Rainbow Moon & HARD STYLE STORM… bUm, bUm… Gdingen…. MAYDAY.. MAYDAY.. back to UR.. part 3 Im sURe

10641179_886851717994479_512621916859923691_n

haha

😉

cdn

haha

?

😉

cdn2

HA

cdn 3

mysle, ze na ten sen miala wplyw przedsenna intencja Ra..  dotyczaca miedzy innymi TEMPLAR MELCHIZEDEKZ… Kiedy polozylam sie do lozka.. ujrzalam doslownie za soba bardzo jasny Ksiezyc… choc teraz otaczal go wyraznie teczowy krag, a wlasciwie kilka teczowych kregow, jeden przechodzacy w drugi.. co wiecej widzialam tez kilka ksiezycow, tak jakby w lustrzanym odbiciu..

i nawet jesli bylo to tylko jakies zjawisko optyczne.. to.. przyszla mi momentalnie na mysl moja GWIEZDNA MATRYCA, na ktorej ujrzalam nasz ziemski Ksiezyc tak jakby w odbiciu Ksiezyca LiRY – AVELON…. Zawolalam Rakesha i on takze bez problemu ujrzal ten Teczowy Ksiezyc.. Przypomnialo mi sie tez kilka innych doswiadczen z Rainbow Moon, ale o nich pozniej..

A teraz sen o burzy, bardzo poteznej burzy…. Pamietam przy tym kilka podobnych energetycznie snow, choc przypomnialam sobie o nich dopiero jakis czas po przebudzeniu…

Tuz przed zasnieciem mialam cala serie dziwnych odczuc zwiazanych z tym o czym pisalam w notce Przemiany, przemiany.. New Home WekeROM.. kilka razy jakby powracajace odzucie trzesienia ziemi… potem nasilone odczucie elektromagnetyzmu w moim ciele… zwlaszcza w lewej rece.. doslownie jakby ktos mnie za nia chwycil.. uslyszalam tez znajomy pisk w lewym uchu, choc poprzedzila go chwila ciszy.. tak jakby pauza.. a potem do glosu doszedl czyjs glos.. potem wiele glosow.. tak jakby dochodzacych spod ziemi… jakby z miejsca w rodzaju ogromnego dworca.. towarzyszyly im bardzo niskie basowe dzwieki.. i kilka innych sciezek, ktore trudno mi jednak okreslic…. Potem ujrzalam rozblysk w scianie, z ktorego wczesniej wylonial sie procesja zakapturzonych postaci.. potem zaczal sie manifestowac tak jakby slonecznik w kolorze czarno teczowym, a potem… choc nie jestem pewna… byc moze byl to tym razem inny wzorzec….  przygladalam sie temu wszystkiemu… ot jako obserwator.. az w koncu… ufff… najzyczajniej zasnelam…

Obudzilam sie jednak w snie… w ktorym

znajdowalam sie wraz z Ra w pewnym pomieszczeniu..

tak jakby nowoczesnym wiezowcu…

choc widzialam przed soba jedynie ogromne okno…

za ktorym rozpetala sie potezna burza…

doslownie wsciekla i jakby majaca za glowny cel wlasnie nas…

szyba wydawala sie jednak niesamowicie mocna…

skoro dopiero za ktoryms strzalem

doslownie poleciala na nas

co robilismy w tym wlasnie miejscu?

w Gdyni?

nie mam pojecia…

cos mi switalo w glowie tuz po przebudzeniu sie, ale szybko ulecialo..

pamietam tylko, ze tuz przed pobudka zmyla mnie potezna powodz… doslownie rwaca rzeka… wraz z ktora przemieszczalam sie teraz w kierunku morza baltyckiego, a doslownie zatoki…

Mayday, Mayday

!!!

W tej chwili przychodzi mi na mysl zwiazek tego doswiadczenia z tym o czym pisalam w notce

ZGUBIONY DZIEN

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/06/07/zgubiony-dzien/

mniej wiecej to samo miejsce, w ktorym ukrylam odnaleziona polowke

VRIL

***

***

przypomnialy mi sie tez wszystkie sny z powracajacym mezczyzna w szarym garniturze i szklana winda prowadzaca miedzy innymi do wnetrza Ziemi.. choc nie tylko… jeden z tych snow byl zwiazany takze z JAHWE… podobnie jak i wszystkie pozostale sny z burza.. podobna do tej, ktora snila mi  sie ostatniej nocy

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

12 thoughts on “Rainbow Moon & HARD STYLE STORM… bUm, bUm… Gdingen…. MAYDAY.. MAYDAY.. back to UR.. part 3 Im sURe”

  1. To naprawdę ciekawe. Wrzuciłaś filmik
    Techno Trance – Wish You Were Here
    a ja dostałam w mailu taki:

    You keep buying me things,
    To try and win my heart.
    But it’s not smart.
    That’s no way to my heart,
    But there’s another way.
    And so I say –
    Don’t need fancy things.
    That’s not how you’re ever winning me.
    Just be game boy, I’ll be your game girl.
    Be my game boy yo-o-o-o.
    Game boy.
    I-I-I want you,
    To be my player two – oohoo.
    Be my game boy yo-o-o-o.
    Game boy.
    I-I’m on my knees,
    So baby come play with me.
    Let’s go.
    Let’s play video games,
    All night and through the day.
    Oh everyday.
    Look I’m down on my knees.
    Oh baby won’t you please,
    Come play with me.
    I just wanna play,
    With you til we’ve beaten every game.
    Just be game boy, I’ll be your game girl.

