i-krysztaowe-swiato.html

    A i jeszcze coś… takie skojarzenie:
    nasz Księżyc jest powiązany prawdopodobnie z tzw. Kwiatem Życia o „stałej czasowo” konstrukcji geometrycznej… http://infinity-codes.net/a.s.p./page381.html jakby był związany z tzw. Kwiatem Życia Metatrona?

    Lubię

    1. Ja tez przeczytalam te nasza dykusje na swiezo.. hmm… naprawde ciekawe doswiadczenia…

      „Mam jeszcze takie doświadczenie z Twoją czarną kurtką 🙂 :

      http://tonalinagual-sny.blogspot.com/2012/06/ciemnosc-i-krysztaowe-swiato.html

      nieamowite…. poniewaz te ‚diamenciki’ na mojej kurtce rzeczywicie przypominaly rozbłyski maleńkich gwiazd… niczym malenskie gwiazdeczki posrod ciemnoci 🙂

      Co do 13.. pamietam, pamietam…..

      A i jeszcze coś… takie skojarzenie:

      nasz Księżyc jest powiązany prawdopodobnie z tzw. Kwiatem Życia o „stałej czasowo” konstrukcji geometrycznej…

      http://infinity-codes.net/a.s.p./page381.html

      jakby był związany z tzw. Kwiatem Życia Metatrona?

      na ten temat w osobnym komentarzu….

      Lubię

  2. „byc moze pamietasz nasza dyskusje na temat KSIEZYCA i naszych doswiadczen z nim zwiazanych… zwlaszcza KSIEZYCOWYCH KWIATOW”

    Przeczytałam na świeżo tamtą naszą rozmowę…

    Lubię

  3. Khundaray* energies we ran (*rainbowray) anchoring it into one place.

    http://www.keylonticdictionary.org/Words/C/Cue%20Zones.htm

    http://www.emeraldguardians.nl.eu.org/2012/08/tribal-shield-cue-zones-activation.html

    and when me asked crystal re: lyra flower, was response that yes its krystic D12 good flower, flow , templar mechanics. Base12 mathematical ending. same as my gravatar/logo is atm.

    maybe moon will be a next comment :re: for the multidimensional spacecake reality aspects.

    Lubię

  4. Od pewnego czasu ale bardziej intuicyjnie niż jako sen zacząłem również być ostrożny z tym budzeniem Faraona w Piramidzie. Trochę może miała na to wpływ książka „Gwiazda Śmierci w Gizie” ale bardziej dziwne przekazy chanelligowe( chocby z tego Syriusza B) Lucyny Łobos i pogmatwane przekazy Lightworkersów, Którzy wysyłali kogoś do piątego- przestałem czytać portal Terragalaktycznej kawiarenki.
    Natomiast nie wydaje mi się żeby jakakolwiek walka prowadziła do zmniejszenia zła.Walczyć można tylko za pomocą miłości ( brzmi to może patetycznie) ale chyba tylko taka postawa może zmienić nagromadzenie zła w dzisiejszym świecie- innej drogi nie ma.Czasami tez próbuję odpowiedzieć Miłością jak ktoś mnie skrzywdzi , ale to bardzo trudne.

    Lubię

    1. Zajrzalam na Mistyke, aby skopiowac tam swoj komentarz.. i co widze? dwa artykuly Zosii Piepiorki w roli glownej.. a wsrod komentarzy takze Zosia.. pisze:

      „Tak, mordercy Króla Jahwe ukryli jego ciało we własnej bazie kosmicznej pod piramidą i czekają,… bo to jest GADZIA pułapka. (Pisałam na ten temat na Fb.) Ale Król Lahwe wiedział co oni zamierzają zrobić i wcześniej zanim go zabili zaprogramował komputery w swoich Bazach Kosmicznych. POZWOLIŁ sie zabić… a teraz będzie SĄD OSTATECZNY – jak podaje Proroctwo Apokalisy – nad zdrajcami i mordercami Króla Lahwe. Nikogo nie trzeba budzić! ON już tutaj jest i sam wszystkim kieruje.”

      pozwolil sie zabic, a teraz bedzie sad ostateczny… rozumiem, ze wlasnie po to pozwolil sie zabic… aby samemu miec pretekst do zabijania… a wiec i ‚swoje’ komputery odpowiednio zaprogramowal… boob boom… hmmm… po takim wyznaniu.. hmm…. strach sie bac… haha 😉

      „Od pewnego czasu ale bardziej intuicyjnie niż jako sen zacząłem również być ostrożny z tym budzeniem Faraona w Piramidzie…”

      tzn ze wczesniej nie byles ostrozny Dawidzie? o co tu chodzi? pytam, bo rozne osoby sie ze mna kontaktuja i proponuja rozne rzeczy w zwiazku wlasnie z ta piramida.. dlaczego.. skoro tak jak twierdzi Zosia Piepiorka Livia Ether niczego nie rozumie? mysle jednak, ze te osoby doskonale zdaja sobie sprawe z tego dlaczego mnie tak bardzo potrzebuja.. dlaczego? czy dlatego ze jestem glupia i nic nie rozumiem.. haha

      Lubię

      1. ‚POZWOLIŁ sie zabić… a teraz będzie SĄD OSTATECZNY

        [ale] Nikogo nie trzeba budzić! ON już tutaj jest i sam wszystkim kieruje.”

        Znaczy, że zmartwychwstał?

        Hm… To mi się kojarzy z Jezusem Chrystusem, który „pozwolił się zabić”…

        „„Od pewnego czasu ale bardziej intuicyjnie niż jako sen zacząłem również być ostrożny z tym budzeniem Faraona w Piramidzie…””

        Faraon ten ponoć i tak został (podobnie jak JAHWE?) przebudzony i zmartwychwstał… ponoć w ciele Michała P. (- jeśli dobrze pamiętam to, co napisał sam Michał)?

        p.s. Pewnie to nie ma zbytniego znaczenia, ale ja też się „pozwalałam zabić” w kilku moich snach. ;-D

        Lubię

Skomentuj