    Play with me baby,
    I’m begging you please.
    Play with me baby,
    I’m down on my knees.
    Play with meeeeeeeeeeeeeeeee.
    Play with meeeeeeeeeeeeeeeee.
    —-
    My Pokemon it grows for you,
    Like Mario eating mushrooms.
    Just touch it and it will evolve,
    Then put it in your Pokeball.
    Like Pac-Man pills I will eat you.
    Go down like space invaders do.
    I’ll Link your Zelda to my tool.
    Your Princess Peach takes my Toad Stool.
    My Angry Bird, it will not miss.
    Yes. Perfect fit just like Tetris.
    And when you Diddy my Donkey Kong,
    I’ll mash that keypad all night long.
    Like Sonic’s rings I just want more.
    With you I’ll get the highest score.
    Finished game, yeah in a blur.
    Now I’m done, so Game Over.

    No a z WISH YOU WHERE HERE mam takie skojarzenie:

    Pink Floyd – Learning To Fly

    Lubię

    1. Aha 😉

      Be my game boy yo-o-o-o

      uhahah…. widze, ze Lucy cos nie trafil w Twoje muzyczne gusta… bo ja akurat preferuje niemal wszystko w wersji zremixowanej

      choc przyznam, ze te kawalki Pink Floyd wciaz brzmia dobrze i bez ulepszaczy.. podobnie jak i Angels deserve to die brzmia lepiej w oryginale niz w techno hard style by DJ Paul Elstak… ale ok…. nie to jest tutaj najwazniejsze…. pamietam, ze pisalas mi kiedys w mailu cos na temat jakiegos serialu o STUDNI… czy moglabys mi przypomniec co to za serial.. ja niestety stracilam tamta poczte i juz nie udalo mi sie jej odzyskac… i jeszcze jedno…. mialam bardzo dziwny sen o tej piramidzie… tej.. tzn. jakiej? hmm… i to rzeczywiscie przypominalo ZOMBIE PARTY…. hmmm.. ehhh……

      p.s ja osobiscie uwielbiam Play Station 🙂

      Lubię

  2. Nie przepadam za techno 😦 wolę te oryginały Pink Floyda, które zamieściła Jestem. Co do Twojego snu to zastanawiam się jaki jest kontekst burzy w stosunku do Gdyni?

    Ciekawy jest też ten watek

    „przypomnialy mi sie tez wszystkie sny z powracajacym mezczyzna w szarym garniturze i szklana winda prowadzaca miedzy innymi do wnetrza Ziemi..”

    Czy pamiętasz może Livio, w którym miejscu na Ziemi, było to wejście do jej wnętrza?

    Lubię

    1. „Co do Twojego snu to zastanawiam się jaki jest kontekst burzy w stosunku do Gdyni?”

      ja tez, ale moze uda mi sie za chwilke do tego dojsc…

      „Czy pamiętasz może Livio, w którym miejscu na Ziemi, było to wejście do jej wnętrza?”

      pamietam, w ktorym miejscu, ale w tym konkretnie snie… i z tego co mi wiadomo Hitler szukal w tej okolicy wejscia do Agarthy, ale to tylko moje zdanie.. niepotwierdzone w zadnym z historycznych zrodel… bylam zaskoczona kiedy pewnego razu natrafilam na pewien dokument, a w nim info… ktore momentalnie przypomnialo mi o moim snie… chociaz oficjalnie.. chocby Woloszanski twierdzi, ze tam nic nie ma.. zalany woda tunel.. Ale ok..

      zastanawiajac sie tej nocy nad Twoim pytaniem…

      ujrzalam to miejsce, ale tak jakby na filmie z przeszlosci i jestem pewna, ze te eksperymenty, ktore tam prowadzono.. powiedzmy z nazistowska technologia.. przebiegly pomyslnie.. i ze bylo to cos wiecej niz tylko schron kolejowy i jedna z kwater Hitlera… V…

      Wracajac jednak do mezczyzny w szarym garniturze… on sie po raz pierwszy zamanifestowal w trakcie doswiadczenia, ktore okreslilam jako MOJ EKSPERYMENT FILADELFIJSKI.. choc po chwili dodalam takze IM RAINBOW TOO.. po prostu akurat lecial ten kawalek Marleya i… cos mi strzelilo do glowy, aby dodac te slowa do tytulu… Wtedy jednak nie mialam najmniejszego pojecia o tym, ze naprawde istnialo cos takiego jak PROJECT RAINBOW.. i jedynie w przelocie slyszalam o MONTAUK… nie zaglebiajac sie w te tematyke… Nie mialam tez pojecia, ze w projektach tych zajmowano sie miedzy innymi laczeniem swiadomosci TWIN FLAME.. Dowiedzialam sie o tym dopiero w ubieglym roku od RAkesha… I to jak dla mnie bardzo istotne..

      To link do notki w ktorej przypomnialam te doswiadczenia:

      https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2013/08/31/13-crystal-table-arcturus-land-of-enchantment/

      a tu zamiescilam ja wczesniej:

      http://between.salon24.pl/122335,moj-eksperyment-filadelfijski-czyli-i-m-a-rainbow-too

      jednak tej nocy uswiadomilam sobie, ze kiedy znalazlam siebie na tym stole w meksykanskiej chacie… to te kobiety tak naprawde nie rozkladaly mnie na czesci… one mnie skladaly ponownie do kupy!!! ale w trakcie tego eksperymentu doszlo do czegos bardzo dziwnego… Sny z Nowym Meksykiem powracaly do mnie bardzo czesto.. Ostatni jaki pamietam… to ja cala w czerwieni…. mieszkalam w nowo meksykanskim pueblo, ale mialam duzy problem z miejscowa ludnoscia.. bylam inna… i tu klania sie podobna historia do tej, ktora wydarzyla sie w Hiszpanii.. Nie wiem, w ktorym momencie to sie dokladnie zaczelo, byc moze w trakcie ZGUBIONEGO DNIA:

      https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/06/07/zgubiony-dzien/

      to wlasnie wtedy w snie znalazlam polowke wadzry… i ukrylam w wodach zatoki… w poblizu Emerald Guardian Dome

      a chwilke pozniej zaplatalam sie w czerwona woalke i…

      Po tej nocy.. i byc moze wplynal na to takze silny wiatr wiejacy od strony Atlantyku…. jestem pewna, ze ta kobieta w czerwieni, ktora okreslilam mianem Dolorez del Rain.. ze ona naprawde byla mna…. choc kim naprawde byla? nie wiem… wiem tylko, ze – bedac zmuszona – wziela udzial we wspomnianym eksperymencie.. gdzies w Nowym Meksyku… Rak twierdzi, ze to DULCE…. Mezczyzna w szarym garniturze byl niemieckim naukowcem… choc probowal sie wyrwac z tego projektu…. Nie potrafie okreslic kim on tak naprawde byl i co dziwniejsze mam wrazenie, ze on wciaz… zyje.. a szary garnitur… niby nic szczegolnego..

      ***

      wlasnie stuknela mi kolejna wordpressowa rocznica.. mija tez dokladnie rok od pamietnej nocy z 11 na 12 grudnia 2013 kiedy to zostalam dotkliwie pobita.. zlamane zebro.. cialo stluczone na kwasne jablko…. to wlasnie za tego „starego niemieckiego naukowca” wiedzialam, ze to celowa przeszkoda przed wydarzeniami 12 12 13… itd..

      Play Hard

      Lubię

    1. Haha.. chwilke przed Twoim komentarzem Rakesh powiedzial do mnie… zobaczysz, ze w najblizszych dniach do glosu dojdzie Tybet… no i.. haha..

      „Z tego co wiem to Hitler szukał wejścia do Agharty z dwóch miejscach na biegunie południowym i w Tybecie albo Himalajach.”

      a tak… to juz takie bardzo oficjalne info:

      http://pl.wikipedia.org/wiki/Agartha

      zarowno South Pole jak i Tybet to takze czesci sieci SG:

      ale ok, nie bede sie rozpisywac… bo mozna nowa ksiazke na ten temat napisac… hihi.. w kazdym badz razie lubie chodzic swoimi sciezkami.. czasem takze wybojami.. chociaz niejeden raz odkrywam w ten sposob jedynie to co ktos juz przede mna odkryl…

      moze jeszcze tylko fragment artykulu, do ktorego podalam link w notce o Otto Rahn i Wyroczni z Montsegur 2

      „Grupa prowadząca wykopaliska w Montségur nosiła nazwę „Polaires”. Nie poszukiwali oni śladów Grala, lecz „Wyroczni”, która – jak wierzyli – pozwoliłaby im na komunikację z mitycznym królestwem Agharty położonym daleko w Himalajach, gdzie przebywać miał „Pan Świata” (mieli zatem ten sam cel, co Schäfer).”

      http://newspaper.hvs.pl/otto-rahn-i-mistyczne-skarby/

      Lubię

Skomentuj

